אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד התחבורה כתב דו"ח ומכחיש: "איננו בוחנים מערכת לגביית אגרה מנהגים"

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
6-אתה מטעה.זו עבודה מתוכננת,וכבר יש פיילוט בדיקה של מעקב נסיעות
העבודה מתוכננת והושקעו בה משאבי זמן וכסף רבים, היא אינה איזו פליטת מקלדת של מישהו ש"בא לו" לקשקש משהו בשעת ההפסקה. יש כבר פיילוט של מעקב אחרי נסיעות בכלי רכב של המדינה. יש לאנשים מספיק שכל לא להתבסס על טלפונים (הכי פשוט לשכוח להפעיל אותו) אלא על רכיב עצמאי שמותקן ברכב , הפרטיות לא מעניינת אף אחד ואיש לא מנסה לשמור אותה - לא צריך להיתמם. תו דעתך שגם אם לך הרעיון נראה לא טוב - יש אחרים בממשלה שלהם הוא נראה טוב בעבר ויראה בעתיד כרעיון שווה לישום. כמובן שלא ברכבי משרד התחבורה ומקורבים...
ישראלי | 27.07.14
8.
כולם מפספסים את מה שכתוב כאן בין השורות - אפשר להעלות את המהירות המותרת !!!
ישהו פיספס את מה שעתוב כאן בין השורות? משרד התחבורה מודה שאפשר להעלות את המהירות המותרת, כנראה ללא העלאת כמות התאונות, מה שכבר הוכח בעשרות מחקרים בעולם, וגם אצלנו כשהעלו לפני שנה או שנתיים את המהירות המותרת בעשרות כבישים. מה שעוד נאמר כאן בין השורות, הוא שמטרת אכיפת המהירות אין לה דבר ועניין במניעת תאונות, אלא ביצירת הכנסות למדינה - בדרך נבזית ביותר (לקנסות מתלוות גם נקודות חובה, וגליון הרשעות "מלוכלך"). כעת יוצא המרצע מהשק: משרד התחבורה רוצה לאפשר לסוע במהירות גבוהה יותר (ובטוחה) אבל בלי להפסיד את ההכנסה הכספית שהיתה לו מקנסות.
יובל | 27.07.14
6.
צפירת הרגעה
קראתי את הד'וח שכלכליסט מצטט ממנו. מדובר במחקר אחד מתוך כמה, שעליו חתום המדען הראשי של המשרד . נכון שלעתים קצת פרנויה וחשד בכנות כוונות משרד ממשלתי נחוצה אבל רצוי שגם הכתב שלכם לא יעודד הפצת שמועות שווא. אינני חושב שיש מישהו שישקול ברצינות לחדור בגסות כזאת לפרטיות שלנו בסמארטפון ועל סמך זה לקנוס אותנו אם נסענו מעט מהר מהסטנדרד של זקנות בקלנועיות.
עוזע פזיזי | 27.07.14
5.
"כאילו" המנכ"ל וצוות שלם מכינים תוכנית והשר לא ידע. אני לא מאמין להם! די כבר מכץ!
צוות שלם בראשות המנכ"ל עובד על תוכנית, לא בדיוק חצי שעה - והשר לא יודע מה קורה בהנהלת המשרד שלו. בכלל, כל ההתנהלו במשרד התחבורה מראה חוזר תכליתיות , חוסר תכנון - ראו לדוגמה נושא מספרי המכוניות ("יספיקו אם לא יהיה גידול במכירות"...) ומשבר התעופה.
אישימוטו | 27.07.14
4.
נהגים שלא יודעים לנהוג
בגרמניה,מרחקים של 150 ק"מ מבצעים ב-45 ד' +- ותאמיני לי שאין תאונות כמו בארץ. התאונות בארץ הם תוצאה של נהגים שלא יודעים לנהוג,. כי דוגמה בסיסי אין מרחקים בין מכוניות. אי הפעלת איתות על מנת לדעת לאן הנהג רוצה לפנות ובנוסף מבצע פניה כל שהיא בשנייה אחרונה . דברים בסיסים הלא הם חלק מהגנראטור של תאונות .
רוברטו | 27.07.14
3.
לפי הניסוח - ישנה חברה בעלת אינטרס ישיר לכתיבת הדו"ח
חברה שלה פתרונות בנושא. כל המושגים זהים, וגם פתרונות ה"אופטימיזציה" שהחברה מתהדרת בה. כלומר, קיימת כאן דוגמא לקשר הון-שלטון על-מנת לבצע העברת כספים נוספת מהציבור למקורבים. דבר אחד נהדר שיצא מכאן... הממשלה מודה חד משמעית שכל נושא אכיפת מהירות נועד בכדי לגבות כספים. הנהגים - פשוט מקור תקציבי, וצריך להשתמש בו באופן אופטימלי.
 | 27.07.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת