אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הסוף לפקקים? שישה מיליון שקל יוקצו לעידוד נסיעה לעבודה שלא ברכב פרטי

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
ל-9 - מצדיק אותך ב-100%
צריך להוריד את עלות הביטוח לנהגים זהירים ומנוסים, זה יהיה חכם. מזל שאני עדיין לא משלם ביטוח חובה כי קיבלתי באלבר שנה חינם עם קטנוע של דיאלים. ולעניין הכתבה - סוף סוף מישהו התעשת שם למעלה! חוץ מאופניים, דו גלגלי זה הפתרון מבחינתי, חבל שלא יותר אנשים מאמצים...
אלדד | 10.08.14
13.
אם השרים האינטרסנטים לוקחי השלמונים היו רוצים להילחם בזיהום האוויר
הם היו מתחילים בזה שאין יותר דבר כזה רכב מהעבודה עם דלק בחינם. נכןו להיום כל אחד שמקבל רכב עם דלק בחינם, נוסע בערך פי חמש מנהג "רגיל" שמשלם על דלק. כמו כן, הממשלה ושריה המושחתים, מעדיפים שישרפו כמה שיותר ליטרים של דלק, כיוון שעל כל ליטר נגבה מס גבוה מאד. העובד נוסע בחינם והמעסיק משלם על הדלק.
ליאור הרומי | 10.08.14
12.
נסיעות לעבודה; עלות, זמן, וזיהום אויר
רק אם משרדי; התחבורה, האוצר, ואיכות הסביבה, יגבשו תכנית משותפת, יש סיכוי לחסוך עלויות לעובד ולמעביד ולאיכות הסביבה. במצב הנוכחי, כשכל משרד מקדיש למטרה שבכתבה זו, משאבים שהולכים לאיבוד ולא משיגים את המטרה. מציע לעמיר פרץ לפעול להגשמת המטרה שהציב, כמתואר בכתבה, לאחר שיקרא את התגובות לכתבה זו. נראה לי שהוא היחיד בין הפוליטיקאים המכהכנים שיוכל לקדם הנושא.
אבי עמית | 09.08.14
11.
בתחבורה ציבורית: שעתיים לכל כיוון לעבודה בתל אביב !!!
במכונית: 40-50 דקות. עד שלא תהיה כאן תחבורה ציבורית ראויה - אין סיכוי לשום דבר. ולא תהיה תחבורה ציבורית, בגלל שמשרד האוצר, כאידיאולוגיה, לא מוכן להוציא שקל אחד על בניית תחבורה ציבורית ראויה. הפקידונים שם יאמרו על זה (כמו על כל דבר שהוא לטובת הציבור) - "זה לא כלכלי".
רביב | 07.08.14
10.
להקים תחבורה ציבורים יעילה בין ערים קרובות ולאזורי תעסוקה
למשל בין רמת השרון לאם המושבות או לאזורי ה תעשיה של פתח תקוה ערים נושקות ,ברכב 20 דקות , בשלושה אוטובוסים שעה וחצי בין הרצליה לאזור תעשיה קדימה צורן ברכב 30 דקות בשלושה אוטובוסים שעה וחצי מינימום ואלה רק דוגמאות לטיפשות התיכנון עיריות מקימות אזורי תעשיה ולא דואגות לתחבורה אפילו מגרים במעגל הקרוב של חצי שעה נסיעה ברכב אחר כך שואלים למה כל אזרח ניזקק לרכב פרטי?
כשל התחבורה הציבורית | 07.08.14
9.
קטנוע - רק אם הביטוח היה סמלי
פעם החזקתי גם רכב פרטי וגם קטנוע 125 סמ"ק וברכב השתמשי רק לנסיעות מחוץ לעיר הקטנוע הקטן היה זול, הביטוח עלה כ-600 ש"ח והוא חסך לי הרבה זמן, העניק לי יעילות ונוחות בעיר שמכונית לא יכולה לחלום עליהם אז אולי יוזילו סוף סוף את הביטוח לבני 40+ שהם נהגים זהירים ואם לא ינהגו בזהירות שיעלו להם את הפרמיה
מיכאל+  | 07.08.14
5.
רכב לעבודה
אין שום סיכוי למהלך כל עוד מאפשרים למעביד לחלק, לכלל העובדים, רכבי ליסינג ודלק חינם אין סיכוי למעבר לתחבורה ציבורית יש להפסיק מיד את ההפקרות הזאת הגורמת לביזבוז אדיר של דלק ולזיהום אויר מיותר. אין לאשא רכבים צמודים לאנשים אשר לא צריכים את הרכב לצורך עבודה (אנשי שירות, מכירות וכו")
דוד נרגן | 06.08.14
4.
משהו מחוץ לקופסא
אולי במקום לנסות ולשנות את הדרך שבה אנשים מגיעים לעבודה ינסו להביא את העבודה לאנשים? 2 נקודות למחשבה- 1. ניקח מקצוע X שנדרש ב-2 ערים/ארגונים- מה הסיכוי סטטיסטית שבקרבת מקום גר אדם מתאים? 100%- אז אולי לנסות לגרום ל"החלפת עובדים" בין ארגונים דומים ובכך לקרב עובדים לבתיהם ולצמצם זמן כביש/זיהום ועוד. 2. קיים היום מגוון רחב מאד של מקצועות שניתן בקלות למלא, לפחות חלק מהזמן, מהבית. יום-יומיים מהבית יחסכו לעובד זמן כביש, יאפשרו לו "לבזבז" את הזמן (פייסבוק, סיגריות, טלפון וכו') שמבוזבז במשרד בבית ולארגון יחסוך מקום, חשמל, זמן ועוד. קצת מחשבה וניתן להביא לשיפור משמעותי לרווחת הצדדים ולא רק "לשים פלסטר". מי ייתן..
נושא בשורה | 06.08.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת