51. אפשר לקבל הסבר מפורט ברצוני להצתרף נושא ביטוח על הסעה בתשלום איך עובד העסק הזה וכו אשמח לקל פרטים ליצירת קשר יעקב עדי | 12.07.15 (ל"ת)
50. מעולה........ אני בעד, סוף סוף נשים סוף לשירות המוניות, שירות מגעיל בתחנות ומחירים מוגזמים על נסיעות כל כך קצרות! יאללה בהצלחה. רק האם זה בטיחותי? עידן | 21.12.14 (ל"ת)
49. רעיון גרוע ישנן הרבה סיבות מדוע התפתחה רגולציה בשוק המוניות, בכל העולם. זה נראה לי לא חוקי בעליל לעקוף על כל התהליכים שצריך לעבור נהג מונית כדי להתפרנס. זה סוג של תחבורה ציבורית. זה כאילו שיכנס איזה חברה לארץ שיפעיל אנשים לעבוד כחשמלאים בלי אישור המדינה. Jeff | 16.11.14 (ל"ת)
48. חברת אובר סכנה לפרנסה שלנו , אסור לתת להם לעבוד בארץ, בהרבה מדינות היו הפגנות זה פוגע בפרנסה שלנו. אנחנו נעשה הפגנות בכל הארץ עד שיוציאו את הזבל האלה, אני רוצה לראות שהם יעבדו במדינה הקטנה שלנו, פה זה לא מתאים, בהרבה מדינות העיפו את אובר לוקחים לאנשים את הפרנסה. עופרה | 13.11.14 (ל"ת)
47. ל Uber ולשר התחבורה יש אפשרות לצאת גדולים ל Uber יש אפשרות לצאת גדולים, שיתנו רק לנהגי מוניות לעבוד באמצעות UberX . מי שירצה יוכל לעזוב את התחנה המעפנה שלו ולקבל יותר בקשות להסעות. הנהגים יצטרכו להיות אדיבים יותר, אבל גם ירוויחו יותר וגם אובר תרוויח מכל נסיעה ואף אחד לא יפגע חוץ מתחנות המוניות עצמן שגם ככה אין בהם צורך.... יאללה להתקדם. לחצתי, הזמנתי, נסעתי... | 13.11.14 (ל"ת)
46. החוקים גמישים ומושפעים על ידי לוביסטים ואינטרסים. לידיעתכם, נהג מונית שלא מפעיל מונה על פי דרישה צפוי לקנס של 5000 ש"ח. נהג מונית שנוסע ללא רישיון הסעה צפוי לקנס של עד 500 ש"ח. נהג מונית חייב בתעודת יושר מטעם משטרת ישראל. נהג מונית עובר קורס נהיגת רכב ציבורי בן שלשה חודשים. אלו מעט דרישות מרשימה ארוכה שנדרשת מנהגי המוניות על פי החוק בארץ. באו שני חברות עם תקציבי ענק שנלחמות בנהגי המוניות שצריכים לעבוד כ14 שעות ביממה כדי לשרוד. השאלה שלי היא, האם יש חוק אחד לאנשים מהשורה וחוק אחר לבעלי הממון. מגיעה "אובר" ומשכנעת את הציבור "שכל רצונה נובע מדאגה לציבור", נראה לכם? נהג מונית | 12.11.14 (ל"ת)
45. מעוניין להצטרף כנהג בחברה אני בן 30 וברשותי רכב יוקרה מודל 2010 מפואר ומרווח. מעוניין להצטרף כנהג מן המניין בשעות הערב. איך אפשר? נהג אישי | 12.11.14 (ל"ת)
43. קופון היכרות לאפליקציית UBER-30 שח מתנה מיידי חברים , לאחר שמורידים את האפליקציה , תזינו קוד הנחה /הטבה שהוא ELIRANS1 ותקבלו 30 שח לנסיעה הראשונה שלכם באופן מיידי (את הזנת הקוד הזו ניתן לעשות בעת עדכון פרטי כרטיס האשראי בפעם הראשונה או בתפריט "מבצעים" באפליקציה ). לירן. | 12.11.14 (ל"ת)
41. באירלנד הממשלה נאלצה להחזיר לכל נהג מונית את עלויות רשיון המונית 12000 יורו בממוצע (מחיר רשיון מונית לשנה) UBER פושעים | 12.11.14 (ל"ת)
40. מציע לכולם להירגע מהר, בביטוח שלכם יש סעיף שאסור להסיע נוסעים בתשלום כך שאם מישהו ישלם לכם על זה כך או בעקיפין, תעשו תאונה וכו' אזי חברות הביטוח יתחילו להתנער בטענה שהרכב שימש להסעות ולא לשימוש פרטי... דודו | 12.11.14 (ל"ת)
39. זה יפגע בכיס של הממשלה לא של המוניות המוניות שהיום נשדדים על ידי המדינה (לא מסכנים הרוויחו את זה ביושר) ... יוכלו לותר על המונית ולעבוד ישירות מול לקוחות ולהפחית את העלויות בצורה משמעותית שתגדיל להם את הרווח החודשי משה | 12.11.14 (ל"ת)
38. ▐ לכל הספקנים - יש פתרון וחברת airbnb הוכיחה שהוא עובד מעולה ▐ כל הבעיה מבחינת החוק הוא נושא הביטוח במקרה של תאונה. חברת Uber שכסף לא חסר לה תאפשר ביטוח על חשבונה עד לסך של מיליון דולר במקרה של תאונה. ככה היא הופכת להיות גם הספק וגם המבטח. חושבים שזה הזוי? airbnb שמאפשרת לאנשים להשכיר את הדירות שלהם נותנת ביטוח תכולה עד לסך של מיליון דולר ומצפצפת על כל חברות הביטוח שלא מאשרות לבטח תכולה של בית כעסק. ככה זה טוב לכל הצדדים וככה גם יהיה. הדבר היחיד שיותר חזק מפוליטקאים מטופשים כמו ישראל כץ זה האינטרנט. כדאי שנהגי המוניות יתרגלו למציאות החדשה כי היא תתרחש בדיוק כמו שקרה להם עם GET TEXI. ליאור א. | 12.11.14 (ל"ת)
37. ישראל כץ חלש מאוד שר התחהבורה אינו אוכף רגולציה על מי שמשלם לו . יוני הטייס עם חברה ששווה 18 מיליארד דולר בטח הבטיח לו משהו ולכן הוא מאפשר לו לבצע את הפיילוט. קורא לנהגי אובר לא להפעיל את האפליקציה בסוף השבוע ושאובר ישברו את הראש עם המתנדבים שיקבלו סוף שבוע במקום תשלום. נהג מונית | 12.11.14 (ל"ת)
36. לאלה שחוששים מהעלמות מס: התשלום באובר מתבצע באשראי דרך האפליקציה לכל המגיבים שמתלוננים על עבודה ב"שחור": אובר עובדים רק עם כרטיס אשראי והתשלום מתבצע דרך האפליקציה בנייד. כסף מזומן לא מחליף ידיים בין הנהג לנוסע. זה אחד המאפיינים הבולטים של השירות ישראלי בארה''ב | 12.11.14 (ל"ת)
32. הגייע הזמן , כבר המון מדינות הסכימו לזה , ישראל יקרה מאוד , והגיע הזמן להוזיל עלויות לאזרח !!! אוברX מעולה לישראל בכל המובנים , אני מברך את החברה והלוואי ויתנו לה רישיון להיכנס לזה תחרות תמיד טובה ושינויי חוקים עוד יותר ! הגיע הזמן להוריד את יוקר המחייה !!! אור | 11.11.14 (ל"ת)
31. תמיד תפזלו לכיסו של האחר ותשמחו לאידו אבל לא לשכוח שמדינה שמרשה לעצמה לגדוע פרנסה של מגזר אחד לא תהסס גם לגדוע את פרנסתכם ישראלים חמדנים | 11.11.14 (ל"ת)
30. נהג מונית שילם 240000 ש"ח על זכות להסיע אנשים זאת אומרת רבע מיליון ש"ח!! מי יהיה עם הכסף הזה? ירד לטמיון? יעל | 11.11.14 (ל"ת)
27. יכלתם להגיד אותו הדבר על גולן טלקום שלקח פרנסה מסלקום. אם זה יוזיל לי נסיעות, למה לא? | 11.11.14 (ל"ת)
26. לא מונית בתשלום - סיפורי בדיחות בתשלום הנוסע בוחר יעד והנהג משמיע לו בדיחות בדרך. הנוסע משלם על הבדיחות ולא על הנסיעה :) רוני | 11.11.14 (ל"ת)
24. ״נהגי המוניות אלו עומדים תחת רגולציה קפדנית".... היום נהג מונית הגיע מאחורי במהירות בדיוק בקטע בו 3 הנתיבים הופכים לשניים, זה לא הפריע לו לחתוך בפראות מימין ולסכן את שנינו בתאונה. עלק רגולציה קפדנית, אם זו הרמה של נהגי מוניות עדיף אולי אפליקציה. | 11.11.14 (ל"ת)
22. איך מאפשרים כזה דבר?! רק אתמול רצחו פה שני אנשים ברחוב אז לתת לזרים להסיע אותי?! הם השתגעו לגמרי!! אובר אתם אסון לעם היהודי! הסיוט מתגשם | 11.11.14 (ל"ת)
21. טוב, אז גם אני אפסיק לשלם מס. אם לא מפקחים על זה, למה אני טורח לשלם 50 אחוז? רמי | 11.11.14 (ל"ת)
20. לפי דעתי - רעיון מצויין! לא מבין למה רוב הטוקבקיסטים נגד - זה שרות בשבילכם! אני מסתכל על הצד האקולוגי, א מישהם גם ככה נוסע ליעד מסויים אז למה שלא יקח איתו מישהו ברכב ועל הדרך כולם ירוויחו? עם כל הכבוד לנהגי המוניות - פגיעה בפרנסה שלהם זה לא שיקול. לכל מי שחושש מלסוע עם זרים הרעיון הוא שנהגים שמסיעים הרבה יקבלו ניקוד מאלה שנסעו אצלהם מה שידרבן אותם לתת "שרות" טוב. מפחדים מהרעיון? סעו רק עם מי שיש לו ציון טוב. אורן | 11.11.14 (ל"ת)
17. כל אחד יכול לקחת טרמפ ואפשר להתחלק בהוצאה על הנסיעה אין פה שום קשר לביטוח, מיסים וקבלות... הרי ביטוח כבר יש. האפליקציה מאפשרת לך בעצם ליצור קשר עם אנשים שאינך מכיר אישית ולהציע להם להצטרף אליך לנסיעה בידיעה שעליהם להשתתף בעלות, מי שרוצה להרויח יותר שידרוש יותר, אף אחד לא חייב לעלות לרכב. יש למשל באתר של פסטיבל, שלא אזכיר את שמו, דף טרמפים, שבו אנשים שמגיעים עם רכבים מציעים טרמפים ומצד שני אנשים שזקוקים לטרמפ. יש מי שדורש תשלום, חלוקה בהוצאות הנסיעה ויש כאלה שסתם רוצים לא לנסוע לבד... דני | 11.11.14 (ל"ת)
15. אסור וזה לא חוקי להסיע נוסעים בתשלום למי שאין לכך היתר כמו למונית, אוטובוס ויותר מזה אין ביטוח מבין עניין | 11.11.14 (ל"ת)
14. צעד ראשון בדרך לחיסול נהגי המוניות אובר רוצה לקחת את כל העבודה מנהגי המוניות ולעביר אותה לאנשים פשוטים שמחפשים השלמת הכנסה. מעניין לראות את תכובת איגוד נהגי המוניות, הם בטח לא יאהבו את זה. דוד יהודאי | 11.11.14 (ל"ת)
12. לאסור את השירות בישראל יש לאסור השרות בישראל , שכן הוא פוגע בשירותי ההסעות הלגיטימים למיניהם צביקה | 11.11.14 (ל"ת)
10. פחחחחחחחח למה שאני יסע איתם..תפתחו בפייסבוק יש קבוצות של טרמפים חינם ממקום למקום. יותר טוב. חוצמזה אצלנו ברחובות אפשר לנסוע בחמש עשרה שקל בכל העיר .נדמה לי שזה גט טקסיח שחר פרקו | 11.11.14 (ל"ת)
9. כאילו שלא היו מקרים של הטרדה מינית , שוד ואף תקיפה מצד בעלי מוניות אוברקס זה רעיון נהדר אם יכניסו אותו גם לרגולציה. כלומר לכל נהג יהיה מותר להסיע נוסעים אם משרד התחבורה ירחיב את הרשיון לכזה. תוספת של כמה שאלות בתיאוריה וותק של 5 שנים על הכביש מספיק. רעיון מעולה שיכשל במדינת הרגולציה | 11.11.14 (ל"ת)
8. מדינת לבאנט. הכל בשחור ובקומבינה. איפה הרגולטורים? נרדמו במשרד? הרי זה מזמין לעוד עבודה ב״שחור״ מעבר לזה שכבר היום חצי מהנסיעות של נהגי המוניות הן ב״שחור״. הרי כל האזרחים האלה יקחו כסף במזומן ישר לכיס... ונהגי המוניות שינסו להתחרות במחירים יאלצו גם לעבוד בשחור אחרת לא יכסה את הדלק זה גם בקלות יכול להוביל לגל אבטלה אצל נהגי המוניות... מי ישלם את דמי האבטלה ? נכון, משלם המיסים. בנוסף, כל מיני בעלי רכבי ליסינג ללא הגבלת ק״מ יעשו סיבוב על חשבון המעסיק. גם המעסיק הפרטי וגם עובדי מדינה שזה בסוף על חשבון משלם המיסים. שלא לדבר על הסיכון הבטיחותי והביטחוני שבכך שכל רכב הופך להיות מונית! ולא, אני לא נהג מונית, סתם אזרח שומר חוק ומשלם מיסים משלם המיסים | 11.11.14 (ל"ת)
7. קוראים לזה אובר פופ, וזה שירות מדהים אני מתגורר במינכן, גרמניה, השירות קיים פה כבר חצי שנה, ועברתי להשתמש בו במקום במוניות. המחירים הם בין שליש לחצי לעומת מונית, ופוגשים אנשים מעניינים עם גישה שירותית כי הם מאוד מעוניינים בדירוג טוב. לא עוד נהגי מונית שמעשנים ומדברים בטלפון בקולניות! משה | 11.11.14 (ל"ת)
5. מה שטוב זה שזה יצור המון מקומות עבודה ייווצרו המון מקומות עבודה למי שיצטרך להשלים הכנסה, במיוחד סטודנטים. אני מאמין שזה לא בהכרח יבוא על חשבון נהגי המוניות שימשיכו להסיע את החשדניים אלא על חשבון יבואני הרכב, כשיותר ויותר אנשים יוותרו על רכב פרטי. דני | 11.11.14 (ל"ת)
4. אני לא מבין למה שלא, מי שלא רוצה שלא ייסע איתם מישהו יכריח אנשים לנסוע איתם? אני דווקא חושב שזה אחלה אפשרות ואם זה יוזיל את מחירי הנסיעה זה יהיה מעולה רן | 11.11.14 (ל"ת)
3. מאפשרת לכל בעל רכב להפוך לנהג מונית נטול רישיון מתאים ולהסיע נוסעים. יופי. במדינה שבה קיימת סכנת חטיפות, זה ממש מתאים מוחמד | 11.11.14 (ל"ת)
2. ארץ אוכלת ועושקת יושביה! אין דין ואין דיין זה לא היה קורה אם אחד הח"כים היה בעל זכות צבורית. חכו שיפקיעו מכם את הבעלות על הבתים שלכם פיאודליזם | 11.11.14 (ל"ת)
כל אוטו הופך למונית: אובר משיקה את UberX בישראל
52 תגובות לכתיבת תגובה