6. יפה לכתוב "החטא [..] האכזרי ביותר, הוא שהשיכון לא אפשר לדייריו להיות בעליו" זה נכון גם לגבי הבניין המשותף המודרני, עם 4 כיווני האוויר, שרובו נקנה להשקעה, וחלק ניכר מדייריו גרים בו בשכירות כי אינם יכולים להרשות לעצמם לקנות דירה סבירה במקום טוב. בקיצור- תבנו באזורי הביקוש מגדלים; תבנו בנייני רכבת; תבנו מקבצים של בניינים בני 5-6 קומות עם חצר פנימית כפי שיש בירושלים ובשכונת רמות בבאר-שבע; רק שאפשר יהיה לגור בהם, שהסביבה תהיה טובה, והמחיר יהיה עד 90 משכורות ממוצעות. נתנייתי | 10.02.15 (ל"ת)
3. רוב האדריכלים מסכימים - בניני רכבת החללים הטובים ביותר. ברוך חזרתכם! ספר 2 צודק! מעוז אביב מקום קסום! במקומות שהשכונות לא צלחו, זה לא הבנינים - זה הדיירים. נפלא! | 09.11.14 (ל"ת)
2. מוצע לכבודו לראות דירות מורחבות ומשופצות במעוז אביב הן בקומות הביניים והן בקומה עליונה עם מרפסות על ההרחבות למטה. משתווה לדירות יוקרה, מבט ירוק לגמרי מסביב לצמרות העצים אבל עם אחזקה של בית משותף נמוך. כבונוס שטחי גינון נרחבים בין המבנים ואווירה של קיבוץ עם ועדת קבלה לעמותה. על הדרך מרכז מסחרי בבעלות העמותה שמניב הכנסות יפות כבר עשרות שנים. תגובה ל 1 | 09.11.14 (ל"ת)
הנה שבה הרכבת
6 תגובות לכתיבת תגובה