אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מכתבים שלא נשלחו וחבילות שננעלו במטה הדואר בת"א

210 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

210.
6 חודשים מחכה לכרטיס אזרח ותיק
מחודש ינואר 2016 ועד היום נשלחו שני תעודות אזרח ותיק מירושלים ,ולא הגיעו אלי בכל זה טוענים שהדואר לא מגיע אלי אני מבקשת לבדוק את הנושא הזה איך יתכן דבר כזה שדואר כבר 6 חודשים לא מגיע אלינו ץאנחנו 9 דיירים בבנין ואין דואר ,נא לבדוק את זה
שמחה כדורי | 08.05.16
208.
חבילות "נעלמות", "חוזרות לשולח" אבל לא מגיעות, "חוזרות למכס" לחקירה ונעלמות בדרך - כל זה לא חדש
פעם הייתי כותב ומתלונן. גם האחראים על הדוורים, גם המנהלים שמתחלפים עם השנים וגם מי שאחראי על התלונות - סתם מורחים אותך. אני כבר הפסקתי להתלונן. אני משתדל לקבל חבילות עם משלחים אחרים.
אהוד | 27.07.14
206.
מרכזי חלוקה
בכל מה שקשור לחלוקת הדואר יש בעייה הרבה יותר חמורה והיא שבהרבה מאד מקומות ואפילו ערים הם לא מחלקים דאר בכלל אלא שמים הדואר בתאים שנמצאים במרכזי חלוקה ויש כאלו מאות וכל מי שרוצה לקבל הדואר שלו חייב ללכת למרכז החלוקה ושם ימצא הדאר שלו . והרבה אזרחים אינם מבינים שהדואר אינו נותן להם את השירות המינימלי של הבאת הדואר לבית . אז אם מעלים טענות נגד הדואר בוודאי שהעניין הזה שלא מחלקים דואר לבתים בכלל יטופל ויכריחו את הדואר לחלק הדואר לבתים של האזרחים
ד.רום | 26.07.14
205.
בזק לפני ההפרטה- מחכים חצי שנה לקו חדש/טכנאי. אחרי ההפרטה- מקסימום יומיים שלוש
אם היו מצליחים לעשות עבודה טובה במתכונת הנוכחית אף אחד לא היה מבזבז זמן וכסף לנסות לשפר משהו שעובד. אבל זה לא עובד וזה ניכר בזלזול של לנעול שקים עם דואר מאפריל באיזה מקלט. אין סיבה שמה שעבד מצוין עם בזק לא יעבוד עם הדואר. בזק הפכה מאחת החברות שנתנו את השירות הכי גרוע לחברה יעילה, רווחית שהינו יכולים רק לחלום שהדואר יעבוד ככה
תומר | 25.07.14
202.
אני מכיר את המערכת מבפנים
עד לא מזמן עבדתי שם , מערכת מושחתת עם מנהלים מושחתים שלא עושים כלום ומקבלים יותר מכולם ..הם מעכבים דואר ככה כבר שנים ,הם בחרו בדרך הזו בכוונה כי הם טיפשים וזו הדרך שנראת להם הכי טובה להילחם כביכול בהגבלות ובתחרות. הועד שברובו הם גם המנהלים בכוונה מעכבים דואר חודשים והדוורים מקבלים את הנזיפות מהציבור. עד לפני כמה שנים לא היו כמעט דברים כאלו. אין לציבור להלין אלא על המושחתים שיושבים בכנסת עם חליפות ודואגים להכניס את החברים שלהם האפסים לתפקידי מנהלים. יש מאות בלי הגזמה מינויים פוליטיים בדואר. תבקרו בדואר רחובות למשל ותראו מאות שקים סגורים חודשים...
בני | 25.07.14
197.
עולם שלישי
לפני עשרים שנה הייתי חיילת. אנשים היו שולחים חבילות לחיילים והדואר הצה"לי אז עבד ביעילות יותר גבוהה מדואר ישראל היום. לחבילה היה לוקח בין שבועיים לחודש להגיע אבל היא תמיד הייתה מגיעה. אם החייל היה עובר לבסיס אחר היא הייתה נוסעת בעקבותיו. אם מכתב שנשלח מתוך צה"ל היה נפגם בדרך בגלל הצנזורה הם היו מנסים להדביק ומצרפים פתק התנצלות. דואר ישראל - תלמדו מהם איך מתנהגים כשרוצים לתת שירות.
 | 24.07.14
196.
קיבלתי הודעה על חבילה עם חותמת המפרטת את שעות הפתיחה
יצאתי במיוחד באמצע העבודה, הלכתי מהר כדי להספיק לפני שיסגרו ותנחשו מה? נכון, הסניף סגור. על הדלת יש הודעה שבחודש יולי הסניף פתוח חלקית. אי אפשר לכתוב את זה על ההודעה? כמה זלזול ואדישות בזמנם של אנשים. ועוד בזמן מלחמה כשכל ההתנהלות יותר קשה ומסובכת וחושבים פעמיים לפני שיוצאים להסתובב בחוץ. אני מזמינה מידי פעם ספרים מחו"ל אותם אני צריכה לעבודת המחקר שלי. ספרים שאי אפשר להשיג אחרת. כל פעם יש סיפור אחר: פעם החזירו את החבילה לשולח בזמן שהיא עוד היתה אמורה לחכות בסניף. פעם אחרת הפקידה לא מצאה אותה ואני זאת שזיהיתי אותה מרחוק והתעקשתי שתביא לי אותה. חבילה אחרת התעכבה במשך חודשים. פעמיים החברה ממנה הזמנתי שלחה לי ספרים נוספים על חשבונה וזה מצב ממש לא נעים. האופציה היחידה היא לקנות ספרים חדשים ולא משומשים באמזון אבל זה נורא יקר ואני לא יכולה להרשות לעצמי. ודרך אגב, אמזון כבר לא עובדים עם דואר ישראל, כנראה שגם הם התייאשו ומי שמשלם את מחיר המשלוחים היקרים זה אנחנו.
 | 24.07.14
195.
הבעיה היא במשרד התקשורת. כנסו
יש שם תמונות של שקים ריקים ודואר חוזר...ונכון גם צרורות ודברים שאנחנו מזמינים מחו״ל בלי סוףףףףף.... תבינו שברגע שפתחו את שוק הדואר לתחרות ולא מאפשרים לדואר תחרות הוגנת אנחנו כצרכנים נפגעים. הירידה החדה בהכנסות לא מאפשרת גיוס של עובדים כדי להתמודד עם הכמות המטורפת של ההזמנות מאיביי, עלי אקספרס וכדומה. משרד התקשורת במקום לקחת אחריות לכשלים שלו מפנה באופן לא הוגן את האשמה כלפי הדואר.
עליזה | 24.07.14
184.
שייבדקו גם את חברת מסר ...
חברת 'מסר' שזורקת חבילות של דואר בכניסה לבניין במקום בתיבות הדואר . תלונה למפקח על הדואר לא צלחה. לטענתו המבקר של מסר בדק את התלונה ואין כל בעיה . חלם זה כאן. חשבונות אינם מגיעים ללקוחות . לכן, הם אינם משלמים ואחר כך מחוייבים בריביות . האזרח הקטן משלם בגדול . מי שנתן להם רישיון לחלוקת דואר שייבדוק אותם .
דוד  | 24.07.14
181.
לערוך רפורמות אך גם להטיל עונשים כבדים על מנהלים ועובדים שגרמו לדברים שתוארו
מחלק מהמקרים שתוארו עולה חשד לעבירות פליליות. יש להעמיד לדין את האחראים ולפטרם לאלתר. לא יתכן שלמדינה מפותחת יהיה שירות דואר שעלול לבייש גם מדינת עולם שלישי. במקום לנסות להחשיך ערוצים ולקבוע לציבור במה לצפות ובמה לא לצפות הגיע הזמן ששר התקשרות ידאג לערוך רפורמות מקיפות בחברת הדואר.
עו״ד רפאל | 24.07.14
179.
צריך דחוף להפריט את הדואר - ולהחליף את כל שרשרת הניהול
חוסר אמינות שרות לקוי סניפי הדואר מפוצצים ובמקום להוסיף סניפים סוגרים אותם העובדים נטולי סמכויות, כל דבר צריך אישור המנהלת שאף פעם לא זמינה, פשוט מפחיד שנושא כזה חשוב כמו דואר מטופל בכזו רשלנות, גם משרד התקשורת צריך להתבייש שלא התעורר עד היום , הנושא באחריותו.
מומי | 24.07.14
173.
אירגון שלא מתפקד
הודעות על חבילות כשהחבילות לא שם במועד שצוין שיהיו שם, שירות אנטיפתי שלא פקידות ששום דבר לא מעניין אותן, המתנה של שעה-שעתיים לקבלת חבילה בכל פעם (לא חד פעמית לאירוע או בימים מסוימים), חבילות שלא הגיעו וכשפותחים חקירה מגלים שהחבילה הוחזרה לשולח כי הם העבירו למיקום שגוי, טעויות גסות על בסיס חלוקה ידנית (בלבולים בין רחוב סמולנסקין לסמילנסקי בתל אביב, אע״פ שמדובר במיקודים שונים לגמרי). למזלי לאחרונה סוף סוף עזבתי את הארץ ומאז אני פטור מהעונש הזה שנקרא דואר ישראל, חוץ מכששלחתי חבילה למשפחה בארץ. נשלח בחבילה מרופדת ומסודרת מאירופה, הגיע מאירופה אל הארץ תוך שלושה ימים, הגיע אל היעד אחרי שנאלצתי לפתוח חקירה, אז פתאום מצאו את החבילה האבודה, שהגיעה ליעדה אחרי חודשיים, מעוכה כשדברים בפנים נשברו. כך נראה אירגון בקריסה.
דוד | 24.07.14
170.
פנייה למשרד התקשורת - נא טפלו ברצינות בבעיה הרצינית שנוצרה בדואר!
לפי כתבות דומות בתקשורת - רוב האזרחים סובלים בצורה בלתי נסבלת משירות גרועה בכל רחבי ישראל. זה באמת בעיה רצינית - כי בימינו דואר זה שירות בסיסי שכל אחד מאיתנו חייב אותו. זה נראה לא הגיוני, שבימינו עם כל הטכנולוגיות עדיין לא טיפלו בשירות בסיסי שזכאים לו אזרחים. היום, כשיש גידול ברכישות דרך אינטרנט ושליחת חבילות בדואר חייבים להמציא שירות חלוקת חבילות שלא מצריך הגעה לסניף ועמידה לפקידה שתתפנה. בטוח שיש מכשור שיכול לעשות עבודה כזאת (כמו עמדת כספומט או מכונה לסנדסיצ'ים.) אז תתחילו להכניס טכנולוגיה לפעולה ותקלו על האזרחים!!!
א | 24.07.14
165.
רשות הדואר
לפני כ 4 חודשים הזמנתי מוצר מחו"ל שעדיין לא הגיע דיברתי עם הספק והסברתי לו שלא קיבלתי את המוצר,הספק שלח בפעם נוספת את המוצר אך לאחר כחודש וחצי המוצר עדיין לא הגיע.פניתי לכל הגורמים ברשות הדואר היכן נמצאת החבילה שלי ,נאמר לי שהיא נמסרה בנהריה,אחר כך החבילה הגיעה לקרית שמונה.ובכלל אני מרמת גן.בסוף התברר שהחבילה לא שלי, פניתי פעם נוספת לספק אשר סירב לשלוח אליי בפעם ה-3 את המוצר . ברשות הדואר לא יודעים לעבוד כנראה שהם לא ערוכים למשלוחים מחו"ל.אגב עד היום לא קיבלתי את החבילה ששילמתי עליה.
ישי | 24.07.14
164.
עובדי הדואר לא אשמים
המדינה אשמה בכל הדבר הזה אם היו מתקצבים את הדואר ולא משאירים את הדואר עם מינימום שבמינימום של עובדים בחרא של שכר ולא ניתן לתת שירות ככה עובדי הדואר מזמן כבר לא עובדי מדינה כמו שאתם חושבים הכל בנוי מחצאי משרות וממשכורות ביזיון אפילו ילד בחופש מקבל יותר מהםהם עובדים חרוצים ועושים את מלאכתם מעל המצופה הכל תלוי בהנהלת הדואר והתיאום והתיקצוב מול הממשלה
משה | 24.07.14
157.
שערוריה בדואר ישראל
קיבלתי הודעה על דבר דואר רגיל שנמצא בסניף דואר השלום בבאר-שבע נגשתי לסניף והוא סגור בגלל המצב . באתר הדואר נכתב שדברי הדואר נמצאים בדואר הראשי נגשתי לשם פקידה אמרה לי שדבר הדואר נמצא בסניף הסגור אם כך מתי אקבל את דבר הדואר??? לפני מספר ימים קיבלתי הודעה ראשונה ושניה באותו יום על דבר דואר שעלי לקבל אני בודק כל יום את תיבת הדואר שלי. שני פריטים אמורים להגיע אלי ואיני יודע מה גורלם. השר ארדן ברדק מאוד רציני מתרחש בדואר ישראל עליו אתה מופקד. תפסיק להתרעיין בטלויזיה ותביא לסוף הברדק בדואר. אני עובד דואר לשעבר ויודע דבר בקשר לדואר.
חיים | 24.07.14
153.
post mortem
הדואר כבר מזמן לא מתפקד. דברי דואר אינם מגיעים ליעדם, הסניפים פועלים בתת איוש, ועוד ועוד... המערכת חולה כבר שנים ארוכות, כתוצאה ממינויים פוליטיים בדרגי הניהול ומינויים משיקולים זרים בדרגי הניהול והפיקוח הנמוכים. ראוי שהשר הממונה יפנה את מרצו לכיוון הזה, ויעזוב את רשות השידור במנוחה. אם נעשה השוואה במונחים רפואיים, לרשות השידור יש כמה פרונקלים, לדואר יש סרטן עם גרורות בכל הגוף....
קשר | 24.07.14
150.
רק מהחודשיים האחרונים...תודעת שירות עלובה
1. מכתב שנשלח מדואר אור יהודה ב- 15.6 הגיע אלינו לסניף מגדיאל בהוד השרון ב- 22.7. יותר מחודש!!! 2. חבילה שנשלחה אלי מארצות הברית ב-30.5 הגיעה לישראל ב-6.6 אך קיבלתי אותה ב-23.7 אחרי שהפכתי את כל העולם, כולל מכתבים לנציב תלונות הציבור ומשרד התקשורת. באתר דואר ישראל הסטטוס נשאר לא נכון במשך כל התקופה ואין עם מי לדבר. תשובות עלובות, עצלנות של העובדים ואין שם אחד לרפואה עם תודעת שירות , אפילו, בסיסית. לאף אחד לא איכפת, ״בשירות הלקוחות״ הטלפוני של דואר ישראל, ניתקו לי את הטלפון בפנים לאחר שלא נתנו לי תשובה והתעקשתי לקבל אחת כזו. דוגמאות אלו הן רק דוגמאות המתקופה האחרונה, ויש לי תלונות רבות על דואר שלא מגיע.
לירון | 24.07.14
143.
גם בסניף הראשי בהוד השרון המצב דומה
חיכיון של חודש ימים לרשיון רכב ששולם באינטרנט והיה אמור להגיע חתום ע"י משרד התחבורה, בעקבות כך תוקף הרישיון הישן פג ונאלצתי לשלם 30 ש"ח על הוצאת רישיון בעמדות הרישוי המצובות בקניון רננים. בנוסף חיכיתי כ-3 שבועות לצ'ק שהיה אמור להגיע. חוצפה אמיתית...
נפגע דואר | 24.07.14
138.
הפרטת הדואר כמו הפרטת הרכבת והנמלים פיספסה את היעדר התחרות בשוק!!!!
זה מקור הבעיה. מה מועילה הפרטה אם מקבעים את המונופולים, רק הפעם באדרת פרטית?! הרי אם לפניכן השירות היה לא טוב, הגוף הפרטי ישאף למקסום רווח על חשבון השירות והיעילות לצרכן הסופי, אלא אם כן קיימת תחרות בענף, העשויה לגרום לשירות טוב יותר, שאחרת מי שלא יתן שירות טוב - יחדל. מדובר בכשל שוק כה בסיסי, שלא ברור בדיוק כיצד לא חזו אותו מראש. לכן אנחנו נדונים לשירות רע מהגופים הללו, המזלזלים בציבור, שהינו על תקן "לקוח שבוי". זה גם מקור כוחם של הוועדים בדואר, ברכבת, בנמלי הים ובחברת החשמל, המבינים את מצב השוק ועושים בו שימוש לרעה להטבת תנאיהם על חשבון המחיר והשירות לציבור, ואחריהם המבול...
אבישי | 24.07.14
137.
זה הזמן לטפל "ברשות הדואר" כפי שמתכוננים לטפל "ברשות השידור" !
השרות לאזרח - משפיל ! משרדים בצורת "כוך" שזכיינים מפעילים בערים ובשכונות ! האשנבים לא מאויישים במלואם, גופים רשמיים, ומכתבים רשמיים, דוחו"ת והודעות תשלום עם מועד אחרון לתשלום , אינם מגיעים במועד, דואר "רשום" ו "דואר מהיר" מקבלים טיפול כמו דואר רגיל, (למרות העלות הגבוהה יותר לאזרח.) אין מנוס מפרוק "רשות הדואר" סילוק ההנהלה הכושלת, הקמתה מחדש "כמשרד ממשלתי" כדוגמת "משרד הפנים" ,ומן רישיונות לחברות נוספות לעסוק בתחום, כולל הכנסת תחום חדש של "מסירה אישית" שיש לה גם משמעות משפטית.
אלי ארבל | 24.07.14
136.
גם אני מחכה לשתי חבילות כבר מעל לחודש...
ואין מה לעשות עם הדואר, אתה פונה אל הפקידות והן אומרות לך, תביא את הקוד ונחפש. ביזיון סניף האיצטדיון בפ"ת, ביזיון הדואר של ישראל. איך ייתכן כזה שירות בשנת 2014. להעביר את הדואר לפדאקס או גוף מקצועי אחר ולשלוח את כל הלוזרים הללו הביתה.
אברהם אל תלך לשם | 24.07.14
134.
בכל מתחיל ונגמר בניהול כושל
ניהול כושל משמעו : מחירי דואר לא ראליים כוח אדם לא מיומן אין קורולציה וניוד עובדים לצרכים של החברה הנהלה שלא חושבת יצירתית/עיסקית מערכת שיווק עלובה וועד כוחני סיכסוכים בן ההנהלה לוועד דואר בינלאומי כמותי קורס-הפסדים של מיליונים
שלומי | 24.07.14
132.
30-40% מהחבילות לא מגיעות
אני רוכש לא מעט באינטרנט מחו"ל ורק מספקים גדולים ואמינים. ובכל זאת 30-40% מהחבילות לא מגיעות אליי. כבר לא נעים לי מבקש החזר כספי מהספקים כי החבילה לא הגיע. זה רק מוציא שם רע לישראל. לא מעט ספקים כבר לא רוצים לשלוח לישראל בגלל זה. ההתנהלות בדואר ממש בזויה. חייבים לעשות מעשה!
דני | 24.07.14
120.
האם יש מקום לתביעה יצוגית?
המחדל המוצג בכתבה מעלה שאלות לגבי תביעה יצוגית נגד הדואר, הנהלת הדואר ונציגי העובדים ב - 2 רמות: א. דברי דואר שלא נמסרו ליעדם ונגבו עבורם דמי ביול. הדואר גבה כסף עבור שירות שלא סיפק ב. נזקים ישירים ועקיפים שנגרמו לשולחים/נמענים בגין אי קבלת דברי דואר פשוט חוצפה. בתור מי ששולח הרבה דברים לחו"ל ומתמודד עם תלונות של לקוחות על דברי דואר שלא הגיעו ליעדם ואני נאלץ לפצות את הלקוחות ובחלק מהמקרים שלא נשלח בדואר רשום -לספוג את העלות.
בנימין | 24.07.14
119.
שק מכתבים השולח לפח ע״י הדוור בשכונת רמות באר שבע
לפני כשנה ירדתי בשעת ערב לזרוק אשפה ,פתאום ראיתי מלא מכתבים בשק דואר בתוך הפח , של כל תושבי השכונה , צלצלתי לדואר למנהל בשם ראובן ודיווחתי לו , לדוור קוראים ערן , מסתבר שהוא העביר את העבודה שלו לילד והילד זרק הכל ....... הדוור הזה עדיין עובד ...... הזוי ...... סיפור אמיתי לחלוטין !!!!!!
סיוון | 24.07.14
115.
הדואר כושל כמו שרשות השידור כושלת. חברה ממשלתית לא יכולה להצליח
ואל תביאו דוגמא את רפאל או תעשיה אוירית, גם בהן יש שחיתות ובטלה בתשלום, פשוט רמת העובדים יותר גבוהה אז זה לא בולט. הפתרון היחיד הנכון הוא להפריט וליצור תחרות. ממשלה לא צריכה לנהל שרות דואר או ערוץ טמבליזיה.
ארדן הביתה | 24.07.14
114.
לא כל הבעיות בדואר
אני מתגורר ברחוב יוחנן ברמת-גן. עם הזמן, לאחר שמצאתי מאות מעטפות שמושארות ליד תיבות הדואר שלנו ואין דורש, גיליתי שברמת גן יש עוד רחוב יוחנן - רח' יוחנן באדר. מדי יום (!!) אנחנו מקבלים מספר מעטפות ששייכות לדיירי הרחוב השני, שהדוורים אינם יודעים מה לעשות איתן כי חברות ברות עושות השלמה אוטומטית של המיקוד והדוורים רואים שהמיקוד נכון אבל שם הנמען לא מופיע על תיבת הדואר. הבעיה הגדולה יותר היא פריחת חברות הדואר הפרטיות - כשניסיתי להחזיר לדוור מעטפות ולבקש שיעביר לרחוב יוחנן "השני" הוא אמר שאלה לא דברי דואר של הדואר אלא של חברות פרטיות, שממש לא מעניין אותן להחזיר דואר לשולח. תארו לעצמכם כמה דברי דואר שלי הגיעו לכתובת המקבילה... ניסיתי פעם ליצור קשר עם דייר ברחוב "השני", שדברי הדואר שלו היו מגיעים אלי באופן קבוע, בתקווה שנעשה חילופי "שבויים" מדי פעם, אבל זה לא ממש עניין אותו.
טל | 24.07.14
110.
דוור שמתקשר ומציע לשלם על "מכתב שאבד"
כן זה נשמע מוזר, אך זה קרה לי , הזמנתי מחו"ל והמעטפה הגיע לדוור , הבחור לא התבלבל,הוא התקשר נקב במחיר שהיה רשום על המעטפה, ושאל האם אני רוצה לקבל את כספי ולא את מה שהזמנתי,או שאני מעדיף להתלונן בדואר, כמובן כעסתי ונגשתי להתלונן עליו ועל פועלו, הגעתי ללסניף הדואר בקריית אתא, המתנתי כחצי שעה עד שהתפנה אלי האחראי דוורים, והוא הסביר לי שכך זה עובד, הדואר אינו חייב לי {ללקוח הסופי} כלום אלא רק לשולח המכתב , במידה ויש בעיה שיתלונן השולח שהמכתב לא הגיע והוא יקבל פיצוי מהדואר. שיטה של מאפייה.
צפוני | 24.07.14
106.
כנסו כנסו
הממונה על החברות הממשלתיות מגבה את מנכ"ל חברת הדואר. מצב הדואר בכירע אפשר ללמוד גם מהכתבה על המחדל ולמרות זאת אורי יוגב תומך במנכ"ל. תמוה? לא. אורי יוגב מתעסק יותר עם פוליטיקה ולא טובת האזרח. השר ארדן מנסה להפסיק את עבודת מנכ"ל הדואר הכושל ויוגב מכשיל אותו. אנו האזרחים משלמים את המחיר. לדעתי בדחיםות להטיס את המנכ"ל הכושל והבלתי אחראי לפנסיה ולתת את המושכות למנכ"ל אחראי
אריק | 24.07.14
105.
אקט פלילי ודורש חקירה והעמדה לדין!
אני מחכה למעטפה שנשלחה מחיפה להוד השרון מאז 15 ביולי. עד היום לא הגיעה!!! לפני מספר חודשים נשלחה אלי בדואר רשום !!! מעטפה מאוד מאוד חשובה ( טופס מקורי) . יותר מ60 יום " רדפתי" בניסיון נואש לדעת איפה המעטפה הזאת "תקועה"..אין ספור טלפונים לדואר ...ומה לא. שבסופה..התברר שהמכתב "טייל" הלוך ושוב ברחבי המדינה כשיד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה!!! יונה כבר היתה מביאה לי את הדואר בטח יותר! מהר יותר! אמין יותר!!! לסגור את הדואר לאלתר! מספיק עם אוכלי החינם בגוף הזה! מלא כסף מתגלגל שם ואנחנו הפראיירים של הגוף המושחת הזה! תודה
רותי | 24.07.14
101.
עובדים מתוסכלים ושירות הכי גרוע שניתן במדינה
אני עוקבת אחרי המשלוחים שלי באתר מעקב דואר ומזה כחודשיים הפסקתי לקבל הודעות על דבר דואר. שאתה הולך לסניף דואר בבת ים ברח' בלפור אף אחד לא מוכן להייחס אליך בכלל ללא השובר. בקיצור אין עם מי לדבר. חבילות הולכות לאיבוד, הודעות דואר לא מגיעות בכלל ואם מגיעות אז עם טעויות בשמות ובכתבות. פשוט בזיון אחד גדול מה שהולך בדואר בת ים. בהחלט צריך לתבוע אותם על עגמת הנפש, הזלזול והחוסר מקצועיות שיש שם.
אילנה | 24.07.14
99.
ביזיון! זמן קצר לאיסוף חבילות
זה לא הגיוני שאחרי המתנה של חודשיים למשלוח אתם מחזיקים אותו בסניף רק 14 יום. רוב האנשים עובדים באותם שעות של פתיחת סניפים ולא מספיקים להגיע ביום חול אז נשאר רק 2 ימי שישי. קחו בחשובון שבן אדם יכול להיות בחופשה בחול או יש חגים באותה תקופה. וכאשר מגיעים לסניף ואחרי המתנה של שעה לפחות מגלים שחבילה הוחזרה לשולח ולעובדת אין תשובה חד משמעית מה ניתן לעשות ואיך להמשיך, אין תיעוד הולם במערכת. בנוסף לא שולחים התרעה שניה בכלל כפי שאמור להיות. אם תאריכו זמן השעיית חבילה בסניף תהיה פחות תעבורת חבילה ותחסכו זמן למיונים חוזרים. מאוד פשוט, לא?
א.ק | 24.07.14
86.
דואר ישראל - בדיחה גדולה
הגיע הזמן שישנו את תקנון הדואר ולא יקבילו את חבותו של הדואר בגין אובדן דברי דואר, אולי ככה העובדים והמערכת יגלו אחריות. לא פעם שלחתי בדואר רשום דברי דואר חשובים ואלו הלכו לאיבוד בדרך ולא הגיעו ליעדם, דואר ישראל פיצה אותי בבולים בשווי המשלוח בהתעלם מהנזק שנגרם מאי הגעת דבר הדואר ליעדו. לחייב אותם בנזיקין ובפיצוי לדוגמא, רק ככה יגלו אחריות ורצינות בתפקידם
אמיר | 24.07.14
85.
הידרדרות עצובה של שירות שהופרט מזמן
דואר 24 למשל שאמור להגיע תוך 24 שעות הוא סתם בזבוז כסף כי המכתב מגיע גם אחרי שבוע!!! התורים בדואר בלתי נסבלים, הפקידות עייפות ואדישות כי סוחטים מהן את המיץ. לעולם לא אבין את שיטת חלוקת הדואר בשכונה שלי. יום יומיים אין כלום ואז יש הצפה ופתקים של חבילות עם תאריכים מימים קודמים... אין פיקוח על הדוורים/דווריות. תקשורת זה שירות חיוני וצריך להבריא את השירות הצולע הזה ומהר.
אלל | 24.07.14
77.
זוכרים מה קבע בית המשפט בישראל על "דואר כמותי"?
בית משפט ישראלי - באחד מפסקי הדין הכי שערורייתיים בהיסטוריה של המשפט - קבע שרשות ממשלתית לא חייבת להוכיח שמכתב כלשהו נמסר לאזרח (למשל, דו"ח חנייה). מספיק שהרשות הזו הראתה שהיא הכניסה את הדו"ח לתוך שק מכתבים ומסרה לדואר. עכשיו - תראו מה עושה הדואר עם המכתבים האלה. מעניין לשמוע כיום את דעתו של אותו שופט הזוי שקבע שרשות ממשלתית לא צריכה להוכיח שהאזרח קיבל דו"ח. אני את הכתבה הזאת מדפיס ושומר למקרה ומישהו יטען אי פעם ששלח לי דואר רשום או דו"ח כלשהו.
רני | 24.07.14
70.
למי מצאו להעביר את דו"ח הביקורת? למנכ"ל של הארגון שמזוהה עם הכשלון
איפה שר התקשורת? זה כבר לא מצחיק וזו לא ביקורת להוצאת קיטור. אני נפגע באופן אישי,זה למעה מ-5 חודשים שירותי הדואר לא מתפקדים לחלוטין. באחריות אני אומר שיש דברי דואר שבכלל ללא מגיעים והרוב הכריע אם הוא מגיע אז זה באיחור של חודש חודשים ויותר. אני יכול להוכיח כי דברי הדואר בפירוש לא מגיעים ליעדם ולכן עדיף להשתמש בכל אלטרנטיבה אחרת (אם אפשרי) או לזרוק את כל ההנהלה והדירקטוריון שיחפשו בעבודה במקומות שבהם מתאים להם לעבוד. את המינויים הפוליטים שעשו בדואר שיעשו אותם(אם בכלל) באירגונים בהם לא נותנים שום תוצרת ולא פוגעים בכל אזרחי המדינה או שעובדי ההנהלה והדירקטוריון יחזרו לעבודות הראויות להם לפני שמונו לדואר.(והבין יבין)
אל-דד | 24.07.14
66.
עכשיו צריך להפריט מיד את רשות הדואר
גם חבילות רבות שנשלחו לי לא נתקבלו בינתיים וחלק אחר עשה מסע בין כוכבים כנראה כי חבילות שהגיעו מארצות הברית תוך 10 ימים הגיעו אחרי חודשיים אליי. זה חמור מאוד ובגלל זאת יש להעביר את הדואר לרשות פרטית עם פיקוח הדוק על הרשות. זה זילזול בלקוחות וישנם הרבה אנשים התלויים בתשובות חשובות כגון: בדיקות רפואיות ותשובותיהן. מר ארדן אינו מתפקד וחושב לסגור את רשות השידור. מה דעתך, מר ארדן, להתפטר בגלל המחדל החמור בדואר ישראל? אבל הרשו לי להניח שזה לא יקרה כי הכסא יותר חשוב מכל. בקיצור: עוד ישראבלוף 2014.
אפולו | 24.07.14
65.
פקידים ארכאים.לא יעילים.10% מהעמדות מאויישות.תורים ארוכים.חבילות שלא מגיעות.הכנסו..
שלחתי הזמנות בסוף חודש מאי ! חלקן חזרו אליי השבוע!!! כלומר אחרי יותר מחודשיים!! וודאי התחבאו בשקים שהחביאו במרתף... בושה!! הדואר שולח הודעה על דבר דואר לקבל למחרת - מגיע אחרי 3 ימים לסניף חבילות בארץ שנשלחו עם התחייבות לאספקה תוך יומיים הגיעו אחרי יותר משבועיים פקידים ארכאיים . לרוב 10% מהעמדות מאויישות ולרוב עם פקיד לא יעיל , איטי, קשקשן שרק מנסה למכור מוצרים של הדואר בשביל לקבל אחוזים. התורים משתרכים . פשוט ימי הביניים! דואר ישראל על הפנים!! ארגן כל הכבוד על היוזמה המשך כך!
מיכל | 24.07.14
59.
רשות הדואר מול רשות השידור
רשות הדואר במדינת ישראל אינה ממלאית את יעודה כפי שניקבע בחוק. שירות ברמה ירודה במשך שנים הפך לנורמה שהדעת אינה יכולה לקבל. התרגלנו לכך שאיננו מקבלים מכתבים / מקבלים אותם באחור רב / לא מקבלים תשובות רציניות כשאנו מערערים על כך ופשוט לא סופרים אותנו הציבור. אני קורא לשר הממונה לעשות את מה שרוצים לעשות לרשות השידור אחרי שנים של ביזבוז כספי ציבור - לפטר את כולם ולהקים רשות חדשה ומופרטת. וככל שזה יהיה מהר יותר , כל ייטב לנו.
בני ליבי , | 24.07.14
55.
הדואר בפשיטת רגל בכל הארץ
המתנה של שעות לשירות בבתי הדואר. דואר מחולק לבתים פעמיים בשבוע במקרה הטוב (כשיש חגים הדוור נעלם לשבועיים). מכתבים רשומים שלא מגיעים ליעד. דואר 24 שמגיע אחרי חמישה ימים במקום יום. דואר רגיל שמגיע אחרי שבועיים. בסניפי דואר לא עונים לטלפונים. בשירות לקוחות של המחוזות לא עונים לטלפונים. אין כתובת לפניות הציבור. נותנים שירות ברמה של ימי הביניים ואפילו אין עם מי לדבר והיכן להתלונן.
גלי | 24.07.14
51.
הפוליטיזציה והוועדים השתלטו על מקומות העבודה
והתוצאה הסתאבות נפוטיזם עובדים ומנהלים "מטעם" ולא על פי כישורים משכורות ופנסיות מופרזות אי יכולת לפטר עובדים כושלים שרות גרוע ורשלני חוסר איכפתיות מצד כל דרגי החברה "שמור לי ואשמור לך" - התנהלות בקודים של העולם התחתון העלמת עין או שיתוף פעולה מעבירות פליליות וגניבות
! | 24.07.14
44.
ביזיון של דואר
אני מחכה לחבילות ממאי ואפריל!!!!! וכשיצרתי קשר עם חנויות מחו"ל חלקן אמרו לי ש70% מהתלונות שמגיעות מישראל הן על חבילות שלא מגיעות ליעדן!!!!!!!!!! וחלקן אמרו לי שהן יפסיקו לשלוח לארץ כי לא משתלם להם לסטטיסטיקה כל התלונות שמגיעות. ככה אנחנו נראים מול העולם. זה בלתי נתפס, ממש מדינת עולם שלישי. דואר ישראל, מתנהל כמו שוק, אף אחד לא עושה דבר בנידון ואנחנו נותרים אובדי עצות.
שונא ביזיון | 24.07.14
34.
מה ציפיתם מדואר סוציאליסטי ?
בניגוד לכל עסק פרטי כאן אין שיקול של רווח והפסד , אין לקוח שיכול לבחור ויש הגנה של המדינה וההסתדרות . לעובדים אין סיבה להתאמץ יותר מדי , המנהלים לא יכולים לנהל ומעל הכל אין בעל בית שהכסף יוצא מהכיס הפרטי שלו . לכן נמשיך לשלם על שירות גרוע מחירים גבוהים ומסים שיעלו מהכיס שלנו כדי לממן את השחיתות וחוסר היעילות של הסוציאליזם .
אני רק שאלה | 24.07.14
32.
תבקרו בסניף הדואר מעוז ציון במבשרת ציון ותבינו את הבעייה של הדואר. ישן, מלוכלך, איטי .
כל מי שמעוניין להבין את הכישלון של הדואר מוזמן לסניף הדואר במעוז ציון במבשרת. ישן ומלוכלך. ממתינים כ 50 דקות כדי לקבל דואר רשום. אין כסאות המתנה והמזגן הוא מאוורר עייף שמעיף את הסרחון מכאן לכאן. בושה
דורון | 24.07.14
29.
תביעות קטנות
אני אישית חושבת שכל מי שהתעכבו לו חבילות מעבר לזמן הסביר צריך לגשת לבית דין לתביעות קטנות על גובה התשלומים ששילם לא יתכן שאני מחכה לחבילות חודשיים, מדובר על 10 חבילות לפחות ששילמתי עליהן עוד במאי ואני לא אראה אותן לעולם. לא כל המוכרים מסכימים להחזיר את הכסף ואני נשארת קירחת מאן ומכאן התשלום על הגשת תביעה קטנה הוא 1% מהערך שמבקשים, נשמע לי שווה אולי אז הם יזוזו
מיכל | 24.07.14
28.
זה תהליך אמריקאי ידוע כאשר רוצים להפריט מקום עבודה ממשלתי
זה תהליך אמריקאי ידוע כאשר רוצים להפריט מקום עבודה ממשלתי הטייקונים ,על ידי שלוחיהם בממשלה : 1. מאתרים מפעל\אגף\מקום\אתר ששייך לממשלה ושעובד ביעילות (עם בעיות פה ושם-לא רציניות) , אולם הטייקונים מבינים שהוא חיוני למארג החיים במדינה ולכן יכול להיות רווחי , לרוב ע"י הפיכתו למסחטת כסף מהאזרחים (כמו מים,חשמל,רכבת). 2. דוחפים קיצוץ דרסטי בתקציבו במסווה של "התייעלות" ,(בכדי שהוא יתדרדר לקשיים בתפקוד שלו והאזרחים יתרעמו ו"יבקשו" פתרון אחר ) . 3. משסים בו את כלי התקשורת (שנמצאים תחת שליטתם) במטרה להכפיש אותו ,את תפקודו, ובעיקר את הנפשות שפועלות במקום , בכדי שהמיאוס של האזרחים בו , יגבר. 4. לאחר שהאזרחים : גם מתוסכלים מתפקודו הכללי, גם מאסו באנשים שמתפקדים בו, גם מתרעמים על האופן שהוא מתנהל, הם פונים לממשלה שתמצא בדחיפות פתרון ל"בעיה". 5. הממשלה "נענית" לצער הציבור , ומפריטה\מוכרת אותו במחיר אפסי לטייקונים , בכדי שהם " ייעלו " את השירות\המוצר. תסתכלו סביבכם בעיניים פקוחות ולא משוחדות, מה הופרט ? למי נמכר ? מה קרה לכל תשומת הלב של התקשורת לאחר שהוא הופרט ? מי הרוויח ומי הפסיד מהמכירה?מה קרה למחיר ששילם האזרח הקטן? "על כל אדם לשפוט ולהחליט בעצמו, על פי מה שקרא והבין, ולא על פי מה שאחרים אמרו לו." אלברט איינשטיין
 | 24.07.14
25.
אני לא מקבל חבילות כבר חודשיים !!!
אני קונה באיביי לעיתים קרובות ובזמן האחרון יש ממש בעייה בדואר.... יש חבילות שלא מגיעות ויש חבילות שמגיעות באיחור ניכר (פעם הזמן לחבילה היה 3 שבועות היום זה חודשיים !!). הסיפור עם הדואר פשוט הפך לסיוט , והתשובה של הדואר פשוט מייצג את זה , הם לא מבינים את המצב החמור שלהם , כנראה שאחריי שיפרקו אותם אז המצב יהיה טוב יותר
משה | 24.07.14
22.
הדו"ח משקף היטב את המציאות
אני מקבל פתקים לבוא לאסוף חבילות אבל לא מוצאים אותן, אני מנסה לבדוק איפה החבילות במשך תקופה עד שאני מתייאש ומוותר. ישנם דברי דואר שאמורים להגיע כל חודש כמו חשבוניות/קבלות של ספקי שרותים אבל לא תמיד הן מגיעות... בקיצור דרושה רפורמה בדואר על מנת שיספקו את השרות שהם אמורים לספק.
משה | 24.07.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת