9. הריבית הנמוכה והמבצעים שיבשו לאנשים את השכל תראו מה הולך בפורום רכבים ידוע. כל מיני סטודנטים תפרנים ואפילו חבר'ה לפני גיוס שמחפשים אוטו קל בזול ואז כותבים שהם לוקחים מכוניות בליסינג או במימון מטורף (90%). בעלי משפחות שחיים על הקשקש שמחפשים רכב ב-20 אלף ובסוף מספרים בגאווה על הרכב מהניילונים שהם קנו במקדמה קטנטנה, תשלום חודשי צנום ותשלום מופרך בסוף התקופה (אבל עד אז נסתדר). הרי למה לכתת רגליים בין מוכרי רכב נוכלים וסוחרי רכב מפולפלים ואז לקנות מכונית ישנה ב-30 אלף במזומן, אם אפשר לקבל רכב מהניילון במקדמה של אלפים בודדים ותשלום חודשי קטן? ובסוף התקופה? "יהיה בסדר" - נגלגל הלאה, תפתח קרן השתלמות, נקבל ירושה, נקבל קידום או שהמשיח יבוא. נהגוס | 30.10.14 (ל"ת)
7. הבעיה היא שאנשים קונים רכב 2014 שאין להם כסף ל 2005! חיים מעל האמצעים כדי שלשכן יהיה על מה להסתכל בחניה ונחנקים מחובות!!! s | 29.10.14 (ל"ת)
5. ל-1: אין חובה להחזיק רכב גם אם גרים רחוק מהמרכז. אפשר להסתדר ברכבת או אוטובוס או שילוב של שני האמצעים. רכב זה פינוק. נקודה. רכב חדש זה פינוק יקר מאוד ומיותר. להחזיק רכב כדי להרוויח 5,000 ש"ח בחודש זו פשוט התנהלות כלכלית שגויה מהיסוד. אני מרוויח מעל 10,000 ש"ח בחודש ולא מוכן להחזיק רכב. בשביל מה אני צריך את זה? אני מוכן לשלם 2,000 בחודש על רכב מהנטו שלי אם רכב יאפשר לי להרוויח עוד 4,000 ש"ח נטו. אני מסתדר עם אוטובוסים, מוניות, רכבת והשכרת רכב. אפשר לשכור רכב ב-100 ש"ח ליום. בשביל מה צריך להחזיק רכב? | 29.10.14 (ל"ת)
4. מדינת אשראי אנשים חיים על אשראי בשביל הניראות. מדינה של מפגרים, הפכנו לארה"ב. יריב | 29.10.14 (ל"ת)
1. שיטת הגניבה של ממשלת ישראל 1. תשתיות על הפנים, שכר חציוני כ 5600 ש״ח 3. אין ברירה אלא לגור רחוק מהמרכז ולהחזיק רכב 4. מיסי הרכב מגיעים לכ 160% מהמחיר. 5. מס על דלק (בלו) 6. מע״מ 7. מס רישיון רכב כ 2000ש״ח 8. ביטוח חובה כ 1000ש״ח 9. זמן בפקקים - ללא עלות - חוץ מ עצבים 10. חייבים מימון-אי אפשר לשלם את כל המיסים האלו. פונים למונופולים של הבנקים. ריביות הבנקים וחברות האשראי כ 15% על כל שקל וזה לפני המוסכים . תודה הקיסר פיפי אל תשכח לקנות לשרים רכב אודי חדש - חסין כדורים....הם מבינים למה. השיטה | 29.10.14 (ל"ת)
האשראי לרכישת רכב זינק ב־66% בשנה החולפת
9 תגובות לכתיבת תגובה