אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

על רקע הביקורת על מערך השירות: HOT חונכת מוקד שירות חדש

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
נדפקי הטריפל
הופיע מנכ"ל הוט אתמול בטלוויזיה והשוויץ בפתיחת המרכז החדש. אבל מה עשה עד אתמול, הבטלן? מה יעשו נדפקי הטריפל כש 140 שיחות מחכות בתור (כפי שהודגם אתמול), ואין להם כלום. לא אינטרנט, לא טלפון ולא טלוויזיה. מה יעשו, יחכו שמישהו בהוט יעשה טובה ויחזיר להם טלפון? לי, אחרי שחיכיתי יומיים, המטומטמים צילצלו לטלפון שהם ידעו שהוא מנותק (שייך לטריפל) וכך התארך הניתוק מהעולם בעוד הרבה זמן. הגיע הזמן שיפרקו את הוט.
נעם | 06.11.14
1.
פחחחחחחח
אם מערך השירות הטכני ללקוחות הכולל טכנאים ואנשי שירות פרונטליים המגיעים לבתים לא ישתפר הם ייאלצו להמשיך להנחות את הנציגים שלהם לשקר כפי שהורגלו עד עתה. ולכן: פפפפפפחחחחחחחחחחח! חברה פח - יס והסידור בלי הוט עולה לי בערך פי שתיים ולמרות זאת לעולם לא אחזור אל הוט - אפילו בחינם...
גיחי גיחי | 05.11.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת