אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

למותגים הישראליים לא בוער להצטרף לרשת

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
רכישה שאינטרנט זה העתיד.
כפי שהתפרסם באחת הכתבות בכלכליסט היקף המכירות באינטרנט בישראל מגלגל 5 מיליארד דולר ו2.5 מיליון ישראלים מזמינים ברשת. בעוד העמדה של הרשתות הגדולןת היא לא להכנס לתחום של מכירה ברשת, נוצר כעת חלון הזדמנויות לעסקים קטנים ובינוניים להשתלט על התחום, אני מכיר אישית עסקים שבנו אתרים על פלטפורמה כמו wix או logosite ו webzai שהוזכרו כאן והם גוזרים קופון ומרוצים מאוד... לסיכום מכירות ברשת זה העתיד.
אבי גרינר | 05.10.14
3.
מי שלא נכנס עכשיו מפספס את המומנטום
מניסיוני, ובלי לפגוע באף אחד, מנהלי שיווק ומנכלים שלא נכנסים למכירות אונליין פשוט מפחדים משינוי, או לא מבינים מספיק בתחום. הבשורה הטובה היא שאין ממה לפחד אלא מהפחד עצמו, ושאת התחום אפשר ללמוד מלמעלה ולמצוא חברה שתנהל את זה מלמטה. כן מסכים ומחזק את מה שאמרה עינת פורטוגלי "שמבחינה מחשובית ולוגיסטית מדובר בפרויקט ששואב משאבים והתגייסות של הרשת" אך אני אומר שמי שיעשה את זה היום בעוד שנתיים יקצור את הפירות ויוכל לצוטט אותי כשיומר "איזה מזל שהלכנו על זה בזמן"! מי שרוצה להתחיל השכלה מהירה בנושא - מאמר קצר בנושא שכתבתי בזמנו למגזין לוטן: http://goo.gl/yN7llp
אופיר סלע | 05.10.14
1.
אתר מכירות זה כן רווחי והעלויות לא בשמיים!
ראשית, איני מסכים כלל עם הטענות של בעלי פוקס שאתר מכירות זה לא רווחי. הדבר נכון אולי לשנת 2010 דאז עלות בניית אתר אינטרנט המשלב אלמנט של מכירה היה עשרות אלפי שקלים. היום בתקציב בסיסי של כמה מאות שקלים כל בעל עסק יכול להקים אתר מושקע הכולל סליקת אשראי ומערכת crm מובנת לניהול לקוחות , ישנם חברות כמו wix או logosite החשראלית המתיעות פתרון מלא ומשתלם לכל בעלי העסקים... אז המצב היום שונה ממה שמתואר בכתבה.
אורן פלדמן | 05.10.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת