25. עם האפליקציה הזו כל שני וחמישי יהיו לנו כאן חטיפות מתוכננות כדת וכדין !!! לא בבית סיפרנו | 28.08.14 (ל"ת)
24. בישראל בעלי רכבי הליסינג, יהפכו לרכבי הסעות כי הדלק ע"ח החברה/הממשלה הם גם יכולים לנסוע בנתיב המהיר לת"א או בכביש 6 כי החברה /הממשלה משלמת את כל החשבונות. גם היום בני המשפחה הם ש"חורשים" על רכב הליסינג שאבא מקבל מעבודה. אבא נוסע לעבודה על הגרוטאה של אמא אחת העם | 28.08.14 (ל"ת)
23. get taxi worst service ever Don't use get taxi in the USA ,lousy service! We were waiting for them for over 30 minutes and they kept telling us that they are on their way .. When we asked to be compensated they just disappeared and didn't get back to us. I can't see how they can survive the service standard in the US!!! רבקה | 28.08.14 (ל"ת)
22. לא ברור מה יש לכתב שלכם שכל היום מתעסק רק באובר הזה כולה אפליקציה של שיתוף רכב. לפני חודשיים 3 צעירים עלו על רכב וזה הפך למלחמה. לא ברורה ההתלהבות של הכתב שלכם מהאובר הזה. חן | 27.08.14 (ל"ת)
21. זה מספיק מפחיד לעלות על מונית עם הנהגים הערסים של היום אז לעלות לטרמפ בתשלום עם איזה ערס שלא קיבל רשיון למונית??? ולהתיידד איתו? לא ברור לי איך ולמה זה אמור לעבוד. רק אתמול דיברו על כך שצריך להתקין במוניות מחיצה שמפרידה בין הנוסע לנהג, לטובת כל הצדדים. אז מה פתאום לשבת ליד הנהג ולהסתחבק איתו? נראה לי כמו סתם עוד באזז של מתלהבים. ועוד לא דיברנו על הוצאות דלק ותחזוקה של רכב המיועד להסעת נוסעים. ועל בלאי. | 27.08.14 (ל"ת)
19. לא מבין אנשים למה לפרסם בשביל שהחארות ילחמו גם בזה… טוב לכם? שבו בשקט…אחרת ישמע אותכם הזאב | 27.08.14 (ל"ת)
18. נראה שלרוב הנהגים אין ביטוח להסעה מסחרית (פרט ל- sidecar) נסו לתבוע נהג כזה, ללא ביטוח, שמיד יכריז על פשיטת רגל וישאיר אתכם עם ההוצאות הרפואיות. שכל אחד יחליט אם הוא רוצה להסתכן בקבלת שרות חאפר (גם אם צעיר וחברותי ועכשווי). | 27.08.14 (ל"ת)
16. הפתרונות הללו רק יתעצמו עם או בלי הסכמה של הרשויות אם תהיה הסכמה זה יהיה מסודר ואפשר יהיה לפקח על זה. אם זה לא יהיה מסודר אז זה יהיה פיראטי דרך קבוצות בפייסבוק למשל. ולגבי כל אלו שחוששים מרוצחים ואנשים. כל הנהגים בכל השירותים הללו עובדים בדיקת רקע קפדנית יחסית, כך שהם הרבה יותר בטוחים מנהג המונית הישראלי הממוצע שגם יכול להיות מישהו ששוכר את המונית מבעל הרשיון ויכול להיות גם עבריי;ן. שמעון | 27.08.14 (ל"ת)
14. הם משלמים מס הכנסה? מה עם הביטוח של הנוסע? מי יודע מה רמת הנהיגה של הנהגים? חאפרים הם משלמים בכלל מס הכנסה? מה עם הביטוח של הנוסע? האם נוסעים מכוסים כמו בשימוש בתחבורה ציבורית? ביטוח חובה רגיל מכסה כנראה שימוש פרטי לרכב ולבילוי, לא להסעות נוסעים בתור פרנסה עבור זה כנראה יש תעריף אחר. מי יודע בכלל מה רמת הנהיגה של הנהגים שאוספים נוסעים? ומצבם הבריאותי, ראיה, שיפוט, שליטה ברכב ץנהג אוטובוס או מונית חייבים לעבור הכשרה ובחינה מיוחדת לפני קבלת היתר להסיע נוסעים בתשלום, ובדיקות מסוגלות לתפקיד מבחינה בריאותית והתנהגותית. איזו בקרה קיימת כאן? נהגי רכב ציבורי כפופים לתקנות משרד התחבורה להסעת נוסעים ולחוקים בנושא, למה כפופים המסיעים החאפרים. א | 27.08.14 (ל"ת)
13. העולם משתנה ומי שלא ישתנה איתו ישאר מאחור העולם משתנה פייסבוק פתחה צוהר לעולם חדש, עולם שבו כולם חברים וכולם מכירים את כולם. אם אני יכולה לעשות לייק לסטטוס של מישהו רק כי הוא חבר של חברה אז למה לא לעלות לטרמפ אקראי בטוח ובמחיר ממש נמוך יחסית . אירוח ספות, החלפות דירות, השאלת רכבים כל אלא מאפשרים אופציות חדשות ודרכים לעקוף חלקים יקרים בחיים . מיכל | 27.08.14 (ל"ת)
12. לא ברור לי איך זה יכול לעבוד בארץ על פי חוק צריך רישיון מיוחד על מנת להסיע נוסעים בתשלום. נהגוס | 27.08.14 (ל"ת)
11. כץ שמעת? לא יעזור, הקדמה תגיע אם תרצה ואם לא אי אפשר לחסום מליון אפליקציות לנסיעות שיתופיות ושיתוף הרכב. תמיר | 27.08.14 (ל"ת)
8. ומה עם אנסים? פדופילים? או רוצחים? להכנס למכונית עם נהג זר שאינו נהג רשמי זה נשמע מפחיד ורווי סכנות. | 27.08.14 (ל"ת)
7. רעיון נהדר אבל התנהגות הנוסעים מוזרה איזה בחורה שתויה בארה"ב תעלה על רכב שהיא לא מכירה ותיתן לנהג להעלות אותה הביתה ולפתוח לה את הדלת? רק מי שמחפשת שיאנסו אותה. איזה נוסע יקח מאיזה בחור שהוא תפס ברחוב עוגיה שנאפתה בבית ויכניס אותה לפה? רק אחד שמחפש שיסממו וישדדו/יאנסו אותו. זו ממש לא התנהגות נורמלית בארה"ב עוזי | 27.08.14 (ל"ת)
6. אני בעד תחרות אני בעד תחרות אבל תחרות צריכה להיות הוגנת. אם כל אדם ראשי לקחת נוסעים בתשלום נא לבטל את הרישיונות המיוחדים לרכב ולנהג. וכמובן את כל האגרות והמיסים המיוחדים למוניות. אז תהיה תחרות הוגנת. זיו | 27.08.14 (ל"ת)
5. Get Taxi מתנהגים כמו בארברים, הגיע הזמן להורדת המחירים טוב מאוד ש Uber ניכנסו לשוק הישראלי, אסור לתת לחברות להפוך למונופול כפי שקרה עם GetTaxi. חיים | 27.08.14 (ל"ת)
4. לא יעבור בדוק יש כמה בעיות בתהליך הזה השוק בניו יורק או כמעט כל מדינה יותר גדול מישראל ונוסע שם ופה לא ממש ישנה את השוק אבל גם שם יש כבר הפגנות עם כל ההטבות לישראלים יש הרבה בעיות לממשלה שחייה על המיסים שלנו ובכלל הרבה הסעות אומר שוק שחור ,אבטלה של אוטובוס ומוניות -נראה לכם שיוותרו על מיסים?נהג שיתפס על רשות המיסים ישלם קנס??או שיחשב כעבודה לתיאום מס?? נזק לנהג -כמו גניבת רכב או חטיפה או כל איום כסיכון של נהג מונית -מי יבטח ומי ידאג? אם ישאילו רכבים לתיירים מהשדה -מי יפצה בעניין תאונה או נזק למוסך? בקיצר בשביל כמה שקלים עדיף להמנע מכל הסיבוך כמובן אם זה אדם שאתם מכירים אז זה שווה האוצר | 27.08.14 (ל"ת)
1. כתבה חמודה מאוד שמציגה את הצד החיובי של האפליקציה אבל בארץ נהגי מוניות לא מרווחים כמו בארה"ב (ולא כמו שהרוויחו פעם), אז אני חייב להודות שאני ממש לא מרוצה מזה. בנוסף הגזילה של 20% היא מטורפת - כן ממש טורפת לקחת כל כך הרבה, וניתן לשים לב שחברות אלו לא צומחות ודואגות למחיר הנמוך ולרווח האזרח הפשוט שהסיע אותך לפי המיליארדים שהם מכנסים. אבל הפוטנציאל של השלמת הכנסה לאנשים מאוד מבורכת, אז אני ברגשות מעורבים לגבי הדבר (במיוחד הכלא (ואני לא מדבר על אפל) שמכניסה אותך גט טקסי). הבן של הגאון | 27.08.14 (ל"ת)
נוהג מהצד: כמה כסף תוכלו להרוויח מ-Uber ו-Lyft?
25 תגובות לכתיבת תגובה