23. לכל החוכמולוגים נכון שרכבת שלנו העוד מאתיים שנה לא תגיע למהירויות כאלה, אבל אני רוצה לראות מה הייתם כותבים על הממשלה אם היא הייתה מוציאה 50 מיליארד $ לרכבת! Mr.X | 20.10.14 (ל"ת)
22. זה נקרא תכנון לטווח ארוך!!!! בישראל אם השר הממונה לא הולך לגזור את הסרט בסוף הפרויקט, הוא פשוט לא יקבל החלטה להשקיע! | 20.10.14 (ל"ת)
20. לא יאמן ביפן יש רכבת שנוסעת במהירות של 320 קמ"ש כבר למעלה מ 50 שנה ואילו אצלנו, ממש בקרוב, בעוד 3 שנים ליתר דיוק יחנך הקו "המהיר" מירושלים לתל אביב. שימו לב גבירותי ורבותי, בקו המהיר הזה תעשה הרכבת את הדרך (60 ק"מ) בכ 30 דק (28 אם נדייק) שזה אומר מהירות ממוצעת של 120 קמ"ש!!!! שמעתם טוב רבותי לא פחות מאשר 120 קמ"ש!!! ועכשיו ברצינות, זה רק אני או שגם אתם חושבים שאת 60 הקילומטרים העלובים האלו אפשר, וצריך, לעשות ברבע שעה ? | 19.10.14 (ל"ת)
19. זה לא יקרה לעולם יהיו בעיות תכנון, חריגות תקציב, חריגות בלוח הזמנים, ובסוף זה ייסע לאט ויעלה כפול. אה, סליחה, זה ביפן, לא כאן. מקסי | 19.10.14 (ל"ת)
17. היפנים השקיעו בתשתיות,ואילו האמריקאים הזרימו כסף לבנקים הבדלי גישה,החוב של שתי המדינות גדול,אבל היפנים לפחות בנו תשתיות,ואילו האמריקאים מזרימים כסף כדי לעודד צריכה,אם הניסוי יכשל,הלך על העולם. אורי | 19.10.14 (ל"ת)
16. משפט המפתח בכתבה: "רכבת שינקנסן חגגה לפני מספר שבועות 50 שנות פעילות..." כלומר היא נחנכה ב- 1964. לא הגענו לרמה שאפילו מזכירה את זה אחרי 50 שנה, וסביר להניח שגם לא בעוד 50. מן הסתם עניין של סדרי עדיפויות, לא?? תקנו הרבה מכוניות - זה טוב לכלכלה!! | 19.10.14 (ל"ת)
14. שאלת תם אם הטכנולוגיה של המגלב באמת עובדת, מדוע היא לא מיושמת בכל מקום? על פניו נראה שיש לה יתרונות משמעותיים - מה הקץ'? התוהה | 19.10.14 (ל"ת)
13. אצלנו הממשלה מרחפת,,בישראל רכבת רחפת בבנית בית רביעית ליהודים ,בעוד 230 שנה. יואב | 19.10.14 (ל"ת)
11. ואנחנו עם הספר, הכל בתאוריה וברבורים ללא מעשים. מזרח תיכון חדש התיימרנו . . . . אלי | 19.10.14 (ל"ת)
10. השם הוא TGV היא מסוגלת להגיע למהירות של 500 קמ"ש אך בזמן הנסיעה הרגילה היא לא עוברת את ה 320 קמ"ש בגלל שלא כל המקטעים מסוגלים להחזיק מהירויות גבוהות כאלה לאבי אלברט | 19.10.14 (ל"ת)
9. רכבת כזו יכולה להכפיל פי כמה את התיירות באילת גם את מספר המועסקים באילת השקעה שווה | 19.10.14 (ל"ת)
6. אם תהיה רכבת כזו פה, לא תהיה פריפריה ואז אילת תעלה כמו ת"א בדיור תודה רבה באמת... מדינה משוגעת. קרית שמונה וטבריה יותר יקרות מברלין. בושה מישהו | 19.10.14 (ל"ת)
4. אתם יודעים מה? אני מאמין שאם אני אחזור לכתבה הזאת עוד 13 שנים הרכבת כבר תהיה קיימת! לעומת זאת כשאני קורא כתבות על רכבת לא-מתקדמת לאילת בעשור הבא, או אפילו הרכבת בין ירושלים לת"א, אני אוטומטית מתעלם מהתאריך המובטח. | 19.10.14 (ל"ת)
3. ת"א- חיפה 20 דקות, ת"א-באר שבע 20 דקות במחיר 10 ש"ח והמדינה תשתנה אם תהיה רכבת פעם בשעה שתעשה את הדרך מת"א לבאר שבע ב-20 דקות, והמחיר יהיה 10 שקלים, תהיה לנו מדינה אחרת. ב.ק. | 19.10.14 (ל"ת)
2. בקרוב ברכבת ישראל רכבת ישראל מתכננת להשיק בשנת 2100 רכבת חדשה שתטוס במהירות 50 קמ"ש לאורך 290 מטר בין חולון לבת ים. הממשלה התכנסה לאשר את התכנית השאפתנית שתושג הודות לטכנולוגיית ריחוף מיוחדת של הרכבת. אלי | 19.10.14 (ל"ת)
1. נסעתי ברכבות מהירות כולל במגלב בסין ההתרשמות היתה שרכבת הגלגלים פחות מטלטלת אולי השיכוח של מערך הגלגלים טוב יותר מהשיכוח על השדה המגנטי, לכאורה אתה אמור לצוף על האויר הכי רך שיכול להיות זה מה שציפתי שיהיה בפועל הרגשתי יותר תנודות ברכבת מגנטית מצד לצד מרכבת הגלגלים שנסעו במהירות של 300 קמ"ש זה לא מדעי אבל זאת ההתרשמות שלי, נוסע | 19.10.14 (ל"ת)
לטוס על המסילה: יפן משיקה רכבת שתגיע למהירות של 500 קמ"ש
24 תגובות לכתיבת תגובה