אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

גט טקסי סוגרת חשבון עם הנהגים שעברו לאובר

56 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

55.
גט טקסי הרסו את הענף תתעוררו נהגי מוניות נכבדים
החוק אומר במפורש כל נסיעה טלפונית חייבת בתוספת 4.80 בגט טקסי לא מסכימים רק בשעות העומס אפשר לגבות ! אבל לשרוף 7 דק נסיעה עד להגעה אל הנוסע זה בסדר ?! נשמע לא הגיוני ולא הוגן . נסיעה לנתב"ג תעריף 1 עולה עם גט היום 105 ! גם חוזרים ריק למרות שמתקשרים למוקד של שירות הנהג התשובה היא שלילית אין לנו נסיעות ברוב במקרים באמת זה לא לעניין זה רק הפסד משמעותי לכל נהג או בעל מונית . 1000 פעמים הייתי נהג בסדר רק 4 פעמים עלו איתי נוסעים חולי נפש ולא התנהגו יפה ובסוף פנו לגט טקסי אחר מכן קיבלתי הודעה מגט טקסי שאני חסום מהשירות למשך 3 ימים!! בלי לשמוע מהנהג כל תגובה לא מקבלים רק מה שאומר הנוסע הוא קדוש !! נשמע לכם הגיוני נהגים נכבדים !!! עד מתי נהיה עבדים לממשל גט טקסי החברה המכוערת והמחרבנת על נהגיה אסור להם להשטלת על הפרנסה שלנו ושל ילדיכם למה אנחנו צריכים לעבוד 15 שעות ביום כדי להביא 500 שקלים! איפה קורה דבר כזה . ואם אתם רוצים יש לי כול ההקלטות עם נציגי גט ויש לי הוכחות .תכלס גט לא מציאה לעבוד איתם באמת הפסיקו להתבייש .עוד מעט יהפכו להיות כמו ממשל אסד אתם תזכרו את התגובה שלי.
אלכס | 20.04.17
53.
נסעתי היום באובר, היתה אחלה נסיעה. המונית הגיעה בזמן והביאה אותי ב-20 דקות
נסעתי היום באובר, היתה אחלה נסיעה. המונית הגיעה בזמן והביאה אותי ב-20 דקות אני מרוצה שיש תחרות ואז המחירים וגם השרות טובים יותר. אני אמשיך להזמין מאובר וגם בגט טקסי. מי שיתן שרות טוב יותר איתו אסע.
נוסע מרוצה | 27.08.14
41.
GET TEXI
בתור נהג מונית רק דבר אחד יש לי להגיד על החברה הזאת רעבים רצים בכבכיש כאילו אין מחר החברה והנהגים שעושים עבירות תנועה על ימין ושמאל והכל בכדי להספיק או להשיג את הנסיעה שבסוף מסתכמת ב30 ש"ח והעבירה עצמה 500 ש"ח כגון קו הפרדה ושלא נדבר על נקודות והכי מצחיק שהחברה מודיעה שהיה להם 700% עלייה בעבודה בזמן המלחמה שקרנים ..................
שרון | 26.08.14
39.
לקהל נהגי מוניות הככלי - שלום.
לפני כחודש לקחנו מונית בתל-אביב מתחנת רכבת. האיש מגיע לדלת האותו , אומר לי את המחיר של 40 שקל. אני אומר לו - לא, אני רוצה נסיעה על-פי מונה ( וזאת כי ידעתי שכך זה יעלה 25-30 שקלים ). הוא מסתובת עם הגב אליי ומתחיל לילל "ככה אני לא לוקח אותכם" "מה זה מונה" וכך הלאה. לקחנו מונית אחרת, ב30 שקל, והאיש השני כל הדרך הסתקל עלינו כאילו הרגנו את החתול שלו. בדרך חזרה תפסנו מונית , מרצדס , עם מונה ונהג מאוד ידידותי, שלו לא הייתה שום בעיה עם העניין. החשבון הגיע ל26.5 שקלים. הנקודה שלי היא, שהרבה נהגי מוניות שכחו מזמן לעבוד, ולמדו במקום להתחצף ולחפש פריירים. נהג מונית זה מקצוע מכובד, אך זה מקצוע לפשוטיי עם שבו לא חייבים להרוויח מיליונים, למרות שהרבה ערסים בארץ חושבים כך. המקצוע לא דורש יותר מדי קורסים \ תעודות \ הישגים אקדמיים או יכולות יוצאות דופן , ולכן המשכורת , והתאבון - צריחים להיות בהתאם. אז אני מבקש מנהגי מוניות - להיזכר קצת מה זה צניעות. ואם זה לא מתאים\מספיק לכם - לכו תרכשו מקצוע שדורש ידע\רמה\הישגים מקצועים אמיתיים, ואז תוכלו לקחת על תוצר העבודה שלכם 50% יותר. וכן, אני יודע שיכולתי להתלונן , ונהג הראשון היה חוטף. אני פשוט לא רציתי לגעת בגועל נפש הזה.
 | 26.08.14
36.
נהגים שנפגעו, תטבעו אותם בייצוגית. זה לא חוקי
אתם לא עובדים של גט-טקסי, אתם מקבלים מהם שירות. אני לקוח של בזק ושל גולן טלקום, בזק לא יכולה לנתק אותי אם לא אצתרף לפאלפון (שבבעלותה). כנ"ל במקרה הזה. תתבעו להם את הצורה!!! זו חובתכם האתית לכול צרכן/ ובעל עסק במדינה. בהצלחה
לירן | 26.08.14
35.
אני ממש לא מבין מה הבעיה פה?
גם אם גט טקסי חברה רעה ומגעילה, יש לה את כל הזכות להעיף לקיבינימט עובד שלה שעבר לעבוד עם החברה המתחרה, אין שום סיבה לאפשר לאנשים לירוק לבאר ממנה הם שותים, לא טוב לכם, תעברו, בכיף, אבל אתם לא יכולים לרקוד על 2 חתונות. אני לא שייך לאף אחת מהחברות והשתמשתי בגט טקסי בדיוק פעם אחת בחיי
גיא | 26.08.14
31.
השיטות של גט טקסי להילחם בתחרות הן על גבול הלא-חוקי
אף מוכר פלאפל לא אוהב שמוכר חדש מקים לו דוכן באותו רחוב. אבל אלו חוקי השוק החופשי, אם הוא מוכר חכם הוא ינסה לשפר שירות, להוריד מחירים, לשווק את העסק שלו ובקטנה גם להשמיץ קצת את המתחרה. בקטנה. אבל אם הוא מוכר טיפש הוא יתעסק כל היום במלחמות נגד המתחרה. למי שאומר שאובר רק באו לעשות כסף: זה בניגוד לגט טקסי שבאו לעשות אהבה ? למי שאומר שגט טקסי כחול לבן: אתם גם קונים בסופר מרקט רק מיץ קריסטל או גם קוקה-קולה לפעמים ? (ותארו לכם שבניו-יורק לא ישתמשו בגט טקסי כי הם לא כוכבים ופסים?) מי שנדפק באמת הם נהגי המוניות כי 2 החברות הופכות אותם לעובדים שלהם בלי זכויות של עובדים. ונהג מונית זה מקצוע קשה שלא מתעשרים ממנו (אולי בשנות ה 70 התעשרו) אבל כנראה שהזמנת מונית באפליקציה היא שירות יותר מוצלח והנהגים יצטרכו לחיות עם זה. לפחות שתהיה תחרות בין 2 חברות ולא מונופול.
גיל ג | 26.08.14
28.
אז נסעתי היום באובר
אז נסעתי היום באובר, עם כל הכתבות שפרסמו את בואם, הייתי צריך לנסות. בשגרה אני נוסע לרוב במוניות, בדרך כלל בגט טקסי לעיתים גם במוניות מזדמנות. הדבר הכי מעצבן בהזמנת מונית הוא שמבטיחים זמן מסויים ולא עומדים בזה, אובר כשלה בתחום זה, חיכיתי 18 דקות למונית כשהיה כתוב 2 דקות. אהבתי את מסלול התקדמות המונית על גבי האפליקציה תוך כדי נסיעה,אך גם כאן היה כתוב 6 דקות והגענו אחרי 13. בנוסף לנהג היה גם טאבלט אישי במונית שהו היה פתוח wase. באופן כללי מאכזב, אני אתן להם מחר שוב נסיון ואם יאכזבו שוב אחזור לגטנטקסי (שלא אכזבו אותי ולו פעם אחת במשך חודשים,אבל הייתי חייב לנסות את המתחרים).
אורי | 26.08.14
18.
גט טקסי עובדים מלוכלך
לא מספיק שהבוקר הם עשו לאובר בדיוק את מה שהם התלוננו שעשו להם בניו-יורק (הזמנות וביטולן, וחיסול חשבונות עם הנהגים שעובדים גם עם עובר) - עכשיו הם גם מושיבים צי של יחצנים להעלות טוקבקים...פאתטים. אולי תשקיעו את הזמן בלקדם את נהגי המונית שלכם, ולא לעשוק מהם כל שקל רווח??????
נהג מונית עאלק | 26.08.14
4.
גט טקסי חברה שרוצה לאכול.......
את העולם.... לעשות רווח הון ע"ח נהגי המוניות המסכנים.... בהתחלה הבנתי מהנהגים שלא שילמו שכר תחנה כל חודש, כיום משלמים גם שכר תחנה, גם עבור הטבלט, גם עבור כל נסיעה 5.20 שקל, הבנתי שגם טיפים החברה אוכלת להם, זאת חברה שלא סופרת נהג מונית ממטר..... רוצה לאכול לבד את כל העוגה?????? טוב שיש לה מתחרה בשוק!!!!!
סיימון | 26.08.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת