39. הפיילוט האמיתי יקרה באנגליה שם אישרו ניסויים במכוניות ללא נהג. ללא עלות השכר המחיר של מונית ירד למחיר של נסיעה באוטו פרטי ולמטה מזה, כך שכולם ימכרו את המכוניות וצי של מכוניות ללא נהגיסיע אותנו מנקודה לנקודה. התחבורה הציבורית תהפוך לאישית. דניאל ר | 31.07.14 (ל"ת)
38. 2025 ? בעזה כבר היום אין מכוניות אבל תחבורה תת קרקעית משוכללת חוצת גבולות ואנחנו הורסים זה מקנאה ישראלית | 30.07.14 (ל"ת)
36. תחבורה צבורית לא מתאימה לישראל כי אין כזאת ביום המנוחה השבועי לכן אין ברירה רק לקנות מכונית אלי | 30.07.14 (ל"ת)
35. תחבורה ציבורית יעילה עובדת 24/7 ובתדירות גבוהה. בישראל זה לא קיימים אף אחד מהתנאים VC | 30.07.14 (ל"ת)
32. יש לנו כמה מומחים מעבר לגבול שהחלום הרטוב שלהם זה מנהרה בלב ת"א הינה חלק קטן לפתרון כלכלי בעזה וסביבתי בת"א חיפה | 30.07.14 (ל"ת)
31. אין שום סיבה טובה בישראל להחליף תחבורה פרטית בציבורית לא התדירות, לא השירותיות, לא המסלול, לא כאב הראש והעצבים. אז נשלם קצת יותר, נזהם הרבה יותר, אבל נחסוך לעצמנו עצבים מיותרים. סיון | 30.07.14 (ל"ת)
29. אין דבר כזה חינם. מישהו תמיד ישלם על זה והמישהו הזה הוא כמעט תמיד מעמד הביניים. העניים משלמים מעט מאוד מיסים ולעשירים מאוד יש שווה לשלם לרואה חשבון טוב שימצא להם מקלט מס. זה שכרטיס אוטובוס עולה 5 ש"ח, לא אומר שהציבור הרחב לא ישלם על כך בנוסף באמצעות כספי המיסים שלו. אותו סיפור עם חוק חינוך חינם מגיל 3. בסופו של דבר מעמד הביניים משלם יותר בגלל עליה בהוצאות מיסים ישירים ועקיפים. דוד | 30.07.14 (ל"ת)
25. בס אצלנו בכוונה הרכבת מאחרת והאוטובוס עושה סיבוב ענק בשביל שנקנה הרבה דלק וכך נשלם יותר מיסים. מדינת הרמאים והנכלולים. שולח לכם ד"ש- רועי מבוסטון בב | 30.07.14 (ל"ת)
22. סוניה היקלה המעצבת האחראית על הפרוייקט מתארת זאת כך: תארו לעצמכם שמוחמד רוצה להגיע למסגד בהלסינקי, הוא מזמין רכב לזמן קצר. לאחר תפילת השחר במסגד מוחמד מעוניין להגיע לכינוס ההטפה האיסלמי השבועי, והוא מצטרף למונית עם עוד 8 מאמינים אדוקים, ופיני אחד שאיחר לרכבת. לאחר ההטפה מוחמד מזמין לעצמו מקום בסאונה הקרובה, ושוכר לשם כך תלת אופן עירוני. לפנות ערב, מוחמד שומר לעצמו תור בלישכת התמיכה הממשלתית דרך האפליקציה החכמה, ומגיע בדיוק בזמן לאישתו פטימה לארוחת החג. רוני | 30.07.14 (ל"ת)
21. תארו לעצמכם את סיון, סטודנטית מהפרברים, מחכה בבוקר לאוטובוס שיקח אותה לרכבת האוטובוס מאחר בעשר דקות, ומגיע מפוצץ בנוסעים. אחרי חצי שעה בפקקים, סיון כבר מבינה שהיא תפספס את הרכבת למרות שיצאה מספיק זמן מראש, כשהיא יורדת בתחנת רכבת היא רואה שהנוסעים לרכבת עדיין לא עלו, והרכבת עדיין לא הגיעה, כעבור עשרים דקות הרכבת מגיעה לרציף ואוספת את סיון לאחר שעה וקצת של טרטורי בוקר בסטייל ישראלי. "יש לי עוד סיכוי להגיע בזמן" אומרת סיון לעצמה בראש, אבל שמה לב שהרכבת נוסעת לאט מהרגיל, ונזכרת בכך שבמהלך השבוע שמעה משהו על סכסוך בין העובדים להנהלה ברכבת ישראל, והנהג נוסע לאט בכוונה וכנראה גם בגלל זה הוא איחר. כעבור שעתיים סיון יורדת בתחנה שלה, ועכשיו צריכה להתחיל את היום לימודים שלה. כשהיא מבינה שזה מה שמחכה לה בדרך חזרה. לתפארת חפלפיית ישראל. | 30.07.14 (ל"ת)
20. אין שום מניעה לקבוע גם בישראל שנסיעה עירונית באוטובוס תהיה במחיר של 5 ש"ח בכל תחומי רב קו, החלפות ללא הגבלה עד נניח 90 דקות, ו-1 ₪ לנסיעה "רגילה" בתחום מרכז העיר. השינוי בשימוש בתחבורה ציבורית (לעומת רכב פרטי) יצדיק את הסבסוד מצד המדינה. זה בטח ובטח יותר משתלם מלסבסד טפילי ישיבות או אנשי קבע מיותרים ומאוננים שיקבלו פנסיה מגיל 45.... | 30.07.14 (ל"ת)
19. 3, אוי כמה שאתה טועה. נורא קל להאשים אחרים. קשקוש בלבוש.זו מדיניות של מדינות רווחה,טובת הכלל. פה המדיניות הפוכה,הכלל לטובת. יוסי | 30.07.14 (ל"ת)
15. הפיגור ברכבת בגוש דן כי אין למקימיה ענים בגמר הפרויקט וכישורים סתם ליכודניקים שהושמו למקום שבו, לדעת פרטקציונריהם, יעשו מינימום נזק. | 30.07.14 (ל"ת)
14. וזה יהיה פעיל גם בשבת? אם בשבת התחבורה הציבורית תשבות, אנשים עדיין יקנו מכוניות. מר סוואר | 30.07.14 (ל"ת)
11. לא יאומן: החמאס בנה קילומטרים של מנהרות ולנו אין עדיין מטרו מה כל כך מסובך לבנות בישראל מערכת רכבת תחתית? איך אפשר להסביר את הצלחת החמאס בפרק זמן של שנים אחדות, פריסה מדהימה כזאת של מנהרות - מקביל למנהרות מטרו ואף רב יותר מכך. מעורר קינאה ישראלה | 30.07.14 (ל"ת)
10. אצלנו בונים תחנות רכבת לא נגישות בכוונה, כדי שיגיעו ברכב .... טמטום תכנוני מזוקק. ע"ע תחנות רכבת רעננה | 30.07.14 (ל"ת)
7. ...ובינתיים בתל אביב... כתוצאה מיירוט רקטה, הצליח הדף הפיצוץ להזיז גרגר אבק בתוואי הרכבת התחתית. מי אמר שאין התקדמות?? יגאל | 30.07.14 (ל"ת)
6. טוב שם בטח זה עובד גם בסוף השבוע כל עוד בארצנו תיהיה השבתה של תחבורה ציבורית בסף השבוע כמות המכוניות לא תרד. אהוד בהוד | 30.07.14 (ל"ת)
5. זה כי בהלסינקי אין ערבים... אז העיר יכולה להתפתח ולאפשר לאזרחיה נוחות ואיכות חיים דוקי | 30.07.14 (ל"ת)
3. אם לא היינו עסוקים בשכנים מטורפים ישראל היתה יכולה להיות המעצמה מספר 1 בעולם בכל מה שקשור לטכנולוגיה כלכלה, תעבורה, חינוך.. | 30.07.14 (ל"ת)
2. ולי יש זוג נעליים חשמליות -במהירות 25 קמ"ש ל5 שעות סוללה שקניתי מהיצרן בקליפורניה במחיר 249$ דולר שלוקחות אותי לכל מקום כולל להרים בגולן בשקט -נקי אקולוגי ושוקלות רק 12 קילוגרם הסוללה ניטענת סולארית או מהרשת במשך 8 שעות מהשמש וגם בבית ממש תענוג תייבאו לכם ותיהנו מתנועה חינמית ושקטה בכל תנאי דרך וכל טופוגראפיה וניתן להרכיב גלגלי -שלג ובוץ שלכם רוני RONORONO92@YAHOO.COM רוני קינג | 30.07.14 (ל"ת)
תיקון עולם: עיר ללא מכוניות
39 תגובות לכתיבת תגובה