29. למספר תשע את סגור על זה שמגיע ל 60-70 מעלות בצל ? אולי התכוונת ל 90-95 ? אולי תקנה מדחום ? אולי אתה לא מודד בצלזיוס ? מדחו-מן | 27.07.14 (ל"ת)
28. יובל (13) - חשיבה יפה והוא הדין לגבי רכב חשמלי שכה מדובר לאחרונה. עם זאת, בתחנת כח יש יותר יכולת ואמצעים לסנן את החומרים הנפלטים, וכנראה נצילות גבוהה יותר. מה שכן, הרעיון להשפריץ מים על האוטובוס שעלה כאן ראוי למחשבה נוספת. עמי | 26.07.14 (ל"ת)
26. רעיון קצת יותר יעיל אנרגטית - לחנות בצל. חשבתם על זה?! אה, והנה רעיון משלים - אם אין באזור צל, אפשר לבנות סככות כדי שיהיה. גאוני! צריך לרשום על זה פטנט! (מה... לא?) איתן | 25.07.14 (ל"ת)
24. הגיע הזמן לבדוק את רמת הרעש שהאוטובוסים עושים למי שנמצא בקרבתם, או בתוכם. יוסיניו | 24.07.14 (ל"ת)
23. לבנות סככת צל לאוטובוסים מכוסה בתאים סולרים לייצור ושמל הצלה תוריד את הטמפרטורה התחלתית לפחות ב10 מעלות. תאים סולרים יכולים לספק לפחות חלק מהאנרגיה הדרושה להפעלת המזגן. | 23.07.14 (ל"ת)
22. באופן תמוהה חברי אגד לא יודעים מה הולך עם החברה אל תדברו על שקיפות כי אגד ממזמן הבין שאת כל הרווחים מפזרים בחברות חיצוניות כושלות שי | 23.07.14 (ל"ת)
19. אולי הרעיון טוב גם לכלי רכב קטנים יותר , למשל בתחנות דלק או במקומות מרכזיים בצירים ראשיים. יובל | 23.07.14 (ל"ת)
18. אפשר לקרר יותר מהר ע"י מכשיר שעיין מנהרה לשטיפת אוטובוסים שבמקום להשפריץ מים תתיז חנקן נוזלי , מספיק כמה שניות של שפריץ כזה והטמפרטורה באוטובוס תרז בצורה מהיר מאוד 5 שניות בתוך המנהרה זה מספיק. כ | 23.07.14 (ל"ת)
17. יש להניח שבאגד עובדים על פטנט ועד שלא יגישו את המסמכים לא יכולים לדבר על ההמצאה. מאיר | 23.07.14 (ל"ת)
16. ל-1 - אתה ממש חכם בלילה. רואים שלא היית באילת הרבה זמן הטמפרטורה באילת לוהטת בקיץ גם בצל וגם באמצע הלילה, אז הפתרונות שלך נחמד אבל במדינה אחרת אולי אני | 23.07.14 (ל"ת)
14. יפה שהם חוסכים בעלויות ועל הדרך ירוקים יותר עכשיו רק נשאר לשפר את השרות לצרכן, להגיע בזמן ובתדירות הגיונית ולא לדחוס נוסעים לאוטובוס. בקטנה ככה. ג'ק | 23.07.14 (ל"ת)
13. את ה-CO2 שנפלט מארובות תחנת הכח באשקלון הם סופרים? אז הם מפעילים את המזגן הזה על פחם ולא על סולר. ייתכן מאוד שבאמת יש פה חיסכון משמעותי. אבל זה לא בחינם, זה לא כאילו יש באילת חורים באדמה שיוצא מהם אוויר קר ;-) יובל | 23.07.14 (ל"ת)
11. הרעיון כבר עובד כמה שנים בהצלחה מרובה בתחנות רענון למשאיות בארה"ב שם מספקים לנהגי המשאיות החונים בלילה בנוסף למזגן גם נקודת חשמל חיצוני, כבלים (טלוויזיה) ואפילו תפריטים אלקטרוניים להזמנה מהמסעדה במקום. כאן, בארץ, צריך כנראה רק את המיזוג, אבל בכל זאת, שאפו לאגד על היבוא ! קאפיש? | 23.07.14 (ל"ת)
10. קיים בחו"ל כבר מ1963 כששהינו אני ורעייתי,רחלי ,שתזכה לחיים ארוכים בואנקובר,ניו אורלינס,פילדלפיה היינו כבר עדים לאבני הדרך הראשונות של פרוייקט החלל "מאקרון 1" בסינסנטי,קליפורניה.היינו המומים מכך שנאס"א עוד לא השתמשה באביזרי קירור ראדיואקטיבים לתפעול סככה חכמה. נשקתי לאשתי ונפרדנו אחרי 7 ימי נישואים מרגשים. קצת מחקר | 23.07.14 (ל"ת)
9. לא יעזור לשים את האוטובוס בצל הטמפרטורות מגיעות גם בצל בקלות ל 60-70 מעלות באילת. כמובן שבשמש זה יהיה חם יותר, אך עדיין לא עוזר. פעם חניתי באילת, בצל, עם קומפקט דיסקים על הדשבורד והפלסטיקים שלהם נמסו (והדיסקים לא). לרוטשילד מתגובה 3 | 23.07.14 (ל"ת)
8. כן.. פטנט... אתה יודע מה זה פטנט בכלל? או מה זה אומר? לקחת מוצר קיים, ליצור קרטון ולדחוף אוויר קר לאוטובוס זה פטנט? אתה הזוי. החכם באמת | 23.07.14 (ל"ת)
7. 1 צודק, זה מזכיר לי בדיחה אמיתית ישנה בימי המרוץ לחלל האסטרונאוטים האמריקאיים התלוננו שהעט הכדורי לא מתפקד בתנאי אי כבידה. ישבו וחשבו בנאסא והרימו פרויקט של כמה מליוני דולרים והצליחו לייצר עט מיוחד שמצליח לתפקד בתנאי אי כבידה. הרוסים גם הם היו צריכים את היכולת הזו. אז מה עשו ? השתמשו בעפרון. | 23.07.14 (ל"ת)
4. אם היו מכוונים את הטמפרטורה ל-22 מעלות ולא למינוס 18 היו חוסכים המון כסף.... לנסיעה באוטובוס של אגד מאילת יש להצטייד בחרמונית. הנהגים לא מוכנים להחליש את עוצמת המזגן. חבל | 23.07.14 (ל"ת)
מכת קור לאוטובוסים
29 תגובות לכתיבת תגובה