אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רכב ליסינג נוסע 31.2 אלף ק"מ בשנה - פי 2 מרכב פרטי

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
שטויות
רכב ליסינג משמש לנסיעות עבודה + כרכב ראשון במשפחה בהתחשב ברמת התחבורה הציבורית בארץ משפחה נורמלית צריכה 2 רכבים (אצלנו נסיעה של 20 דקות ברכב = שעה בתחבורה ציבורית, כך יוצא שמפסידים מעל שעה ביום כל אחד מבני הזוג) במידה ואחזיר את רכב העבודה וארכוש רכב חדש הדבר לא יוריד את כמות הקילומטרים במשפחה אלא יפצל את המספר בצורה שונה בין 2 הרכבים
דני | 26.10.14
14.
לפני קבלת רכב הליסינג נסעתי 33000 ק"מ ברכבי הפרטי, כיום רכב הליסינג עושה
כ 50000 ק"מ בשנה. דהיינו - נוסע לשם עבודה מה שקודם היה תלוי בזמינות רכב פול מהמאגר בחברה והרבה פעמים נאלצתי לבטל פגישות בגלל העדרות רכב כזה. ברור שאם המיסוי הכבד רק מי שכדאי לו לוקח ליסינג והוא נוסע הרבה.
ליאור | 26.10.14
13.
פי 4, לא פי 2.
אני נוסע רק 8000+- ק"מ בשנה. רווק (כן, עוד יש כאלה). מחזיק סוזוקי אלטו מיניאטורית שעדיין עושה 1:20 לליטר. עושה כמיטב יכולתי ללכת ברגל כמה שאפשר ואת המכונית לשמור למטרות כמו נסיעה בין עירונית וקניות שלא בא לי לסחוב. הדלק כל כך יקר שאני עושה כמיטב יכולתי לתדלק פעם בחודש (אל תשכחו, ב1:20 מדובר בכ650-700 ק"מ למיכל). שונא את המדינה הזאת.
 | 24.10.14
12.
ואני גיליתי שסוכרזית זה משמין
הפעךלתי את הלמ"ס והם ערכו מחקר מאוד מעמיק, ובמחקר התגלה למרבה הפתעה, שרוב רובם המכריע של הצורכים סוכרזית סובלים מעודף משקל. ומכאן אני מסיק, שסוכרזית זה חומר הגורם לעודף משקל ולכן אני ממליץ בתוקף שהממשלה תחוקק חוק שימסה את הסוכרזית הרבה יותר, כך שיהיה קשה לצרכנים לצרוך מוצר לא בריא זה.. ובדיוק על פי דוגמה זו ההתיחסות לרכב הליסינג. הרי ברור לכל בר דעת, שרכב הליסינג מאוד יקר. אנשים בהחלט יודעים לעשות חשבון. לכן, רכב הליסינג משתלם רק למי שצריך לנסוע הרבה. לא חשוב אם זה הרבה נסיעות פרטיות או שהוא מתגורר רחוק מהעבודה - בכל מקרה, אם המוכן לשלם את מחיר הליסינג זה רק בגלל הצורך לנסוע הרבה ולא משום סיבה אחרת. ולאור זאת, התגלית המרעישה שרכב ליסינג נוסע יותר מרכב רגיל. כי מי שלא צריך לנסוע הרבה יודע גם כן לעשות חשבון ופשוט לא לוקח רכב ליסינג אלה קונה אוטו. ואותו דבר לגבי האופנועים. ברור שמי שקונה אופנוע בעל נפח גדול יותר, ברוב המוחלט של המקרים נוסע מרחקים ארוכים יותר. ומי שצריך לנסוע מרחקים קצרים יותר קונה אופנוע עם נפח מנוע קטן יותר.
דוקטור | 24.10.14
11.
רוב רובם של מקבלי רכב בליסניג נוסעים מהבית לעבודה וחזרה
רוב רובם של מקבלי רכב בליסניג נוסעים מהבית לעבודה וחזרה , כ-10% באמת משתמשים לצרכי העבודה . גם היום לקבל רכב ולהיות מחוייב לפי 3,200 ש"ח שווי ואפילו עד 4,000 ש"ח שווי כדאי ( דלק אחזקה ביטוח חובה ומקיף על המעביד) לעומת קנית רכב + ביטוח חובה ומקיף אחזקה ודלק באופן פרטי , ( ראו נוסעים / משתמשים יותר ...)
אילן | 24.10.14
10.
ידיעת המספרים תגרום לך להחזיר את רכב הליסינג עוד היום.
אם העובדים שנוסעים בליסינג היו יודעים כמה הרכב עולה להם באמת היו מחזירים את הרכב עוד אתמול. יש המון פרמטרים שאנשים לא לוקחים בחשבון, ערך שעה, הפרשות, בונוסים קטנים יותר, השתתפות עצמית גם כאשר לא צריך תחפשו בגוגל "ליסינג ורכב חברה - קרא כמה נתונים לפני שתחתום על הסכם השכר" ותופתעו. מפחיד.
אמיר | 24.10.14
9.
לא מפתיע...70% מהנסיעות של רכבי הליסינג הם לצרכים פרטיים.
אנשים נוסעים בלי חשבון..... בעלי רכבי הליסינג היו מוותרים על מרבית הנסיעות הפרטיות במקרה והיו צריכים לשלם מכיסם. בסופו של יום את העלות הגבוה של אחזקת רכב , אנחנו הצרכנים משלמים מכיוון שעלויות הרכב המטורפות מגולמות במחירי המוצרים שאנו רוכשים. הגיע הזמן לשינוי דרסטי
ישראלי | 24.10.14
7.
המס על רכבי ליסינג גבוה. מי שלא נוסע הרבה לא לוקח.
זה כמו שיצאו במחקר חדש ומהפכני על הרגלי נסיעה באוטובוסים ויגלו את החדשות המפתיעות שאנשים שיש להם חופשי חודשי נוסעים פי 10 יותר מאנשים שאין להם חופשי חודשי. כשרכב ליסינג עולה לך 5000+ שח בחודש, אתה תיקח אותו רק אם אתה הולך להשתמש בו הרבה מאוד.
tbh | 23.10.14
6.
אין כאן שום דבר מפתיע ולא גילוי מרעיש
רכב ליסינג נועד לעבודה ובעבודה נוסעים רכב ישן ברור שהוא לא נוסע הרבה כי הוא ישן, אופנוע עם מנוע קטן זה ברור שהוא נועד לנסיעות עירוניות ולכן הוא נוסע מעט לעומת זאת עם מנוע גדול זה ברור שזה נועד לנסיעות ארוכות. וכי צריך היה את הלשכה לגלות לנו את ה"גילויים המרעישים" האלא?
מישל מאשקלון | 23.10.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת