אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הבלוגרים המקומיים נלחמים על מקומם בתעשיית האופנה: "בחו"ל זו עבודה רצינית, בישראל זה תחביב"

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
בלוגרים טובים הם אנשים שחיים את השטח
שעשו דבר אחד או שניים כבר בחייהם, שהם באים מהתחום ומבינים על מה כותבים. שיש להם ניסיון של שנים באופנה או באיפור. שהם צברו מספיק ידע וניסיון כדי להעביר אותו לקוראים שלהם. ושהם באמת יכולים לסחוף אחריהם קהל של קוראים נאמן שיכול להזדהות עם מה שהם כותבים ולהאמין להם. הם צריכים להיות מחוברים לתצוגות ולטרנדים השונים המתחלפים. ללכת לתצוגות הכי נחשבות בעולם ולחדש לקוראים. קצת קשה להתחבר למישהו שקם בוקר אחד והחליט שהוא רוצה להיות בלוגר רק כי הוא/היא אוהבים אופנה או איפור. זה מאוד חובבני.
בלוגר צריך להיות מקצועי | 18.09.14
1.
אם ישלמו להם כסף, איך נאמין להמלצות שלהם?
ברגע שזה יהפוך לעסקי, אנשים ירימו גבה לגבי ההמלצות של הבלוגרים: האם הם המליצו כי הם באמת אהבו את המוצר, או את פריט האופנה, או שהם המליצו רק בגלל ששילמו להם. זה הופך להיות סוג של משרד פרסום לחברות, שישלמו לאנשים כמו יוטיוברים או בלוגרים כדי לפרסם את מוצריהם. הלא כן?
שאלה של אמון | 18.09.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת