אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סמנכ"ל הסחר של יינות ביתן: "מצאנו מרצפות שבורות וחנויות במצב קשה"

81 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

80.
יינות ביתן = רשת מיותרת ויקרה
גם מר ביתן חטא בהיבריס שרכש את כמעט חינם. תזרים המזומנים שלו בעייתי, החזר חובות מעיק ופועל יוצא - מחירי מוצרים יקרים. זו הרשת היחידה ששם אין תאימות מובנת בין מחירי המדף למחירי הקופה. במילים אחרות בקופה תשלם יותר - והם בונים על זה שלא כולם שמים לב ! לתשומת לב המועצה לצרכנות
אדם | 13.09.14
77.
מכירה מ 150 ש"ח
אתמול היתי בנהרייה כידי לרכוש בשר ועוד כמה דברים קטנים מאוד כאב לי ש30 עובדים היו ורק אני קונה לא היו אנשים קונים לאחר שהיגעתי לקופה היתחילה המשכרה זה מעל 150 וזה מעל 100 כאשר בסופרים מסביב כמו סורסל דיל מלא אנשים ושלא נדבר על פיסל שיש מלחמות על עגלות בבקשה ככה לא מוכרים תרדו מה150 תוזילו לקראת ערב חג ותתחילו לעבוד לי מאוד כאב
אסייג חיים | 11.09.14
74.
תת רמה
אינני מבין מדוע מנהל הרשת כל כך גאה בעצמו החנות במגדלי תל אביב מתחת לכול ביקורת, מחירים גבוהים מיתר הרשתות בסביבה, הנהלה מאוד נחמדה, צוות עובדים במחלקת בשר, גבינות ,פשוט בושה על מה אתה כל כך גאה, על המחירים הגבוהים שלכם איכות הירקות שגובל ברמת זבל כפי שכתבו לפני לך לחו"ל ותבין מה זה נקיון סדר רמה אנושית בעצם אין מה ללכת כל כך רחוק תלמד מסופרסל, מגה, לא חסר חנויות פרטיות ברמה יקר יקר יקר אצלכם תודה
דרור | 10.09.14
72.
איעכססססס מי קונה בזוהמה הזאת
סניף מרכז באזה"ת הישן כולו סרחון, שבור, עקום, מגעיל ודוחה פעם אחת ויחידה עשיתי שם קנייה שבועית של 1000 ש"ח, בלי כרטיס מועדון כמובן, בחיים לא אפול לטריק השיווקי המסריח הזה (באף מועדון כמובן) בקיצור חודש לקח עד שנרגעתי מהחוויה הזוועתית. בעעעעעע תסתכל על שופרסל מעבר לכביש ותלמד איך מתחזקים עסק, אם זה בכלל מעניין אותך יוני
יוני | 10.09.14
66.
מצטער, אבל הסניף בראש העין הוא הכי דוחה שיש. לא רעננה, רשל"צ או נהריה.
אם הם יודעים לנהל סניף אז אני יכול להטיס חללית למאדים. אתה בוחר עגלה עקומה שבקושי זזה ומתחיל עם תקוה שהפעם יהיה אחרת. אתה נכנס לסניף ראש העין ומכת ריח מסריח מכה בך והודפת אותך החוצה. אין ברירה נכנסים, ומיד מתגלה סניף-מחסן-בלאגן. תאורה עמומה. חשוך בפינות. מרצפות שבורות וקופאיות עייפות אטומות ושבורות יותר מהמרצפות והעגלות. אין מוצרים. לא מחדשים על המדפים או במקפיאים. אין מחירים על המוצרים. יש מוצרים שפג תוקפם. ויש מוצרים שנשפכו על הרצפה ולא מנקים. והכל עלוב ומתנהל לאט במיוחד בקופה. המבצעים לא ברורים וכל הזמן אי הבנות בקשר למבצעים. מי שרוצה לחזור למדינת ישראל של שנות החמישים מוזמן להגיע לסניף. אני מציע ליינות ביתן להשכיר את סניף ראש העין להפקות סרטים תקופתיים-היסטוריים-נוסטלגיים. זה יהיה מקור הכנסה נוסף. איזה מקום דוחה.
אברהם אל תלך לשם | 09.09.14
55.
יינות ביתן
הסניף בחולון מתחת לכול ביקורת, ריח לא נעים מלווה את הקונים והניקיון בהתאם.. המחיריםלא זולים בכלל והשרות מתחת לכול ביקורת. קחו לדוגמה מהו שרות, ניקיון, סדר וחווית קניה מחצי חינם שאין דומה להם בסביבה. לא רק מחיר מביא קונים אלה מיכלול צירופים שעושים את הקניה חוויה.
ר.א | 08.09.14
54.
מר וידר-אני, לקוח שאין לו קשר אישי עם רשת כלשהיא או מי מעובדיה אומר לך כך
אני לקוח קבוע של שופרסל דיל אבל נוהג לבקר גם בסניפים של רשתות אחרות כשמזדמן לי ונוהג לקנות מציאות. מסיבות שונות הזדמנתי בשלושת רבעי השנה האחרונה לרעננה לפנות ערב בימי חמישי והיה לי קצת זמן פנוי אז נכנסתי לסניף שלכם. מצב השרותים שם היה,אני כבר חודש לא ביקרתי שם,מה זה עלוב,פשוט לא להאמין. גם הסופר בכללו פשוט לא נעים והמחירים,ממה שאני בדקתי היו יקרים יותר ולא היתה ולו "מציאה" אחת. אני מזדמן לעיתים לאזור התעשיה הישן בראשון ואומר לך שגם שם הסניף פשוט לא נעים ואני לא מוצא שם "מציאות",שום דבר לא יותר זול ממה שאני קונה. גם הסניף באזור תעשייה חולון ליד תחנת דלק הסיירים לא נעים ובאזור הבשר והדגים שורר ריח כבד ולא נעים. וכן,אני גם מבקר מדי פעם ביוחננוף ברחובות ובחצי חינם בראשון-סיפור אחר מבחינת החנות והמציאות. חבל.
אבנר | 08.09.14
53.
שיפוץ על חשבון מתנות לעובדים ???
אדון וידר מצייר תמונה של עלויות של מיליונים כביכול לרשת בשל שיפוץ בלטות בסניפים. בחגים למשל בעוד שהמנהלים והסגנים מקבלים מתנות בשווי 100% (תווי-קנייה) ובעל הבית לא רק שלא פושט רגל,אלא אפילו לא מרגיש זאת בחשבון הבנק . לא כך הדבר כשמדובר בעובדים ובראש-השנה ובפסח כשהעובדים מקבלים מתנה לחג - הם לא מקבלים מתנה ששוויה 100% (תווי-קנייה) כמו המנהלים . אלא,מקבלים כרטיס-מגנטי (בהתאם לוותק - אם זה 150 ש"ח עד 300 ש"ח) . הפואנטה בכרטיס-המגנטי - זה שגם כשה"מתנה" היא בגובה של 300 ש"ח - בפועל,ניתן לגהץ בכרטיס רק בסכום של 275-280 ש"ח בלבד !!! הייתכן שבעל-הבית מנסה לחסוך ולעשות קופה על הדרך על חשבון העובדים ??? הייתכן שההפרש שבין הסכום על הכרטיס והסכום שבפועל מגוהץ - מדווח למס-הכנסה, או שזה הון-שחור ורווח מתחת לשולחן ??? מדוע כל-כך קשה לבעל-הבית לתת גם לעובדים מתנה ששוויה 100% ???
ליאור | 08.09.14
48.
איך רואים שהמתחרים כתבו כאן חלק מהתגובות
יינות ביתן כרשת כל כך גדולה, מאיימת על יתר השחקנים בשוק, שמיהרו להכפיש אותה. איזה משחק זול ומלוכלך. תתביישו לכם! אני עושה את רוב הקניות השבועיות שלי ביינות ביתן ותמיד יוצאת מרוצה גם מהמחירים וגם מהשירות. חברים, במקום לקרוא תגובות לכו ותראו בעצמכם.
קרן | 08.09.14
44.
מגיעים במיוחד מחיפה לטירת כרמל לקנות יינות ביתן
כל מה שכתוב בכתבה הזו הוא אמת ויציב. הסניף הקודם של כמעט חינם בטירת כרמל היה פשוט זוועה. זוועה. יינות ביתן הפכו את המקום 180 מעלות, לא להאמין. נקי והעובדים התחלפו במקצועיים יותר ושירותיים יותר. אנחנו מגיעים מהכרמל במיוחד וזה יוצא הכי זול שיש.
שירן ה | 08.09.14
38.
בשנים האחרונות קניתי ביינות ביתן אבל לאחרונה המחירים עלו
אתם לא אטרקטיבים מבחינת מחירים . חזרתי לסופרסל דיל . שם המחירים החלו לרדת לרמה נורמלית... [מדובר על סניף רעננה] דוגמא גלידה קרמיסימו 13 שח רוטב סויה יממוטו 10 שח תה ארל גרי 20 שקיות 10 שח חומוס צבר קילו . 10 שח קפה טסטר צוייס 30 שח 3 סודה טמפו בטעמים 10 שח ביינות המחירים יותר יקרים ....והמבצעים לחג פחות אטרקטיביים. כול מבצע שצריך לחשוב כמו רואה חשבון לא קונה אותי... חבל כי אני אוהב את יינות ביתן . קניתי שם הרבה במחירים טובים שכולם עשקו אותנו הם היו הוגנים ....לא אשכח להם את זה אף פעם...
יאיר | 08.09.14
31.
לפי התגובות של כולם זו רשת להלבנת כספים לא לקמעונות!
מהסניף בנהריה פעמים ברחתי אחרי שהרחתי ריח מסריח ממקררי הבשר שלהם. אחר כך פורסם שנמצאו אצלם בשר פיגולים. הבשר הוחרם והושמד. העיקר שזה כשר בהשגחתו של הרב "מחפוד".... הרשת לא נעימה העובדים לא עונים מלוכלך מאוד בדיוק כמו שמפורט ביתר התגובות בערים אחרות. לא יתכן כי זו תופעה של כל הסניפים אלא אם כן הרשת בכלל לא מעוניינת בנו הקליינטים אלא בהלבנת כספים אחרים.
מוריה  | 07.09.14
29.
לא יודעים לפרגן
מעניין איך כולם רק מבקרים את הרשת . מתלוננים מלינים כועסים בוכים . לא יודע למה אבל יש לי תחושה שהתגובות באות לכאורה מגורמים מתחרים . אני לא לקוח שלהם , אבל למה לא לפרגן . אדם קונה משקיע למה לא לומר מילה טובה . בקיצור חזרנו להיות מה שאנחנו ארץ אוכלת יושביה.....
שאול  | 07.09.14
27.
התחילו בקטן: שפרו את רמת הניקיון בסניפים !
אני קונה בסניפים שבנהריה וברעננה. הניקיון, מתחת לכל ביקורת: הלינוליאום (מי מדבר על מרצפות?) קרוע, סירחון באזור הביצים ועוד ועוד. השירות - מדכא למדיי. במיוחד ברעננה. עובדים חמוצי פנים, גסים, מסרבים לומר 'שלום' בקופה ללקוח שפונה אליהם. אני נכנסת לשם רק מחוסר ברירה, בד"כ לרכישת מוצרי ניקוי שיקרים יותר בסופרמרקטים האחרים.
אינה | 07.09.14
26.
סניף בית שמש - אני כבר לא מבקר שם חודשים ובפעמים שכן הסניף כמעט שומם
המחירים לא תחרותיים לרשתות האחרות (יש ואושר עד ועכשיו קצת גם שופרסל) השירות לא אדיב ויש תחושה שמנסים לגנוב ולתחמן אותך כל הזמן. ירד החשק אפילו לבדוק מה קורה שם...אין מבצעים והמחירים לא אטרקטיביים...
גם מהנדס אלקטרוניקה | 07.09.14
25.
בוא תעשה את הראיון בכניסה לסניף באלפי מנשה ותבין כמה מגוחך אתה נשמע
אדוני הסמנכל המכובד אתה מנותק כפר סבא ואלפי מנשה זה הסניפים הכי דוחים י עם ניהול כושל עובדים גרועים ומחירים הכי יקרים שראיתי בחיים שלי .כבר מעל לשנה שאני לא מתקרב לאף אחד מהם הסניף שהשתלטתם עליו באלפי מנשה היה מעולה לפני שהרשת המצורעת הזו שמה את הידים הכושלות שלה עליו פשוט ביזיון.
 | 07.09.14
24.
סופר ברמה ירודה
סניף יינות ביתן בכפר סבא ידע ימים טובים יותר .זה מספר שנים שהסניף סובל מהזנחה רבה ,מרצפות שבורות לעיתים קרובות מאוד ,שירותים מטונפים ומסריחים ,איכות הירקות והפירות ירודה . האסתטיקה בחנות במצב ירוד ולא מזמין . החנות אינה מסבירה פנים חרף התחרות עם חנות 365 הצמודה ( הנקייה והאסתטית ) מי יתן ופתיחת סניף רמי לוי בקרבת מקום תהווה דחף לבעלים להשקעה בשיפור החנות אחרת הוא יצא ניפסד .
לקוח מאוכזב | 07.09.14
22.
בסניף פתח תקוה זו נפילה
באמת הסניף יותר נקי ומסודר באמת יש משמעותית יותר מקום במעברים - אבל זה בגלל מיעוט הלקוחות. מאז הרכישה של ביתן המחירים טיפסו והסניף התרוקן. הייתה תקופה קצרה של מבצעים ומחירים נוחים שהחזירו את הלקוחות ואחריה שוב עליית מחירים - ונטישה. כיום אני לא טורח להיכנס, מחלק את הקניות שלי בין אושר עד ליו ומסתדר מצוין
צרחן | 07.09.14
20.
צא ולמד מר וידר- מקוה שיקרא גם את התגובות
הסמנכ"ל אכן מוזמן לצאת ממשרדו ולטייל בין הסניפים. הוא מוזמן לביקור גם בסניף שבעתלית . שיפור במתרחש יעזור לי להחליט להפוך לקונה נאמנה של המרכול במקום ולא לצאת למרחקים לקניות. יש להעלות את רמת הצוות המתפעל. יש לדאוג לצוותי מנקים המנקים אך ורק מתחת לפנס. לדאוג להחזקה טובה יותר של המרכול עצמו אבל גם לנקות את סביבותיו. כניסה לא נקיה , ניירות מעופפים, אשפה גלויה אינם מעלים את תחושת הנקיון. עובדה היא שהבשרים שבקצביה נותרים במקומם ורק מעטים קונים מהם מחשש לטריותם ורמת ההחזקה במקררים בעיקר בשעות הלילה. יש להגדיל צוותים - קופאיות ועובדים במרכול וללמדם לשפר את רמתם. ולסיכום ללמוד מרמי לוי. קניה במרכולים שלו יעילה, מהירה,נעימה וחסכונית.
מירי | 07.09.14
16.
סטנדטים? על אילו סטנדרטים הוא מדבר? שיבדוק את הסניף בראשון לציון
הסניף של אזור התעשיה החדש מתחת לכל ביקורת. ירקות ופירות רקובים,סניף מלוכלך שמסתובבים בו חתולים (ראיתי יותר מפעם אחת),קופאיות יוצאות להפסקה באמצע חשבון וכשהן עובדות,הן עובדות באיטיות מדהימה. מוצרים קפואים ומקוררים שהושארו בקופה ע"י לקוחות חוצפנים לא מוחזרים למקררים ולמקפיאים בזמן ומתקלקלים. זכור לי שראיתי בקבוק קולה מונח על מדף מזון הכלבים,רק שהבקבוק היה מאובק לגמרי,מה שמרמז שהבקבוק יושב שם כבר יותר משבוע. בקיצור,לפני שמשתחצנים כדאי לעשות בדק בית רציני. הסניף של יינות ביתן שאני מכיר לא עומד בשום סטנדרט.
גיא | 07.09.14
14.
יינות ביתן
סמנכל הסחר של הרשת מנותק מהמציאות- לגמרי!!!!!! אני מבין את ההתחנפות לבעל הבית ,אבל מה שהוא עושה זה מגוחך. ממתי האתון המכובד מבין ברכישות ? אין ספק שהרכישה היא הטעות של ביתן בניתוח קר של אנליסטים בשוק ההון ולכן דבריו של הסמנכל שלא מבין הזויים. אני מסתובב בכל בארץ מתוקף תפקידי ונכנס לסניפי ביתן ואחרים ,אני מציע שהסמנכל המכובד ייצא ממשרדו ויראה את הסניפים ,הלכלוך הטינופת ,רמת השרות ורמת המנהלים. אם הייתם כל כך טובים למה מחזור הכירות צנח ????? עוד הרבה לפני המלחמה. כל עוד הרשת תנוהל כמו שהיא מנוהלת אין לכם סיכוי לצמוח הסניפים המטונפים שהיו בהנהלת כמעט חינם היו עם מחזור ממוצע של 35% מהקיים היום אדוני הסמנכל. כהרגלכם אינכם דוברי אמת בלשון המעטה. מצב הסניפים רמת הניהול זהו השיקוף של הסמנכל המכובד וחבר מרעיו.
יוסי  | 07.09.14
10.
האיש מנותק מרמת התחזוקה בסניפי יינות ביתן
התחזוקה ירודה, ריחות איומים נישאים ברחבי הסופרמרקט תחזוקת המקררים מתחת לכל ביקורת (קלקולים לעיתים קרובות) סחורה שלא מגיעה ומסודרת במדפים עד לשעות הצהריים מבצעים שלא קיימים ממשיכים לעמוד על המדף פער בין מחירי המדף למחיר בקופה מוצרים פגי תוקף על המדף עוד תלונות רבות. הרשת מזמן אינה רשת זולה תחלופת עובדים גבוהה בגלל כל הסיבות הנ"ל לא מסכנת את בריאותי יותר והפבקתי לקנות שם לפני מספר שבועות
אולי | 07.09.14
6.
סניף תל מונד
סניף תל מונד נרכש לפני מספר שנים מיזם מקומי שהקים רשת מקומית בשם סופר בונוס. אין ספק שהמחירים השתפרו מאז הרכישה, אבל יש מקום למספר לא קטן של שיפורי שירות שמוטב לעשות. 1) הסניף מלוכלך באופן קבוע ונראה שלא מנוקה מספיק 2) השעה הרשמית לפתיחת הסניף בימי שישי בבוקר (שאז אני מגיע לקנות), היא 7 בבוקר. המודל צריך להיות כמו אצל רמי לוי, הסניף נפתח בזמן כאשר הוא מוכן לקבלת קונים. בפועל, הסניף פותח את דלתותיו ללקוחות וגם לעובדים באיחור קבוע של עשר דקות לפחות. רק אז העובדים מתחילים לסדר את הסניף. פניתי מספר פעמים לשירות הלקוחות של יינות ביתן, דרך האתר. הפניות נענו, אך לא היה שיפור כלשהו ברמת השירות והאיחורים בימי שישי ממשיכים.
דרור | 07.09.14
3.
ינות בייתן -רשת ירודה,באיכות המוצרים שהיא משווקת,ביחסה ללקוחות,ועוד ..
נהגתי לקנות ברשת "כמעט חינם" ונרכשו ע"י ינות ביתן ו..האיכות ירדה !!רמאות ושרלטנות בסניף. מוכרים בשר במחיר בשר טרי [כך פרסמו]אבל הם הפשירו בשר קפוא ומכרו אותו ללקוחות ! הדבר[נודע לי מעובד הקצביה בחנות. לא בכדי האיש מדבר על ריצוף בלטות.. משום ששאר הנושאים אכן רקובים.. הירקות ,הפירות מוצרי הקירור ועוד ועוד. גם היחס ללקוח השתנה לתוקפני וחסר רגישות. הפסקתי לקנות בסניף ברחובות וכך גם חברים שלי.
חזי | 07.09.14
1.
שיפוץ בלטות,אבל חיסכון בסבון לשטיפת ידיים בשירותים ללקוחות ולעובדים .
1.מר ערן וידר "מצייר" תמונה של שיפוץ בלטות בסניפי הרשת . 2.אולם,בין אם זה הוראה של בעל-הבית לחסוך בסבון לשטיפת-ידיים בשירותים ובין אם ללא ידיעתו,אלא הוראה של מנהל-הסופר . 3.שורה תחתונה היא - שלא שמים סבון לשטיפת ידיים בשירותים . 4.שכן,מבחינת בעל-הבית הן הלקוחות וכמובן ציבור העובדים הם אזרחים סוג ת' וכשמסיימים מה שעשו בשירותים - לא צריכים לשטוף ידיים ??? 5.שמא,בעל-הבית מנסה "לחסוך" על חשבון הלקוחות והעובדים ולכן לא שם סבון לשטיפת-ידיים בשירותים ??? 6.חשוב-להדגיש שרק כשמשרד הבריאות בא לעשות ביקורת רצים עובדי-הניקיון לשים סבון בשירותים - ובימים שאין ביקורת של משרד הבריאות לא צריך לשים סבון לשטיפת ידיים בשירותים בשם "החיסכון" ??? 7.בברכה .
ליאור | 07.09.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת