אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קרנבל החשמל של אבי אשר וגרשון זלקינד

64 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

59.
יבואן רשמי אללאק
אני לא שייך לאף אחד ואיני נמנה עם היבואן הרשמי אבל קניתי באלמ טלויזיה של סמסונג יקרה 12000 בערך (אני הדיוט) בין הראשונים היתה בעיה של פנל שנידרש להחליפו לא תאמינו איזסה מדורי גיהנום עברתי עם היבואן, מעבר לכך קניתי כיריים של סאווטר גם מאלמ ב 2600 (גם הדיוט גמור) וכשנידרשתי לשרות היבואן לא שם עלי - בקיצור כל הסיפורים של יבואן רישמי אל תאמינו ותמשיכו להאמין בתחרות - זו פעם ראשונה שאני רואה כתבה זו לאחר שילדי רוצים לקנות מקרר והם בדקו והגיעו לכתבה. בקיצור כל אחד יעשה מה שליבו אומר לו רק שלא תיזדקקו לשירות של יבואן או של מישהו אחר כולם מתנהלים אותו הדבר והיבואן גם לא נותן שרות טוב וגם מוכר יקר יותר. אומנם הייתי הדיוט גמור לקנות במחירים גבוהים את המוצריםלעיל והאמינו לי כל הסמארט שמוכרים לא שווה תיקנו טלויזיות זולת בגודל שמתאים לכם ותיקנו לפטופ או כל מכשיר אחר שניתן לחבר לטלויזיה ולעבוד בנוחות - פשוט מוכרים זבל שכמעט בלתי אפשרי עד מעצבן להפעיל המשך יום ושבוע נעים ונקווה שהבחירה שתעשו תהיה טובה. (טלפון שלי אם תרצו לברר ולאמת את הכתוב אריה 0544885336)
צפוני | 03.03.16
58.
לא להתקרב למחסני חשמל יבוא פרלל
האחריות היא שנה במקום שלוש , בשנה אחריות אם תקלקל לא יגיע טכנאי היבואן מהשטחים , המוצרים בנויים לעבוד בתנאים של אירופה ולא אסיה . אין תמיכה בעברית וחוברת הסבר .. מטעים את הלקוח ולא נותנים שירות הם מחזיקים מכונות כביסה מדגמים ישנים
מיקי זינו | 26.08.15
44.
היצרן "גנגסטר"
יצרן בסדר גודל של סמסונג אשר אינו נותן גיבוי ללקוח שלו (במקרה זה מדובר בחברת מיני ליין שהיא לקוחה ונציגה רישמית של היצרן ) איננו ראוי לאמון של ציבור הלקוחות ,והציבור בארץ חכם וידע כיצד להתנהל מול התוהו ובוהו שהיצרן אחראי לו. אני מוצר לבן של סמסונג או מסך טלויזיה של סמסונג לא ארכוש בתנאים האלה.
זאב ק | 23.09.14
41.
שימו לב מי נלחם באבי אשר - גרשון זלקינד אלקטרה
זה שהתעשר על חשבון המדינה כשמכר שנאים לחברת חשמל אז לא היה יבוא - רק עידוד התעשייה המקומית, אלקטרה אחת החברות החזקות במשק רוצה את העוגה של אבי אשר שעובד קשה לאחר ששילם קרוב ל 200 מיליון ₪ לרכישת מיני ליין, הצרכן לא מבין שלאורך זמן אין מחיר זול יותר, לכול עסק של עלויות וללא רווח סביר , אין מיסים למדינה, אין משכורות סבירות לעובדים, אין שרות לקוחות ברמה טובה, ועוד... יבוא פרללי מבורך שיוצר תחרות - כן לזה יש את י.שלום כבר שנים ... אבל שענק כמו אלקטרה פוגע במיני ליין בטח לא לטובת הלקוח, סומך על אבי אשר ומשרד סמסונג ביקום שיטפלו בעניין, אגב, פרלל רק בונה את המותג יותר, ולאורך זמן זה לטובת אבי אשר, שנה טובה בריאות ואושר,
אחד מהתחום | 23.09.14
40.
קונה רק בזול
הכל הבל הבלים , מה זה מעניין אותי מי היבואן ? יש בעיה אני פונה לחנות . אם מישהוא חשב שיבואנים רשמיים לא עושים בעיות ברגע שיש תקלה הוא טועה . בואו גם לא נמלא דלק כי הדלק מגיע ממדינות ערב . מישהוא כאן התבלבל וזה לא היבואנים המקבילים שבזכותם אני יכול לקנות יותר זול . אני עושה לביתי ,כמה שיותר זול יותר טוב !!
יוסי אבהמי | 23.09.14
37.
מיני ליין תעשו מעשה תביא פרללי של אלטרה אנחנו הצרכנים נקבל את זה בחיוב !!!!
הפעולה הפשוט הזאת תגרום לאלקטרה להוזיל גם מחירים באותו רגע הצרכן הישראלי הקבל תחרות חופשית . הדבר היחד שמטריד אותי אך הציבור הישראלי יכול לממן את החאמס ?!?!? למה לא הביא מי אירופה. צוק איתן לפני פחות מחודשיים מה נסגר אם הרשות בישראל!!!
פיני  | 23.09.14
33.
ישראלים יקרים תבינו כבר למה יש זול מאוד בזאפ!!!!!! תבינו
מתווכחים על כמה שקלים כי בזאפ יש זול יותר, זה יבוא פרללי, שלא תומך בעברית אם זה מסך טלוויזי או מקרר שלא מתאים לאקלים הישראלי, זה ההבדל מחירים בזאפ תלמדו כבר,, כן אני עובד באתר מכירות פרטי, פשוט נורא לאיזה מצב מגיעים היום שמרוויחים 100 שקל על מקרר ו 50 שקל על טלוויזיה מוכרים לכם זבל ואתם רצים לקנות
ליאור | 23.09.14
31.
אבי סופר המלך
הבן אדם לא היה מוכן להסכים לתנאים הדרקוניים של היבואן הרשמי מיני ליין שחי על בלעדיות והטלת טרור פסיכולוגי על לקוחות סמסונג וכמובן נתח רווחים גבוה על גבול החזירות אז הוא עשה מה שכל יהודי עם שכל יעשה הפעיל את הראש ומצא מישהו שימכור לו אותו דבר בעשרות אחוזים פחות!!! כמו מצוין בכתבה אני מדברים על 20%-30% פחות זה מטורף והביא את זה ללקוחות שלו במחירים הגיוניים! נכון זה לא אותה אחריות אבל ביננו בשביל 30% פחות זה שווה את הסיכון. דרך אגב הטלויזיות של סמסונג נחשבות מאוד אמינות ואחוז התקלות בשנתיים הראושנות הוא ממש נמוך ככה שגם אם קנית אם אחריות אמיתית זה לא היה עוזר לך חברה הגיע הזמן שנפסיק לפרנס את החזירים ונחזיר לנו הלקוחות את הכח!! לא קונים מחזירים בכל התחומים! גם בתחום המזון (שופרסל, מגה) וגם בסלולארי(אוראנג פלאפון סלקום עשקו אותנו במשך שנים) בוא ניתן את הכח שלנו לחברות שבאמת רוצות להביא לנו מחירים טובים ולא לגזור לעצמם רווח דרקוני של 30% על טלויזיה. שנה טובה
בני בן יאיר | 23.09.14
27.
למספר 20 ה"גאון"
יבואן אולי מחוייב להחזיק חלקי חילוף 7 שנים מסוף יצור של מוצר. לצערנו, אנו חיים במדינת ישראבלוף בה היבואנים עושים מה שבא להם. לא פעם נאלצתי להמתין שיבואן יזמין חלק חילוף מפני שלא היה במלאי, גם אם התקלה התרחשה פחות משנה לאחר הרכישה!!! מנסיוני רצוי לקנות מכשירים מבית טוב, אך לא יקרים. מוצר שמתקלקל בשנתיים הראשונות, לזרוק ולקנות אחר! את רוב המכשירים לא כדאי לתקן מפני שעלות חדש לא גבוהה בהרבה מתיקון.
מיצי | 23.09.14
25.
ל-20: על הנייר אתה צודק. יבואן רשמי חייב להחזיק חלפים קריטיים במשך 7 שנים. אבל מי כמו אלקטרה
יודעת לא לעמוד בתנאי חשוב זה. צריך לראות כמה תלונות יש על מוצרי היבוא היוקרתיים של קב' אלקטרה: מילה, ליבהר ועוד שיש בהם תקלות ואין במלאי חלקי חילוף. המוצרים מושבתים חודשים.... אלקטרה גם הוציאה את השירות שלה לחברה חיצונית והוא הפך גרוע שבגרועים. גם שירות המזגנים ש"נשאר בבית" גרוע, לפי כמות התלונות באינטרנט. מיני ליין לא מציאה גדולה בתחום השירות ככה שהלקוח עושה טעות שבונה על אחת משתי חברות אלו. הבעיה שגם המתחרות הורידו רמה.....
נונעתק | 23.09.14
22.
וכך נראה ה"שוק החופשי" בא"י 2014.
יבואן בודד למותגים זה נוגד כול הגיון של שוק חופשי. בא"י 2014 אין שוק חופשי יש שוק בעלי ההון. בכול העולם מפרסמים כמה מההון מוחזק ע"י כמה מאחוזי האוכלוסיה. לדוגמא בארה"ב פורסם ש 90% מההון מוחזק ע"י 10 % מהאוכלוסיה (לא היה כדבר הזה בהיסטוריה האנושית, הכי קרוב היה בצרפת המאה ה- 18 ואז הגיעה המהפכה). בארץ אני מאמין זה הרבה יותר גרוע (95% מההון מוחזק ע"י 5% מהאוכלוסיה) אבל אנו המדינה המערבית היחידה שלא מפרסמת נתון זה.
דודו | 23.09.14
20.
חוסר ידע של רוב המגיבים
אני רואה תגובות מתגובות שונות הנוגעות לעלויות והרווחים של יבואני מוצרי החשמל והגדיל לעשות אותו אחד שכתב "את מי זה מעניין אם היבואן הוא רשמי!? רוצים מחיר זול + אחריות!" ובכן, נמרוד - מסתבר שהשכלה גבוהה כבר לא מהייתה, אפילו מהטכניון. החוק מחייב יבואן לייבא חלפים וחלקים שבע שנים מיום הפסקת שיווק המוצר, כאשר היבואן המקביל, כמובן לא עומד בדרישה הזו. כמו כן, ישנה שיטה מעולה להוזיל עלויות - מביאים קונטיינר של מוצר מסוים, מצהירים על מוצר שונה (בעל רמת מכס נמוכה יותר) ובא לציון גואל, ברור לי שרוב המגיבים יעדיפו להעלים עין ולהנות מהנוכלות, בתמונה הגדולה משמעות ניצול כזה הוא עליית מכסים על מוצרים נוספים. אמנם אין לי העדפה חד משמעית או ביקורת כלשהי על יבואן כזה או אחר, יהא זה מקביל, רשמי או אלכסוני. אבל ידיעת החוק, השוק והסיבות, עבור מה אנו משלמים והאם נרצה לשלם את תוספת המחיר חשובה בעיני מאוד. כאדם שמכיר את השוק היטב, לעיתים אעדיף יבואן רשמי ולעיתים לא.
eagle | 23.09.14
19.
זה לא יאמן - 90 אחוז מהתגובות פה ממומנות
יש פה לעוד מישהו סיפור מפוברק על בעיה באחריות של ייבוא מקביל? כמה שטויות אתם יכולים לפלוט על המקלדת וכמה שקוף יכול להיות הניסיון הפתטי הזה להסיט את דעת הקהל לטובת מיני ליין שככל הנראה פשוט מוכרת במחירים גבוהים משמעותית
עומר | 23.09.14
16.
גם אני קניתי פעם בטעות טלויזיה ביבוא מקביל
שחיפשתי טלוייזיה ראיתי באיזה חנות מבצע על LG הלכתי ורכשתי בכלום כסף באיזור ה4 אלף שח LED 47 אינץ תלת מימד סמרט טי וי באמת משהו פצצה... שלקחתי את הטלויזיה מהחנות ראיתי שרשום בערבית על המכשיר.. שהגעתי הבייתה הבנתי את גדול הטעות שעשיתי זה של איזה יבואן עירקי (מאג'ד משהו) הטלויזיה לא תומכת בעיברית... אין אפשרות לבחור בהגדרות את ישראל בכלל (היא מיועדת רק לשוק הערבי לבנון עירק וכו...) והכי הכי חשוב הדגם זה דגם מוזל כשמו שמשמעו המפרט הטכני שלו נמוך יותר למשל בדגם המקורי אמור להיות 200 הרץ בדגם הערבי יש 120 הרץ ושלא נדבר על אחריות מי באמת נותן אותה?! טלויזיה זה מוצר ללפחות 10-15 שנה אם לא יותר.. (LED מאוד אמין בדרך כלל הספק כוח מתקלקל לפני הטלויזיה) אבל מי נותן אחריות?! איזה מוחמד מעבדות או איזה חאפר יהודי שעובד יותר גרוע מערבי... בקיצור אל תקנו לא שווה לחסוך 1000-500 שקל בלקנות משהו ירוד ושאחרי זה התיקון יעלה לכם יותר עם שירות גרוע לא של יבואן... נ.ב הדוגמא עם כמות התמונות לשנייה (הרץ) היא רק אחת מיני רבות מהמאפיינים הירודים שהיו לטלויזיה לעומת הטלויזיה "המקורית" וכמובן שהחזרתי לנבל שמכר לי אותה והוא אצלי ברשימה השחורה אפילו טוסטר משולשים לא אקנה אצל מישהו כזה רמאי!
נדב | 23.09.14
11.
מכונת כביסה של סמסונג התקלקה חודשיים לפני תום האחריות
המכונה הקודמת שלי החזיקה מעמד 15 שנה בלי שום דבר. AEG של ההורים שלי מחזיקה מעמד כבר איזה 20 שנה. אצל סבתא שלי יש מכונה של "זהר" שאני מכיר אותה משאני תינוק. קניתי סמסונג - מכונה מעפנה אחרי שנתיים וחצי כבר כל המחשב הלך... התקשרתי, שלחו טכנאי טיפל תיק תק - הישורת היה סבבה. אבל אם הייתי יודע שאחרי כל כך מעט זמן המכונה תשבוק חיים - לא הייתי מתקרב לסמסונג.
דורי | 23.09.14
9.
התשובה היא שאין "כאלה " פערי מחירים אבל יש פערי אחריות ענקיים ...
מכל הבדיקות שערכתי פער המחירים הוא מאוד קטן ובטח לא מצדיק רכישה מיבוא מקביל כנראה שאיפה שהוא בדרך מישהו מרוויח בענק הן המשווק של המוצר המקביל והן היבואן מהגדה . יתרה מזאת צודק " דוד, מרכז " מרביתו של הכסף בסופו של יום עובר את גבולות ישראל . "נמרוד, טכניון"
דוק | 23.09.14
6.
גועל נפש-קונים מהרשות הפלסטינית כאשר הרשות קוראת להחרים את ישראל ולא לקנות כלום
ואתם כאן היהודים הישראלים ותושבי המדינה לא לומדים לקח. שוב פעם הקמצנות והגרידיות מניעה אותכם, ולא חושבים לטובת כלל העם והמדינה בכלל. לטובת כלכלה טובה קודם צריך לקנות כאן ולא בשטחים
ישראלי | 23.09.14
2.
השאלה היא איך יש כאלה פערי מחירים
בין המתחרה מפלסטין הרי ברור שהיבואנית המקבילה לא משלמת מיסים ומעמ ושכר העבודה שלה קטן מהמתחרה הישראלית שלא לדבר על הארנונה לעסקים ועל חשמל חינם ליושבי עזה והרי לכם פער המחירים ואני עוד בטוח שהיבואן הפלסטיני מרוויח יותר למרות שהוא זול הרבה יוותר מהישראלי שכן על הכנסותיו הוא לא משלם ביטוח לאומי מטורף ומס הכנסה הזוי זאת אומרת הסיבה ליוקר נעוצה במיסוי בשכר עבודה גבוהה והרגולציה הישראלית
דוד | 23.09.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת