11. אתם יכולים גם להפסיק לייצר מוצרים עם שנה אחריות. הרסתם את השם הטוב שהיה עם 7 שנות אחריות רונית | 21.10.14 (ל"ת)
9. ישראל היא מדינה שמדכאת מפעלים יצרניים - והם הולכים מכאן... בקרוב לא יהיה אף יצרן אחד במדינה. כל אחד מכם יסתכל סביבו ויחשוב - כמה אנשים הוא מכיר, כמה מהם מתפרנסים מייצור... ממש כלום... כולם פקידים, אנשי מכירות, מנהלים (של כלום)... אלי בר-נס | 21.10.14 (ל"ת)
8. למגיבים שלא הבינו, חמת מרוויחים יפה אבל חרסה מוריד להם את הרווח כי הוא מפסיד. ישראלי | 21.10.14 (ל"ת)
7. לחזור " לחברת העובדים" במסגרת ההסתדרות על ההסתדרות לרכוש מפעלים שמתקשים ולהציל את העובדים מפיטורים . יש להחזיר הגלגל אחורה ולשוב ל- "חברת העובדים" בניהול ההסתדרות הכללית. שפירא/ראשל"צ | 21.10.14 (ל"ת)
4. 3 טיפש, רווח אבסולוטי לא אומר דבר, השאלה כמה השקעת בחברה ועל איזה מחזור וזאת חברה עסקית, אפשר לספוג הפסד רבעון שניים, אפילו יותר, אבל אם אין צפי לשיפור בתוצאות, ואתה בנחיתות מובהקת מבחינת העלויות יחסית למתחרים, חייבים לצמצם או להעביר. בן | 21.10.14 (ל"ת)
3. קפיטליזם חזירי במיטבו... רווח של כ 33-35 מיליון שקלים אינו מספיק לבעלים של המפעל ? כמה הוא רוצה ? מאות מיליונים של רווח בשנה ? אנשי עסקים איבדו כל ערך מוסרי, רק ערמות של דולרים מעניינים אותם. חבל שזה מתבצע על גבם של עובדי הכפיים במדינה. חבל מאוד. אלכס | 21.10.14 (ל"ת)
2. בסוף נהייה כלנו בהיי ונעשה טק טיק מדיניות הממשלה לסבסד את מפעלי ההיטק על חשבון המפעלים המסורתיים גורמת לנו להרגיש בהיי כאשר יש אקזיט את המחיר משלמים כולנו למעט קומץ מתעשרים את המובטלים נממן עד הפנסיה בדמי אבטלה ( רובם מעל 50 ) ליצן | 21.10.14 (ל"ת)
1. אין כל הצדקה למחיר כה גבוה של הגז שמייקר את הכל.הגיע הזמן לחתוך במונופול הדלק של תשובה,למסות אותו חזק ולהשתמש בכסף זה ובתמלוגים מכיל ואוצרות טבע אחרים לפיתוח תעשיות עתירות ידע בנגב ובכלל.גם לטפל בחברת נחשמל,נמלים,מקורות,אל על ואח':להפסיק את הבזבזנות ואורגיות השכר ולהוזיל את החשמל,התובלה והשינוע האוירי. ייאי | 21.10.14 (ל"ת)
קבוצת חמת שוקלת לסגור את מפעל חרסה בב"ש ולהעבירו מחוץ לישראל
11 תגובות לכתיבת תגובה