6. כץ = השר הכי לא מתפקד בממשלה. התחבורה בישראל היא בזיון שראוי לועדת חקירה. חלמאות נוספת על חלמאות, דחיה על דחיה, זיהום האוויר גדל, יותר שעות בפקקים, חוסר יעילות ואמינות של התחבורה הציבורית, אי אכיפת נת"צ. פשוט עלוב. ביפן הוא היה עושה על תפקוד כזה גרוע חרקירי מרוב בושה. לא כץ | 12.08.14 (ל"ת)
5. כמכר קרוב של השר ישראל כץ רק רכבת קלה במהירות תפתור את הפקקים במדינה המיוזעת והצפופה והעצבנית שלנו ליכוניק לשעבר | 11.08.14 (ל"ת)
4. בעדיפות ראשונה - למחוק כל השקעה בתכנית ההזוייה של רכבת לאילת כבר שרפו שם 120 מליון על תכנון פרוייקט שהוא חסר ערך כלכלי/לאומי. גחמה מגלומנית שטרם נחשף מה המניעים האמיתיים לקידומה. מני | 11.08.14 (ל"ת)
3. העם לא טיפש ומעדיף פרוייקטי תחבורה שתורמים לצמיחה ואיכות החיים על פני תוכניות טיפשיות ופופליסטיות סטייל מע"מ אפס ודומיה מבית היוצר "יש עתיד" אליק | 11.08.14 (ל"ת)
2. בבקשה לא אני מתחנן לאלוהים תחתכו מצידי הכול רק לא הרכבת הקלה זה כל מה שביקשתי מהמשרד הזה.תחבורה ציבורית נורמאלית בתל אביב רן | 11.08.14 (ל"ת)
1. הכביש החדש לירושלים יותר חשוב מהרכבת הקלה בגוש דן בעיר הכי גדולה בישראל, ירושלים, חיים כ-800 מיליון איש. זה פי 2 מתושבי תל אביב. כל ערב, אם העבודה שלהם מחוץ לירושלים, הם נאלצים להיתקע בפקקים ענקיים. מה גם, שהיא העיר הכי מתוירת בארץ. - אסור לשכוח שירושלים העיר הגדולה וכוללת את החשיבות הרבה ביותר מכל עיר אחרת במדינה! חסוי | 11.08.14 (ל"ת)
מאבק התקציב: האוצר בוחן צמצום פרויקטים בתחבורה
6 תגובות לכתיבת תגובה