13. החלטה נבונה ביותר רכב פרטי נוסע בקושי 40000 בשלוש שנים ואין צורך לזרוק כסף למכוני רישוי מוטי | 25.11.14 (ל"ת)
12. לא עושים טסט אבל את אגרת הרישוי משלמים העיקר את הכסף לוקחים אין בזה שום חיסכון חוץ מרבע שעה זמן בטסט מיקי | 20.11.14 (ל"ת)
11. גם זה לפעמים מיותר, צריך לאפשר למוסכים בטיפול תקופתי לאשר את תקינות הרכב הדבר יחסוך את הטרטור במכון הרישוי והחלפת לוחיות מיותרות נהג ותיק | 19.11.14 (ל"ת)
10. ה"שינוי" הגדול של כץ כץ מחפש כל דבר שישאיר אותו בפוקוס, זה שטות, אבל מה לעשות, זה מה שכץ רוצה, . במקום לעשות דברים יעילים מחפש רק כותרות. אין תאורה בכביש מס. 2 מחדרה לחיפה, האם זה לא יותר חשוב מר כץ?????? צדוק | 18.11.14 (ל"ת)
8. אני עם אוונסיס חדשה עשיתי סתם טסט ראשון אחרי שנתיים האוטו חדש דנדש והכל עבר כמו חמאה יקי | 17.11.14 (ל"ת)
7. לרכב חדש -בקטע שלא חייבים מבחן=להעביר האחריות לבטיחות למוסכים,רכב מגיע למוסך כל 15000 קמ כותבי תרחישים1-12-14 | 17.11.14 (ל"ת)
6. בטסט מתמקדים רק בהחלפת לוחיות רישוי תקינות ומגבים המכוניות ההרוסות עוברות טסט בקומבינה. מחמוד | 17.11.14 (ל"ת)
5. על פניו נחמד, בפועל סכנת נפשות בטסט מתמקדים בעיקר בהיבטים בטיחותיים. המעצורים ברכב חדש יכולים להשחק גם כעבור חצי שנה עד שנה ולכן שלוש שנים זה המון זמן. כנ"ל לגבי שחיקת צמגים. הצמיגים נשחקים לפי קילומטרז בלי שום קשר לכך שהרכב חדש או ישן. לכן, ביקורת לאחר שלוש שנים היא נחמדה אבל מסוכנת עבור אותם נהגים שנוסעים הרבה אבל לא מגלים אחריות בסיסית לטפל ברכב שלהם. המתנות של כץ עלולות לכאורה לסכן את חיי הנהגים וסביבתם. לא מדובשך ולא מעוקצך | 17.11.14 (ל"ת)
4. מביש. פשוט מביש. רכב שלא נוסע כמעט מחויב בטסט כל חצי שנה ורכב חדש שנוסע המון לא מחויב בטסט. מדינה דמיקולו. אחר כך אומרים שזה משיקולי בטיחות. ברור. בנץ | 17.11.14 (ל"ת)
בקרוב: מבחן רישוי לרכב חדש - רק בשנה השלישית
13 תגובות לכתיבת תגובה