אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אם הצרכן היה מחפש מותג זול, ברשתות היו משנים גישה"

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
לא להיות חמורים של מותג-לקרוא טוב מי היצרן לדוגמא...
פילטונה מייצר את הטונה של שופרסל,טחינה בארכה מייצרים עבור שופרסל קפה רג'ואן שהוא קפה זול בהרבה מעלית מיוצר עבור שופרסל, לתת צ'אנס למותגים אחרים-לכל מותג יש תחליף ! - מתייחס גם לצרכן וגם לרשת הקמעונאית אם לא יהיה שוקולד עלית יקנו שוקולד אחר - אף אחד עדיין לא מת מזה ! ואם לא ניתן לפרסומות של היצרנים הגדולים לחלחל לנו כל הזמן למוח כך היצרנים הגדולים יבינו שהם לא לבד ויורידו מחירים ! נכון לעכשיו הם שוחטים את כל הצרכנים בארץ !
פרלל | 16.10.14
13.
אם תדעו שאתם לא משלמים יותר, ולא תמצמצו, אז ברשתות יבינו.
אני קונה ברשתות וחנויות חרדיות. תנו לי לתאר לכם איך זה נראה. ליד מקרר החלב צץ לבן חדש, של "החלבן". (קניתי כזה). לידו יש שלט במבצע, אם זה אכן מבצע, ולא תעלול, לקוחות ימצאו אותו מהר מאוד. אדם עושה את השיקול לעצמו, שגם אם, זה לבן פחות טוב/טעים (והוא דווקא בסדר), תקציבו מוגבל. ולבן בזול יאפשר לו לתת לכל ילד שני לבנים ביום, ולא רק חצי לבן, אז מומלץ לקנות. וקונים. קונים כי אין ברירה. כי מותגים עולים יקר, ובמשפחות מסוימות מתחלקים שני ילדים בכוס לבן. אז כשבא מותג ומציע בזול, זה יותר טוב מכלום. וקונים. (מילקי יש משפחות שלמות שלא קונות. קונים אותו רק לרגל חג). צרכן חילוני ממוצע מתלבט בין לקנות מותג ביותר, או לקנות לא מותג ולשלם מחיר נוח. צרכן חרדי לא פעם, (שוב לא כולם, אבל לא מעט) מתלבט בין לקנות מוצר לא מוכר וזול, או לא לקנות כלום, או לקנות מותג בצמצום. במקרים כאלו לרוב מוצר זול, מנצח. נכון, לפעמים מתברר שמוצר זול לא שווה הרבה. אבל, לוקחים סיכון ונותנים צ'אנס למוצר זול. כי הוא יותר טוב מכלום. ביום שתבינו שאין ברירה, ותקנו בזול, השוק יבין את זה. תשאלו כל בעל מכולת באזורים דתיים.
חרדית | 14.10.14
11.
ל-8
חרדים לא פראיירים, הם קונים את הכי זול ולא משנה להם החברה. אבל חילוני רוצה לקבל בזול משהו שהוא מוכן לשלם עליו 40% יותר. למה שהיצרנים יוותרו?? מה שצריך לעשות כמו ש- 3 מציע, זה להקים סופר שיש בו רק - אך ורק מותגים. אולי לשלב אותם במכירה בחנויות בלעדיות של בשר או ירקות כמוצרים משלימים. חשוב להתחיל בקטן ולהתבסס ורק אחר כך לעבור לסופרים הגדולים.
 | 13.10.14
9.
למה שמישהו ישלם לך פיצויים על המלחמה?
" ואני כבר לא מדבר על זה שעברנו מלחמה, שעוד לא קיבלנו שום פיצוי עליה ". אין, ולא תהיה, שום סיבה שבעולם שממשלות ישלמו (!) למפעלים על "מלחמות/מבצעים" שהתקיימו בשטחן. אלה תנאי השוק יקירי. ובכלל לאורך רוב הכתבה, "החלבן" רק יורה טרוניות על רשתות שיווק כאילו מישהו חייב לו משהו. "אני לא מציב מקררים משלי ברשתות" - אין מה להגיד, חשיבה עסקית ומקורית. אם היית שם, אולי היו שומעים עליך מליוני צרכנים, ולא כמה עשרות/מאות אלפים במגזר מסוים. לפעמים, חוסר ההבנה של כוחות השוק משאיר אותך לחפש כתבות שתוכל להתבכיין כמה "החילונים" רגילים לתנובה...
KY | 13.10.14
8.
בשביל 2% הבדל במחיר אני לא אפסיק לקנות מותג שאני מכיר ואוהב
בשביל 30-40 אחוזים כן. אני כמעט ולא רואה הבדלים כאלה בסופרים בין מוצרים של חברות גדולות למותגים פרטיים. במוצרי חלב בכלל אין מותגים פרטיים, אלא אם כן זה מותגים של גבינות איכות מכל מיני "משק שקר כלשהו", ואז זה תמיד יקר
בוב | 13.10.14
5.
לפעמיים המותג הפרטי יותר יקר אפילו מהמותג המקורי...
דבר שני לפעמיים האיכות של המותג זוועתי והמחיר הוא כולה חצי שקל הבדל במוצר שעולה 15 שקל, בקיצור גם במותגים התחלפייפ מנסים לעשוק אותנו! אם היה הבדל של 5 שקל כמו שאמור להיות, אז באמת אנשים היו מנסים את המוצרים החילופיים.
מנטה | 13.10.14
4.
העיתונים יכולים לעזור
בעת השוואת מחירים של סלי קניות לקראת החגים, פרט לסל המשווה מוצרים זהים, ולכן משתמש במותגים, תפרסמו סל של המוצר הזול ביותר מכל קטגוריה, ומי היצרן שלו (או המותג הפרטי במידה וזה המקרה). זה יתן עוד בסיס להשוואה, האם לקנות סל לחג המבוסס על מותגים מוכרים או על יצרנים שמוכרים יותר בזול.
אוליבר טוויסט | 13.10.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת