אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שופרסל פותחת חזית מול הספקים הגדולים במותג הפרטי

39 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

37.
הבעיה עם המותגים הפרטיים היא שמחירם גבוה מידי
חברות המותג משקיעות הון ליצור מותג הן מבחינה תדמיתית והן מבחינת איכות, אחרת הוא לא יחזיק מעמד ( וזה גם נכון שהן מגלגלות עלינו את העלויות ). ולכן ששופרסל באה עם מוצר במינימום השקעה ודופקת עליו מחיר מופקע יחסית לעלות האמיתית, האזרחים לא נופלים מהרגליים. הם צריכים להבין "שם למעלה" שאנחנו לא באמת טיפשים, רק שאנחנו ממקסמים את התועלת ברגע נתון אבל "לא שוכחים" מי שדופק אותנו... ( תראו מה קורה עם תנובה, ברוך השם המכות שהיא חוטפת מגיעות לכל מי שמנסה להרוס את מעמד הביניים בישראל ). זו האמת הפשוטה של מי שכן מאמין בצרכנות ובהחלט הולך לבדוק את המוצרים החדשים.
חיים | 01.11.14
35.
זה תרמית וניסיון להחיס לנו את הדעת
תרגיל יפה של שופרסל במקום שיפתחו את המדפים לחברות מתחרות זולות הם יתנו לנו תחושה שהנה פה אפשר למצוא בזול הבעיה ברשתות הגדולות זה לא המחיר! זה המגוון של הספקים תלכו לאושר עד ותראו איזה חברות לא מוכרות יש שם וזאת הסיבה להבדל אז שופרסל בעצם מנסה לתת פיתרון מלאכותי שבסופו של דבר אולי תחסכו 2 שקל בכל קניה תחליטו בעצמכם..
מה אתם נופלים בפח שלהם | 31.10.14
31.
ממתי אני סומך על שופרסל שהם יתחרו בגנבים זה נבילה וזה טריפה
הרי למה פתחו כדי להתחרות כביכול בגנבים השניים רק מה לעשות שאותה רשת גונבת אותנו הם בהחלה יעשו נמוך כדי למשוך קונים ואח''כ יעלו אחד שהוא זול לא מחפש לעלות אלא כל הזמן למכור בזול וכמה שיותר ואם זה הריווח אז אני מסתפק בריווח הזה ולא מנסה להיות חזיר להרוויח עוד ועוד על חשבון הצרכן אני באופן אישי לא נכנס לשופרסל הכל שם יקר אז הם לא מעניינים אותי
הגנבים נלחמים בגנבים חח | 30.10.14
25.
אפילו הקופאיות של שופרסל לא קונות בשופרסל,המקום בו הן עובדות,אירוניה!
אתמול 29.10 יום רביעי. נמצאה משוטטת קופאית של שופרסל קונה את מצרכיה בשוק הכרמל בתל אביב. מיותר לציין את אופי המדיניות הכושלת של שופרסל לא רק ללקוחותיה אלא גם לעובדים שלה. המחזה אירוני משהו הזה... היה עצוב, הקופאית הייתה כה נבוכה ולא ידעה מה להגיד. הערה למנכ"ל: אם העובדים שלך לא קונים במקום עבודתם,זה מעיד על מדיניות כושלת. שופרסל שלי ארלוזורב יהושוע בן נון תל אביב. לא רק הלקוחות השבויים מצביעים ברגליים גם העובדים השבויים מצביעים ברגליים. עגמת נפש לשופרסל הרשת. למען הסר ספק,הקופאית עובדת טובה,מנומסת,שקטה ומקצועית(מקצועית לדעת לא לקנות במקום יקר)
אנקדוטה אמיתית על עושק כללי של שופרסל | 30.10.14
23.
ל-3, כל הייצור בארץ שייך לתאגידים בינלאומיים חזיריים!
אין סיבה אמיתית לכך שפסטה של אסם עולה יותר מפי שניים מפסטה מיובאת באותה איכות. אין שום סיבה שוופלים של עלית (שטראוס) יעלו ב-50% יותר ממותג פרטי. זאת לאור העובדה שאנחנו יודעים כי אותם מוצרים נמכרים בזול יותר בחו"ל. יצרני המזון בארץ עושים עלינו קופה וזאת מאחר והם כולם כבר שייכים לתאגידי ענק עולמיים. אסם היא בבעלות של נסטלה, תלמה היא של יוניליוור וכו'. אותו סיפור כמו שהיה עם תנובה: נמכרה לקרן זרה, עשו עלינו קופה ומכרו. מצדי שיסגרו לגמרי.
דורון | 30.10.14
16.
כעקרון תחרות זה טוב, אבל בתאכלס אני לא נוגע במוצרים של 'שופרסל' או 'מגה' וכו'
לאחר כמה פעמים שחוסכים שקל ומקבלים מוצרים שהולכים פחות או יותר ישר לפח החלטתי לחסוך ולקנות מוצרים רגילים. זה אומר לגבי עלי גפן שבקופסא הם מיובשים עד כדי רקובים, מקלוני צמר גפן שנופלים כשמכניסים לאוזן, מגבוני נייר שלכאורה זולים אבל אתה מקבל נייר בעובי מקרוסקופי שנתלש ומתאדה בנגיעה, מוצרי מזון שעל פי הרמה הגיעו מסין ועוד ועוד.
הציבור | 30.10.14
15.
עם כל הכבוד לרשתות השיווק ויצרניות המזון - החמדנות מתחילה בראש
ניתן להאשים את יצרניות המזון ורשתות השיווק בחמדות, עושק ועשיית רווחים על גבי האזרח. נכון, התחרות פה מדומת וכולם מרוויחים חוץ מהאזרח הקטן. אך הבעיה במחוקק, אלו שבחרנו שמעדיפים להשאיר את המצב על כנו. לא צריך להילחם בתאגידים כדי להזויל מחירים - מספיק שיבוטל המע"מ המפלצתי על מוצרי מזון כדי שנרגיש הזולה משמעותית. אני אפילו מציע שביטול המע"מ יחול רק על מוצרי מזון בריאים בלבד - ירקות, פירות, לחמים מלאים, קטניות, בשרים וגבינות... חטיפים וג'אנק - מע"מ מלא.
גיל | 30.10.14
6.
ומה על האיכות המתדרדרת עם כל משלוח? די לקומבינות
גם את המותג הפרטי הפכו הרשתות בארץ לקומבינת ענק. משלוח ראשון מצוין, משלוח שני בסדר גמור, משלוח רביעי, לברוח!!! כמובן שלמפעלים הקטנים משלמים מחירי עושק או שלא משלמים בכלל (תופעה נפוצה עד מאד אצל רשתות). הרווחים בשמים. מעמיסים הוצאות והפסדים מכל הבא ליד, והכל עובר. קרב היום שמשהו יקים מחסן ענק בקפריסין ויוביל הכל ארצה בגרושים. אז אנא - על תגידו שלא ידעתם.
נמאסתם | 30.10.14
2.
לפחות מתחילים
זה ששופרסל שהיא הכי גדולה מתחילה במהלכים להוזלת מחירים לפחות מראה שלוקחים את העניין ברצינות ויכול להיות שלבסוף משהו ישתנה. אך הדבר תלוי בגורמים רבים שצריכים לשתף פעולה ולעשות מהלכים רבים כדי שהמהלך יגרום להוזלה משמעותית ולטווח ארוך כמו שקרה בסלולר. הגורם העיקרי הוא הצרכן, פשוט אם הצרכן יתחיל לבדוק מחירים ולא לקנות מה שיקר המחירים יירדו. אם למשל עגבניות עולות 10 אני קונה פלפל ב 5 או לא קונה בכלל לכמה ימים עד שיירד. אותו דבר בבגדים, אני לא קונה חולצה ב 300 אלא מחכה שיורידו ל 50-90. אם הצרכן לא יהיה מפונק הוא יביא להורדת מחירים. הגורם השני הוא כמובן הממשלה שצריכה לעשות צעדים רבים שרובם הם התערבות בשוק ה"חופשי" שלא קיים בישראל בגלל היותה מדינה קטנה בדיוק כמו בסלולר. שם חייבו את חברות התשתיות למכור זמן אוויר למפעילים וירטואליים במחיר מוזל. כלומר הממשלה צריכה להשקיע משאבים וליצור חוקים שימנעו מחברות לנצל את מצב חוסר התחרות הקיים בישראל. למשל יחוייבו למכור לקמעונאים מוצרים במחיר מוזל אותם ימכרו הקמעונאים כמותג פרטי, פיקוח על עליית מחירים מעבר לעליית תשומות הייצור ועוד. בשנים האחרונות למרות שהשכר לא עלה כלל ומחיר חומרי הגלם אף ירד הם העלו מחירים בעשרות אחוזים, הגיע הזמן שהממשלה תדאג למיליוני הצרכנים ולא לעשרות המיליארדרים. וחייבים התערבות כי מה לעשות בישראל אין תחרות ברוב הענפים ולכן יותר קל לחברות לנצל את המצב ולגרוף "רווחים" על חשבון עושק הצרכן הקטן.
 | 30.10.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת