אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

היום שאחרי צוק איתן

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
מה שאתה לא מבין זה - שזה לא מעניין אף אחד
כלי התקשורת פשוט לא משדרים את הדברים האלו. כלי התקשורת מובלים ע"י רייטינג, ולא ע"י האמת. מה שמוכר זה דם, ולכן, את זה הם ימשיכו לשדר. בנוסף לזה - יש הרבה יותר מוסלמים בעולם, ולכן, יש להם, בעולם של היום, הרשה יותר כח להשפיע על דעת הציבור. האמת לא חשובה. מה שחשוב הוא - מי מצליח לגייס יותר תומכים ל"נרטיב" שלו. אתה מנסה להלחם בקרב שהוא אבוד מראש.
 | 09.08.14
2.
Mr. Zimet is right
Mr. Zimet brings a very important message. My fear is that as usual, the Israeli government will stay indifferent to the message, including the operative measures that should take place. Brands are not built on ideology. Public opinion is not built on ideology, and never on the "who is right" argument. Brands are built on a personal experience or reports on other peoples' experiences. In the case of this latest operation, israel has fortified the impression that it is a state that resorts to power, and power only, to solve problems. Make no mistake, Hamas is no better, Hamas is not a brand either, and as far as I am concerned they can go to hell. But Israel can't afford to have a wrong brand perception in the world. As a matter of fact, Israel has lost already the brand war. Michael Oren, the ex ambassador to the U.S. estimates that Israel has spent 2 million on PR. PR and brand building are as important to Israel as getting Iron Dome missiles! There is no excuse here, since this war is not over, not by a long shot, someone in the Israeli government should immediately think of how to win the PR and brand image war, and do it now
ILAN GEVA | 08.08.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת