אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דיסקאונט, אבל רק על הנייר

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
לנו לא איכפת מהריווחיות שלהן רק מהמחירים שמחייבים אותנו
אם כיום נוצר מצב בו אנחנו נגיד קונים סל ב-400 ש'ח הסכום נשאר אותו דבר אבל כמות המוצרים ירדה משמעותית וזה מה שמעצבן בכל הסיפור העגום הזה ועם סיפורי סבתא על רגולציה זה טוב רק לרשתות הגדולות הסיפור הזה בפועל אין ירידת מחירים משמעותית רק צימצום קניות מצד הצרכנים מה שמעניין בהקשר לחנויות ה"דיסקאונט" ששם יש זחילת מחירים כלפי מעלה מידיי חודש תבדקו את זה ואם תרצו יש לי קבלות על כך אז כל הסיפורים האלה לא נכונים
hawk | 05.11.14
1.
סקירה מצויינת
סקירה מקיפה וטובה. שנים הרשתות הגדולות התעסקו בפרסום ומיתוג שלא מבוסס על מציאות - שינויים חולפים של פורמטים ושמות על מנת להטעות את הצרכנים. בעולם היום שבו קל יותר להשיג מידע ״אמיתי״ שמבוסס על חוכמת המונים ולא על פרסומת שיקרית אין מקום יותר לשיווק שאינו מבוסס אמת. בעוד שרשת רמי לוי מייצרת ערך אמיתי לצרכנים בהורדת מחירים מקיפה באזורים שבו היא פועל, שופרסל ומגה ממשיכות להתרכז בפרסום ומיתוג ללא בשורה אמיתית לצרכנים...
בועז | 05.11.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת