אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תשע"ד: שפל במשק, גאות בשוק ההון

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
העבדות לחברות הביטוח-מידע שימושי
תקשיבו טוב טוב-אחרת תצטערו.מי ניסה לאחרונה לפדות-קופת גמל?פיצויים?השתלמות??-גהנום זו מילה עדינה.ערימות של טפסי בקשה,צילום ת.ז,צילום המחאה,אישור תושב,טופסי בקשה לפדיון,בכל התקשרות-המתנה של 30 דקות ממענה קולי-למענה אנושי,כל פעם נציג אחר שצריך לספר לו"מה הנושא",הצילום לא ברור,חסר מספר בת.ז[למרות שיש להם צילום התעודה]..,הפקס לא ברור[למרות שבאותו יום שלחתה\קיבלתה 20 פקסים ברורים לחלוטין]-פסטיבל מתיש מקומם מכעיס שנועד-למשוך זמן ולייאש אותך.חברים רבים בימים אלה מגישים תביעה לפיצוי מחברות כלל,מגדל-בגין התנהלות מתעמרת זו.ולכן-תקשיבו טוב טוב.כמו שבשיחת טלפון לבנק אנו נותנים הוראה להעברה\פדיון\מכירה של עשרות אלפי שקלים-גם מול חברת הביטוח אתם יכולים למנוע את מסע ההתעמרות הזה באם ביום שהחלטתם-באיזה חברה לשים את הכסף שלכם,ולפני שאתם נפרדים מימנו-תסכמו עם החברה את כל הטפסים\פרטיםשצריך ליום הפדיון[למעט אישור מס הכנסה+ט"בקשה],לקבל שם נציג עם טלפון ישיר כדי שלא "תלכו לאיבוד"-כך שמה שצריך לעשות ברגע שנרצה את הכסף-צריך להביא אישור מס הכנסה,למלא טופס בקשה להעביר לנציג כדי לקבל את הכסף בתוך-14 ימים.כמובן שהכל -במסמך כתוב וחתום ע,י נציג הביטוח.חברה שלא תסכים[אפשר להבין אותם כי אנו "מסרסים"אותם]-תבדקו אחרת.יש תחרות בשוק-על כל לקוח.לכן-אל תהיו עבדים ולא בני ערובה.אותו הדבר עם הוט,יס-בדגש עם "נציג נגיש"להתקשרות.ממשלת ישראל האנמית והמשותקת-איפשה לשוק הבהמי הזה להפוך אותנו לבני ערובה מתוסכלים.לכן-תנהגו כך-ותחסכו לכם הרבה עצבים כעס-ועלבון.וסוגיית דמי הניהול לא לוותר.מקסימום-0.3 אחוז מההפקדה+ערך.לא יותר ולא לוותר."שלא יעבדו-עליכם".זה הכסף שלכם-והפכתם מתחננים????????????????.בהצלחה.לא לוותר.
אליפז+גימלאי צה"ל | 26.09.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת