אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הוצאות השכר בדואר גדלו פי 2.5 מהכנסותיו בארבע שנים

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
כמה מכתבי תלונה שלחתי להנהלת הדואר, ואפילו תשובה לא קיבלתי
חברה פח אשפה. בכל סניף דואר שאני נאלץ להיכנס אליו בלית ברירה, אני חייב לחכות לפחות חצי שעה. חצי שעה בשביל לקחת חבילה או לשלם אגרת רישוי. במחצית הפעמים החבילה לא נמצאת. הסניפים תמיד קטנים, תמיד צפופים ומחכים בחוץ בשמש. פעם אחד הלקוחות העיר למנהלת הסניף בקניון רננים שלא הגיוני לחכות 40 דקות בתור, אז החכמה ענתה לו שבארץ מחכים בתור בכל מקום. אבוי לבושה, לחוסר האינטליגנציה ולסטנדרט המיקח ועלי העלוב והפתאטי של עובדי הדואר
יותם | 19.09.14
9.
חוסר מוטיבציה של עובדים בדואר
לפני 3 ימים באתי לסניף הדואר ברחוב שופן בירושלים כדי לפתוח חשבון בבנק הדואר. פקידי הסניף עשו את כל מה שהם יכולים כדי להקשות עלי ולגרום לי לא לפתוח שם חשבון. זה התחיל בכך שביקשו ממני להביא צילום של תעודת הזהות שלי. הם לא הסכימו לצלם אותה בסניף. הריצו אותי וכשחזרתי עם הצילום, נעלמה הפקידה בדלפק ל10 דקות. כששבה הסבירה לי שלא אוכל להפקיד שיק אלא כעבור 10 ימים. הובהר לי שיש עמלות על כל פעולה אולם לא ידעו להגיד לי כמה בדיוק. כל התהליך היה בעצלתיים וניכר שאני ממש נטל על הפקידה ועל מנהל הסניף. הם שברו אותי ועזבתי מלי לפתוח את החשבון שם. בסוף פתחתי בבנק מסחרי שרצה אותי בתור לקוח ועשה הכל כדי שכך יהיה. זהו בנק הדואר ואלו הם עובדיו. חבל שכך.
עמי | 18.09.14
8.
לא להפריט-לפטר מנהלים מעל שכר 15000 ש"ח האנשים הפשוטים לא אשמים
יש הרבה מנהלים- אותם צריך לפטר רוב האנשים מקבלים שכר מאד נמוך פשוט רוצים ליבש אותם שהתושבים יכעסו ואז יגידו להפריט שימו לב כל הפרטה הזיקה לעובדים שנהפכו לעבדים בשכר 4300 ש"ח והבעלים מקבלים 10000000000000000000000000 לכן עדיף שלט יפריטו אלא יחשבו בצורה יותר חכמה ולא בצורה הכי קלה כי להפריט אפשר גם את הכנסת והממשלה ויעשו את זה בכר הרבה יותר נמוך וגם אני יכול להגיד שיותר יעיל
לבן | 19.09.14
7.
בעיות הדואר פשוטות לפתרון
1. להפחית דרמטית את מספר העובדים והמנהלים (יש יותר מידי מנהלים...) - ושמספרם יהיה פרופורציוני להיקף העבודה (זו הבעיה העיקרית של הדואר). 2. לתת משכורות הגיוניות - כך שלעובדים יהיה חשוב לשמור על מקומם. 3. להעלות תעריף משלוח מכתבים. 4. לפעול לחלוקת דואר אמינה, ובתדירות של פעם ביום לפחות.
אלי בר-נס | 18.09.14
6.
חברת הדואר
בכל ערב כמעט מופיע בלילה כלכלי הנושא חברת הדואר.שמתי לב שבנתונים שמופעים על המרקע מופיע שהמחזור הוא 1.8 מיליארד שקל והפסד הוא 6 מיליון בלבד. לא ברור מה בעיה לחסוך סכום זהום כל כך ממחזור כל כך .ידוע לי שמהתחלת השנה נרשמו כ 600 עובדים שהביעו את רצונם לפרוש,לכן נראה שמנכ"ל הדואר מכין אולי את נושא ההפרטה על מנת שכמובן יעלה בזול לאיזה טייכון שלאחר הקניה פתאום יוולדו רווחים יפים דוגמת צים, מכתשים, אל על בשנים הראשונותהייתי ממליץ לבדוק את הנושא לעומק ולא להסתנוור מדברי המנכ"ל.
משה | 18.09.14
1.
חבר'ה, דואר זה לא ביזנס למטרות רווח. זה שירות בסיסי - כנסו
שהמדינה מחוייבת לספק. אנחנו משלמים הון-תועפות מיסים שאמורים לכסות גם את זה (קרקעות במחיר לא נורמלי, מיסים על רכבים הזויים לגמרי, מיסים הזויים על דלק, ארנונה הזויה לגמרי, מס הכנסה הזוי ועל זה ביטוח לאומי הזוי עוד יותר, תוסיפי מע"מ על הכל (מס על מס) ותוסיפו עלויות מחיה לא הגיוניות בכלל (ע"ע שקית 1 בסופר = 200 שקל) אז תפסיקו ל*יין בשכל ותתחילו לספק לנו שירות. העובדים בדואר לא צריכים לחיות על שכר בזיוני של 5,000 שקל. תעלו את השכר. תיעלו את השירות. ותסבסדו מה שצריך. על אותו משקל תחבורה ציבורית. זה לא ביזנס, אתם לא עושים לנו טובה יא'חבורה של דגנרטים מושחתים.
גיא | 18.09.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת