30. קנאה לא טובה לבריאות לא של הכתב בכלכליסט ולא של כותבי הטוקבקים. נראה לכם שהם מקבלים שכר גבוה? אתם חושבים שאתם יותר טובים? יופי לכו נסו להתחרות בהם ...אהה אתם לא יכולים ? אז שבו בשקט שושו | 18.10.14 (ל"ת)
29. ככה זה בארץ,אדם/חברה שנופלים במקום לעזור להם רומסים אותם!קוברים אותם סופית!!! פליסיאנו | 15.10.14 (ל"ת)
28. היה להם הוצאות רבות. 10 מתמחים ב40 אלף לשנה ולא מבין איך הם עשו מכירות של 8.4 מליון ועדיין הקופה התדלדלה ב 14 מליון ? כלומר יש פה 22 מליון שנעלמו להם ? והם עוד דורשים 2.5 מליון ? בושה !!!! mee | 13.10.14 (ל"ת)
26. אגסי איזה חלמאים. יכלו להמשיך להפעיל את החברה במקום שני הליצנים האלו. אגסי רק הפסיד כסף. לפחות גם הכלב ניר גלעד הלך הביתה היום. רק הפסיד | 13.10.14 (ל"ת)
25. מה רוצים מהם?! זו מדינת ישראל ואין פה גבול לחוצפה... הוציאו 8 מיליון מחברה שהייתה שווה 2000 מיליון? רק הנכסים הפיזיים היו שווים הרבה יותר... אפילו מפרק חסר ניסיון היה מצליח, אופס, סליחה, הרי על פי הפרסומים מונתה מפרקת שאין לה ניסיון בניהול תיקי פירוק ואני מוסיף - כפי שמקובל בתיקים כה מורכבים במדינה כמו ישראל... ע | 13.10.14 (ל"ת)
23. למגיב 3 - חלש... אולי כדאי שתכיר קצת יותר את סוג ההליכים לפני שאתה כותב...במהלך הדרך סולקו חובות כלפי נושים כך שמאזן ההתחייבויות קטן. מה שיושב בקופה זה רק חלק קטן של התמונה. אני לא מכיר את הפרטים כמובן ולא יכול להביע דעה על ההצדקה לתשלום או היעדר הצדקה אבל יש פה כל כך הרבה אינטרסנטים שברור לי שהכתבה פשוט מוזמנת..אם אני הייתי נושה של החברה אז בוודאי הייתי שואף לכתבה כזו כדי להשפיע על הקטנת שכר המפרקים כי כל שקל שלא ישולם להם - יועבר לידי הנושים. אין פה שום ברירה אלא לסמוך על בית המשפט שייעשה צדק.. כשמפרק מבקש שכר כזה על חודש עבודה-בדרך כלל מדובר על שכרו של המפרק ועובדי משרדו ועוד כל מיני הוצאות נלוות. מבט אחר | 12.10.14 (ל"ת)
22. רנו פלואנס חשמלית את הרכב רכשתי מחברת רנו!!רכב אמין מפואר שטווח נסיעתו נע בין 120 ל160 קילומטרים הכול על פי תנאי הדרך וצורת הנהיגה!!מחוץ טעינה בעוגן מיוחד גם ישנה אפשרות לטעינה מחשמל ביתי!!לסיכום נוח אמין אמין והחשוב מחירו זול !!ובהחלט מישתלם!!כמובן בסייג אחד !!נהיגה בטווח מסויים וטעינה בהתאם!!! דוד | 12.10.14 (ל"ת)
20. מזכיר את מקרה קבוצת לב אופיר וגם אותו נס המפורסם ראו מקרה קבוצת לב אופיר אותו סיפור אותו מפרק\נאמן | 12.10.14 (ל"ת)
18. עוד פעם רואים שחסר חוק המגביל שכר מפרקים וקובע שכר מקסימלי ללא שום תוספות והתחכמויות אסור לפגוע בבעלי החוב כל שכר מוגזם מוריד את הסכום שמגיע לבעלי החוב לפי דעתי צריך לקבוע בחוק שצריך לתת שכר טירחה של 2% ולא יותר. ישראלי | 12.10.14 (ל"ת)
16. רק במדינת ישראל - מרוויחים מכישלון יותר מאשר מהצלחה... אבל זה כלום לעומת הווח של אגסי מכל הסיפור הזה.. קבר שני מילארד בערך ויצא מולטי מיליונר! יוסי | 12.10.14 (ל"ת)
13. הסוס צוהל, הכבשה פועה והחזיר נוחר. לבי לבי עם הורכי דין בתיק המורכב, שכר של חסכון של בן אדם מהשורה אחרי 60 שנות עבודה והן רוצים את זה בשנה. קוקו | 12.10.14 (ל"ת)
10. עם הצלחה לא מתווכחים... הם מבקשים שכ"ט בשיעור 1/3 ממה שהכניסו לחברה !!! (2.5 מתוך 8 מליון) ולאחר ששרפו לא מעט מקופת המזומנים של החברה. ועל זה נאמר: נו באמת... צופה | 12.10.14 (ל"ת)
9. לא לדאוג, מועדון הרו"ח-עו"ד-שופטים יאשר כמו תמיד רק הנושים מפסידים ומועדון הרו"ח-עו"ד-שופטים יאשר את שכר הטירחה ההזוי. דוה ןיבור בהפוכה | 12.10.14 (ל"ת)
8. I see no problem with it This is very customary to charge even more to this kind of cases Arie Vinograd | 12.10.14 (ל"ת)
7. הם הכניסו לקופה 8.5מליון ורוצים מזה 2.5 לעצמם ? היה יותר זול למכור את נכסי החברה ביד 2.... | 12.10.14 (ל"ת)
4. ש ע ר ו ר י ה סיפור בטר פלייס הוא דוגמא לאופן שבו פעילות גרועה יכולה להרחיק את הנושים מהכסף שלהם. עם כאלה דרישות שכר, היה עדיף לנושים לשלם שכר טרחה לבעלי מקצוע מנוסים במקום מפרקת חסרת ניסיון. אזרח | 12.10.14 (ל"ת)
3. לפי הכתבה, במבחן התוצאה הם הרעו את מצב החחברה כתוב במאמר: "יום נמצאים בקופת הפירוק 51.2 מיליון שקל. יש לציין כי במועד קריסתה הצהירה בטר פלייס שבקופתה 19 מיליון דולר (66 מיליון שקל". משכך, ובהנחה כי האמור נכון, אין הכונס הרשמי והשופט צריכים שיפסקו להם שכר טרחה אלא קנס. על כך נאמר עושה מעשה זמרי ומבקש שכר כפנחס. | 12.10.14 (ל"ת)
1. עכשיו רוצים פי ארבע ממה שעבדו מגיע להם 300 אלף שקל+מע"מ לכל אחד מקסימום. עשו קופי פייסט | 12.10.14 (ל"ת)
2.5 מיליון שקל על כישלון במכירת בטר פלייס
30 תגובות לכתיבת תגובה