אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד התקשורת יכפה זמן המתנה מקסימאלי של שש דקות על מוקדי השירות הטלפוניים

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
012 סמייל
לצערי הרב אני מנסה יותר מחודשיים להשיג נציג שירות ב012 סמייל ולא מצליחה למרות שאני משאירה מספר טלפון על מנת שיחזרו אלי וזה לאה קורה. יש לי בעייה עם התשלום שהם גובים ממני , העלאת המחיר ללא ידיעתי וכמובן הוראת הקבע שלי עובדת יפה מאד כל חודש מחייבים אותי. איך אני יכולה בכל זאת להגיע למענה אנושי
יהודית כהן | 08.07.15
1.
הכוונות שלו טובות
כשהשכר הוא כמינימום לאורך שנים, כל מי שיכול למצוא עבודה פחות שוחקת עוזב. אם חברות יחויבו באמת לתת שירות כל כך טוב ללקוחות, הן יצטרכו להעסיק יותר עובדים - דבר שלאורך זמן יעלה את ההוצאות שלהן, ויתגלגל על הצרכן. לא כל החברות יוכלו לעמוד בכך ולכן יתכן והן יסגרו, מה שיוביל לפיטורין במשק, שבמילא לא במצב טוב. אולי אפשר להשתמש יותר בהטבות במקום בקנסות? למצוא דרך לתגמל חברות עם שירות לקוחות מהיר. להפחית להן מע"מ, להשתתף באחוז מסוים בהוצאות שלהן. ומה העניין עם טעות בחשבון? האם כבוד השר מעולם לא טעה? אם החברות לא יהיו כלכליות לבעליהן, הן לא יהיו. היעדים צריכים להיות ריאליים ולכלול טעויות נציג ומחשב וזמני המתנה משתנים. ולא יזיק להיות סובלניים יותר לנציגי השירות.
 | 17.08.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת