אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

העובדים החדשים מגיעים ומיד עוזבים? יש מה לעשות בעניין

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
מהניסיון שלי בתחום . . . . . .
חשוב מאוד להצמיד לעובד החדש אדם בעל גישה חיובית שלא מקטר ולא מציג את מקום העבודה באור שלילי, הרבה פעמים מצמידים לעובד החדש עובד בעל ידע רב אבל יש גם צורך להבטיח שהוא מציג את מקום העבודה באור חיובי אחרת העובד החדש מקבל רושם ראשוני שלילי ועוזב מהר. חוץ מזה יש לבדוק בCV של העובד כמה מקומות עבודה הוא החליף ב10 שנים האחרונות , אם הוא החליף מקום עבודה כול שנה אז הכתובת היא על הקיר, מהניסיון שלי לוקח שנתיים שלוש עד שעובד נהיה עצמאי ב100 אחוז (תחום הIT) כך שעובד שעוזב מהר זה די גרוע. לסיום - רוב המעסיקים לא ממש מכירים את המשרה ולכן יש חוסר דיוק (בלשון עדינה) לפעמים ניתן בבירור לראות את זה במודעה עצמה .
ירון גיל | 04.11.14
1.
יוצא מן הכלל לכתבה זו - משרד החוץ הישראלי
שמעתם על קורס יוקרתי ונחשק שצריך לעשות לו פרסומות ולהתחנן כדי שיגיעו אליו ? זהו קורס הצוערים של משרד החוץ המכשיר את הדיפלומטים שלנו. משרד החוץ נזקק לפרסומות אינטנסיביות כדי למשוך צעירים לקורס היוקרתי. שליחות דיפלומטית בחו"ל היא מקום עבודה נחשק, ואכן רבים עומדים בתור להתקבל ובכל זאת מקיימים את הנאמר בכתבה: עוזבים אחרי שנה או יותר. וזה כאמור קורס יוקרתי ונחשק. לא מוזר ? אכן, המועמד שהתקבל מגלה שהשירות הינו מלא חוויות, (ובאמת-חוויות שלא כל בן תמותה רגיל זוכה להן) אבל פרנסה - רק ברמה של לשרוד. לא יותר. חס וחלילה להתקדם כלכלית או להיבנות במשך הזמן מהמשכורת. והמצב נמשך לאורך שנים. התוצאה - רבים מבוגרי הקורס בורחים אחרי שנת עבודה ממשרד החוץ במהירות כפולה ממה שהגיעו אליו - עוד יותר מהר מהעזיבות עליהן מדברת הכתבה.
גיל | 04.11.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת