5. מה יש להתחשב בפירטים?להעביר אותם מן העולם ויפה שעה אחת קודם. להטביע אותם ללא ניד עפעף ירון | 13.11.14 (ל"ת)
4. מה עם התקדמות בתחום הבטיחות ? הכי חשוב נניח חדר הניווט של האוניה יהיה עשוי מחומר מאוד מאוד חזק ויכיל הרבה בלוני חמצן במקרה והאוניה שוקעת הצוות יוכל לשהות בחדר הזה שעות רבות ויוכל לשדר אותות מצוקה וכך ניתן יהיה לחלץ את הצוות בסוף הסופה - גם אם זה רעיון מגוכך מה שמרגיז זה שלא מתקדמים הרבה בתחום הבטיחות גם עם רכבים זה כך - מה שחשוב ברכב זה בטיחות קודם כל - אח"כ דלק ומקום מקווח למשפחה במושבים האחוריים (5 בלי להצטופף) במקום זה כל הזמן מוסיפים גאדגטים מטומטמים בקיצור - מקווה שאם כל הטכנולוגיה משקיעים גם בתכנון אוניות שיהיה מאוד קשה בשבילהם להתהפך בסערה fg | 12.11.14 (ל"ת)
3. ל1 - מה העיקרון הפיסיקלי שאתה מציע להסתמך עליו ? במערכות הידראוליות שיש כיום, הנוזל ההידראולי אינו משמש לייצור אנרגיה, אלא להעברתה ממקום למקום, וכן להמרה בין טווח תנועה לכח, תוך שימור האנרגיה שהיתה מראש. (בדיוק כמו במנוף, או מערכת הילוכים). כמובן שיש גם מערכות שמנצלות אנרגיה של מים שנופלים ממקום גבוה לנמוך, בנהרות ומפלים. לא ידוע על מערכת שתפיק אנרגיה ממים רק בזכות זה שהם "נמצאים שם". א | 12.11.14 (ל"ת)
2. "מערכת לוחות סולאריים שיכולים לתפקד כמקור כוח וגם כמפרשים" ילדים יקרים של שנות ה-80... מי יכול לשיר את שיר הפתיחה של "ערי הזהב הנסתרות"? אסטבן שולט. אמיר | 12.11.14 (ל"ת)
1. מה עם הנעה הידראולית? יש כזה דבר ? שמיים מן האוקיינוס ינוצלו בצורה הידראולית לצורך ייצור חשמל למנועים במקום דלק/סולר וכדומה... ככה ספינה תנוע אינסופית בלי תלות בדלק... יובל | 12.11.14 (ל"ת)
שטים אל המחר: כך יעבדו ספינות העתיד
7 תגובות לכתיבת תגובה