1. בינינו-מהלך שהיה צפוי וכנראה משרת את הבעלים בישראל לא פשוט להקים סוכנות לרכב יוקרה בלי להיות חברת בת של יבואן שנשען על הכנסה מכלי רכב סנדרטיים יותר. מוכרים 10 עד 15 מכוניות בשנה - וזהו.קהל היעד אפסי ולא רץ לקנות כל חידוש של היצרן. גם בשיעור רווח גדול - עדיין לא יהיו פה רווחים גדולים. הנכסים אינם רבים - ויש צורך במכונאים עם הכשרה ומחסן חלפים קטן אבל יקר לתחזוקה. בכל זאת, כל הכבוד למי שמשקיע רק שיהיה לכלי רכב כאלו יצוג בארץ, ואפילו רק להרגשה טובה. יבואן פיאט-אלפא ולמצ'יה (שלא רוצים להביא לישראל) הוא מועמד טבעי לזכויות של כלי רכב ששייכים לקונצרן הענק של פיאט, ולכן המהלך נראה קצת מלאכותי וצפוי שיקרה , אם כי קצת מהר מהצפוי. שיהיה בהצלחה ואם יש בין הבעלים עסקת גומלין בתמורה - בטח נשמע עליה בעתיד. אישימוטו | 29.09.14 (ל"ת)
סוכנות מכוניות לים התיכון רוכשת רבע מיבואנית פרארי
1 תגובות לכתיבת תגובה