אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

UberX בשורה צרכנית או בעיה בטיחותית

35 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
כאשר נוסעים יפגעו מנהגים חסרי הכשרה מתאימה או רקורד אישי בעייתי, תשאלו: איפה הרגולציה?
לסבר את האוזן, אובר לא המציאה את הגלגל. במדינות מסויימות, ישנה תופעה רחבה של נהגים לא מורשים, שעושים שימוש ברכבם הפרטי להסעת נוסעים בתשלום. זכור לי כיצד עצר לידי רכב כזה בדרום אמריקה והנהג מנסה לשכנע אותי שמדובר בשירות הסעים לגטימי. הנהג הראה לי שיש לו במכונית מכשיר קשר ואמר שזה בסדר (מה שהחשיד חלונות כהים ווילונות). חברה מקומית אמרה שטוב שלא התפתיתי להשתמש בשירות וזה יכול להיות ממש מסוכן. רוצה אובר או כל שירות אחר להפעיל שירות הסעים בתשלום? יתכבדו ויעמדו בדרישות הרגולטוריות שמטרתן אחת: להגן על בטחון ושלום הציבור.
אבי | 30.08.14
29.
לאבי מנתניה ( מגיב 5 ) - לסוע בפול זה מצויין, ברור שזה לא בחינם
הרעיון בפול, שכל פעם מישהו אחר לוקח רכב ככה שאין צורך לשלם על הנסיעה. במידה והנהג הוא קבוע ושאר האנשים מצטרפים אליו, ברור שצריך שתתבצע חלוקה של ההוצאות, דלק+אחזקה ( גם טיפולים עולים כסף ). אתה רושם שאתה רוצה לנסוע עם חבר דרך אובר, אם זה חבר, אתה לא צריך אובר בשביל לקחת אותו. אם הוא לא משלם לך על הנסיעה = מנצל אותך, הוא כנראה לא חבר...
דני | 27.08.14
28.
הקפיטליזם החזירי עובד עליכם בעיניים
מה פירוש ש"אובר" עשתה לובינג בקליפורניה? נכון! כמו הלובינג אצלנו. הטייקונים עושים לובינג כדי ליזום חקיקה "נגד" האזרחים - שאים להם לובינג. מה שלא תחשבו על נהגי מוניות כיום, עם נהגי "אובר" יהיה הרבה יותר גרוע. גם לא יהיה למי להתלונן. הרי נהג "אובר" שניסה לאנוס נוסעת, אף אחד לא בדק אותו קודם. החוזה שלו הוא כזה שלא ניתן לתבוע את "אובר". הם מכוסים בחוק כי יש להם לובי! נהגי מוניות מקצועיים אמורים לפחות בזמן קבלת הרישיון לדעת איפה כל בתי החולים בארץ. איך מגישים עזרה ראשונה. והכי חשוב יש עליהם פיקוח של משרד התחבורה. בנוסף, הם מחוייבים במתן חשבוניות, כמו כל עצמאי במדינה. ומה עם הנהגים הלא מקצועיים של "אובר"? חשבונית? תשכחו מזה. ידע הנדרש מנהג ציבורי? תשכחו מזה. אבל בסוף, גם אצלנו "אובר" יפעילו לובי, ימרחו כסף איפה שצריך [כחוק כמובן] ויקבלו מה שרוצים.
אא | 27.08.14
26.
אם כל נהג כזה יעבור מסלול לקבלת רשיון אז אין בעיה
הבעיה מתחילה בזה שכל נהג מונית או אוטובוס משלמים על הכשרתם משלמים על רשיונם נהג מונית משלם על מספר ,משלם על רשיון למונית ואלה ששוכרים מונית לעבודה משלמים יותר. נהגי מוניות עם כל המגרעות הם נהגים מקצוענים .אם יתנו לנהגי המונית את כספם חזרה ויבטלו את הצורך ברישיונות ,אז קדימה אבל אם לא אז תיפגע משמעותית פרנסתם של אלפי נהגי מוניות בארץ .
גידי | 27.08.14
25.
במקום משרד תחבורה אפשר להקים מחלקת תחבורה וכך הבזבוז יקטן
ישראל כץ ,צריך תחרות צריך להתפתח. מבזבוז של 2 מיליארד שח על הרכבת הקלה יצא רק צבע על הנתיב אשר כבר דהה. 2 מיליארד שח על צביעת נתיב זה בכל המובנים יקר. משרד התחבורה שורף כסף של הממשלה . לא קראת את דוח המבקר על התנהלות יפה נוף בפרויקט המטרונית? אעדכן אותך- חריגה ביותר ממיליאד וחצי שח. אז מה קרה? כלום
נהג | 27.08.14
23.
לא מבין את היתרונות והחסרונות שלכם
איך בצד היתרונות רשום תעריף נסיעה נמוך יחסית, ובחסרונות רשום חוסר פיקוח על התעריפים? אם היה פיקוח, התעריף לא יכל להיות נמוך יחסית! למה בכלל צריך לפקח על הכל? תאפשרו תחרות חופשית! המדינה יוצרת שוק סגור, ואחר כך מפעילה פיקוח כדי שהמחירים לא ישתוללו.
יבגני | 27.08.14
16.
זה נשמע בטיחותי כמעט כמו לעלות על טרמפ .. רק בתשלום
מי שזה מתאים לו - יופי ... בהנחה שזה חוקי או יוסדר בחוק (ביטוח, משרד התחבורה וכו) אני לא מבין מה הבעיה ? כל עוד השרות מבודל משרות של מונית - והמשתמש מבין את הסכנות והמשמעויות מה הבעיה ואיך זה בדיוק שונה מטרמפ ? אני אישית מעדיף תמיד מונית מוסדרת, גם בחו"ל תמיד קופצים כל מיני נהגים לא מוסדרים בסמוך למנלי תעופה ואני תמיד הולך על בטוח. אבל יש אנחנו שכנראה חושבים אחרת (לראייה הטרמפיסטים) ואם זה מתאים לשני הצדדים למה לא לאפשר את זה ? זה גם יכול לסייע לאנשים לשפר במעט את מצבם הכלכלי.
m | 27.08.14
15.
מה לגבי בדיקת רקע בטחונית לנהג
לנו יש עוד בעיה אפשרית שלמדינות אחרות בד"כ אין. בישראל לצערנו, היו בעבר חטיפות בטרמפים (אחת ממש לא מזמן). כל מחבל יוכל לפתוח לעצמו רישום תקין ב-UBER, ושנייה אחרי שהעלה בחכתו את הפיתיון, ייפטר מהטלפון. מכאן... זה יהיה בדיוק כמו איך שאנחנו כבר מכירים... זה משהו שמשרד התחבורה צריך להתייעץ עם משרד הביטחון כדי לתת את הדעת.
גיא | 27.08.14
11.
לכל אוהבי השנאה, תחרות זה דבר מבורך במקום שעושקים והבעל בית מגזים
אבל במקום שהפרנסה נמוכה זה ממש רחוק מלהיות דבר טוב, ברור שיש דבר טוב באנשים שיכול להיות להם עוד מקור פרנסה. אבל נהגי מוניות כיום לא מרוויחים כמו פעם, והאפליקציות חושבת על מקסימום רווח ועל חשבון המרוויח מעט
גאון | 27.08.14
9.
מתכון בטוח לחאפרים
אני ממש לא מחסידיו של השר כץ (פוליטיקאי בשקל) או של קבוצות לחץ שונות במשק כמו נהגי המוניות, אבל במקרה הזה גם הוא וגם הם צודקים לגמרי. במדינת הסמוך שלנו לא ירחק היום ובו איזה חאפר עם מכונית שלא ראוייה להובלת סוסים ייקח כמות מטורפת של נוסעים במחיר מצחיק, ויגרום לתאונה קטלנית שתהרוג את כולם, ואז כולם (כולל אלה כאן שמקללים את נהגי המוניות) יצקצקו ויאמרו איך המדינה נתנה לכזה דבר לקרות. הדרך לפתור בעייה היא לא להמיר אותה בבעייה גדולה יותר.
אובליפיחה | 27.08.14
7.
אובר
אסור לאפשר לחברה לקחת נהגים מזדמנים, זה לא מכוסה מבחינת ביטוח. אין פיקוח על הנהג. וזה גם יהרוס את הפרנסה של אלפי נהגי מוניות שבקושי שורדים גם כיום. ההכנסה לאוצר של רכישת רישיון מונית תיפול לחלוטין (וכל הציבור יצטרך לממן את החור בעליה במיסים עקיפים וישירים). לנהגים ותיקים (רבים מהם הם נכי צה"ל שקיבלו רישיון לצורך שיקום) הרישיון הוא הפנסיה שלהם שילך לאיבוד.
י.ס | 27.08.14
2.
הפקרות
הפקרות בענף המוניות תחרות דבר חשוב אבל כאשר משדר התחבורה לא דואג לתנאים הוגנים יש בעיה הצורך התשלום לזכות ציבורית מחירי הדלק האסטרונומים מונופול לחברות המונים הצורך בתשלום לבטוח הסכת נוסעים טיפולים יקרים והובא לוקחת כל נהג ללא קרטריונים שבירת מחירים בקיצור שוק
דודו  | 27.08.14
1.
זה עובד מעולה- ממישהו שחזר מארה''ב
לפני כחודש חזרתי מארה''ב.(ניו יורק+ וושינגטון+ ניו ג'רזי) כולם משתמשים שם רק בUBER. הזמנו מונית באטלנטיק סיטי והגיע באמת בחור עם רכב שהוא לא מונית ושאלנו אותו איך זה עובד. בסופו של דבר זה עושה אחלה רווח לכל בן אדם שמוכן לשתף את הרכב הפרטי שלו ומוריד את העלויות המטורפות של המוניות כיום בגלל התחרות שתיווצר. לנהגי המוניות היום שחוששים- מגיע לכם. תחרות זה דבר טוב. בדיוק כמו חברות הסלולר שלקחו 200 ש''ח לחבילה שעולה 39 ש''ח כיום. כן, היו פיטורים בענף בעקבות הירידה של הרווחים המטורפים שהיו. אבל מי הרוויח? כל שאר הארץ בערך. כנ''ל פה
טל | 27.08.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת