7. כל עוד אין כבישים עוקפי נהרייה, העיר פקוקה. העיר הזויה מבחינה תחבורתית, פשוט פקוקה מבפנים ופקוקה מבחוץ, הקשרים והעזרה של ראש העיר סבג עם בן-זקן ונקשוולי מראים על אי יושר. אלון השעם | 15.10.14 (ל"ת)
6. הקניון תוכנן בסגנון של נמל תעופה.... הקניון זה נמל התעופה שמשקיף על העיר....והעיר זה המטוסים (התושבים) שממריאים לכיוון תל-אביב. ערן | 14.10.14 (ל"ת)
5. העיר שהייתה ולא תהיה.... מעבר לעובדה שלנוסטלגיה יש את הנטייה לגרום לנו לחשוב שפעם היה טוב יותר, במקרה של העיר נהריה זה נכון, היה טוב יותר. העיר הזאת באמת הייתה קסומה והנהריינים הוותיקים (כן, אומרים נהריינים ולא נהרייתים) וודאי זוכרים עיר שטוחה, עם הרבה בתים פרטיים ובלי אנדרטאות בדמות 10 קומות ומעלה של בצע כסף שחוסמות את השמיים. בלי מפגני ראווה בדמות פנסי רחוב מוזרים ואבנים משתלבות שמוחלפות בכל פרץ מאוויים בלי ברורים של העומד בראשה. עיר של עסקים קטנים, עיר של מפעל נקניקים ועוד אחד של גבינות ומוצרי חלב - במקום בו עומדת מפלצת הבטון הזאת שנקראת קניון היו מקימים בעבר קרקס נפלא לילדים ומקיימים אירועים שונים לרווחת התושבים. אבל אין מה לעשות, הקדמה דורסת את הכל - משנה את פני העיר, פני התושבים וגם את נפשם.... אני | 13.10.14 (ל"ת)
4. אז כביש הם יודעים להוסיף אבל האם הרשויות חשבו גם על תגבור התחבורה הציבורית לקניון? כמה מקומות חנייה יהיו בקניון? האם לא היה מקום לצמצם בכוונה תחילה את כמות מקומות החנייה, על מנת לעודד הגעה בתחבורה ציבורית? וחניות לאופניים יש? וגשר להולכי רגל, לצד השני של כביש 4, בנו? דש לז'קי מתכנן | 13.10.14 (ל"ת)
2. למה לעזאזל נהריה צריכה עוד קניון? ועוד בכזה גודל? גם ככה הקניון הנוכחי מתמלא בקושי בשיא הלחץ, ורוב הזמן על אש קטנה. שני קניונים? מפלצת בטון מבחילה... ליאור | 13.10.14 (ל"ת)
1. המבנה הכי מכוער במזרח התיכון מראים צילום של חלק קטן ממנו כי בושה להראותו. בהחלט יגרום להגדלת פקק התנועה בכוון מזרח. תוספת נתיב על הכביש הראשי לכניסה לקניון וחומת הפרדה בכביש שבתוך השכונה, יציאה מן הקניון דרומה בלבד בלי יכולת השתלבות במעגל התנועה שבתוך השכונה עשויים להקטין את הקטסטרופה התחבורתית. במעגל הזה כבר היום יש שעות עומס של תחבורה כשחוזרים מהעבודה מכוון דרום למזרח מקצרים שם את דרכם.. צפוני | 13.10.14 (ל"ת)
פתיחת ארנה בנהריה תידחה לפחות לנובמבר
7 תגובות לכתיבת תגובה