12. אין בעיה שאלעל יעלו מחירים ויתנהגו כמו כל חברת תעופה בעולם אבל אל תקראו לעצמכם החברה הלאומית ואל תציגו את החברה כאילו היא קשורה לבית ולהוויי הישראלי. הבעלים של אלעל צריכים להחליט: חברה לאומית / חברה מסחרית! אני באופן אישי מעדיף פתיחה מלאה של השמיים ותחרות משמעותית בין חברות התעופה כדי שמחיר הכרטיס שלי יהיה זול! כלכלן | 26.07.14 (ל"ת)
10. לו נשארה אל על חברת תעופה לאומית - החילוץ לא היה עולה כסף צריך לאמר תודה שלקחו רק את ההפרש.. אורן | 25.07.14 (ל"ת)
9. יש אוניות למנו ספנות אפשר היה להעזר בהם למה משרד התחבורה לא נעזר באוניות של מנו ספנות.היה ניתן לדחות את יציאתם של ישראלים למס' ימים.כדי להביא מייון וקפרסין כדי לעזור לישראלים לחזור הביתה מוטי | 25.07.14 (ל"ת)
7. אל על עשתה לעצמה נזק תדמיתי בל ישוער! היא יכלה למנף זאת ולהתעצם, אך היא שגתה ותשלם עכ!!! שון | 25.07.14 (ל"ת)
5. אלעל והיחס חבל שאלעל לא לומדת מהחברות הזרות מה זה לתת שירות. השירות שהם נותנים ללקוחותיה הוא פשוט אחיזת עיניים. "אתם יכולים לדחות את הטיסה לאור המצב" בפועל כן תדחו נחסוך לכם 70 אירו אבל תשלמו על הפער במחיר הכרטיס. אופס מחירי הכרטיסים מהיום ועד נובמבר עלו בעשרות אחוזים. החברות הזרות לדוגמא לופטהנזה החזירו את כל הכסף לנוסעים ללא קנסות כי הטיסה בוטלה. אלעל מחוייבת לטוס לפי החוק ולכן אין פיצוי. אלעל טסה לכמה ימים תחת המותג UP, אופס תחת המותג הזה ביטול כרטיס כרוך באובדן של 100% מהכסף. למה???????? מה אלעל מציע שהאחרים לא?, מים שהאחרים מציעים קולה?, מציעים מטוס מיושן והאחרים מטוס נעים יותר. דוד | 25.07.14 (ל"ת)
4. אל על עסק כלכלי לידיעת הכותבים, אל על היא חברה בבעלות מעורבת ומנוהלת על ידי גוף פרטי, והשיקול הכלכלי מכתיב להם כדאיות טיסות, לאור הנסיבות, מדוע אל על לא ניצלה המצב כאשר הגרמנים לא טסו ולגזור קופון על חשבון הגרמנים בהוספת טיסות במקומם, בני | 25.07.14 (ל"ת)
1. אין כמו אלעל..אנחנו סומכים בעינים עצומות רק על אלעל. ולא על מטוסים זרים..הטייסים שלנו אחראים ומוכשרים כל התושבים היהודים | 25.07.14 (ל"ת)
1,800 ישראלים שנתקעו בטורקיה חזרו לארץ; לופטהנזה מחדשת את הטיסות לארץ החל ממחר
13 תגובות לכתיבת תגובה