אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שופרסל מדלגת מעל המתווכים בפירות ובירקות

69 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

67.
כבר לא קונה את הגימיקים והפרסומיים המבטיחים של הרשת!!!
לא לאחר שראיתי שחתכו את כמות הקייל בחצי אבל המחיר נשאר על כנו, ולא לאחר מצאתי פער מחירים של 6 שקלים על מארז של אותה הגבינה, והתרגיל של הפחתה במחיר בכמה שקלים לכאורה על דג סלמון טרי ארוז, אבל הגדלת הכמות לק"ג במקום חצי, כך שבפועל כופים על הקונה להוציא סכום כפול. וזה רק מהשבוע שעבר (התלוננתי אבל דבר לקיר); בכלל, מוצרים שפעם היו מוצעים במבצע מוצעים היום במחיר נמוך לכאורה אבל מהמחיר המלא (המבצעים על אותם מוצרים בוטלו לאלתר). פועל יוצא שמוצאים יותר פר 100 גרם או יחידה. מוצרים אחרים במחלקת הבשר נמכרים ב-50 יותר לאותו הנתח ובאותה האיכות. ומה זה הגימיק לגבי דילוג על המחירים? בל נשכח ששופרסל הייתה זו שייבאה תפוחים (גרנד סמית)מחו"ל בזיל הזול, אבל מכרה אותה במחיר הזהה לתוצאת המקומית. וגם פירות וירקות מקומיים היא (גם רמי לוי ויתר הרשתות) קונה בטונות ובמחיר מופחת משמעותית ומאחסנת במחסני הקירור, רק כדי שתוכל להוציאם במועד מאוחר יותר ועדיין למכור אותם ברווח גבוה....במידה ותהיתם מדוע העגבניות קמחיות במרבית הפעמים. נא לא לאבד את תגובתי הנוגעת לכל אחד ואחת מאיתנו.
שימשיכו לספר | 22.11.14
63.
אני לקוח של 50% שופרסל והיתר האחרים וזה נכון .
יש בהחלט אמת בפירסום, הירקות במיוחד טריים יותר,יפים יותר,וזולים יותר, גם ההכרזה שלהם על הוזלה רוחבית אכן נכונה בשטח, ייקח להם זמן עד שהציבור יפנים את זה , כי קשה לתקן תדמית, אבל הם בהחלט בשורה אחת עם הזולים והטובים.
מאיר סמך | 20.11.14
54.
לעג לרש, פשוט לא נתפס איך שופרסל ממשיכה להתייחס לציבור הצרכנים כפראיירים
הרי ברור שמרווח הרווח של הסיטונאים הוא עשרות אחוזים, נניח שישלמו מחיר הוגן לחקלאים , כך ייחסכו עשרות אחוזי רווח של הסיטונאים שנראה אף שמגיעים ל100 אז במקום שיתחלקו בין החקלאים לצרכנים הם הולכים לחקלאים ולשופרסל ברובם, בשביל 10-15 אחוז הנחה הורדה במחיר זה צחוק מעבודה ויריקה בפרצוף הצרכנים ..
שני | 20.11.14
52.
שופרסל - הצעת יעול
אני מציעה שבכל בוקר - עם פתיחת החנות, כל מדפי הירקות והפירות יהיו מסודרים בסחורה טרייה. לא מעניין אותי לשמוע, בסניף ויצמן תל אביב כשהתלוננתי הבוקר בשעה 10.00 על מדפים ריקים וסחורה לא טרייה, כי רק עכשיו הביאו את הסחורה, הלוגיסטיקה שלהם גרועה, מי שבא מוקדם בבוקר, משלם עבור סחורה לא טרייה - מחיר מלא. ויש מקרים שהמדפים בכלל ריקים.
מיקי | 20.11.14
50.
בכיף. כשסופרסל מורידים מחירים, גם האחרים מורידים.
עזבתי את "מועדון סופרסל" לפני כחודשיים, אחרי שראיתי שלא כדאי להחזיק כרטיס בעובי חצי מילימטר בשביל רשת שלא כדאי להיכנס אליה. מניסיון העבר הקרוב: כאשר סופרסל מורידה מחירים - גם המתחרים שלה מורידים. תהליך שכזה משרת את כולם, כולל אותי.
דני | 20.11.14
40.
שופרסל= חב קטיף כבר כיום קונים הישר מהחקלאי.
קשקוש גדול. גם כיום שופרסל קונה הישר מהחקלאים באמצעות חברת הבת שלה "קטיף". שופרסל לא נכנסת לשוק הסיטונאי, כך שאין "עלות סיטונאית" למוצרים. בפועל שופרסל מתנהגת בחזירות יתר - לא רק שלא מוזילה את המוצרים (שכן אין תוספת עלות סיטונאית), אלה שהיא ג\מעלה עוד יותר את המחיר וגוזרת קופון כפול.
 | 20.11.14
39.
גם שאר רשתות המזון חייבים ללכת בעקבות שופרסל
לא יעלה על הדעת שהחקלאי ימכור ב 30% סחורה ובפועל האזרחים קונים אותה100% , התיווך והרשתות העלו את המחירים ללא כל הצדקה ובכך השפיעו על יוקר המחיה ,טוב עושה שופרסל שעקפה את הוצאות התיווך אך לא די בכך, היא חייבת גם להוריד את מתח הרווחים שלה, ובכך תטיב עם האזרחים.
ישראל | 20.11.14
35.
החרם נמשך על סופרסל שאחראית על יוקר המזון!!!!!!!!!!!!!
הנזק שסופרסל גרמה לשוק המזון יקח שנים לתקן, חברה חזירית שעשקה את הצרכן לרבות החלש בפריפרייה, עכשיו סופרסל לא רלוונטית, יש שוק ערבי,שוקי פרוורים,ויקטורי ואושר עד, סופרסל ומגה מיותרים, לקחות סופרסל נקלטו באהבה עי המתחרים,ולא יחזרו, אפילו העובדים של סופרסל לא רוכשים שמה ביוקר,
משה | 20.11.14
34.
פער התיווך לא מעניין, מחיר המוצרים נקבע בעיקר על ידי העלויות הנלוות
ועלות נלוית של מערכי איסוף אכסון קרור הפצה ניתנת לחישוב רק כאשר הלקוחות גודשים את הסניפים ואין צורך בהשלכת סחורה מקולקלת או בהחזרים לספקים. המצב כיום למשל בסופר דיל גלילות שיש יותר עובדים שאוספים קניות ללקוחות שופרסל ישיר מאשר לקוחות בין המדפים. גם בסניפים אחרים של הדיל שיוצא לי להיכנס אליהם לפעמים לא ביום חמישי בערב המצב דיי עגום - וזה נכון גם לגבי סניפי דיסקואנט של רשתות אחרות - בקיצור הם לא בנויים לתחרות עם אושר עד ורמי לוי מבחינת ה-DNA שלהם והיכולת שלהם לשדר "מחירים עממיים", למרות שבסך הכל אין ממש הבדל בין המחירים של המוצרים העממיים בכל הרשתות בעיקר בגלל מבצעים מתמשכים במחירי המוצרים הכי נקנים - עגבניות, מלפפונים, חזה עוף שוקיים וכרעיים.
יוסקה | 20.11.14
27.
לא הבנתי מה חדש פה?
למה מה היה עד עכשיו? נראה למישהו ששופרסל צריכים מתווך בינם לבין חקלאים/יצרנים כלשהם? קונים סחורות בטונות. שום מתווכים ושם נעליים. נשמע כמו כתבה מטעם... ולגבי החוק (המטופש להפליא) של חשיפת מחיר הקנייה אל מול מחיר המכירה- אין פה לאף אחד מושג מה עלויות התפעול של רשת כך שלאף אחד אין מושג האם מחיר מכירה הוא זול או יקר. לראייה אגב אם אני לא טועה, את הרבעון האחרון שופרסל סגרו בהפסד. זה לא אומר שהמחיר לא מוגזם זה אומר שרוב המכריע של האנשים פה אין את היכולת להעריך כזה דבר. פופוליסטים בגרוש... ואם מכילים חוק כזה על רשתות השיווק הוא צריך להיות מוכל על כלל הענפים במשק.
אסף | 20.11.14
25.
לא מאמין לשופרסל
יקנו ב 20% פחות ויורידו את המחיר ב 5%. שופרסל היו גנבים ונשארו גנבים. קחו דוגמא אחרת, שופרסל דיל, סניף מת"מ (דרום חיפה). 400 גרם בייגלה של מותג הבית של שופרסל במחיר של 9.10 ש"ח. היצרן הוא מאיר את בייגל שנמכר בסופרים אחרים ב 7.5 לאחד או 2 ב 13 ש"ח תחת השם מאיר את בייגל. כמובן שאת מאיר את בייגל באריזה המקורית לא תמצאו על המדף בשופרסל...
גיל האליל | 20.11.14
22.
אני עד היום לא מבין למה חקלאי לא יכול לקחת את התוצרת שלו ולמכור לכל המרבה
למה חייב מתווכים,מובילים ועוד כל מיני גוזרי קופון למיניהם חקלאי עובד אדמה כל השנה ומרוויח היום הכי פחות מרוויח פחות מהמוביל מרוויח פחות מהמוכר מרוויח פחות מהמתווך וההוצאה הגדולה ביותר של חקלאי היא מיים וצוות קטיף ולפעמים המחיר שמציעים לו כל כך נמוך שהוא מעדיף לא לקטוף ושישאר על העץ ויפול לאדמה
ישראלי | 20.11.14
21.
מכירה חקלאים שהיו להם הסכמים עם שופר סל.
שופר סל עשקו וחנקו את החקלאים האלה עם ההסכמים שלהם. ולעם ישראל לא אכפת מהחקלאים שעוברים דמוניזציה בתקשורת כי יש מי שמרוויח מזה שהמון חקלאים פושטים רגל וסוגרים. נדל"ניסטים אולי? בטח לא האזרח הרגיל. ברגע שיהרגו את החקלאים והחקלאות לגמרי בארץ ישראל נהיה נתונים לחסדי העולם. פעם בחצי שנה יעשו עלינו חרם ולא יהיו כאן פירות וירקות. בכל העולם מבינים את החשיבות של החקלאות ויצור מקומי של מזון, רק בארץ במשך שנים, בשיטתיות הורגים את החקלאות
 | 20.11.14
20.
הצעת חוק ברוכה
המענין בהצעת החוק היא השקיפות ,הצרכן יודע את מחירי ״העלויות״ של הירקות והפירות והגבלת הרווח .מניסיון השוק העולמי שבהם חוק זה מיושם ,קיימות עמלות על המחזור השנתי עם הספק המשולמות פעם בשנה דרך חברת בת או בתשלום על שימוש במדפים או בהעסקת עובדים דרך הספק .יש הרבה פיתרונות עוקפים יצירתיים בכדי לחבל בחוק מגביל רווח ,לשם כך הפיקוח רצוי .
סיריוס | 20.11.14
7.
פערי התיווך גדולים הרבה יותר! שופרסל עושה כאן מהלך ציני
פערי התיווך גדולים הרבה יותר ולכן ההוזלה לצרכן צריכה להיות גדולה הרבה יותר. גם לקיבוצים שמקבלים התחייבות קנייה יש אינטרס להעניק מחיר טוב יותר ולכן סך החיסכון של שופרסל מהמלך מגיע להרבה יותר מ-20%. אז יש כאן מהלך שיווקי-פרסומי בעטיפת פטריוטיות שבסופו של דבר שופרסל תגדיל את המרווח שלה.
אחד שיודע | 20.11.14
6.
יש לי דרך טובה יותר בשבילכם להרוויח , שופרסל :
הפסיקו לפרסם . הפסיקו להעסיק לוביסטים. הפסיקו לבלבל את הקונים עם מחירים שונים בכל חנות. והכי חשוב - הלחמו בקופיקס בדרך גאונית: הורידו מחירים לכל המוצרים כך שהלקוחות ידעו שאתם מרויחים מקסימום 200 אחוז על כל מוצר ולא 700 אחוז על רוב המוצרים כיום. הציבור לא סולח כשעובדים עליו...אבל ישקול לחזור אליכם אם תחזרו להיות אמינים והוגנים...כך כולם ירויחו ! אוהה כן..והפסיקו לשלם הון על משכורות של בכירים כי ברגע שתבצעו כל מה שכתבתי ...הם לא יהיו נחוצים כלל.
דג | 20.11.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת