אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הקש על החמש: הנתיב הישיר לצרכן

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
AiG לא שם בשבילך כשצריך זו רך פרסומת
AiG שנים של ביטוחים שונים. והם מאוד נחמדים הטלפונים עוד בונוס אבל ברגע האמת כשהייתי צריכה את ביטוח הדירה שילמתי לחברת שחר(שאליה נשלחתי מחר הביטוח) אלפי שקלים ב!!!! אני צד ג שסבל מרטיבות הדיירים שגרו בדירות נאלצנו להפסיד ימי עבודה רביםםםםםם ל10דקות של התיירות לא מקצועית שאיבת כל 500שח בכל ביקור והיו הרבה מפקחים שהגיעו למקום 2 עם גיבוב שמורות לא מבין פניות לחברת AiG ביסחרים ועשרות טל הגעתי לפניות הציבור בושה בושה של שירות וחוסר הבנה כאילו אני מדברת סינית. כמו תקליט שבור גינו לקבל מייל שלהם כן גם שם לוקח חודשים לנו. תשובה שאתה מבין שאין שום הבנה ידע ורצון להבין את. המצוקה, ונמאס מבחינת הכספים הפסד ימי עבודה ושעות בטלפונים למנהל מאוד שחר אחרי מסכת גיהינום הצלחתי. יש להגיע לא מעניין אותם עוד ביקור עוד 500 שקלים הצעות. לעבודות פרטיות והיחס המשפיל ואני. הוא שבוי וצד ג שסובל שהבעיה לא נפתרת תובע
רו | 21.10.14
9.
על הקיר התכנית מעולה,,,,,,,,,
תכנית הביטוח האינטרנטית יכולה להיות מעולה עד מעולה ביותר,, אבל,,,,,,, אליה וקוץ בה. כאשר אתה צריך לקבל שרות,,, איזה טלפון עונה???? שיטת המעבר הטלפוני אלקטרוני : "אם אתה צריך אז לחץ,,,,," במקום מענה אנושי,, נותן לי להבין שהחיסכון בביטוח לעומת הסוכן הוא בסך הכל על חשבון השרות שאני צריך כשאני במצוקה,, נכון, שילמתי דרך הסוכן ב 20% יותר אבל,,, הסוכן הוא הפה והעיניים שלי ולא אחליף אותו בשום שרות אחר.
אחיה השילוני | 15.10.14
7.
בגלל הפרסומת האלימה לעולם לא אבטח בביטוח ישיר. חוץ מזה סוכן עדיף
נשבע שאין לי אינטרס אישי. אני לא מסוגל לסבול את הפרסומת המזוויעה המתארת את הסוכנים כעושקי המבוטחים ופרימיטיביים. אין בעיה לפרסם מחירים זולים. אבל להסיט בדמגוגיה ומניפולטיביות נגד אנשים שעובדים לפרנסתם ונגד משפחתם ואפילו ילדיהם? אין בעיה לתאר את הטכנולוגיה המעולה שלך אבל לתאר את האחר כמפגר שאינו יודע להשתמש במחשב? ולתאר את הסוכן כמשהו שמתייחס ללקוח כמספר או סכום הבטוח? כאילו שבביטוח ישיר ישר מזהים אותך לפי הקול או העיניים. אני חושב שזה הפוך. אני לא מבין למה שופט מוכן להסטה כזו ומאפשר דבר כזה. וכאילו שבעלי בטוח ישיר אינם נוסעים לחו"ל ורוכשים מכוניות יקרות. ההבדל אולי שיש פחות אנשים שמרוויחים טוב ובמקום זה מעט שמרוויחים המון והשאר עבדים במשכורות מינימום. אני מעדיף סוכן שמזהה אותי מיד כשאני מתקשר מכיר את המשפחה שלי ולא מתייחס אלי כמספר כמו בבטוח ישיר. ברגעים קשים אני סומך עליו פי אלף. אני חושב שההסטה מתרחשת בגלל שחברות הביטוח הגדולות מעדיפות את הביטוחים הישירים מפני ששם הם מחזירים פחות כסף לעומת הסוכנים שהמחויבות שלהם ללקוחות גדולה יותר. אני לכן בכול מקרה מעדיף סוכן . אפילו עם אני משלם מעט יותר. עבור איכות משלמים.
אלוני חיפה | 13.10.14
4.
התייחסות לכתבה
ראשית אומר שהכתבה מעניינת. יחד עם זאת יש בה מרכיב מטעה. "הסוכן של חברה לביטוח ישיר הוא הפרסום" . מבחינה כלכלית הוצאות פרסום הן הוצאות קבועות של מערך השיווק הישיר בעוד שאם נשווה את עמלת הסוכן כהוצאת פרסום זו הוצאה משתנה, מכר קיבל עמלה לא מכר לא קיבל עמלה. עובדתית מחירי ביטוח בביטוח ישיר זהים למחירי ביטוח של חברות הביטוח האחרות משום שגורם התחרות המרכזי הוא הסוכן שמפעיל לחץ על המבטח להשוואת מחירים ואפילו להפחתה . חסר בכתבה ניתוח מעמיק של קהלי יעד לרכישת ביטוח רכב או דירה במערכות ישירות לעומת אוכלוסיות היעד שאינן מוותרות על המתווך. כמו כן אין להתעלם מתפקיד סוכן הביטוח בעת תביעה. לקוחות רבים זקוקים לאיש הביניים ולא מוכנים להסתפק במוקדן בעיקר במקומות בהם מתגלים חילוקי דעות בין המבוטח לחברה. עובדה נכונה לעניין רווחיות המבטחים הישירים היא שתהליך החיתום מאפשר להם לדחות מבוטחים או לקבוע פרמיות יותר גבוהות. סוכן במקרה זה נאבק לטובת המבוטח ונכון שהוא נאבק גם על עמלתו (זה לא פשע) . הואיל שאני לא כותב מאמר אלא מאיר פה ושם על הכתבה אסיים בברכת חג שמח.
רם | 06.10.14
3.
גם ככה משלמים ביטוח כל החיים וכשבאמת צריכים אותם
אז פתאום אומרים לך שזה לא מכוסה ואתה לא זכאי להחזר כל הביטוחים זה חרטה אחת גדולה עבודה בעיניים של האנשים וחבל שאין חוק שמעניש חברות ביטוח לפי מספר הנידחים אם חברה דחתה 2 פניות בחודש תקבל 100000 קנס אם דחתה 4 פניות תקבל קנס 200000 שקל נראה אותם דוחים תביעות אם יהיה קנס כזה אבל ברור שלא יהיה כי חברות הביטוח וחברי הכנסת זה שיתוף פעולה...
ישראלי | 06.10.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת