207. צריך לתגמל נהגים אשר חורגים ב10-20% מהמהירות המצויינת בשילוט חריגה מתונה מהמהירות המותרת, אינה מסכנת את המשתמשים בדרך ותורמת משמעותית להפחתת עומסי התנועה. מכאן, יש לתגמל נהגים שנוסעים במהירות המותרת ואף לתגמל יותר כאלה החורגים קלות כלפי מעלה. אבי | 04.08.14 (ל"ת)
206. מרד תשלומים ............... במידה ויכנס לתוקף לא לשלם ארנונה מיים וחשמל אגרת טלויזיה .......הבני אלף נמצאים בכנסת רק כדי לעשוק את האזרחים עוד ועוד ועוד , וגם לעבוד עבור הפרימיטביים, החשוכים שלא תורמים כלום למגינה חוץ משטיפות מוח . אןר | 31.07.14 (ל"ת)
205. ישראל כץ היקר: "כהונתך כשר לא תיחשב עוד לדבר מובן מאליו, אלא לג'וב החייב עקרונית בשירות לאזרח" ואם אתה לא מבין | 28.07.14 (ל"ת)
204. דווקא מי שנוסע מהר משתמש בכביש פחות זמן... אולי לגבות אגרה דווקא מנהגים שנוסעים לאט? יואל | 28.07.14 (ל"ת)
203. מעניין, לאחר שהתפרסם כי נהגים מהירים, מעורבים פחות בתאונות.. לפי הסטטיסטיקה. אחוז התאונות שנובע ממהירות קטן ביותר. | 28.07.14 (ל"ת)
201. בדיוק חוזר מאמסטרדם.. איזו תחבורה ציבורית לתפארת ובכלל מחירים יותר זולים... המחירים בישראל פשוט בושה בהשוואה לתמורה אמיר | 28.07.14 (ל"ת)
200. "נהיגה בכביש מהיר לא תיחשב עוד לשירות מובן מאליו, אלא למצרך החייב עקרונית בתשלום." מתי הליכה במדרכה לא תיחשב לשירות מובן מאליו? מתי נשימה לא תיחשב לשירות מובן מאליו? מתי הבעת דיעה נגד מדיניות הממשלה לא תיחשב לשירות מובן מאליו? מתי הליכה במדרכה לא תיחשב לשירות מובן מאליו? | 27.07.14 (ל"ת)
197. אכן, ככה מעודדים מעבר לפריפריה.... NOT! עוד יותר מרכז תל אביב, עוד יותר ענישה של מיש שבוחר לגור רחוק מגושדן.. או שזו תכנית הממשלה לוותר על כל ישראל מחוץ לגדרה-חדרה? גל | 27.07.14 (ל"ת)
195. בכניסה לים/לכנרת לשים גם תחנות לגביה! מי שיסע בכביש לים - שישלם! מי שילך לים - שישלם! מי שגולש בים שישלם בשביל הגלשן! רני | 27.07.14 (ל"ת)
194. קיימות דרכים אחרות לגבות את התשלום באמצעות המיקרופון במכשיר, ניתן לזהות נפיחות. החיוב יתבצע בדרך דומה דרך כרטיס האשראי מוישה | 27.07.14 (ל"ת)
193. צר תחבורה בושה ששלך מטוסים להחזיר את הישראלים שנסעו עלק לחופשה בתורכיה עכשיו לנושא יותר פשוט להטיל מס קבוע על כל האזרחים ואפשר לסגור את משרד התחבורה קן צרעות של הליכוד נפתלי | 27.07.14 (ל"ת)
192. יוזמה מבורכת האפליקציה זמינה כבר כעת להורדה באתר משרד התחבורה עובד יופי אפריים, פ"ת | 27.07.14 (ל"ת)
191. צאו לנו מהורידים נבלות !!! כמה אפשר לקחת ולקחת ולקחת ???!!!! די כבר !!!! נמאסתם !!! דני | 27.07.14 (ל"ת)
189. הטיפשות של היועצים אני פשוט יכבה את המכשיר ויוציא את הסוללה ואז כל ההצעה של המומחה וההשקעה במערכת תלך לפח הבן אדם שהציע את ההצעה פשוט הזוי בכל חברה פרטית היו זורקים אותו מהחלון החוצה יצחקי | 27.07.14 (ל"ת)
188. אם נסיעה בכביש מהיר היא "מצרך החייב בתשלום" ולא שרות של המדינה לאזרחיה, אז אי אפשר לממן את סלילת הכבישים האלה מכספי מסים של אזרחי המדינה. שיתכבד משרד התחבורה ויחזיר לקופה הציבורית את כספי הציבור שהושקעו בהקמת התשתיות האלה שאינן, מסתבר, חובת המדינה לאזרחיה - ואז יוכל לגבות אגרת שימוש כאוות נפשו. אנחנו מחכים לתשלום, כמובן צמוד מדד ועם ריבית. | 27.07.14 (ל"ת)
186. המדינה בתסמיני טרום פשיטת רגל למי שעוד לא מבין שינוי התפיסה.. כביש זה מצרך... במקום לחנוק אותנו בלי סוף כי באמת שפשוט אי אפשר לחיות פה יותר, הממשלה העייפה הזאת שיצירתית רק באיך לקחת מאיתנו כסף חייבת פעם אחת לגמור את הטרור, לא לטפל בו זמנית ולא רק להשיג הרתעה אלא פשוט לגמור אותו לגמרי וככה המון כסף יוכל ללכת לדברים נורמלים כמו בשאר העולם.. רון | 27.07.14 (ל"ת)
184. מבריק! להלן הצעות נוספות 1. להצמיד לעצים בפארק מד מים כך שבעלי כלבים ישלמו פר השתנה 2. מד שיותקן בנעל שיחייב חודשית לפי מספר הצעדים 3. תא פוטוולטאי שיצמד לכובע שיחייב לפי שעות צל 4. קופה בכניסה לכביש שש והנתיב המהיר עבור הזכות לשלם עבור כביש אגרה אחיתופל | 27.07.14 (ל"ת)
183. האח הגדול והמיסוי הנבזי מעקב כזה הינו בשיטה של האח הגדול המסוגל וגם רוצה לשלוט בכל תנועה של האזרח. זאת כבר לא מדינה דמוקרטית, אלא מדינה של דיקטטורה שילטונית אותה צריך לעקור מהשורש עוד בשלב הנוכחי. לשימחתי אני אישית לא משתמש בטלפון חכם ולא ב-גי.פי.אס ולכן כנראה שלא יתפסו אותי בשיטה זו, אבל אני נמצא במיעוט והגיע הזמן שהציבור יתקומם נגד הניסיונות החוזרים ונשנים של המדינה לשלוט בתנועותיו כאילו כולנו עבריינים. בנוסף לכך זו דרך נוספת לתת שירותים גרועים ולדרוש תמורתם תשלום. אני ממתין לראות מתי שר או פקיד בכיר ימציאו מס על אוויר נקי יחסית בהתאם לאזור בו אנו מתגוררים או עובדים, כלומר אם אתה חי באזור רחוק ממקורות זיהום שלםעל כך עבור אוויר נקי יותר, בהמשך שלם את מס הנסועה והביטוח הגבוה כיוון שמספר הק"מ שאתה נוסע כנראה גדול יחסית, זאת כיוון שאתה חי רחוק מהמרכז וצריך להגיע לעבודה, לרופא או סתם לבילוי והתרעננות בעיר גדולה ואז הוסף את המס הנבזי החדש והכל מושלם. אפילו לבג"צ אי אפשר לפנות בשלב זה, כיוון שההחלטה טרם התקבלה והוא לא יסכים לדון בהחלטה כאמצעי מניעה.. זאב זאב | 27.07.14 (ל"ת)
180. אם בקטע מסויים של אותו כביש נוסעים מהר ובקטע אחר עומדים בפקק זה מתקזז מי שעומד בפקק בכביש מהיר משרד התחבורה ישלם לו כסף???? מחר גם על חניה בחניה פרטית תעלה כסף. יש לי עוד רעיון, תשלום נוסף עבור נסיעה ברכב בלילה בכביש מואר, חשמל זה כסף לא? משינה של הזויים !!!!!!!! הצבעתם ליכוד, רק ליברמן מבין ערבית!!!, נפטלי זה אחי, אחי צפוני | 27.07.14 (ל"ת)
178. יש לי הצעה אחרת: השתחררת מהצבא, נשארת לגור בישראל ושילמת מיסים במשך יותר מעשר שנים: קבל קרקע חינם + בית במחיר עלות בלבד. | 27.07.14 (ל"ת)
176. מאיפה מביאים את ההצעות ההזויות הללו? אני מדמיין פקיד ממשלתי משועמם שחושב לעצמו "איפה עוד אפשר להתעמר באזרח?", מתעמק בסוגיה, ואז מציע את ההצעה ההזויה ביותר. מה השלב הבא? מס אויר? סגולה | 27.07.14 (ל"ת)
175. 8 כמובן צודק . בגץ יפסול את הרעיון אבל בינתיים איזה מקורב לצמרת משרד התחבורה יוכל לתבוע קופון על הפרת הסכם , השקעת משאבים , או על הכנת דו"ח מנופח על יתרונות השיטה. ( מטרת הרעיון מלכתחילה ) שלא לדבר על שכירת משרד כלכלי באופן אוטומטי לבחינת הכדאיות. ספסקי | 27.07.14 (ל"ת)
173. זה יהרוג את הפריפריה עוד יותר. אף אחד לא ירצה לגור רחוק ממקום עבודתו. איזו תוכנית נהדרת להרוס עוד יותר את מה שחולה פה בארץ... טל | 27.07.14 (ל"ת)
171. תגובת הנגד צריכה להיות שביתה איטלקית על הכביש ולנסוע 50-60 במשך שבוע ונראה מה יהיה אז וגם ע"י ביתו של כץ ןשל יצחקי איתן | 27.07.14 (ל"ת)
170. די כבר! די כבר! נמאסתם! מספיק למרר את חיינו!!!!!!! תטפלו בקסאמים ובמנהרות שהזנחתם כל השנים! עלובי נפש! | 27.07.14 (ל"ת)
169. מצד שני, במקרים בהם נתקעת בפקק או בעומס תנועה, משרד התחבורה מחזיר לך כסף. מצד שני, במקרים בהם נתקעת בפקק או בעומס תנועה, משרד התחבורה מחזיר לך כסף. | 27.07.14 (ל"ת)
168. הסתכלתי ביומן, וראיתי שהיום זה לא 1 באפריל... זה נשמע בדיחה, מה שמגדיל את הסיכוי שזה יתממש... | 27.07.14 (ל"ת)
167. לא יעבור - השר כץ יסיים את הקריירה הפוליטית שלו אם יעבור השר כץ בדרך להיות מוקצה פוליטית על ידי כל הנהגים ובני משפחותיהם במדינת ישראל. לא יודע מי היועצים הפוליטיים שלו אבל או שהם התפלפו או שהם רוצים להפיל אותו. עידו | 27.07.14 (ל"ת)
165. מאיפה החוצפה ועזות המצח ??? כביש הוא בדיוק זה - מובן מאליו. שירות שהמדינה חייבת לתת לי בתמורה למיסים שאני משלם. למה יגבו ממני תשלום נוסף על הכביש שנבנה בכספי המיסים שלי ??? | 27.07.14 (ל"ת)
160. דייי!!! די כבר!!!די כבר לעשוק אותנו!!! מדינה עושקת יושבה......... הרעיונות שמגיעים מהמשרד הזה שערוריתיים על כל נוד נצטרך לשלם מס סירחון. שלומי | 27.07.14 (ל"ת)
159. המחיר עלול להיות דווקא הגברת היקף התאונות הוכח ודווח על כך שהעלאת המהירות המותרת מפחיתה את מספר התאונות. נראה שהסיבה היא שנהגים יכולים להתרכז יותר בכביש ופחות במד מהירות כאשר המהירות המותרת היא הגיונית ומתאימה לתאי הכביש. מנסיוני אני יכול להגיד שיש עדיין מקומות בהם המהירות המותרת מאד נמוכה (70 או 80 קמ"ש, כי אולי לפני שנה היו עבודות בכביש ושכחו לסלק את התמרור בתום העבושה)) בקטעי כביש מהירים מסויימים. במקומות אלה רוב תשומת ליבי מופנית למד המהירות. אני טוען לפיכך שגבית תשלום לפי מהירות תגרום למיקוד תשומת לבם של הנהגים במד המהירות במקום בכביש ויגביר את היקף התאונות. אבל, איסוף המיסים מקדם את התפתחות הארץ וגם תורם לבטחון המדינה כך שאולי עדיף לאסוף מיסים למימון המאמץ הבטחוני במחיר של עליית מספר הנפגעים מתאונות דרכים. אבל זה אולי גדול... דוד | 27.07.14 (ל"ת)
156. נודניקים, מי שמאיץ שורף יותר דלק, מי שנוהג/רוכב מהר יותר - הרכב צורך יותר דלק זה לא מספיק מס? ה-בלו הנוכחי לא מספיק מס? אמיר | 27.07.14 (ל"ת)
155. אני תומך בחוק הזה בתנאי... ... שהמדינה תפסיק לגמרי לגבות מיסים מהאזרח. במקום מס, נשלם על שירותי ממשלה שאנחנו משתמשים בהם. לא נסעת בכביש ברכב פרטי? לא תשלם עליו (העלות תגולם בכרטיסי האוטובוס למי שנוסע בתחבורה ציבורית). אבל כל עוד דורשים מאיתנו לשלם מס, הדרישה לאגרה בכביש ממשלתי היא כפל-מס ושוד לאור היום. חירות לעם | 27.07.14 (ל"ת)
151. אחרי שסידר לנו שדה תעופה חילופי ,לגאון יש עוד רעיונות ,זה הזוי שאנחנו נמצאים בידים לא אמונות יניב | 27.07.14 (ל"ת)
145. הצעה: שרים בעלי נפח גוף חריג ישלמו אגרה על שימוש יתר במרחב הציבורי גם אם יש להם שם של חתול | 27.07.14 (ל"ת)
143. הצעה: שרים בעלי נפח גוף חריג ישלמו אגרה על שימוש יתר במרחב הציבורי גם אם יש להם שם של חתול | 27.07.14 (ל"ת)
142. משום מה במשרד התחבורע משתדלים לעשות הכל שנקום ונעזוב עם משרד תחבורע כזה לא צריך חמאס וחיזבללה גלעד מנחם | 27.07.14 (ל"ת)
140. ואם לא בא לי שתעקבו אחרי, אחרי ת"ז ביומטרית והגבלות על מזומן ישראל מתקדמת בדרך למעקב על האזרחים. לךיטל | 27.07.14 (ל"ת)
139. גם ככה מי שנוסע מהר משלם יותר... למי שלא יודע צריכת הדלק במהירות 130 קמ"ש גבוהה כמעט ב-50% מהצריכה במהירות 90 קמ"ש ולכן מי שנוסע מהר משלם הרבה יותר על דלק. כל זה בלי שיש "אח גדול" וכו'. דני | 27.07.14 (ל"ת)
138. תשלום על מהירות בכבישים אם רוצים לאסוף כסף אפשר להיות קצת יותר יצירתי ולחייב אותנו בתשלום דמי חניה על כל פקק שאנחנו עומדים בו שעות למשל באיילון כל יום מהשעה 15 ועד לפחות 19. התפיסה של השלטון בישראל כל כך עקומה שבמקום שיראה את עצמו כנותן שירות תמורת המיסים הגבוהים שהוא גובה מאיתנו, רק מנסה למצוא דרכים שונות ומשונות להכניס יד עמוק יותר לכיסנו. ניר ברזק | 27.07.14 (ל"ת)
137. בלתי ישים בעליל ואם אדם נסע במהירות המינימאלית אבל הגביר מהירות רק בשביל עקיפה? יאלץ לשלם? ומה יעשו כל אילו ללא מכשיר תומך GPS או שפשוט יכבו אותו? אידיוטי. מישהי | 27.07.14 (ל"ת)
136. מדינה של 100 בגביית מיסים, 0 גדול בתמורה לאזרחים ! חוץ מגביית מיסים, כלום לא מתפקד במשרדי הממשלה, והתמורה לאזרחים ולנהגים תמורת המיסים הגבוהים בעולם - כלום בריבוע ! בישראל להחזיק קופסת פח עם 4 גלגלים עולה כמו לקנות בית בארה"ב !!! רונן | 27.07.14 (ל"ת)
135. ההיגיון אומר ההיפך אם הכביש הוא משאב, אזי יש לשלם למי שמפנה אותו כמה שיותר מהר, ולקנוס את מי ששוהה בו (מעכב תנועה) יותר זמן. חלם, כבר אמרנו? ישראל, לא חתולים | 27.07.14 (ל"ת)
133. חבל על ההשקעה חבל על ההשקעה... בואו תיכנסו לחשבון הבנק שלנו וקחו כמה שאתם צריכים! למה להשקיע בפס מגנטי ושאר שטויות...בנוסף - הבנק יוכל לחייב אותנו בעמלה חדשה ובא לציון גואל! רן | 27.07.14 (ל"ת)
132. זהירות ספין כנראה שבכדי להשכיח את הפשלה שהיתה עם הפנית הטיסות לשדה התעופה עובדה., הוציאו מהתיקייה איזו עבודת "מע"ץ" מחורטטת שנעשתה ע"י פעיל ליכוד מהמחנה של כץ (כדוגמת ה"מחקר" של גלעד שרון בפרשת האי היווני) קובי | 27.07.14 (ל"ת)
131. תל אביבים הכונו לזיהום אויר גדול עוד יותר מכול המכוניות שלא יסעו באילון תל אביבי | 27.07.14 (ל"ת)
130. גם משרד האנרגיה שוקל מי שיפהק ברחוב ישלם אגרה כי לקח חמצן כפול מהולך רגל ממוצע בנוסף כבר שכחו כולם שגובה מחירי המים בישראל בשלישיה המובילה בעולם מחירי הלחם בישראל בין הגבוהים בעולם ועוד.... יצחק | 27.07.14 (ל"ת)
126. לא הבנתי- זה במקום קנס? בנוסף לקנס? כפל קנס? או סתם דרך לתת כסף לאיזה קומבינטור שהמציא מערכת הזויה? | 27.07.14 (ל"ת)
124. כולם מפספסים את מה שכתוב כאן בין השורות - אפשר להעלות את המהירות המותרת !!! מישהו פיספס את מה שעתוב כאן בין השורות? משרד התחבורה מודה שאפשר להעלות את המהירות המותרת, כנראה ללא העלאת כמות התאונות, מה שכבר הוכח בעשרות מחקרים בעולם, וגם אצלנו כשהעלו לפני שנה או שנתיים את המהירות המותרת בעשרות כבישים. מה שעוד נאמר כאן בין השורות, הוא שמטרת אכיפת המהירות עין לה דבר ועניין במניעת תאונות, אלא ביצירת הכנסות למדינה - בדרך נבזית ביותר (לקנסות מתלוות גם נקודות חובה, וגליון הרשעות "מלוכלך"). כעת יוצא המרצע מהשק: משרד התחבורה רוצה לאפשר לסוע במהירות גבוהה יותר (ובטוחה) אבל בלי להפסיד את ההכנסה הכספית שהיתה לו מקנסות. תמשיכו להצביע ליכוד (ואל תשכחו להתפשט ולהתכופף). יובל | 27.07.14 (ל"ת)
122. עדיף כבר את החמאס מאשר את ישראל כץ ומשרד התחבורה ישראל כץ יהרוס לנו את המדינה והחיים כאן לפני שחמאס יעשה זאת חייבים לזרוק את המומחים האלה לפח אלון | 27.07.14 (ל"ת)
119. וישיחפשו ע"י GPS מי יצביע להם בבחירות הבאות, מי שיצביע למפלגה אחרת ישלם קנס! יוסי | 27.07.14 (ל"ת)
118. המחלבה עובדת, מזכיר לי את מס החלונות ב בסקוטלנד בימי הביניים. מי שמשתמש ביותר "אור השמש" שישלם יותר. מעניין מתי ה"חולבים" יאמצו מחדש רעיון זה. ztc | 27.07.14 (ל"ת)
117. יש לי רעיון אחר כל נהג שנוסע בנתיב השמאלי במהירות הגורמת לנהג שמאחוריו לעקוף אותו מימין, יחויב באגרה גבוהה ביותר, אולי כך נפנה את נתיבי הכביש מנהגים מפריעים ונצמצם את התופעה של נהגים "בפראות" כביכול. יעקב אגוזי | 27.07.14 (ל"ת)
115. להעיף את כץ ומנכל המשרד וטובה שעה אחת קודם. בזמן שחיילי צהל מסכנים את חייהם בקו החזית והאזרחים נותרים להתמודד עם תשתית התעופה הקורסת פה (ראה בזיון שדה"ת עובדה השבוע), משרד התחבורה מתעסק באיך לדפוק עוד יותר את האזרחים. מתי כבר משרדי ממשלה פה אשכרה יחשבו איך ל-הוריד את הנטל על האזרח במקום איך להעלות אותו ? | 27.07.14 (ל"ת)
114. אם המדינה לוקחת לי את הכביש אז שתחזיר לי את הכסף!!! אני רוצה בחזרה את כל המיסים ששילמתי על כלי רכב במשך החיים. מס רכישה של 104 אחוז על שלוש מכוניות (לא רק חדשות גם משומשות כי גם עליהם שילמו) ואגרות רישוי ומס על הדלק. אני מממן את הכבישים!!! תחזירו את הכסף גנבים!!! ברק | 27.07.14 (ל"ת)
111. וכאשר יש פקקים בכביש המהיר... אנו מצפים באותו קונצפט שיפצו אותנו על איטיות התנועה, על עיכובים בגלל שיפוצים חוזרים ונשנים. נראה לי שבמצב הצנועה היומי הלא זורם, משרד התחבורה יפשוט את הרגל תוך שבוע צב | 27.07.14 (ל"ת)
108. במקום להתרכז בבניית תכנית לתחבורה ציבורית יעילה מהירה שעובדת 24/7 מנכ"ל המשרד שולף תכנית מהשרוול ללא מחשבה. אני מקווה שהתכנית הנ"ל תגווע כמו השליפה של שימוש בשדה עובדה במקום בנתב"ג. הרי בסוף מה שעשו עם כל הישראלים שנתקעו באיסטנבול היה מה שכל מי שעיניו בראשו (וחומר אפור יעיל) היה עושה, שלחו מספר מטוסים כולל ג'מבו לאתונה והביאו אותם לנתב"ג (כך או כך זה בסוף על חשבוננו). ליאור | 27.07.14 (ל"ת)
107. חיוב וזיכוי אין בעייה שייחייבו, אבל כל פעם שבשל פקק (תשתיות שלא מתאימות לנפח התנועה, אי פינוי / טיפול בארועי דרך במהירות הנדרשת ע"י רשויות מוסמכות וכו") נקבל כסף על כל קמ"ש מתחת למהירות המותרת (אני רוצה להזכיר שבחלק המכבישים המהירים המהירות המותרת הועלת לאחרונה). עגכון מהירות מותרת כלפ מטה (גם באיילון על סמך שלטים עיליים) יחייב מתן זיכוי לכלל הנהגים במדינת ישראל שכן פוגעים בזכותם הבסיסית להנות מתשתית ששילמו עבורה והיתה קביעה שהיא מאפשרת תמיכה במהירות גבוהה מהנוכחית. נובח סידרתי | 27.07.14 (ל"ת)
106. רעיון טוב לאיסוף מיסים אבל במחיר עליה בתאונות הוכח ודווח על כך שהעלאת המהירות המותרת מפחיתה את מספר התאונות. נראה שהסיבה היא שנהגים יכולים להתרכז יותר בכביש ופחות במד מהירות כאשר המהירות המותרת היא הגיונית ומתאימה לתאי הכביש. מנסיוני אני יכול להגיד שיש עדיין מקומות בהם המהירות המותרת מאד נמוכה (70 או 80 קמ"ש, כי אולי לפני שנה היו עבודות בכביש ושכחו לסלק את התמרור בתום העבושה)) בקטעי כביש מהירים מסויימים. במקומות אלה רוב תשומת ליבי מופנית למד המהירות. אני טוען לפיכך שגבית תשלום לפי מהירות תגרום למיקוד תשומת לבם של הנהגים במד המהירות במקום בכביש ויגביר את היקף התאונות. אבל, איסוף המיסים מקדם את התפתחות הארץ וגם תורם לבטחון המדינה כך שאולי עדיף לאסוף מיסים למימון המאמץ הבטחוני במחיר של עליית מספר הנפגעים מתאונות דרכים. אבל זה אולי גדול... דוד | 27.07.14 (ל"ת)
105. ובמקרה של פקק יחזירו כסף מה יקרה שיהיה פקק והתנועה לא תתקדם, אז אוכל לקבל החזר ? העומד במחלף | 27.07.14 (ל"ת)
101. מחפשים איך לגרד שקל ועוד שקל מכיסנו.לוטשים עין על האזרח .ממש מגעיל כץ תקצץ בעובדים ובבירוקרטיה | 27.07.14 (ל"ת)
98. אכן עוד יוזמה הזויה - הבעיה ש/הם מצליחים לאשר את הטמטום-ראה הנתיב המהיר יוזמות מטומטמות והזויות שלא ברור למה נועדו. מצטרף לשיטת הגביה של כביש 6 ומנהרות הכרמל לנתיב המהיר השערורייתי!!! גם בשיטת הגביה וגם בעובדה שגנבו מהציבור כביש שהיה עוזר לכולם בשביל לסייע 90% מהזמן לשום דבר... עשרות קילומטרים של נדלן מיותר. הייתם עושים נתיב לתחבורה ציבורית בלבד בשעות העומס ובשאר היום פתוח לציבור - אבל לא בוא נהיה יצירתיים. והיצירתיות האחרונה פשוט עולה על הכל. תדאגו לתחבורה ציבורית סבירה. nav | 27.07.14 (ל"ת)
97. לא נורא, יש לי בראש אפליקציה שתוריד את המהירות ל 0, ותחזיר לכם עודף ממשרד התחבורה האקר | 27.07.14 (ל"ת)
95. חולה בראש מי שחשב על זה כנראה איזה פקיד שמקושר ליצרן של החיישנים שמנסה לעשות עוד קופון כמו עינין האפודים הזוהרים מה קשורה מהירות הנסיעה לאגרה? אין בעולם דבר כזה אם כך תורידו את המצלמות עודד | 27.07.14 (ל"ת)
93. לא מקובל!! הרעיון הזה כלל אינו מקובל!! אוי ואבוי למי שירשה לדבר כזה לעבור. נבחרי המדינה צריכים לפעול למען הציבור ולא נגדו. דווקא הם צריכים לחשוב כיצד לאפשר לציבור להגיע מהר ממקום למקום, ולא ההיפך. כמובן, זאת ללא העלת הסיכון הפוטנציאלי. ישנן דרכים רבות לאפשר נסיעה מהירה, אך בטוחה...אך מסתבר שהממשלה מעדיפה לחפש דרכים כיצד לגבות כסף מהציבור. בושה וחרפה. אורן | 27.07.14 (ל"ת)
89. פילוט ל50 שנה מנסים על הממציא !!! שאנשי התחבורה ומשפחותיהם ישלמו. ואז נראה... נהג זריז | 27.07.14 (ל"ת)
87. 130\140 קמ''ש בכביש 6 אז מה קרה,למי זה מפריע? הכביש הזה בשעות מסויימות אינו עמוס ואפשר קצת להאיץ,אין בזה כל רע. ובכבישים אחרים שבהם נוהגים על 100/120 כשישנה אפשרות גם כאן אין בזה בעייה,כל זמן ששומרים מרחק ומתנהגים כיאות,המהירות אינה מדד לתאונות. עם חידושי הטכנולוגיות המכנים והאלקטרוניות קצת קשה לחזור ולנהוג ברכבים של שנות ה 2000 והלאה,ה 50 וה 80 ההגבלות הללו חלפו עברו מן העולם יהודה מהקריות | 27.07.14 (ל"ת)
86. יש לי הצעה אלטרנטיבית אנשים בעלי עודף משקל כמו כץ יחויבו בתשלום מס על כל קילוגרם עודף במשקל שלהם. NLO | 27.07.14 (ל"ת)
85. חוק לעשירים שיוכלו לנוסע מהר לשלם ולצפצף על החוק. כמובן שזו מדיניות קבוע במדינה שלנו כבר המון שנים. טיפוח העשיר והמוצלח. ורמיסת החלש וקשיי היום. משה | 27.07.14 (ל"ת)
83. בואו נבנה יותר כבישים ויותר נתיבים נסיעה מהירה יותר בכביש קיים מאפשרת להעביר יותר מכוניות בלי צורך להגדיל את הכביש. במקום לעודד שכולם או לפחות נתיבים מסוימים יסעו במהירות מינימלית גבוהה רוצים להאט את המכוניות לקבל יותר פקקים ולבנות עוד כבישים. וגם לכל החכמים שמגיעים לרמזור ופותחים מרחקים מהמכונית שלפניהם, דעו לכם שאתם גורמים לפקק ולאחרים שיחכו עוד סבבי רמזור. דוד | 27.07.14 (ל"ת)
82. לי יש מנהרה מהבית ולעבודה כך שאין לי בעיה ועם הטכנולוגיות של היום אין סיכוי שימצאו אותי עוזי | 27.07.14 (ל"ת)
78. 29 - שים לב! פס המהירות החינמית לא יהיה קבוע, אלא יוגדר באופן גמיש לפי תנאי הכביש, נפח התנועה בו והתפלגות המהירות בו בכל עת. כל סטייה מהתחום תלווה בתשלום, בעיקר כלפי מעלה | 27.07.14 (ל"ת)
77. כבוד השר אתה רומז שתחייב אותי לרכוש טלפון חכם? ולהפעיל GPS. נשמע לי מעט הזוי, אתה לא חושב ? שמש העמים !!! שאלה נוספת לך שמש העמים , האם מי שמפליץ בשטח ציבורי צריך גם לשלם על זיהום אוויר? לא, כי במידה וכן אז תתחיל לשלם אתה וכל הפקידים המסכנים שלך על הפלוצים שהם משגרים לאוויר ואותנו מעצבנים. לא חשבתם שמספיק לנו הלחץ שאנחנו נמצאים בו כרגע? אולי תחשבו על דרך יצירתית להחזיר להורים ששילמו אלפי שקלים על קיטנות ובפועל הילדים לא רצו לצאת מהבית . מוגי לב חסרי רחמים . נועם | 27.07.14 (ל"ת)
76. מה השלב הבא ? מספר על היד , וציפ אלקטרוני לכל אזרח ?!!!!! הינו בזה זה לא עובד עודד | 27.07.14 (ל"ת)
72. נוסעים 60 במסלול השמאלי? כך גורמים לתאונות: 1. מזגזגים בין מכוניות שומרות מרחק. 2. זוחלים במסלול השמאלי ולא מפנים אותו לרכב מהיר וגורמים לאחרים לאכוף מימין. 3. חניה כפולה באמצע הכביש - בד"כ ליד הקיוסק הפתוח, עם אורות מהבהבים סיבה נוספת לקנסות צריכה להיות - חניה על 2 מקומות. כך תופסים מקום פנוי מתוך עצלות ואגואיזם, כשאחרים צריכים לעמוד על הכביש. אורית | 27.07.14 (ל"ת)
68. ככה מפתחים רעיונות שר האוצר עומד בחוף הים ומביט לאופק. אדם פשוט ניגש אליו ואמר לו ״ אם אני מנחש על מה אתה חושב, מה אני מקבל? ענה לו עשרת אלפים שקל. אתה חושב על איך לגבות מס על האוויר בים. שר האוצר שלף צ׳ק ושילם לאדם הפשוט. האיש היה בהלם, ״באמת זה מה שחשבת?״ שאל האיש. לא ענה לו שר האוצר, אבל הרעיון הזה שווה הרבה יותר מעשרת אלפים שקל. הבנתם? רואה את הנולד | 27.07.14 (ל"ת)
67. על מה בדיוק הם מקבלים משכורת שם במשרד התחבורה??? משרד ממשלתי מקים צוות "חשיבה", משקיע שעות וימים, ישיבות עם שתיה ובורקס רק כדי להציג בסופו של דבר רעיון כל כך מופרך ומעוות, עד כי הוא מעמיד בספק את שפיות דעתם של אנשי משרד התחבורה והעומד בראשם. דרור | 27.07.14 (ל"ת)
66. תודה לך, השר כץ, שאתה מוסיף כל הזמן עוד גורמים לעזוב את הארץ. וגם בעיתוי ממש מושלם. ענת ישראל | 27.07.14 (ל"ת)
63. צריך לשלם אגרה לפי משקל הנהג ואז כל הנהגים השמנים יעשו דיאטה ויהיו בריאים. אבל השר כץ ,יצטרך לשלם אגרה גבוהה מאוד ,בגלל שהוא במשקל על כבד. נמרוד | 27.07.14 (ל"ת)
60. סוף סוף המדינה מודה כי לא מדובר בסיכון חיים אלא בקנס. כבר שנים המדינה מתייחסת ל"עברת מהירות" לא כעברה אלא כקנס, לפחות סוף סוף היא אומרת את האמת. מי שנוסע יותר מהר משלם על זה, אין קשר לתאונות או לסיכון. עכשיו אפשר לבטל את הפרויקט שעולה מליונים של המצלמות ולהכריח כל נהג ברכב להתקין מערכת שמשדרת בזמן אמת את מהירות הנהיגה. מי שעובד את המותרת ישלם כסף. מי שיסע לאט לא ישלם אלא רק יפריע לאחרים. (מי שהמערכת לא תעבוד אצלו בגלל "תקלה" ישלם סכום יומי קבוע כך שיהיה לו שווה לתקן את המערכת) המערכת תציג בזמן אמת כמה כסף עולה לך המהירות. ואני מניח שרוב האנשים לא ירצו לשלם ואז ייסעו יותר לאט. זה בטח יעבוד יותר טוב מכל תרגיל אחר. לא שאני בעד ההצעה שלהם אבל לפחות יצאה האמת לאור. זק | 27.07.14 (ל"ת)
59. המציע יחזיר כסף בפקקים? נהדר לשלם על מהירות ונתיבים פתוחים, האם ההצעה ה"מוצלחת" מחזירה כסף על אי אפשרות ליסוע במהירות המומלצת? האם הם יחזירו לנו כסף על עמידה בפקקים?? אם כן אני נגד כי לפי מצב הכבישים בארץ יותר עומדים מאשר נוסעים...וקופת הציבור תתרוקן מלהחזיר כסף לציבור העומד בפקקים האין סופיים... אבי כהן | 27.07.14 (ל"ת)
58. איזה כיף שיש לי דרכון זר. כל חדשה כזאת מקרבת אותי לחיים בחו"ל כרגע אני מתלבט ציונות משפחה וכו', אבל כל פעם שאני קורא חדשות אני מקבל יותר ויותר בטחון עצמי לעזוב את החור תחת המושחת הזה אני | 27.07.14 (ל"ת)
57. אולי שיפסיק כבר עם השטויות שלו!!! מישהו צריך לנער את כץ ממשרד התחבורה ויפה שעה אחת קודם... ארז | 27.07.14 (ל"ת)
56. כנראה מדובר בטכנולגיית 3g\4g פשוטה ששולחת מיקום מה יעשו כשלא תהיה קליטה ? מה יעשו כאשר יקבלו נתונים לא נכונים ? מי ישלם על זה? ולמה הכי חשוב למה ? עושים את כל זה לפני שעושים תחבורה ציבורית . ודבר אחרון נוסף , קודם שיבנו כבישים מהירים אחר כך ייקחו כסף חוץ מכביש 6 אין כיבש אחד מהיר בארץ תודה לא | 27.07.14 (ל"ת)
55. אין מממשלה בעולם ששונאת את אזרחיה יותר ממשלת ישראל בשום מקום בעולם הממשלה לא שונאת את אזרחים שלה למעט בישראל. רק בישראל מתעוררים הפקידים הבכירים והפוליטיקאים בכל בוקר ואומרים לעצמם "איך אוכל היום לדפוק עוד יותר את האזרחים". בכל מדינה אחרת בעולם הם חושבים איך לעשות טוב לאזרח, כאן - רק איך לעשות לו רע. גבי | 27.07.14 (ל"ת)
54. מה המטרה? לגבות עוד מיסים? למרר את החיים של האזרחים? או אולי כל זב חוטם שמציע הצעה כזו יהיה עליו לשלם קנס למדינה על הרעיון המטופש. כבר ממזמן הבינו שמהירות גבוהה אינה בין הגורמים העיקריים לתאונות דרכים. הרי נתון זה ידוע לאנשי משרד התחבורה... אז ככל הנראה הממשלה מחפשת מקור נוסף להשית עלינו מיסים. עודי | 27.07.14 (ל"ת)
53. אם הייתה תחבורה ציבורית נורמלית, הייתי מברך על ההחלטה הבעיה היא שאין פה תחבורה ציבורית. מיליון חברות אוטובוסים וכלום. הכל תקוע. נסיעה פשוטה בתוך העיר או בינעירונית הופכת לבלתי נסבלת!! אין תחבורה ציבורית בשבת, אז כדי להגיע לארוחת שישי אצל ההורים שלי אני צריך להתחיל לשלם??? ירון | 27.07.14 (ל"ת)
51. אם שני בני זוג נוסעים ברכב אחד ולשניהם טלפון חכם - הם ישלמו כפל קנס? רס"ן משה משה | 27.07.14 (ל"ת)
50. עוד אבו עאנטר אחד ... שחושב שהוא חכם גם נסיעה מהירה ויעילה בנתיב משלהם הופכת להיות מוצר לעשירים וגם הם מצפים שנתקין אפליקציה על הנייד האישי שלנו כדי שנדווח לממשלה מה אנחנו עושים כדי שהם יחייבו אותנו בתשלום נוסף וואללא עדיף גראד נמאס לי | 27.07.14 (ל"ת)
49. בשביל מה משלמים מסים ? בין אם מדובר ברעיון חכם או לא , הטענה שכביש הוא שירות עליו צריך לשלם מצריכה תשומת לב מכולנו . האם המסים הכבדים שאנחנו משלמים , החל ממס הכנסה וכלה ב 100% מס קנייה על הרכב לא אמורים לממן את הכבישים הציבוריים ? מסתבר שהמסים הולכים למשכורות של פוליטיקאים ופקידים ממשלתיים שעסוקים בלהעלות רעיונות ( לא חכמים ) איך לחלוב עוד כסף מהאזרחים . ועל זה נאמר , הממשלה שמושלת הכי טוב היא הממשלה שמושלת הכי מעט . אני רק שאלה | 27.07.14 (ל"ת)
48. "נשימת אוויר לא תיחשב עוד לשירות מובן מאליו, אלה מצרך החייב עקרונית בתשלום" מי שיצרוך הרבה (ספורטאים) יחויב. אלכס | 27.07.14 (ל"ת)
47. לפטר מייד את יוזם הרעיון. הופך חוק להמלצה. מי שעשיר שיסע 200 בכביש ויהרוג נהג מבולבל, אין חוקים | 27.07.14 (ל"ת)
46. ואפשר בנוסף לגבות אגרה על נסיעה בכביש פקוק. כך שאם הכביש יהיה פקוק בגלל נהגים ש"זוחלים", תשלמו אגרת עומס, ואם תסעו מהר במטרה לשחרר את העומס תשלמו אגרת מהירות. אז למה לא להטיל אגרה על מי שזוחל וגורם לכבישים פקוקים...??? פיני, לא גרשון. | 27.07.14 (ל"ת)
45. מממ כלומר לפי משרד התחבורה מי שמשלם אגרה לא מסכן את עצמו ואת אחרים כשהוא נוסע במהירות מעבר לחוקית? ואם זה נכון, אז למה שלא תעלו את המהירות החוקית? בן | 27.07.14 (ל"ת)
43. נושא ה GPS הוא סתם הטייה הרי ברור שזה לא יעבור בג''צ, שניתן לכבות את הטלפון וכו' מצד שני, גם לדרוש תשלום על משהו שכבר שילמתי (הכביש נבנה מכספי המיסים שכבר שילמתי) זה לא הגיוני. הדרך היחידה שבה הרעיון הזה יכול "לתפוס" זה שהגבייה הזאת תבאו במקום קנסות על מהירות (ויתכן מאוד שזאת הכוונה). הרי השקיעו הון במצלמות וזה לא נותן הכנסה. אז במקום לנסות לתפוס אחד שנוסע 140-150 ולתקוע לו 1000 ש''ח ינסו לתפוס כל יום 10000 שנוסעים 120 וייקחו מהם 20 ש''ח. אני לא בעד, אבל צעד כזה לפחות יהיה הגון יותר מאשר הניסיון לשכנע אותנו ש"מהירות הורגת". אולי זה גם יפנה את המשטרה לאכיפה של עבירות באמת מסוכנות. מפוקח | 27.07.14 (ל"ת)
40. זה ממש נשמע כמו מערכון.....משרד התחבורה בראשות הבהמה ישראל כץ והמנכ"ל הכושל עוזי יצחקי מדרדרים את התחבורה בארץ לתהומות שלא האמנו שקיימים, מעניין מאיפה הם שואבים את ההזיות הללו זאזא | 27.07.14 (ל"ת)
39. תיקון לחוק: קנס על נסיעה איטית, פרס על ניצול מהיר של הכביש (מהיר בצורה סבירה) כמו כן, מי שיש לו יותר ממכשיר אחד ישלם כפול ? פי שלוש ? אם זה לפי ה-GPS במכשיר, מי בכלל מאשר שימוש במידע פרטי ? אם המשמעות של נסיעה איטית בחינם, מרגע שזה יוצא לפועל, שיתחילו לנסוע בחצי מהמהירות המותרת, רק כדי ליצור פקקים. מאיפוא ממציאים את החוקים הטיפשיים האלה ? מי נותן לאנשים את הכוח לקחת החלטות שאינן קשורות לסיבה שהם נבחרו ?? שמוליק | 27.07.14 (ל"ת)
37. לא הבנתם - משרד התחבורה יתקין את זה בכל הרכבים זה ממש לא תלוי בסמארטפון האישי של כל אחד, אם קיים, אם דולק, וכד'... האח הגדול במלוא התגלמותו. עודד | 27.07.14 (ל"ת)
36. אז אכשיו מהירות לא הורגת? אז סתם דפקתם מצלמות וגזלתם את כספי הציבור. יש לסגור את אמותת אור ירוק לאלתר | 27.07.14 (ל"ת)
35. ואח"כ יתפלאו למה אף אחד לא רוצה לגור בפריפריה.... בואו נדפוק אותם עם מיסים . או נגדיל את הפריפריה לכל מי שצריך לעלות על כביש מהיר כל יום . לא ברור מה מטרת החוק חוץ מגביית עוד מיסים והעלאת מחירי הדיור בת"א . נו באמת | 27.07.14 (ל"ת)
34. מושחתים כסף כסף זה מה שמעניין אותם במשרד התחבורה והמשטרה ישראל כץ איבד את כל הסיכויים שלו לזכות שוב. אישית אני משתדלת שלא לנהוג מהר אז זה פחות נוגע לי אבל התחושה היא שהמשטרה לא מטפלת בכלום מלבד לחפש דרכים להגדיל את הקופה שלה. שילה | 27.07.14 (ל"ת)
33. גם מצלמות, גם קנסות וגם אגרה? למישהו יש כסף מיותר/ מחפש תעסוקה /לחלוב את הנהגים. תעלו את מהירות הנסיעה. במחקרים האחרונים הוכח שמהירות גבוהה אינה גורמת ליותר תאונות. ליהפך. במקום זאת תשקיעו בתשתיות ובאיכות כלי הרכב. דווקא בזמן כזה של איחוד בעם צריך לתת יותר קרדיט ואמון בציבור הנהגים | 27.07.14 (ל"ת)
32. לחלוב עוד קצת את הפרה הכביש מצרך שיש לשלם עליו? החליקו על השכל סופית? ולאיפה הלכו 100% מס קניה על המכונית? ועוד 100% מס על הדלק? ואגרת רישוי מופקעת? ולמרות כל המיסוי המטורף הזה עוד הפילו עלינו שלושה כבישי אגרה (6, מנהרות הכרמל והנתיב המהיר). אני חושב שאין עוד נהגים בעולם שמשלמים כמו הישראלים תמורת השימוש בכביש. לא אתפלא אם מאחורי הצעה המרושעת הזאת עומדים אנשי משרד האוצר שזוממים כבר שנים להטיל מס נסועה (ללא קשר למהירות) והצדקנים חסרי הבינה של אור ירוק שמסרבים לקלוט שלא נהיגה ב-120 קמ"ש בכביש תלת-נתיבי היא הגורמת להרוגים בכבישים. אזרח | 27.07.14 (ל"ת)
31. כץ קח חופש סע קצת לאירופה, תראה אך שם מתמודדים עם הפקקים! לא על חשבוננו!! הם בונים מטרו עם תחנה כל 2 ק"מ מקסימום ולוקח מכל נקודה לכל נקודה. כל דקה וחצי בבמוצע מגיע רכבת. ככה מתמודדים! לא מנסים להבין מהיכן עוד אפשר לגנוב!!! שמעון | 27.07.14 (ל"ת)
30. פשוט מנוולים אין מילה אחרת החיילים שלנו נלחמים והם יושבים במשרד ממוזג דשוני עונג אנחנו משלמים את המשכורת שלהם ועוד הם מתכנניםצ איך לגזול מאיתנו כסף רק הליכוד יכול | 27.07.14 (ל"ת)
29. ל-1 קשיים בהבנת הנקרא? מדודבר על ענישה של מי שעובר את המהירות המותרת או שזה בסדר מבחינתך לנסוע מעל המהירות המותרת? | 27.07.14 (ל"ת)
28. "מערכות ה־GPS הקיימות בטלפונים חכמים"? במשרד התחבורע (וזה לא טעות) יודעים שצריך להדליק את המערכות האלה? שלי כבוי באופן קבוע ואני מפעיל רק שאני להשתמש ורוב הנהגים כבר יודעים את המסלול. | 27.07.14 (ל"ת)
27. הליכה במדרכה לא תיחשב עוד לשירות מובן מאליו, אלא למצרך החייב עקרונית ... הליכה במדרכה לא תיחשב עוד לשירות מובן מאליו, אלא למצרך החייב עקרונית בתשלום. המצרך יינתן חינם לכל הולך רגל שמהירות הליכתו הממוצעת בפרק זמן קצר ונתון סבירה לפי קריטריון אופטימיזציה.................... בשלב ראשון יוגדר פס מהירות חינמי אחיד. בשלב מאוחר יותר, פס המהירות החינמית לא יהיה קבוע, אלא יוגדר באופן גמיש לפי תנאי המדרכה, נפח התנועה בה והתפלגות המהירות בו בכל עת. כל סטייה מהתחום תלווה בתשלום, בעיקר כלפי מעלה אך גם כלפי מטה"........................ על פי הערכות, תתבסס מערכת הגבייה על מערכות ה־GPS הקיימות בטלפונים חכמים אחד באפריל ?! פחחחחחחחחחח | 27.07.14 (ל"ת)
24. איזה לשון נקיה: "זה לא קנס, זאת אגרת מהירות" (או אולי מבצע לביעור סמרטפון ?) זה קנס לכל דבר, רק בלי הנקודות. וזאת הוכחה שמטרת הקנסות היא להוות מחלבה לכספי הציבור. או שאולי זהו בכלל מבצע לביעור סמרטפון פעיל בזמן נהיגה ? (כי אם מכבים את הסמרטפון, הפונקציות הרלוונטיות לא יפעלו). במקרה כזה - שאפו על התיחכום הנסתר !!! משה | 27.07.14 (ל"ת)
23. מישהו פה השתגע לגמרי !! זו בדיחה או מה??! עוד מיסים ?? לא מספיק שאנחנו משלמים פי 5 על דלק והכל מיסים?! לא מספיק ששמו מצלמות כמס סמוי ? הרי פחות מ5% מכלל התאונות נגרמות ממהירות מופרזת... אם זה קורה אני יורד מהארץ! (ואני בטוח שעוד רבים אחרים). אזרח ישראלי | 27.07.14 (ל"ת)
22. אולי נעשה גם חוק דומה להליכה ולנשימה? כל אחד יקבל חיישן ואז אם הוא הולך מהר מדי או נושם בקצב מהיר מדי אז נחייב אותו בתשלום. מה אתם אומרים? יוסי | 27.07.14 (ל"ת)
19. תתחיל קודם בלקנוס את החותכים אלה שעוקפים מימין ומזגזגים . אהה- אבל בשביל זה תצטרך להתאמץ וזה באמת קשה למינוי של מרכז הליכוד... ג | 27.07.14 (ל"ת)
18. משרד התחבורה כושל מישרד התחבורה והעומד בראשה הם כישלון תפקודי. כל פעולותיו של ישראל כץ הם תחכים והשגת כותרות. המשרד פועל נגד האינטרס הציבורי לטובת הטיקונים בענף התחבורה. ראה את הכישלון האחרון בשדה עובדה עם השלכות בין לאומיות.! jhho | 27.07.14 (ל"ת)
14. מישהו במשרד התחבורה קיבל פצמ"ר בראש? מה השיגעון? אנשים מה נסגר אתכם? האם שלב הבא תהיה אגרה לאלה שעלה להם הדופק מעל לרמה מסויימת או לחץ דם,אולי לפי משקל הנהג יש עוד הרבה אפשרויות......... שמוליק | 27.07.14 (ל"ת)
11. המדינה הזו הפכה לקן הקוקיה של העולם וזה לא מתאים לכל אחד.... גם מיסים,גם מלחמות,גם אוכלוסיה זבלה'......מה אתה היית עושה ....???? אזרח הלום..... | 27.07.14 (ל"ת)
10. אולי תגבה אגרה גם על כמות האוויר שאנחנו נושמים , מה דעתך ? כאילו שאין מספיק מיסים במדינה , תמיד מחפשים מאיפה להשחיל עוד !!!! ניב | 27.07.14 (ל"ת)
4. אין מצב שזה עבר אישור בג"צ א' - מי שרוצה יכול לכבות את ה GPS בסמרטפון, או לחילופין את הפלאפון עצמו ואז אין ממש דרך לגלות כמה מהר נסעת. ב' - יש אנשים שאין להם סמרטפון, כלומר על חלק מהאוכלוסיה החוק הזה לא חל. אי אפשר לחוקק חוק או תשלום כלשהו בצורה לא שיוויונית. בג"צ יפסול את זה תוך שניה. מה שבאמת מטריד זה שיש אנשים שמקבלים על לשבת ולחשוב על הרעיונות האלו הרבה מאוד כסף (כספי ציבור) והפתרונות/רעיונות שהם מציעים הם ברמה של כיתה ג'. בדאגה העיקרית של משרד התחבורה צריכה להיות תחבורה ציבורית, עד שנושא זה לא ייפתר כל שאר הדברים באמת שלא רלוונטיים. מיכאל | 27.07.14 (ל"ת)
2. עוד מעט גם לנשום יעלה כסף !!! מספיק להכנס לנו לכיס של ה"אזרח הקטן", תתחילו להכנס לכיס של ה"גנבים" הגדולים במדינה ! אחד העם | 27.07.14 (ל"ת)
משרד התחבורה בוחן מערכת לגביית אגרה מנהגים שייסעו מהר
208 תגובות לכתיבת תגובה