אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סופו של חזון: קנה בטר פלייס אחד - קבל את השני חינם

28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
מצטער אבל היום בכביש 40 היה רכב כזה תקוע בצד הדרך בערך ב 18:20
הרכב עמד עם הפנים לכיוון צומת בילו (דרום). המשולש האדום מזמן נפל, הרכב ללא אורות מצוקה בצבע כחול (הסוואה מעולה), כנראה שבעליו רוצה שייגרטו אותו או סתם רשלן. לא תצליחו לשכנע אותי רכב חשמלי עם טווח של כ 100 ק"מ ללא הבטחת נקודות טעינה הוא סתם פסל סביבתי שמצליח לעבור מנקודה לנקודה מדי פעם.
ליאור | 10.10.14
22.
שקלתי לקנות עד שנאמר לי מה מגבלת הטווח. לא מעשי.
בחברת קרסו נאמר לי שטווח הנסיעה לאחר הטענה מלאה הוא 100 ק"מ. זה טווח מצחיק. אני גר במודיעין וזה אומר שאפילו לתל אביב עם סיבוב קטן בעיר וחזרה לא בטוח שאגיע, אז מה שווה האוטו הזה? בשביל לקחת את הילד לגן או לקנות בסופר מספיק רכב קטן וחסכוני, היום מוכרים כאלה חדשים (כמו למשל סוזוקי אלטו) ב 60 אלף ₪. רכב חדש עם אחריות ל 3 שנים וחסכוני בדלק. אז מי צריך אוטו גדול ומרווח שיתקע באמצע הדרך בלי חשמל? חבל אבל זה המצב.
ישראלי | 10.10.14
21.
איש איש רכבו ודעתו
יש לי רכב חשמלי כשנתיים ואני לא רוצה לחשוב על היום שבו ניפרד. וזה יקרה עוד שנתיים שלוש. אולי אהפוך את הרכב לפסל סביבתי ואולי אמכור אותו כגוש ברזל. עד אז , הרכב (כרכב שני) הוא הדבר הטוב ביותר שיש. נוסע כל יום כ 50-60 מקילומטר. משלם סכום מגוחך עבור החשמל. החיסכון מדהים . אין תיקונים עלות טיפול שנתית כ 600 ש"ח. מי שאין לא רכב כזה לא יכול להבין וזה בסדר !!!. מי שיש לו רכב כזה . בערך 1000 איש. הם אנשים שנהנים מאוד מרכבם. לא פגשתי אדם אחד עם רכב חשמלי שאינו מרוצה ממנו כרכב שני, למרות התפרקות בטר פלייס. בנוסף ישנה ערבות הדדית. פעם בחודש אני נאלץ לצאת לפגישות שונות המרוחקות כ 70-80 ק"מ מביתי, כניסה זריזה לאתר שהקמנו באינטרנט , מביא אותי ל"חבר חשמלי" ואני מטעין את הרכב אצלו. ללא תשלום. גם אצלי טענו מספר פעמים. בקיצור ..איש איש ורכבו. לא צריך להשמיץ (בעיקר אם אין בבעלתכם רכב חשמלי) חג שמח לכולם.
ערן | 08.10.14
18.
חישוב עלות הנסיעה ברכב חשמלי לעומת רכב בנזין
עופר מתגובה 14 - אתה ליצן אמיתי. אפילו מכשפות שנוסעות על מטאטא, רוצות לחסוך כסף. אז ככה: התחלתי לנסוע על הרכב החשמלי הנוכחי שלי (גם לפני כן היה לי רכב חשמלי) במאי 2013. קיבלתי אותו עם כ- 39,000 ק"מ וכיום הקילומטרז' מראה כ- 84,000 ק"מ. כלומר, נסעתי בכשנה וחצי, כ- 45,000 ק"מ, שהם כ- 30,000 ק"מ בשנה. צריכת האנרגיה החשמלית היא כ- 0.25 קוט"ש לק"מ, כלומר, 30,000 הק"מ השנתיים שלי דרשו אנרגיה של כ- 7,500 קוט"ש. עלות קוט"ש ביתי היא 63.76 אגורות. אותם 30,000 ק"מ שנתיים עלו לי כ- 4,800 ש"ח. אם היה לי רכב בנזין שצורך, למשל, ליטר אחד לכל 15 ק"מ, הייתי זקוק ל- 2,000 ליטר בנזין שעלותם כ- 15,000 ש"ח. עלות התפעול השנתית היא כ- 15,000 ש"ח לרכב בנזין לעומת פחות מ- 5,000 ש"ח לרכב חשמלי. הבדל דרמטי. אגב, על בערך שליש מהאנרגיה החשמלית בכלל לא שילמתי. יש הרבה עמדות טעינה שניתן לטעון מהן ללא עלות. לכל מי שיכול להתמודד עם מגבלות הטווח של רכב חשמלי (זה פחות או יותר 100% מהנשים וכ- 50% מהגברים) מומלץ לעבור לרכב חשמלי.
דני | 08.10.14
9.
היום, יש סיכוי שזה משתלם - כי משלמים תעריף חשמל רגיל
כשזה היה תחת המטרייה של עופר ובטר פלייס, זה היה כמו חוזה עם חברות הסלולר שלפני התחרות. התחייבות ל 3 שנים, למחירים מאוד גבוהים של "טעינה מנוהלת". "חבילות" קילומטרים קבועות, ומשולמות מראש. וכל מיני טריקים ושטיקים אחרים. זה לא הרעיון של המכונית החשמלית שכשל, זה הרעיון של עושק בחסות הלוביסטים והחוק, שכשלו.
 | 08.10.14
8.
בואו לא נתן לעובדות לבלבל אף אחד...
למכוניות החשמליות אין ביקוש? באמת? רק אצלי יושבת רשימה של 15 איש לפחות שמתחננים שאמצא להם רכב חשמלי. המעטים מקרב הנהגים שמוכרים את הרכב מוצפים בפניות של רוכשים פוטנציאליים. אבל אלא רק עובדות, אל תתנו להן לבלבל אתכם. שנתיים וחצי אני עם רכב חשמלי, חצי שנה עם עם שניים. אני לא נכנסת לתחנות דלק (טוב, מדי פעם ממלאת אוויר בגלגלים), לא משלמת סכומים הזויים, לא משאירה שובל אדי פליטה מאחורי, נהנית מנסיעה שקטה, חלקה ונעימה וכן - גם מוגבלת בטווח, אבל מסתדרת יופי. היתרונות עולים עשרות מונים על החסרונות. אה, ויש עוד יותא מאלך נהגים כמוני ויום אחד יהיו הרבה יותר, אחרי שאנשים יפסיקו להתבלבל מהעובדות וילמדו גם לפקוח את העיניים.
יערה די סגני | 07.10.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת