אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סובארו XV: מכונית כל כך מיוחדת, שנסלח לה על הכל

25 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
מערכת המולטימדיה בעייתית. מנהל המוסך בנתניה מאכזב.
מערכת המולטימדיה ברכב שנרכש בסוף 2018 היא בעייתית: 1. כדי ששמות אנשי הקשר בעברית יוצגו על הצג, הטלפון חייב להיות מחובר למערכת. כך גם האופציה לקרוא הודעות. 2. הוו'ייז לא פועל מכל סוג טלפון, ושני הטלפונים שהיו ברשותי לא היו טובים לכך. רכשתי טלפון חדש, והבעייה לא נפתרה. רכשתי עוד טלפון (שני במספר), התרוצצתי פעמים רבות לסוכנות סובארו ולטכנאי סל' - לשוא. רק לאחר שיברון לב וראש ממושכים גיליתי שהבעייה נובעת מכיבוי אוטומטי של הסל' לצורך חיסכון... 3. מנהל המוסך בנתניה מאכזב, בלשון המעטה.
כרמל טיצ'ר | 09.02.19
22.
רכשתי את הדגם הזה בדיוק XV 1.6i
אני מבסוט עד השמיים! רכב מצויין, למי שלא משתגע על הכביש מספיק הגרסה של 1,600 סמ"ק מעבר ליתרונות שצויינו, הרכב מאוד בטיחותי ביחס לאחרים. 7 כריות אויר, שהאחרונה היא לברכיים של הנהג. תא מטען באמת קטן, אבל ככה זה בכל גי'פון ועדיין עם עגלת תאומים אני מסתדר מצויין. באמת חווית נסיעה כייפית!!
בני | 22.05.17
19.
גירסת ה 1.6 חלשה מידי. תנסו ותיוכחו
לבסוף רכשנו את גירסת ה 2 ליטר. לחיצה קלה על דוושת הגז והרכב טס. המזגן מאוד עוצמתי אגב, הכתבה הזו בכלל לא משוחדת. כל שאר הכתבות על ה XV גם מחמיאות סובארו עצמם הכריזו שזה הרכב הטוב ביותר שיצרו אי פעם והמכירות שלו בשמיים. לפי מה שהבנתי יש עכשיו מחסור בגירסת ה 2 ליטר...
דניאל | 31.07.15
18.
רכב ורסטילי
למי שצריך רכב שני לאשה למשפחה ולטיולי שטח אמין ונעים זה מצויין. לא ניתן להשוות את סובארו הזו לשום דבר אחר. הוא יותר טוב מכל הקוריאניות וזול בהרבה מהאירופאיות 4x4. רוב עלויות היצור הושקעו במערכת ההנעה וגם כשהמנוע על טורים גבוהים הוא נעים בגלל שזה בוקסר. הגיר מנצל היטב את המנוע וזה הרכב 4על 4 החסכוני ביותר.
גיק | 23.03.15
17.
אין לכם כסף אל תקנו
כולה מבחן לסובארו אתם נלחמים האחד בשני כאילו אמרו או הכריחו כאן מישהו לקנות את הרכב אני יכול לספר לרובכם שפעם כל רכב שלישי במדינה היה סובארו והן נסעו, ונסעו, ונסעו ובעיקר הביאו כל נהג למחוז חפצו. אגב זה היה פעם בזמנים אחרים שאנשים היו קונים מכוניות שייקחו אותם למקום העבודה או בכלל למחוז חפצם. למה זה היה פעם כי היום אנשים קונים רכב קודם כל בכדי שהאחרים יראו מה הם קנו.. וככה אנחנו נראים ? ולמען הסדר - אין לי סובארו אני נוהג על קורולה.
גיל | 01.09.14
16.
אתם מדברים על אבזור דל ועלות תועלת באותה נשימה ?
אולי פספסתי אבל איזה ג'יפון ידני נמכר ב 129 K ש"ח (אני מדבר על 4X4 עם הילוך כוח !!!) אל תשוון לסוזוקי קראוסאובר (גרסה ה 4X4 שלו שלא מסוגלת לנסוע בשום שטח עולה 140). איזה ג'יפון אוטומטי עולה 135 אלף (שוב, 4X4 אמיתי) ?? התשובה היא שאין כזה. המתחרים שלו שהם קיה ספוטרג' ויונאדאי X35 , שניהם עולים הרבה יותר (איזור ה 150-160) והם לא !!! 4X4. לי יש את גרסת ה 2000 סמק. עולה 155 (מחיר זהה לספורטאג ול יונדאי X35 ששניהם לא 4X4) , מדובר ברכב עם מרווח גחון של טויטה לנדקרוזר (שעולה 400 אלף). ומדובר בטיל בליסטי בכביש וחית שטח בשטח. (זה לא לנדרובר. אבל ייסע בכל מקום בזהירות). דלק מחוץ לעיר 1:15. בעיר 1:10. בסדר. אז הרדיו המקורי מוחלף בארץ למערכת מולטידמדיה לא מקורית. ביג דיל. וגם אין קרוז קונטרול. אבל זה רכב יפני !! ולא קוריאני. האמינות של סוברו על ההרכבה הולכת לפניה. אני חושב שמדובר בעסקה מצוינת.
ישי  | 31.08.14
13.
לא לגעת בסוברו
הייתי בסוכנות ברחוב המסגר, הרדיו דיסק המקורי שאיתו מגיע הרכב הוא בדיחה, בארץ מחליפים אותו במערכת סינית זולה , איכות הפלסטיק נמוכה ככל שיורדים לריצפה, חבילת איבזור עלובה, אגב אותה חבילה מוצעת גם בפורסטר.רוצה גיפיאס תשלם 560 שקלים על תוכנת איי גו. לא הרבה השתנה מאז הליאונה.יש אלטרנטיבות שוות הרבה יותר.ליוסי מתגובה 4 הפורסטר X עולה 190 אלף שקל עם מושבים קדמיים צרים, ללא XMODE וללא גלגלי מגנזיום, עם רדיו דיסק סיני עלום שם.לא תודה...הדגם היותר מאובזר עולה כבר 225 אלף שקלים, אין VALUE FOR MONEY
נהג | 24.08.14
11.
בסה"כ חבילה טובה במחיר טוב. אבל - הרכב עגלה כמעט 14 שנ' ל- 100
זה מעיד על מנוע עצל ברמה של מכוניות משפחתיות מלפני 20 שנה. גם צריכת דלק גרועה. לא נעים להגיד אבל מנוע הבוקסר לא מתאים למאה ה- 21. היום מכוניות מייצרות עם מנוע קטן יותר, הרבה יותר מומנט והן כמעט פי שניים חסכוניות. יש כאן כישלון מתמשך בהתעקשות על סוג המנוע הזה של סובארו
אמיר | 24.08.14
10.
תגובה לא מטעם
1. צריכת דלק של 9.6 במבחן כולל נסיעת שטח זה מאוד נמוך. גיפים אחרים נותניפ 3-4 קמ לליטר במקרה הטוב. מניסיוני בכבישים רגילים מגיע ל 13 קמ לליטר 2. תא מטען של XV הוא בגודל דומה לזה של i30 ומשפחתיות אחרות. גם צורתו של תא מטען נוחה לשימוש. 3. שכרתי רכב כזה בחול. נכון שהוא לא חזק במיוחד בביצוים אך סוחב טוב מספיק בעליות ומצוין בשטח קל. בכל מקרה טוב יותר מכל גיפון עירוני אחר.
לא מטעם | 21.08.14
2.
הנה כמה סיבות לא לקנות את ה XV
מנוע 1.6 חלשלוש שלא מצליח למשוך בעליות. איבזור בסיסי כמו של שנות התשעים שלא משתווה למתחרים ברמת מחיר דומה או זולה יותר צריכת דלק של 9 ק"מ/ליטר תימחור ברוטלי שמביא ליחס נוראי של עלות/תועלת מי שינסה לרדת כל שבת לשטח כמו שהכתב מציע יגלה מהר שזה רכב מידרכות ולא רכב שטח סחירות גרועה בשוק המשומשות.
משה גורן | 11.08.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת