אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חקר ביצועים: השבוע של ריטליקס, אורנה בנאי ומלחמות התעמולה ברשת

75 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

68.
זה לא התוכן, כמו העיתוי
דווקא ברגעים הכי קשים בהם חיילים מסכנים את חיים, הפצועים נאבקים על חייהם, מדינה שלמה עוצרת את נשיתה ומקווה לטוב, עשרות ומאות אלפי אזרחים נרתמים ושולחים חבילות לחיילים - דווקא אז מוצאים כל אותם מכוערי נפש את הזמן להעיר את הערותיהם (ובכלל לא חשוב אם הן צודקות או לא). תנו למלחמה להסתיים, תנו למשפחות השכולות לקום מאבלן, תנו לעשרות אלפי הורים טרוטי עיניים מרוב דאגה לדעת שהחיילים שבו בשלום לבסיסם ואז תביעו את דעתכם. כתבו מאמרים בעיתונים, דרשו ועדות חקירה, עשו מה שאתם מוצאים לנכון. לא עכשיו!
אחד העם | 25.07.14
67.
לגברת תמר טוניק
מן הסתם היה כדאי שתעשי מעט שיעורי בית לפני הכתבה. המלכה אכן נתנה לנסיך הקטן מוצרים של קורגי. הסיפור השבוע היה הסיפור שליום ההולדת הראשון של הנסיך הוא הצטלם דווקא עם חליפה של פטי באטו (petit bataeu) שהיא יצרנית בכלל צרפתיה. ואכן הבגד שהוא הצטלם בו נעלם מהמדפים תוך שעות, אבל אני בספק אם זה תרם משהו לכלכלה הבריטית. חיפוש קצר בגוגל היה פותר את הבעיה.
יש  | 25.07.14
66.
מי יותר אלים?
מי שתומך בחמאס או מי שכותב סטטוס זועם נגד החמאס בפייסבוק? לשמאל היתה תדמית פציפיסטית לא אלימה ונאורה במשך שנים. אם יש משהו שהמלחמה הזאת עשתה, זה לנפץ את הסטטוס השקרי הזה. השמאל הקיצוני שתומך בחמאס זה אנשים שתומכים באלימות. מעודדים אלימות. *מצדיקים* אלימות. הם לקחו צד. לא את הצד שלנו. זה הכל. כך שממש לא צריך להילחץ או לגלגל עיניים בצדקנות ולקרוא רוצח לכל מי שלא מסכים איתם. זה לא אנחנו שצמאי דם ומחפשים כל דרך להרוג את הילדים של האוייב. זו התנהגות של החמאס, לא שלנו. לתשומת לב הקוראת אורנה בנאי ש"מופתעת" מהתגובות הנזעמות כלפיה.
No more bullshit | 25.07.14
62.
פרצופ אמיתי ? באיזה סרט זה ??
מובן שאתה הכותב מרוויח את לחמך מלייצר כותרות אווילות שכאלה , על דבריהם של אלו שהזכרת בכתבה - בכל מדינה אחרת היו מגורשים בבושת פנים - אבל חס וחלילה לא בישראל - בישראל זה נקרא דמוקרטיה וחופש דיבור , בגלל אותו חופש דיבור ודמוקרטיה התחמשו להם החמאס ופרצו במלחמה עקובה מדם נגד כל המדינה ונגד כל העולם - אבל אתה הכותב איך תקבל משכורת אם לא תכתוב משפטים כאלה שגורמים אפילו לי לכתוב משהו - חבל !
אנדרו סנודאן | 25.07.14
58.
וינו אלעד?? גורלי, וינו אלעד?
מזמין אותך לראות את ההתעמתות שלה עם איילת שקד כמדומני בערוץ 2. היא הייתה אגריסיבית, קשה, אלימה, לא נתנה לה לפתוח את הפה (למרות שהיא מהימין..למרות..), שפת הגוף של וינו אלעד הייתה - אני ואפסי עוד, אני הצודקת ורק אני הצודקת..היא הקורבן? תמהתני, גורלי, באמת שתמהתני. לא עליה, עליך - על בחירתך בחוסר דיוק בהזכירך אותה.. ואורנה בנאי? סתם יצאה קצת סתומה. זה הכל..תמיד חשדתי שהיא קצת סתומה.
יוסי | 25.07.14
50.
דעתן של הנשים הללו אינה מעניית כלל - למה נעלבו? שמגנים אותן? ומה הן עשו?
ואתה מר גורלי על מי אתן מגן? [גם אני לא מאוהדי דני רהב ולא קראתי את תגובתו כי היא אינה מעננינת] אך ניתנה לך ההזדמנות ואתה "מאשים" אחרים בשם "אותה זכות להביעה דעה" רק לגברות הללו ולך יש את הזכות הזאת? רק דעתך ודעתן חייבת להישמע? ואיך השתלחו על הרב כהנא ועל ליברמון ועל דנון וזה היה בסדר כי האמת [לדעתך] נמצאת "רק" בצד שלך נכון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! דעתך ודעת הגברות "מסייעת לדמוקרטיה" ודעה הפוכ לא מעניין מאד.-ממש "סמל לדמוקרטיה וסובלנות"
אילן | 25.07.14
48.
מקרה קלאסי שמיעוט השמאל בתקשורת מתנשא ומבטל את דעת הקהל בעם
אז מה אם דעת הקהל היא רוב? השמאלן התשורתי יותר טוב מכולנו... מה שאומר השמאלן זה דמוקרטיה, ומה שאומר העם זה אלימות... מקרה קלאסי של "אני יותר טוב מכם". אז הנה תרגיל בדמוקרטיה עבור התקשורת השמאלנית, הראו את דעתכם האמיתית ושאו בסלידה ובחרם של הציבור מאותם "אנשי רוח" ו"אנשי תרבות" - אז תאבדו את פרנסתכם, אבל העיקר תעמדו על דעתכם ועקרונותיכם - וזה הכי חשוב לא? בואו נראה כמה אתם עומדים על דעתכם, איפ כל הזמרים ואנשי התאטרון והקולנוע? צאו מהמחילות ותעמדו על דעתכם! לי זה ברור שהם מפחדים על פרנסתם, ומלקקים לתקשורת ולעולם שמוזן מכספים של מדינות ערביות, אבל פה בארץ - דג מלוח.
ח. | 25.07.14
47.
צריך להבין את המתלהמים "דברי רהב"
אנשים נמצאים בלחץ פסיכולוגי קשה הרגשה של חוסר אונים הם לא יכולים להוציא את זה בלחימה פיזית חלקם יוצא לתרום ולעזור ואחרים והאחרים מוציאים את האגרסיות על מי שאפשר זה מאפיין התנהגות במגרשי הכדורגל שאתה רואה אותם מקללים עם קצף שיוצא מפיהם ובמקרה הצורך אפילו שחקנים שלהם בעבר חשבתי שזה מאפיין רק אוכלוסיה חלשה שבאה לכדורגל עכשיו אני מבין שזה קטע כללי ראיתי הרבה מהנשים מגיבות כך זוהי כנראה תגובה טבעית של אדם הנמצא תחת התקפה ואינו יכול לבטא רגשות עבור העם שמנגד מצד שאתה רואה בערוצים זרים פגיעה קשה באזרחים זה פשוט קשה לעיכול !!!! אולי כשלה התקשורת שלנו להביא צילומים אלו אני לא יודע ? דווקא המנהיגות שלנו ניראת שקטה אך לחוצה ואולי הססנית אני לא רואה כמוהם את התמונה אך יכול להיות שבמקום לקטוש אזרחים אשר בעצם מחפים על רקטות ולוחמים כדאי להודיע על נתיב מתאים מישראל ללב עזה שיפא או מפקדה מרכזית מתאימה אותו יש לפנות מיד מכל האזרחים תוך זמן סביר לאחר מכן פשוט להשטיח את הנתיב אני ברור שזה יסיים את הפעולה בלי נפגעים באוכלוסיה ובצהל
 | 25.07.14
45.
האגרסיביות הזו היא משקל נגד לאגרסיביות של ידוענים כאלו ואחרים
ראשית אני מנתנגד לכל סוג של אגרסיביות שכזו הכוללת קללות נאצות ואיומים למניהם. אלו מוקצים מחמת המיאוס מבחינתי, ויש למצות אם כאלו את הדין. יחד עם זאת, החרמת ידוען בגלל שהביע דעה, יכולה להיות לגיטימית מאחר והידוען משתמש בעצם היותו ידוען כדי להפיץ את דעותיו. ההגנה היחידה של אלו שאינם ידוענים היא להחרימו - ולכן זהו משקל נגד הוגן. כל אדם רשאי להחזיק בדעות, כל עוד הם אינם מהווים גזענות או פגיעה גסה בזכויותיהם של אחרים, אך ידוענים המודעים היטב להשפעתם על ציבור, מנצלים לעיתים את זכותם הטבעית, כדי להשתלח באחרים. ולכן, ממש כפי שזכותה הלגיטימית של אורנה בנאי, או כל ידוען אחר, להביע דעה, זכותי המלאה להחרים כל דבר, אשר משתמש בדמותה.
 | 25.07.14
44.
דמוקרטיה ואנרכיה
יש המון פטפטת דמוקרטית במדינתינו , אך יש יותר מדי פטפטת אנרכית שמשטלת על מדינתינו , לדוגמא חנין בזבי ואורנה בנאי בל נישכח את גילה אלמגור הזקנה ותוספות . הפטפטת הזאת לא חייבת לפגוע ברגשות של אלמנות או משפחות שאיבדו את יקיריהם . פטפטן איטלקי שאוהב את מדינת ישראל משמאל לימין מצפון לדרום
Samhakosem | 25.07.14
43.
השמאל זורע רעל- ולכן קוצר רעל.
לא ייתכן שחופש הביטוי יהיה חד צדדי וחד סיטרי. בשעה שאזרחי המדינה מופגזים מירי טילים של אויב טרוריסטי וחיילי צהל הקדושים מסכנים את חייהם בנסיון למנוע את ירי הטילים, יש מי שמרשה לעצמו לצאת בקמפיין אנטי ישראלי ולתמוך באויב- ועוד מצפה, בחוצפתו שלא לקבל מענה הולם. מי שזורע רעל ושנאת ישראל- ישראל שונאת אותו בחזרה.
איתי | 25.07.14
42.
ל 33
יש לא מעט הגיון בדבריך,,אך הרשה לי לציין שהבעת מורת רוח דמוקרטית איננה התלהמות סמי אלימה,דברי נאצה ושנאה,קללות בשפה ירודה,וכיוצב. אנשים פשוט מרשים לעצמם להתנהג כמו חיות טרף,מה שאופייני יותר לתרבויות חשוכות,וכל זאת בשם ערכי חופש הביטוי,סלח לי אבל זה לא חופש ביטוי,זו טפשות,גסות רוח והעדר שיח. אורנה בנאי יכולה לאמר את דעתה האישית,כך גם אתה מבלי שישתוללו עליה.סלח לי מאוד. המכנה המשותף בעם שלנו,מסתבר,הוא נמוך מאוד,נמוך מידי ואין כל סיבה לעליהום שעשו עליה,היא אישה טובה,האנשים מכוערים.
יוסי | 25.07.14
38.
יאללה מלחמה - מי מצחיק יותר.
מדינה מלאה מתלהמים מטומטמים חסרי חוש הומור. הדחליל מארץ עוץ האריה הפחד ללא לב. אגב המוציא דבר קללה מפיו... ינעל אבי אביו.( זוכרים את הגששים) זה לא פגם גנטי - אלא תרבותי חינוכי. תקשיבו תבינו. שבעתי מרורים שכולם נבחר משמאל באוסלו ולא הקשיבו לערפאת מדבר אל בני עמו. התעלמו מהימין המסית ורבין נרצח. תג מחיר קוזאקים יהודים. ז'בו יום הודו מתהפך בקברו מבושה. באוסלו השמאל נפרד מהשכל. ומאז הימין ברדיו אחר מדינה דו לאומית. וכעת אחי המתלהמים הרואים רק צבע אדום בעיניים ולא יראו שחמאס והאוכלוסייה שבחרה בו דמוקרטית הם לא אותו דבר. גילה אלמגור שתגיד את שעל נפשה. ואורנה הסתבכה כי אין לכם הומור. אני מתבייש בכם על כך שכבה חוש ההומור שבכם ואתם כה יבשים שכדי שתשתינו נגד הרוח. גם ירד מהראש וגם אולי תצחקו קצת. קדימה תגיבו תתעלמו אך תבינו הומור ותקבלו את כולם ללא הבדל גיל מין ודת. לגבי גזע כולנו שימפנזים בני שם פחות או יותר.
בן ברוך שימפנזה | 25.07.14
34.
נותנים ביטוי לטוקבקיסטים אלימים ולא מעמידים דברים על דיוקם
מצד אחד, מי שראה את השידור המלא שבו הופיעה אורנה בנאי, מהתחלה - יודע שהיא דיברה בציניות (=לא בכוונה רעה) בעיקר על עצמה ולפני כניסת הצה"ל לעזה. כמובן שלא התכוונה לשום דבר לא נגד צה"ל או חס וחלילה בעד האויבים שלנו. התקשורת עצמה לקחה משפט אחד שלה והוציאה מהקשרו בשביל כותרת פרובוקטיבית (=מעוררת עניין ותגובות כמה שיותר חזקות) בשביל למשוך קוראים. בכל מקרה זה לא היה הזמן המתאים לאורנה להתבטא בנושא. והטוקבקיסטים האלימים תפסו על זה טרמפ והגיבו בצורות נוראיות ! מצד שני צריך להפסיק לתת במה לאנשים הזויים כמו גדעון לוי וכד' . שבאמת יגורו במדינה אחרת וינסו לפרסם שם את כל דברי הטמטום שלהם.
מירי | 25.07.14
33.
משה גורלי, חופש הביטוי בכיכר העיר הוא דו-צדדי וטומן בחובו מחיר, כפיים או ביצים סרוחות!
מר גורלי, ניצלת את חופש הביטוי שלך להביע דעה אישית. למה אתה מצפה? שכל העדה בכיכר העיר תקוד לך קידה עמוקה ותאמר: אמן? שתקבל דעתך, אין בילתה, ותאמר "כזה ראה וקדש"? אתה המורה הרוחני שלי? אני חייב לקבל דעתך? אם השבת בחיוב, יש לך בעיה בהבנת מהות חופש הביטוי, והינך אדם מתנשא שאינו ראוי לבמה להבעת דעותיך, יהיו אשר יהיו. אם השבת בשלילה, אזי הינך מכיר בזכותו של כל אדם לחופש הביטוי, וחזור בך מעמדתך המטומטמת שהבעת כאן! מותר לכל אדם לבקר את דברי הסנטה גילה-מריה אלמגור הקדושה, נפחנית מתנשאת שבוער לה להקיא על הציבור כולו ולייחד עצמה כדמות מופת בפני עצמה, היא לבדה. אם קראת עד כאן, אתה בטח מונה אותי בין נערי הגבעות. אז זהו, שלא. ממש לא. בעוונותיי אני מאוד שמאלן, ליברלי והומני, שכן מזיל דמעה על הרג חפים מפשע ברצועת עזה. אבל עדיין נותרתי יהודי-ציוני-ישראלי (בסדר הזה). שירתתי בעזה בימי האינתיפאדות, וחזיתי במראות שלא ישתכחו מעיני עד יום מותי. כן, גם מעשים לא ראויים שעשו חיילים מסויימים בניגוד לפקודות, ובעיקר הרבה מראות מרגשים של חיילים הנוצרים את נשקם תוך סיכון עצמי, של חיילים המחלקים את מנות הקרב הזעומות שבנגמ"ש עם ילדים פלשתינאים-עזתיים. של הסעת אשה בהריון יחד עם בעלה היישר לבית חולים בסמטאות צרות מלאות בהמון זועם המיידה אבנים, ותקצר היריעה מלתאר זאת. ואלו חיילי צה"ל, לא שכירי חרב תאילנדים, אנשים שפויים והגונים שמזלנו הטוב לא הושפעו מהסנטה גילה-מריה שתמיד שמה עצמה במרכז, מנופחת מעצמה ומתנשאת מעל כולם. אני מקווה שאתה מעניק גם לי את הזכות לבטא באופן חופשי דעתי על הסנטה גילה הקדושה, ולא רק לה. לגמרי מסכים עם העמדה שאין דבר כזה מלחמה מוסרית. הרג הוא הרג. אבל אנו בעיצומה של מלחמת אין ברירה. לא הצבעתי לביבי או למפלגות הלוויין של הליכוד. רחוק מכך. ציפית שיגשים את ערכיהם של דני דנון ושות', לא את שלי. "הפחדנות" של ביבי, בעיני הדנונים, מגשימה את הזהירות המתבקשת לשיטתי כאיש שמאל. ועל כך אין לי אלא להביע תמיכתי והערכתי לביבי נתניהו על האיפוק והנכונות להגיע להסדרי הפסקת אש, למרות הבקורת מימין. מותר לאורנה בנאי להביע את דעתה גם בימי המלחמה, ותהא עמדתה אשר תהיה. אבל מותר גם לכל אדם להביע דעתו על דעתה, והעמדה המתנשאת שלך ושל אחרים, לפיה לגב' בנאי מעמד מיוחד, ודבריה צריכים להישמע באמירת אמן, היא בגדר חתירה כנגד יסודות הדמוקרטיה. כשם שהיא זכתה - ומקווה שתזכה - לתשואות ומחיאות כפיים, שתדע לקבל הבעת מורת רוח בשם הזכות לחופש הביטוי. שתדע לקבל גם גזירה חוזית-כלכלית לסיים עמה התקשרות כי היא לא מספקת את הסחורה של תמיכת הקהל בעת הזו. דמוקרטיה פשוטה במיטבה. חופש ביטוי קלאסי. למען הסר כל ספק, לדעתי- בתקווה שעיתונך יתן גם לי חופש ביטוי - אני סבור שישראל חייבת הייתה לצאת לפעולה צבאית בעזה בנסיבות הידועות לכולנו, ומשהיא כבר שם, לעשות ככל יכולתה באיפוק ובריסון להסיר את איום המנהרות. סתם, לגילוי הנאות, אני יליד ותושב הדרום. אם יש בך יושרה מקצועית, כבד זכותם של רוב העם בישראל לחופש הביטוי, וחזור בך מהבקורת הנפחנית והמתנשאת כנגדם.
עובר אורח | 25.07.14
32.
יש תוכנה קנאית. תחליפו את המילים בטקסטים ותראו איך היא עובדת. א"י השלמה=פלסטין השלמה;
אללה הוא אכבר=קידוש השם; תחשבו על מי שמקדש את "מצדה" - חבורת קנאים על צוק שרוצחת נשים וילדים ומתאבדת - ומי שמקדש את עזה - קנאים מוסלמים העושים שימוש בנשים וילדים וקופצת ממעבה האדמה אתמול הייתי בלוויה צבאית. איזה פרק קרא הרב הצבאי? תהילים פג. תקראו ואז תראו שגם חמסניק יכול לקרוא, לשנות כמה מילים, ולהתחזק. זו התוכנה הקנאית ואם לא נראה איך היא פועלת בנו כפי שהיא פועלת בהם, היא תתחזק ותגמור רבים.
נחמיה | 25.07.14
31.
אם לחנין זועבי מותר למה לאורנה בנאי אסור ?
עת לדבר ועת לשתוק ולא בגלל פחד "מהאספסוף" אלה מתוך כבוד לחיילים שנפצעים ונהרגים בדיוק בזמן התגובות של השמאל ההזוי (ויש גם שמאל שפוי) ולכתבים הנכבדים הדמוקרטיה היא לכל הצדדים כולל זה שאני בתור מעסיק פרטי יכול לבחור את העובדים שלי בהתאם לכל פרמטר שאבחר
יצחק | 25.07.14
28.
הפרצוף המכוער שנתגלה השבוע הוא דוקא פרצופו של השמאלן
זהו פרצופו של השמאלן שבעוד מדינתו מופגזת יומם ולילה ברקטות שמיוצרות ומוברחות על ידי ארגון טרור רצחני שהשתלט על הרצועה, הוא מרחם על העזתים ומזדהה עימם, למרות שהעזתים עצמם, עוד לפני השתלטות החמאס הצביעו לו בהמוניהם, גרמו לו לנצח בבחירות לפרלמנט הרשות הפלסטינית, וסללו את הדרך לעליתו לשלטון. אלה הם אותם עזתים שחגגו את בריחת היהוד מהרצועה במסגרת ההתנתקות.
דני | 25.07.14
27.
מתחסדים
הכעס כלפי האמנים האלו אינו נובע מהבעת הדיעה שלהם. העימותים של מדינת ישראל אינם רק קרבות על הישרדותינו הפיזית אלא גם קרבות על עצם קיומינו והזכות שלנו לחיות פה בארץ. מה אשמים היהודים בטורקיה בסכסוך הישראלי? מה אשמים היהודים בפריז בסכסוך הישראלי? כולנו עם אחד, בתוך ומחוץ לארץ ישראל. מותר להביע דיעה נגד הממשלה. איתי משרתים במילואים חיילים שאני מאוד מכבד, למרות שייכותם לשמאל הפוליטי. אבל כשיורים על ערינו, מגיעים במנהרות לחטוף ולרצוח את ילדינו, אותם חבר'ה יודעים באיזה צד הם עומדים. האמנים בחרו את הצד ההפוך, ובדיוק כמו ג'יין פונדה שהצטלמה בעמדת נ"מ של הוויט קונג, גם נגד האומנים האלה תקום מחאה.
איציק | 25.07.14
26.
סתימת פיות
כאשר השמאל אומר את דברו זה חופש הדיבור. כאשר הימין מגיב ואומר את דברו בתגובה לדברי השמאל זו סתימת פיות. חולפים להם הימים של מונופוליזציה של הדעות באמצעות התקשורת השמאלנית בזכות המדיות החברתיות. הכל הפך לשטוח במקום היררכי ולכל אזרח זכות ביטוי. והביטוי אומר שחלקיק אוכלוסיה השתלט על כל השאר וכעת כל השאר מחזירים לעצמם את כח האמירה ושמים הכל בפרופורציה. נורה קשה להפסיד שילטון דיקטטורי ללא מצרים.
עודד | 25.07.14
24.
אנשי ציבור שאינם פוליטיקאים ובעיקר הבדרנים/זמרים ושאר סלבס שביניהם, מוטב
אילו היו שותקים ולא מביעים דיעה פוליטית, שהרי הם ישניאו עצמם על המתנגדים להם ויאבדו פרנסה. מה הדחף הזה של אורנה בנאי, גילה אלמגור וכו' להביע דעה פוליטית? אם הייתי חקלאי, לא הייתי מגנה את הגשם..
עופר | 25.07.14
21.
נמאס מקומץ השמאלנים ההזויים שהשתלטו על התקשורת
קבוצה קטנה של שמאלנים השתלטה על התקשורת ועושה מסטנדאפיסטית כושלת "הוגת דעות" ומכתיבת דעת קהל. מי זו האורנה בנאי הזאת? ההומור שלה הוא תת-רמה. היא ניסתה להרים ערב סטנד-אפ והאולמות ריקים. אבל השמאלנים לא-מתבלבלים. היא דיברה נגד עם ישראל שנמאס עליה, ופתאום כל השמאלנים ההזויים יצאו מהחורים והפכו אותה לאייקון תרבותי והוגת דעות חשובה. לפחות תתביישו לכם!
יואב | 25.07.14
17.
הטוקבקיסטים התגלו כעדת שוטים. כולם הריעו לנועה תשבי ולא שמו לב שאמרה בעצם את אותם
דברים כמו כל האומנים השמאלנים רק באופן "מרוח" ומעורפל והכניסה קצת "רגשי" על חיילי צה"ל אבל בעצם אמרה שההנהגה של המדינה היא "פודמנטליסטית" וש"המתונים" משני הצדדים צריכים לדבר. וכל זאת כשהיא בכלל עפה מכאן ללוס אנג'לס עם הטיל הראשון בתירוץ ש"משם היא יכולה לעשות יותר" עאלק. כאילו שלאמריקאים רק חסרה ההסברה של הכלומניקית הזאת וכאילו שאי אפשר לעשות "הסברה" מישראל. מצד שני התנפלו בעליהום מפחיד על כל מי שהעיז להזכיר את הנפגעים הפלשתינאים. למדינה הזאת כבר אין עתיד גם בעתות שלום בגלל אזרחיה האלימים הוולגרים והשוטים.
 | 25.07.14
15.
האם אי פעם צפיתם במצב האומה או ארץ נהדרת?!
הדימוניזציה בפריים טיים נגד ימנים גרועה ופרועה עשרות מונים ממחאת הימין נגד דברי הבלע של בנאי.... השמאל הקיצוני ניכס לעמו בלעדיות השקפתית בתקשורת., וכל מי שסוטה מן הקו מוחרם... לדוגמא: נעמי שמר! לעם נמאס ולעם מותר להחרים!
אורי | 25.07.14
14.
מפחיד לחיות פה
לגבי אורנה בנאי - היא שמאלנית, היא לא עשתה שומדבר רע לאף אחד, היא לא הסיתה לאלימות, גם אני, כמוה, מתביישת בעם הזה, לא בחייליו הגיבורים שנלחמים על הבית, לא באנשים יפי הנפש (יפה נפש במקור זה מושג חיובי) שמארגנים להם משלוחים לחזית ולא בחללי צהל שמסרו את נפשם למען המדינה. אני מתביישת בכל המתלהמים, הגזענים, חמומי המוח, מייחלי המוות והשולחים לעזה כל מי שדעתו לא זהה לשלו. אני מתביישת באנשים ששמחים על הרג ילדים, אני מתביישת בטוקבקיסטים חסרי בושה ונוטפי שנאה. במהלך המבצע מספר אזרחי ישראל ממוצא ערבי אשר הביעו שמחה על הרג חיילים איבדו את משרותיהם, ובצדק! אני שואלת את עצמי כמה אותם מתלהמים נוטפי רעל ששמחים על הרג ילדים איבדו את משרותים? אני מזכירה שמדובר פה באזרחים ישראלים, בשני המקרים. אם הייתי רואה עובד שלי כותב סטטוס בפייסבוק על כך שהוא שמח על הרג ילדים, הייתי מפטרת אותו. מה שאני אומרת זה שיש הרבה במי להתבייש, בכל אותם אנשים שאיבדו צלם אנוש, שבשבילם לדבר על שלום זה לבגוד במדינה, שבשבילם להביע סולידריות עם אזרחי עזה החפים מפשע (הם לא כולם פעילי חמאס) הוא מעשה נתעב, האנשים האלה הם המקבילה הישראלית לחמאסניקים, פשוט גועל נפש, ואני חשבתי שאנחנו יותר טובים מזה...
תולי | 25.07.14
13.
אני קוראת להחרים את אריאל זילבר כי הוא ימני. אוי לא, למה להחירים אותי?!
אני לא מבינה למה מחרימים אותי?! אז מה אם אני קוראת להחרים אומנים כגון אריאל זילבר או ?! אני קוראת להחרים את מאיר אריאל או עמיר בניון בשם הדמוקרטיה. בושה שאדם כזה מקבל את פרס ישראל עם דעותיו הקיצוניות. רגע! מחרימים אותי בגלל דעותי הקיצוניות?! איפה הדמוקרטיה! אני מתביישת העם הזה! למה לפגוע בפרנסה של אדם שמביע את דעותיו? רק לי מותר לבקש לפגוע בפרנסה של אדם שמביע דיעותיו.
 | 25.07.14
10.
מתקפה חמורה על דמוקרטיה
אתה כותב משה גרלי על ההתקפה על גילה אלמגור וכן על אורנה בנאי. אנו בתקופה סוערת בחיינו ילדינו נכנסים לתוך עזה כדי להגן עלינו מהתקפות הטילים וכן לחסל את כל המנהרות שאלוהים ישמרנו מה היה קורה עם לא היינו מטפלים בהם. והיא אורנה יוצאת להביע את דעותיה על הפצצות על הפלסטינאים המסכנים , וכמה מסכנים הם. היא שאלה את עצמה כמה מסכנים תושבי הדרום הילדים, איך חיים בטראומה , את הילדות שלהם , באיזה מתח הם גדלים. קשה לחיות כך. וצריכים להפסיק את התנהגותם הברברית של החמאס . נכון קשה לראות תמונות של תינוקות פצועים , אבל מדוע אנחנו צריכים להתייסר מהמצב שהם נקלעו. הם בחרו בחמאס ומאמינים בהם והם נותנים להם את ילדיהם שישתמשו בהם ככלי נגדנו. ואינם מבינים שהחמאס משתמש בהם באכזריות. אבל אני צריכה לדאוג לחיילים שנשלחו למשימה שהיא חיים ומוות למען שכולנו נחיה כפי שחיים באירופה ובאמריקה. זה עונשנו שאנו חיים במדינה הזאת . והיא מצליפה בנו שנרגיש אשמים. זה כואב מה שהיא עושה . כמו שאצלם יש חמומי מוח שאינם שולטים במעשיהם כך גם אצלינו . והיא כתבה אז התגובות היו קשות . מותר להגיד כי אנו בארץ דמוקרטים אבל לכל דבר יש גבול והיא עברה את גבול הטעם הטוב והגזימה ועל כך היא חייבת להענש . טוב שפיטרו אותה כי דבריה היו קשים לרבים מהאנשים והיות והיא מוכרת על כך היו התגובות. בנאי היא שמאלנית בדעותיה אבל התבטאות שלה לא היו נכונים בזמן זה הקשה על כולנו וובגלל כל הנסיבות היא תשלם על מעשיה הבלתי האחראים כמו ילד קטן.
א.א | 25.07.14
6.
בנוגע להתלהמות בפייסבוק
אורנה בנאי אכן ספגה אש שלא בצדק. היא קראה לעצמה "שמאלנית הזויה שאוהבת ערבים" ועל כך קיבלה איומים ברצח. אפשר להבין מאיפה מגיעה הבושה שזה העם שלה. בנוגע לעובדים הערבים שזומנו לבירור, בהרבה מהמקרים מדובר בהתבטאויות מזעזעות ושמה לאיד על מותם של חיילים. באחד מהמקרים סטודנט ערבי באוניברסיטת ת"א ראה לנכון לספר בדיחת "המספר אינו זמין" כשהמספר המדובר הוא מספרו האישי של החייל הנעדר. חוסר רגישות מוחלט. לפטר בגלל התבטאויות כאלו ואחרות, זו בעיה (חופש הביטוי וכו') אבל לדבר על סובלנות במקרה הזה? באמת? גם אם הדיעה שהובעה איננה סובלנית בעליל?
* | 25.07.14
5.
משה גורלי
לא מוצא שום דבר פגום בדבריהן של גילה אלמגור, אורנה בנאי ושרית וינו־אלעד, אלא אך ורק בתגובות לדבריהן. נו באמת, ממש איש בינה ודעת, אין התייחסות לאלימות המילולית שמוגשת ב"מתיקות" תרבותית מצד 3 הפרחים הענוגים, כי הן תרבותיות, במיוחד אורנה בנאי שתרומתה לתרבות הישראלית לא מוטלת בספק - העולם עכשיו ופרסומות לחברת ספנות. בקיצור, משה גורלי, אתה לא רלוונטי ולא מעניין, כמו אורנה, כמו גילה, וכמו שרית. נשים שהעניקו כלום לתרבות שלנו (נו ברצינות, גילה אלמגור, ממש איקון תרבות.... שחקנית כושלת ותו לא) כלום לחברה שלנו. ואני לא צעירה מכדי לזכור את "פעליה" של גילה, אני בת 62, שוחרת אמנות ותרבות
דניאלה ברברון | 25.07.14
4.
שכירת שרותים של רני רהב
רני רהב מייצג מס מוסדות וכן אומנים שלא שרתו בצהל , או שהשתמטו או שהתגיסו ונהיו לעריקים ואז שוחררו ,ראיתי בטלוזיה זמר מפורסם שהיה חייל כחודשיים עריק כ 3 חודשים ועוד בטלויזיה הוא מציין שהוא שרת בצהל פשוט לא יאמן איזו בושה , ואתו רני רהב עושה הכל בכדי להציג אותו בצורה הכי חיובית , צפיתי בראיון בטלויזיה עם רני רהב ולרגע היית לי תחושה שהוא מציג את אותו אומן כאיש שייטת או טייס ,בושה וחרפה ולא לכבודו של רני רהב וזאת כאשר אמא שלו היית קצינה בכירה בצהל
אלון | 25.07.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת