אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מחצית השנה הגרועה של שופרסל: שינוי הכיוון דוחף את הרשת להפסד

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
בקצב הזה הם עוד יתגעגעו לתוצאות האלה
ההדרדרות של שופרסל, רשומה על הקיר מזה זמן רב. הנהלה לא מקצועית, אשר משנה אסטרטגיות בחופזה (לפני שנה הושקה יש בשכונה- כעת רוצים לסגור ולהחליף לשלי) מותג פרטי יקר ומנוכר בעיות תיפעוליות בחנויות- חוסר סחורה וירקות יקרים ולא טריים ריבוי מנהלים ומנהלי מנהלים עייפות השדרה הניהולית בשטח מבצעים שאינם באמת מבצעים הוצאות פירסום מטורפות - למה לפרסם ?- פשוט תורידו מחירים ואת החיסכון בהוצאות תשקיעו במחיר המוצר העדר מנהיגות,,, שנמשיך ?!
בן | 28.08.14
3.
הסיבה האמיתית לירידה בהכנסות
היא שהחברה פשוט הפכה לאט לאט ובאופן בטוח לחברה גרועה. מוצרי מזון לא טריים ולא מפתים, בלאגן בסניפים, כאשר משתמשים בשירותי האון ליין פעמים רבות חסרים מוצרים שהוזמנו, המשלוח מגיע הפוך, מפורק ומלוכלך, גביעי גבינה מנופצים וביצים שבורות. כאשר מתקשרים לשירות לקוחות שלהם אחרי המתנה של 60 דקות שואלים אם אי אפשר לנקות את גביעי הגבינה שהתפוצצו ולהשתמש בהם - במקום לתת זיכוי מיידי ולשלוח את המוצרים החסרים על חשבונם. אחרי 3-4 פעמים כאלו, הפסקתי לקנות ברשת הזו.
 | 11.08.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת