18. שהציבור יקח כבר אחריות על יוקר המחייה..................... אולי במקום לקטר ולסמוך על המושחתים בכנסת שיעשו משהו, פשוט תטילו חרם על רכישת רכבים חדשים. כל שדרוש הם חודשיים עד חצי שנה של ייבוש מוחלט של יבואני הרכב והמחיר צולל פלאים. | 11.11.14 (ל"ת)
17. איפה ההבטחות של השר כץ? נראה שהוא בכלל לא שולט במצב.הבטיח הבטחות סתם. השר כץ שאני אגב מאוד מכבד נראה לי אמין אבל לא מצליח לכופף אף אחד. היבואנים עובדים עליו ושר האוצר מתעלם ממנו ומהרעיון של הורדת המיסים לא יצא כלום. היבואנים במקום להוריד מחירים הלו את המחירים בין 10 ל15%. אז איפה ההבטחה של הוזלת הרכבים ? הכסף בכיס שך יבואני הרכב שצוחקים על השר. שום פעולה ממשית לא קרתה. המחירים חזיריים ושר התחבורה לא נחשב. חבל מאוד. נילי וזאביק | 09.11.14 (ל"ת)
16. כץ כשל ואסור לבחור בו לשום תפקיד בעתיד, איפה כחלון? השר כץ כשל, הוא הבטיח, הוא נפח בלונים והכל היה סתם בכדי להרווח זמן. אסור לבחור בו לאף תפקיד בעתיד, פשוט בן אדם כושל. אם זה היה כחלון, היום היינו נוסעים בבמוו 316 במחיר מאזדה 6! אדי.מ6 | 09.11.14 (ל"ת)
15. האמנתי לשר כץ.חיכיתי ולא קניתי והרכב שרציתי התייקר ב12%.איפה ההבטחה של כץ ?? כץ עובד על הציבור. היבואנים עובדים על כץ. ואנחנו עבדים אבודים. כץ תתעורר ותראה למה גרמת ? נורמן | 06.11.14 (ל"ת)
14. ייבוא מקביל - הונדה אקורד באלבר במחיר מעולה. מה רע בזה? צריך יותר ייבוא מקביל של יותר דגמים וככה השוק יפתח ויפתח לעוד ועוד דגמים וצריך לדאוג לעוד תחרות. בגדול ייבוא מקביל הוא טוב לצרכן רק צריך עוד לעבוד על זה בישראל ולהרחיב את הייבוא המקביל שלמה | 06.11.14 (ל"ת)
13. מתבקש פיקוח מחירים על מוצר בסיס כמו רכב. וזו הדרך למגמת איכות הסביבה - אוויר נקי. מחאת המיני | 05.11.14 (ל"ת)
12. קרטל יבואני הרכב וחברות הליסינג הבנות שלהם שומרות רמת מחירים גהוהה לרכב חדש וכך יבואני הרכב ששולטים ברוב חברות הליסנג משאירות את כל רווחי העתק בשוק הרכב החדש בכיסם על גבו של הצרכנים הפרטיים.....ולכן יש להטיל חרם צרכנים פרטיים ולהפסיק לרכוש רכב חדש לחלוטין מיבואני הרכב או מחברות הליסנג שלהם.!! עושק וגזל בעלי הרכב הפרטי ע"י יבואני הרכב | 05.11.14 (ל"ת)
11. הקלות המס העיקריות היו על הרכבים היותר יקרים כלומר המחיר של הרכבים הפשוטים לא מושפעה(לא היברידים למינהם). ואם כבר אז היית ירידת מחירים. האם שמעתם שניתן לקנות רכב חדש ב-70 אלף שקל לפני 5 שנים?! אזרח | 05.11.14 (ל"ת)
10. מאז שהסירו את דרגות שווי רכב ללסינג מחיר הרכב קפץ ב 15 % בזמן שמחירי רכבים בחול לא השתנו אז לאן הלך הכסף? ולמה רפורמת זליכה טואטאה מתחת לשטיח? יד רוחצת יד | 05.11.14 (ל"ת)
9. בוקר טוב אליהו.... כבר מזמן התברר שהיבואנים משלשלים לכיסם הפרשי מס שהיו אמורים להקל על כיס הקונים. גלוי וידוע כבר מזמן שבאופן מיוחד הונו את ציבור הנכים הנהנים מפטור מיסים. בוקר טוב אליהו | 05.11.14 (ל"ת)
6. קפיטליזם בעידן שבו ייבוא הרכב הוא בלעדי (בערך) אין תחרות, יש קרטל,וכתוצאה מזה אין ירידת מחירים. גילעד כהן | 05.11.14 (ל"ת)
4. הכתב טועה ומטעה - המחירים ירדו בהחלט כפי שגם משקפת ירידה בהכנסות המדינה מחירי מכוניות מיני וסופר מיני צנחו ב-10 עד 30 אלף שקל. אבל הורדת המיסוי היא רק בקטגוריות מסוימות בעוד שבאחרות המיסוי במקרה הטוב לא השתנה. פופוליזם בכלכליסט | 05.11.14 (ל"ת)
1. לא רק שלא ירדו, אלא עלו ב 10-15 אחוזים בשנת 2009 רכב "משפחתי" (קבוצה 2), עלה 115-120 אש"ח. היום המחיר נע בין 130 ל 140 אש"ח. וזאת למרות שהדולר ירד באחוזים רבים (לפני העלייה של החודש וחצי האחרונים). | 05.11.14 (ל"ת)
המס על כלי הרכב יורד, המחירים לא
18 תגובות לכתיבת תגובה