27. הבעיה לא הווייז אלא כמות המכוניות. כל עוד אין תחבורה ציבורית אנשים ימשיכו לבזבז (על רכב ודלק) ולזהם. שירחיבו את הסאבווי שלהם שם והרכבות. אם ביפאן נוסעים יותר בתחבורה ציבורית, אין סיבה שגם ב-LA לא יסעו בה יותר. מי שלא טוב לו - שיבין מה המחיר של סיגנון החיים האמריקאי שגורס 'מכונית לכל ילד'. הס | 19.11.14 (ל"ת)
26. 21, תיאור מדוייק ולצערי נכון... בהמות הליסינג שממהרות בבוקר לעוד ישיבה שאיש לא צריך אותם בה וחושבות שאם הרכב שייך לחברה אז חוקי התנועה ותרבות הנהיגה לא חלים עליהם. חוד הקיפוד | 18.11.14 (ל"ת)
25. את כל רחובות רמת גן הכרתי בזכות ווייז וזה אכן פוגע באיכות החיים של אותם אנשים כנראה. גרופי | 18.11.14 (ל"ת)
24. לכל הצבועים הם צודקים הרחובות הקטנים לא נועדו לשאת עומסי תנועה אלו רחובות של שכונה קטנה שלא אמורה להיות נתיב תחבורה מרכזי או עוקף כביש אחד נהג עם מנהג | 17.11.14 (ל"ת)
23. ווייז היא חברתית ווייז היא יותר מאשר הקלישאה על "ניצול חוכמת ההמונים" ווייז היא חברתית במובן זה שהיא נותנת לאנשים פלטפורמה לעזור לעצמם ! וגם זה לזה על ידי שיתוף פעולה ! וזו גדולתה, ויש בזה את החלק הטוב שב"ישראליות" בחברה שבה האנשים "דופקים" זה את זה אפשר לשבש את פעולתה לטובת אלו שמתנהגים בצורה בלתי חברתית. וזה עלול לקרות גם אצלנו אם לא תהיה התנהגות חברתית נאותה, כל אמצעי שווייז תנקוט, ייתקל בתעלול נגדי של אלו המחפשים ייתרון על חשבון האחרים אגב: ה"חוכמע" של הבנות מהטכניון היא די קטנה. כל תלמיד תיכון יכול לעשות זאת. יוסף | 17.11.14 (ל"ת)
22. הוייז מפנה תנועה בהיקף ארצי דרך רחובות קטנים של שכונות ומסכן את חיי הילדים ! לא משנה שהוויז עוזר מעט מאוד בישראל הקטנה, הוא גם גורם לנהגים ממהרים לנסוע בדרכים שכונתיות ולסכן חיי ילדים שלא מבינים מה הטייס עם הרכב ליסינג שמקפץ מעל פסי ההאטה עושה ליד הבית שלהם משה | 17.11.14 (ל"ת)
21. ל-1 מן הסתם זה מה שוויז עושה זה שהלייצנים מהשכונות היקרות דיווחו על פקק לא אומר שוויז לקחה את זה בחשבון. אורן | 17.11.14 (ל"ת)
20. הם די צודקים... רואים את אותה התופעה בישראל - למשל, כשיש פקק בכביש החוף, פתאום וייז שולח אותי לרחובות נידחים שבחיים לא שמעתי עליהם בהרצליה או בנתניה. זה לא רק מפריע לאותם תושבים שמתלוננים, זה גם פוגע בנהגים עצמם: תארו לכם רחוב בהרצליה שאף אחד לא נוסע בו ולכן אין בו פקק. אז וייז שולחת אליו בבת אחת 100 נהגים, ומיד נוצר שם פקק ארוך (כי בסוף הרחוב יש תמרור עצור וצריכים לצאת ממנו אחד אחד). עד שוויז הבינה את זה, 100 נהגים כבר נדפקו וכמובן נוצר פקק עצום בשכונה שלבה. ראיתי את זה קורה מספר פעמים במו עיני. נדב | 17.11.14 (ל"ת)
19. אולי נייצר שתי אפליקציות עשירים - עניים אחת: מסלולים שעשירים יכולים לנוע במקומות יוקרתיים בלבד שתיים: מסלולים לעניים שיכולים לנוע במקומות נחותים ומפוקפקים בלבד חיים | 17.11.14 (ל"ת)
17. זה היה עוד לפני עידן הוויז למשל אצלנו היה נהוג לעקוף את הפקק בכניסה הצפונית לגוש דן על ידי נסיעה דרך כפר שמריהו (במיוחד באיזור השגרירויות) . | 17.11.14 (ל"ת)
16. מעולה - אני הייתי מדווח חסימת כביש עם שוטר ועבודות הכביש... שיסעו דרך הברונקס. MOMO | 17.11.14 (ל"ת)
14. אוי, איזה מסכנים הם! ממש טרגדיה מזעזעת! איך זה שסתם אנשים יכולים להשתמש ברחובות של עשירים? זה ממש לא בסדר! קראתי ובכיתי | 17.11.14 (ל"ת)
11. רק רע עושים היהודים, אין פלא שיש אנטישמיות!!! לכל אלו שלא הבינו, זה בציניות!!! דוד | 17.11.14 (ל"ת)
10. כן באמת מה זה הדבר הזה לנסוע בכביש ציבורי שמשלמים עליו מיסים, זה שייך לעשיר שגר לצידו! כג | 17.11.14 (ל"ת)
8. ל 1, זה אכן עובד ככה. כעקרון פקק אמיתי שהמערכת מתחשבת בו הוא כזה שנוצר ממדידות זמן מכוניות שונות שנסעו בכביש הזה בלי קשר לדיווחים שלהם תל אביבי | 17.11.14 (ל"ת)
6. הסטודנטיות יכולות למכור את התוכנה שלהן למליונרים מLA קשה יותר לזהות מאות משתמשים פקטיביים שמוסרים נקודות GPS מפוברקות. זה משהו שקל לתכנת. אולי ווייז יכולים להתגונן על ידי אלגוריתם שמצפין את נקודות הGPS באופן רנדומלי לפני שהן נשלחות עם הצפנה משתנה שקשה לזייף. סטארטאפיסט | 17.11.14 (ל"ת)
3. אפליקצית וויז אני לא מבין, וויז לא משתמשת בלווין כדי לבחון עומסים? אני הבנתי שכל מכונית משדרת בעזרת האפליקציה את מיקומה כך שאם מצטברים הרבה אותות על אותו נתיב אז זה מתורגם ל"עומס". יוספוס | 17.11.14 (ל"ת)
1. ווייז צריכה לעשות שרק אם הרבה מדווחים על פקק תנועה וויז תפרש את זה כפקק תנועה לא יתכן שכל אחד שמדווח על פקק הדיווח שלו יחשב כאמיתי. ג | 17.11.14 (ל"ת)
עשירי לוס אנג'לס: ווייז הורסת את השכונות שלנו
27 תגובות לכתיבת תגובה