18. 8 אתה לא מבין כלום לא יורידו מחירים כל עוד אנשים משלמים הראיה הדלק ירד מתחת ל50 דולר והמחירים נשארו כמו שהיו כי אנשים ממשיכים לשלם. החברות מקטינות את היצע המושבים כך שבפועל הביקוש נשאר גבוה גבריה | 08.01.15 (ל"ת)
17. ביעסתם אותי רציתי לקנות אחד או יותר בשביל לראות משחקי ליגת האלופות אבל התגובות שלכם ??ירד לי החשק. דויד | 02.10.14 (ל"ת)
16. 13 צודק. לא זו בלבד שבעידן של היום הצורך להיות נוכח פיזית כבר מזמן איננו קיים רק עכשיו מנכ"ל הבורסה לניירות ערך סיפר למשל שאת הראיון הראשון לתפיקד עשה בסקייפ ולעניינו אכן שיחות וידאו פותרות את מרבית המקרים שבהם צריך להגיע פיזית. לא ברור מה עומד מאחורי השיקול לייצר מטוס כזה מלבד שתי סיבות עיקריות: האחת: כי אפשר השניה: יש תמיד מי שישלם בעבור זה. זה בדיוק מה שאמרה מרצדס כשיצרה לראשונה את המייבאך turh tur | 01.10.14 (ל"ת)
15. 100 מיליון דולר זהו המחיר של המטוס זה לא המחיר של כל הפרויקט יא ליצנים....תעשו גוגל. לא המצאתי את גוגל | 01.10.14 (ל"ת)
13. חבל על הזמן שלהם יש נוסחה של $ למייל אווירי לנוסע. כרגע המטוס היעיל ביותר בעולם הוא ה- 787 של בואינג. המטוס הזה יעלה ב-$ בערך פי 100 לנוסע למייל אווירי (בהתחשב בכך שהוא יסיע 12 נוסעים) ומהירות השיוט שלו היא 1.6 מאך לעומת 0.9 מאך (פי 1.5) כלומר: זה כמו לנסוע במונית שנוסעת 100 קמ"ש ולשלם 50 ש"ח או לנסוע את אותו מרחק בפרארי שנוסעת 150 קמ"ש ולשלם 5000 ש"ח ממש לא שווה. | 29.09.14 (ל"ת)
12. אם אי פעם חלמתם לטוס מניו יורק ללונדון בתוך שלוש שעות בלבד? אז תמשיכו לחלום (או לחסוך כסף , והרבה..) | 29.09.14 (ל"ת)
10. כתבה בדיחה.. לא רק המהירות היא המפתח לזמן הטיסה הקצר... רום הטיסה הוא הגורם המשמעותי ביותר לקיצור משך הטיסה שכחתם לציין שמטוס זה יטוס הרבה יותר גבוה מכל מטוס אזרחי אחר כיום. נו זה מה שקורה שכתבים לענייני במבה כותבים על תעופה. ועלות פרוייקט של 100 מיליון דולר? שכחתם לפחות אפס נוסף. רועי | 29.09.14 (ל"ת)
8. שיתחילו לפתח מטוסים חסכוניים באנרגייה כדי שהטיסות יהיו זולות במקום להתעסק בשטויות האלה | 28.09.14 (ל"ת)
6. אין היתכנות כלכלית לפרויקט זה. "בקרוב"? -לפחות 10 שנים למטוס סדרתי. 100 מיליון דולר?- לפחות מיליארד.- וכנראה 2-3 מיליארד. ידיעה לא רצינית. גדעון | 28.09.14 (ל"ת)
5. מתי יבינו גם אלו עם הכסף הגדול שהזמן שלהם לא שווה זיהום אוויר כמו בטיסה של 400 איש מטוס פח | 28.09.14 (ל"ת)
4. עוד פיל לבן בקונקורד יכלו לטוס כ-100 נוסעים בכל טיסה, כולם בתנאי מחלקה ראשונה (והמחיר בהתאם - כמעט 10,000 דולר לכרטיס). אם הקונקורד הושבת מחוסר כדאיות כלכלית, אז איך המטוס הזה, שישרת רק 12 נוסעים, יהיה כלכלי? מי יוכל להרשות לעצמו? כ-20 מטוסי קונקורד נבנו אי פעם. ב-100 מליון דולר למטוס ובעלויות אחזקה מטורפות, את מספר מטוסי ה-AS2 שיבנו וימסרו ללקוחות אפשר יהיה למנות על אצבעות שתי הידים. א.א. | 28.09.14 (ל"ת)
3. קישקוש קודם כל ב 100 מליון דולר אפשר אולי לתכנן את הכנף של המטוס, זה פרוייקט של כמה מיליארדים טובים הקונקורד פשט רגל בגלל עלות שעת טיסה מטורפת וזו הבעיה האמיתית שצריך לעסוק בה ביחוד בימי טיסות הלוואו קוסט. אין שוק למטוס שישרת רק עשירים ולעולם לא יחזיר את ההשקעה ואת עלויות התחזוקה העצומות דג | 28.09.14 (ל"ת)
1. אכן פיתוח מאוד מעניין, אך לא ברור איך הוא מגשים את החלום שלי לטוס ב 3 שעות לניו יורק לי, כמו למרבית קוראי העיתון הזה, אין כמה מיליארדים ולא צפויה גם ירושה כזאת. אינני גם מנכ"ל של חברה שמטיסה אותי במטוסי מנהלים. אגב, גם בקונקורד לא יכלתי להרשות לעצמי לטוס. כך שכמעט כולנו נצטרך להמתין למחליפו העל קולי של הג'מבו עוד שנים רבות למדי. מ | 28.09.14 (ל"ת)
היורש של הקונקורד: להגיע מלונדון לניו יורק ב-3 שעות
18 תגובות לכתיבת תגובה