54. מאוד מוזר משרד עם מוניטין שבונה מגדלי יוקרה יושב בחורבה בבני ברק?! מביש שכן בבני ברק | 05.01.19 (ל"ת)
53. אדריכלות בינונית של אדריכלים בינוניים כתבה לא מיקצועית, אינפנטילית, רדודה ושיטחית בנין סלאמס של הדור הבא אין שום מודעות לבניה ירוקה ערסיכטורה | 11.03.18 (ל"ת)
52. חבל מאוד 100 קומות על עיצוב מכוער שכזה !! זה נראה כבר כמו גורד שחקים נטוש של סוף העולם שי | 04.07.15 (ל"ת)
51. נראה מדהים! נראה מגדל מעוצב מדהים! מזכיר מעט בקוים הזורמים המעוגלים את ה"סנייק טאואר" הפנטסטי בשנגחאי. המגיב המוזר שמדבר על "נויירוטי" - כדאי שתלך לראות רופא... מייקי | 19.06.15 (ל"ת)
50. הנושא של חסכון באנרגיה הוא קריטי לבנין ענק כזה. לא סתם בנין של בטון, שמתחמם לשיאים בקיץ ודורש המון חשמל כדי לקרר אותו (=ואגב, הייתי השנה במגדל ידוע, והחום בחניה התחתית היה בלתי נסבל, עד כדי סכנת חיים). וחשוב גם שאנשים יראו צמחיה בתוך הבנין. בקיצור, בניה אקולוגית. ירוק זה הכי אחי! | 01.09.14 (ל"ת)
48. בניין מכוער ומעצבן למראה אדריכלות נוירוטית כמו המדינה הזאת למה להוסיף עצבנות לעיר הלחוצה הזאת. נראה כמו משהו שעוד מעט הולך להתפוצץ. יואב | 31.08.14 (ל"ת)
47. ככה לא מתכננים סמל לאומי נכון שיחסית למגדלי גוש דן הוא ייחודי בגובהו ובחזית הגלית המעט מיוחדת. אבל הוא רחוק מלשמש כסמל לאומי ויותר מזה, ספק אם ישמש כסמל לתל אביב עצמה שכיום סימלה הבלתי רשמי הוא מגדלי עזריאלי. כשבנו את מגדל אייפל היה מדובר באייקון ייחודי של טכנולוגיה (בניית מגדל כה גבוה, ומפלדה) שמראש נבנה לאירוע שיא בינלאומי (תערוכת אקספו) והשקיעו בבידודו (המגדל מוקף מבנים נמוכים שמבליטים את גובהו ומאפשרים לו לשמש כמגדל תצפית) והפיתוח סביבו (גנים רחבי ידיים ושדרות רחבות). למגדל במשולש הערים אין צדדים יחודיים כאלו. הוא מוקף מקבץ מגדלים קיימים ובתכנון (אומנם נמוכים יותר) שיסתירוהו חלקית (גם אין מאחורי הקמתו סיפור יוצא דופן כמו נניח מגדל החירות באתר של מגדלי התאומים לשעבר), ניצב על "אי תנועה" (הרחק מהגנים בפריז) אין בו יחודיות יוצאת דופן בגובה או בעיצוב (ממגדל הפגודה של טאיפיי לגורדי השחקים של דובאי ובקרוב בג'דה הסעודית וגם שנחאי, באקו וערים נוספות) והוא לא צפוי לחשיפה יוצאת דופן בהיעדר אירוע בינלאומי ענק בתל אביב (נניח תערוכת אקספו, אולימפיאדה או אירוע ענק אחר). יש מספיק "סמלים ארכיטקטונים" שאפשר היה לשקול במקומו מגשרים בעיצוב יוצא דופן, אצטדיון לאומי יצירתי, מרכז קונגרסים חדשני, שדה תעופה בעיצוב יוצא דופן, איים מלאכותיים בחופי תל אביב, מגדלים עם מאפיינים יצירתיים (מספיק לראות יצירות אדריכליות במדינות המפרץ או בסין כדי להבין מה זה יצירתיות) ועוד. מגדלים משרדים/מלון זה לא משהו כה מיוחד אפילו לא בנופי תל אביב. לולה סליבה | 30.08.14 (ל"ת)
46. כשאני אהיה גדול אבנה מגדל של 500 קומות שיהיה הסמל של כל אסיה. כמובן שעד אז נכבוש את אסיה או שלפחות הסינים והיפנים יהיו מאוהבים בנו. ובפנסיה אבנה מגדל של 1000 קומות שיהיה סמל של כדור הארץ ליד הכותל המערבי וגובהו 4 קילומטרים. כמובן אחרי שכל הגויים יכירו בנו כ"אור לגויים" ובאמת נציב בראש המגדל תאורה שכל טיל שיקיף את כדור הארץ יבחין בה. בכל זאת, אור לגויים. מה שנכון עשו גימיק פרסומי יפה עם השלום במזרח התיכון. אחלה פרויקט גימיק פרסומי | 29.08.14 (ל"ת)
45. חברים יקרים: מה שטוב לניו יורק, לוס אנג'לס, דוחה, פקין, טוקיו-גם נפלא עבורינו העולם כולו משתנה והתכנון האורבני עובר שינוי דרסטי של בנייה לגבהים של מעל 100 קומות. גוש דן הישן עם הדירות המתפוררות שניבנו לפניי מעל 100 שנים - צריך לעבור פאזה לבנייה מודרנית עם גישה יוקרתית ומעוררת התפעלות. ואהוו !!!!!!! מרינה | 29.08.14 (ל"ת)
44. מה הקשר בין שלום לדבר המכוער שעתיד לקום אם נעזוב לרגע את הטימטום של ״ אם לא תהיה חניה אנשים יסבלו ותהי תחבורה ציבורית״ אם יהיה שלום ולא יהיה זה בגלל הבניין ? השלום ייחתם שם? יהיה לערבים צידוד טוב יותר לתל אביב? מה הקשר? בין כיעור לשלום? אלון | 29.08.14 (ל"ת)
43. תל אביב צריכה רכבת קלה או תחתית לא עוד נהגים במקום להתרכז בעוד מגדלים שישקעו כספים בדברים חשובים יותר... ב | 29.08.14 (ל"ת)
42. מס' 6 -אתה צודק!- התיירים באים לפה כדי לראות את הזדקרות המגדלים-(:) באים גם לים המלח | 28.08.14 (ל"ת)
41. שיא חדש של כיעור ומגולמניות בנייה של כזה מבנה שקולה להקמה של רובע שלם של עיר רק בלי להוסיף דרכי גישה. העירייה רק רואה דבר אחד בניין כזה - כסף. בניין כזה זוהי מדפסת להדפסת כסף בלי שום עלות מצידה. משה | 28.08.14 (ל"ת)
39. יקרוס תחברותית אנשים יברחו מלהגיע לאזור -אין שכל אין דאגות - וועדת חקירה עוד 30 שנה כבר עכשיו משרדי עורכי דין ,רואי החשבון והשמאים בסביבה מתחילים לסבול מזה שאנשים לא מסוגלים למצוא שם חנייה . אני האמת יכול למצוא עורך דין במקום אחר . אחד הסיבות שאיקאה והקניונים הצליחו זה בגלל החנייה . אחד | 28.08.14 (ל"ת)
38. איזה עומק של יסודות בונים בכזה מגדל ? מפחיד, רעידת אדמה קצת רצינית וחס וחלילה המגדל יקרוס. לאיזה עומק של יסודות בונים לכזה מגדל ? תומר | 28.08.14 (ל"ת)
37. משרד התחבורה צודק - אי אפשר להפוך את העיר למגרש חניה אחרת יהיה לנו יותר דרכים וחניות מאשר משרדים, דירות ובתי ספר. תחשבו שלרוב המכונית בחניה תופסת יותר שטח משטח של עובד משרדי - אתם רוצים ש50 קומות מהבניין יהיו חניה?? צריך לקדם תחבורה אלטרנטיבית למכונית. המכונית זאת האופציה הטובה ביותר היום אבל לא מחר. סטודנט להנדסת תחבורה | 28.08.14 (ל"ת)
35. מקלחות, מתקנים מאובטחים לאופניים ורישות כל האזור בשבילי אופניים ברמת גן וגבעתיים כמעט ולא קיימים שבילי אופניים כרגע. חובה לרשת את האזור בשבילי אופניים לכל הכיוונים, כולל גשרים בהם יהיה ניתן לרכב במהירות מהמגדלים אל תחנות הרכבת \ אוטובוס \ תחתית, וגשר אופניים מאזור הבורסה בר"ג ועד למגדלי עזריאלי עם מס' רמפות לירידה בנקודות שונות. העובדים יוכלו להגיע לעבודה עם אופניים, לנעול את האופניים במתקן מאובטח עם מצלמות, להתרחץ ולהתחיל את יום העבודה בריאים ורעננים. פתרון תחבורתי | 28.08.14 (ל"ת)
34. כל הכבוד! ישראל תמשיך להתפתח וזאת רק ההתחלה לגבי חניה בטוחה שימצאו פתרונות ארסופית | 28.08.14 (ל"ת)
33. "איקון מזרח התיכון" בלי להתחשב בכל הבעיות שבנייה לגובה כזה יוצרת, בערב הסעודית במכה יש מלון עצום בגובה של 600 מטר. בדוחא ודובאי יש קו רקיע צפוף והרבה יותר מרשים, שלא לדבר על בורג' חאליפה בעל 800 מטר גובה. APC | 28.08.14 (ל"ת)
32. אני רק רוצה להזכיר שסביב מגדל אייפל - שבו לא גר ולא עובד אף אחד - יש 3 תחנות מטרו.... ליד הבניין הזה | 28.08.14 (ל"ת)
31. אייקון של אגרסיביות, שתלטנות ובהמיות יהיה המגדל הזה, בלי שום קשר לכן/לא שלום זה נבוט מתריס? | 28.08.14 (ל"ת)
30. אין בישראל את הידע והיכולת לתחזק בניין אדיר שכזה. תוך 15-20 שנה ייהפך לסלאמס עלות התחזוקה של הבניין תהיה בשמיים, בכל המובנים; מדובר במערכות הנדסיות מורכבות שגם יצרכו אנרגיה עצומה; כל ליטר של מים שיצא מברז בקומה ה-100 יעלה כמו מים מינרליים (אלא אם יחברו את הבניין למערכת המים של ירושלים....). ומתן היתר בניה על בסיס 685 מקומות חניה הוא בגדר פשע, שניתן להסבירו רק בטמטום מוחלט, או בשוחד... אף אחד מדיירי הבניין ולפחות העובדים הבכירים במשרדים/עסקים לא ישנע את עצמו בתחבורה ציבורית, וכנ"ל חלק ניכר מאורחי המשרדים/עסקים שיהיו שם. ויהיה בלתי אפשרי | 28.08.14 (ל"ת)
27. ברחתי מתל אביב על הולדתי כי אני לא מגיע למקומות שלא רוצים אותי. מתכננים מראש מצוקת חניה. פעם תל אביבי | 28.08.14 (ל"ת)
26. למה מוותרים על חניה ! אם יוחיבו לפי החוק הקיים יאלצו להקציב שטח ל2300 מכוניות, בממוצע 10 מ"ר למקום חניה. סך הכל 23000 מ"ר. בהנחה שמחיר מ"ר הוא 20000 שח לפחות, ההפסד יהיה קרוב לחצי מיליארד שח. מי מוכן לשאת בהפסד ? חונן | 28.08.14 (ל"ת)
24. ל-11, אתה לא מבין? יצירת מחסור במקומות חניה זו מדיניות מוצהרת של הבירוקרטים. במבי | 28.08.14 (ל"ת)
23. לא החניה הבעיה!! אלא בשעה 7:30 בבוקר כשעוד 1000 מכוניות יצאו לכבישים הפקוקים גם ככה!! כמה זמן תעמדו בפקק בשביל להגיע לבניין היוקרתי שלכם?? איפה החשיבה קדימה של מדינת ישראל? תכנון תשתיות, משהו?!!?!? מקווה שהפרוייקט יוכשל ולא ייבנה, וכנ"ל כל פרוייקט מגדלים/קניונים/מגורים בארץ עד שלא יעבדו קודם כל על התשתית!! ד | 28.08.14 (ל"ת)
19. 675 חניות ל 100000 מ"ר = חניה אחת לכ 150 מ"ר !! אפילו במבנה למגורים יש 2 חניות לדירה, כלומר חניה לכל 60 מ"ר. פה בונים משרדים ומסחר, אף אחד לא יגיע לשם בלי שתיהיה לו חניה. ג'וני | 28.08.14 (ל"ת)
18. רשויות מאשרות מגדלים לקבל ארנונה והיטלי השבחה - "אין חניה"? יש הכנסה מדוחות איש לא יקנה שם | 28.08.14 (ל"ת)
17. אין סמל יותר מדיוק לפער החברתי ממגדל זה מיותר, מכוער ומסמל הכל חוץ משלום. על כל חלקה פנויה ערי גוש דן מציעים מגדלים במקום לעבות במנים קיימים ולשמר רקמה של מבנים של 5-7 קומות עם הוגנות מרחבית ואןפק אדריכלי. גם בדובאי כבר הפסיקו עם זה. מיותר | 28.08.14 (ל"ת)
16. 100 קומות מישהו שילם למישהוא ויהיה בסדר מי צריך חניה ...... המערכת עובדת טוב משומנת יופי חזרנו לביקור לפני שבועיים. גם שיש חניה אז חחחחח.. ועים הם יודעים שתהיה בעיה עים החניה אז איך אומרים חבל על הזמן אבל כך זה עובד שמן שמן וכסף שיהיה לכולם יום טוב ישראל של צעירותי כבר לא נימצאת.. חבל, אבל אתם רצים רצים לאן? ניצן | 28.08.14 (ל"ת)
11. חסר איפה לבנות שפלה מלאה בשטחים מתים כתושבת מערב ראשון לציון עוד לא הצלחתי להבין איך משקיעים לא מלבשים על אזור ראשון לציון בצד של יס פלאנט יש אופציה לבנייה מטורפת ישנה גישה מעולה לרכבת למה כל הצפיפות הזאת במרכז הפקקים הנוראיים האלה יש צורך להוריד עומס מאזור ת"א כי לא ייתכן שכל בוקר נבזבז שעה וחצי בפקקים מירב | 28.08.14 (ל"ת)
10. כמה הערות לסדר: 1. אני לא מבין איך מאשרים פרויקט בסדר גודל כזה בלי פתרונות חניה. אם המצב כל כך בעייתי למה אישרו עוד 25 קומות? מי פה האינטרסנט? 2. כולי תקווה שעד שהמגדל הזה יקום הוא יהיה בעיר אחת ולא בין 3 ערים. כל גוש דן צריך להיות עיר אחת. אם נורא רוצים לשמר את המנגנון שהעיריות יעברו להיות רובעים תחת תל אביב. 3. עם כל האופטימיות לצערי לא יהיה שלום עד שיקום המגדל. המסביר לצרחן | 28.08.14 (ל"ת)
6. 1, רוב התיירים מגיעים לכאן מסיבות אחרות, לא כי ארץ הקודש, עובדתית רק 26% מהתיירות הנכנסת היא תיירות צליינית (2012). 10% למטרת עסקים, 3% באו למטרת כינוסים. 25% למטרת תיור וטיול, 9% לחופשה, 21% לביקור קרובים. והאחוזים הנותרים גם לא קשורים לארץ הקודש. אם אין לך מושג אז למה לדבר סתם? שלום | 28.08.14 (ל"ת)
4. משולש ברמודה בגבולות ת"א ר"ג גיבעתיים צד מערב - דרך נמיר, צד צפון - גשר ההלכה/ביאליק, צד מזרח/דרום - זבוטינסקי. פרוייקטים מתוכננים ובביצוע: צמרת, בבלי, שנקר, בורסה, מגדלי עלית, ארלוזורוב/המתמיד, מגדלים ב"בורסה" של גיבעתיים, פינוי בינוי בערבי נחל, דרום הקריה ועוד כאלו ששכחתי. לא תוכלו להיכנס לשם ברכב, לא תוכלו לחנות, הכניסה והיציאה יקחו שעות. תחבורה ציבורית - הצחקתם את הנינים שלי ! תוקם ועדת חקירה ממלכתית למי שמאשר פרוייקטים אלו בלי פתרונות תחבורתיים אמיתיים ! צחי | 28.08.14 (ל"ת)
3. מספר החניות המועט הוא לא כדי לעודד שימוש בתחבורה ציבורית, אלא כדי לאפשר לערייה לגבות מחירים מופקעים על חניה, בחניונים עירוניים. | 28.08.14 (ל"ת)
2. אח"כ מתריעים על מחסור בחניה הם לא עשו כלום, העובדים במשרד העתיקו את כל התוכניות מחו"ל ושינו פה ושם, עלק מוכשרים, כולם מעתיקים מכולם קודם בונים הליצנים | 28.08.14 (ל"ת)
1. מעדיפים איכות ולא גודל- אנחנו לא בכיתה זין-וְאִידָךְ - זִיל גְמוֹר -(:) תיירים באים לפה | 28.08.14 (ל"ת)
"כשיהיה שלום, המגדל יהיה האייקון של המזרח התיכון"
54 תגובות לכתיבת תגובה