אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

השמות החדשים מאחורי ההגה

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
אף אחד מהרשומים למעלה אינו "כוכב"....
אפשר לנהל חברת יבוא רכב גם ללא מנכ"ל עם משכורת שמנה והטבות מפליגות... כל עוד אין יבוא אישי אמיתי פתוח וחוקי, הביקוש קיים וחברות "הרכב" (שאינן מייצרות אלא מתווכות בלבד) ירוויחו הון עתק על הסיבוב של "לקנות בזול ולמכור ביוקר" בדגש על המוסכים, חלקי פח ושאר גורמי "שירות". האמינו לי - הייתי בענף מספר שנים והכל מתנהל כמו חנות מכולת קטנה בה כולם מכירים את כולם (אילן התחיל כמנהל אולם תצוגה "קיה" בגלגול הקודם בבעלות סמל"ת, אורנשטיין באלבר לפני כ 20 שנה ועוד...). כך או כך, כתבה מיותרת - מה זה משנה מי או מה? מה אכפת לקונה הקטן/סופי מי ממנכ"ל את החברה ומה ה CV שלו? העיקר "דופקים" את הקטן וממנים את הליסינג ומשכורת הבכירים והבעלים (אסי, אולי+יואב חרל"פ, עייני, מנור, ג. חורש ואחרים).
המומחה לענף | 18.11.14
2.
ניתוח רדוד לצערי
כתבה קצרה אבל לא מתמצתת את הנקודות הנכונות. ניתוח רדוד מאוד של העובדות. דן אורנשטיין לא זר למותגי היוקרה וזה שהוא עכשיו אחראי בצ'מפיון גם על אודי צריך לזכור שבכלמוביל היה לו את מרצדס. השאלה המעניינת יותר היא האם צ'מפיון שהיא היבואנית הכי גדולה בשוק הלקוחות הפרטיות, תעלה את כוחה גם בתחום ציי הרכב הודות לאורנשטיין שזאת היתה עיקר הפעילות שלו בכלמוביל. לעומת זאת, אבי צור עזב חברה סופר מתקדמת בהתנהלות כמו צ'מפיון ועבר לחברה משפחתית "אולד פאשן" כמו לובינסקי ומעניין יהיה לראות את הבדלי האסכולות מי "יכנע" למי
אלי | 11.11.14
1.
חרטא ברטה
משחק הכיסאות הזה לא ישפיע כהוא זה על האזרח הישראלי שמקיים רכישה של רכב-חדש או משומש. זה בעיקר משרת את אותם אנשים שמשתתפים במשחק עצמו, משכורת חדשה, תנאים חדשים, הכל משופר ומשודרג. עולם הרכב ימשיך להתנהל בצמצום כלכלי, והניהול העליון ימשיך להתקים ע"י אותה קבוצה קטנה של מספר משפחות בודדות שירוויחו על גבינו, האזרחים :(
צפוני לא בונבוני | 10.11.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת