אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל אל על: "מתחילה אינתיפאדה בירושלים, וכבר רואים ביטולים"

37 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

37.
האמת על אל על ...
המושבים הגרועים והפחות נוחים מכל החברות בעולם. המחירים הגבוהים ביותר. מחלקת ״ שימור ״ לקוחות בדיחה !!!! המזון סביר . הדיילים , הדיילות - 10 , מעל ומעבר באדיבות ובשרות. החברה מפסידה - בגלל הקומבינות ! הבנת את זה מר מימון ? ואתה יודע בדיוק על אילו קומבינות מדובר ?
מנחם | 25.11.14
32.
תגובה לתגובה מספר 10
הגיע הזמן שאתה וכשמותך תפסיקו לפרסם שקרים וכזבים. עובדי אל על טסים בחינם(משלמים מיסי נמל) רק כטרמפיסטים אם יש מקום במטוס,ועומדים כעניים בשער עד שהטיסה נסגרת , ומי שלא עולה יחזור לעיר(למשל ניו יורק -על כל המשתמע כלכלית מכך),וזאת בניגוד לעובדי חברות אחרות המקבלים את המוצר בחינם ,דוגמה-חברת חשמל , או חברות רבות שיש להן סעיף בחוזי העבודה של טיסות ל"כנסים" או "השתלמויות" בחו"ל. בנוסף, אף אחד לא מפנק את העובדים בטיסה ,ויחס הדיילים אליהם לא חורג מהיחס לנוסעים אחרים ,ואם יש בעיות כמו למשל אין מספיק מנות אוכל, מי שיצטרך לוותר הם העובדים. רק לצורך ההבהרה רבים מאוד מהעובדים לא טסים כלל לחו,ל ,וזאת עקב המשכורות הנמוכות יחסית לחברות אחרות שמשלמים לנו . אז... לפני שמשמיצים כדאי לבדוק.
עובד אל על | 25.11.14
28.
האמת שעם צי המטוסים והשירות של אל על, מזל שלא מדובר בהפסד
אני מודה, אני מאד אוהב את אל על, למרות כל הדברים הפחות טובים, לרוב אני מעדיף לטוס איתם. כנראה כי תמיד טסתי ליעדים שלרוב רק אל על טסה בהם ישירות. בחודש שעברתי חזרתי עם אל על מלוס אנג'לס, ה777 הכי ישן בצי ומערכת הבידור לא עבדה חצי מהטיסה. מה שבעצם אני אומר מר מנכ"ל, זה שעם צי המטוסים המזעזע שלכם (כן, טסתי כמה פעמים גם ב767 המפורסם שלכם) ועם השירות המאד בינוני שאתם נותנים במקביל למחירים מאד גבוהים (בדרך כלל, לפעמים יש מבצעים טובים) - אני מופתע שאתם בכלל ברווח ולא בהפסד. לחדש את הצי, לפתוח קווים חדשים (כולל סן פרנסיסקו כבר למען השם), ולהפסיק להיות כאלה ישראלים בהתנהגות ובתפיסה שלכם - כל אלו יעזרו לכם להיות חברה קצת יותר טובה וכנראה שגם רווחית יותר. אה וברכות על האתר החדש, הגיע הזמן באיחור של שנים לעלות אתר תקין לאוויר.
שי | 25.11.14
27.
בדק בית לא יזיק
אולי כדאי קצת לעשות בדק בית באל על בההנהלה המנופחת. בעודפים שישנם בשמנת ויש שמנת ואפשר לטפח קצת את העובדים כדי שיתנו שרות יותר טוב כי מי שלא מרוצה לא נותן שרות.וקצת מקצועיות לא תזיק גם. בכסף שאל על מקבלת מהממשלה על הביטחון והשימוש שעושים בו נציגיה בחול. תעשו בדק בית לפני שאתם בוכים.
ארז | 25.11.14
26.
אל על לא רלוונטית
נכון שמרגישים בטוח יותר, נכון שזו חברה מבית, אבל ראבק... כמה אפשר לנגן על זה ולחשוב שרק בשל כך נטוס אל על, תפיסת הביטוחן השתנתה בעשור האחרון בכל העולם ובייחוד בחברות התעופה. חברת תעופה שלא טסה בשבת שמטוסיה מיושנים מלאי תקלות ומחירה מול החברות הסדירות האחרות יקרים ללא שום הצדקה לא יכולה להיות רלוונטית. חבל שכך אבל זה המצב.
טל | 25.11.14
16.
כל הכבוד! הצחלת להפתיע! חשבתי שיש גבול חוצפה
מסתבר שתמיד אפשר לעבור אותו. מילא מטוסים מתפרקים, בסדר, אין לכם כסף לקנות מטוסים חדשים. מילא דיילות ומנהלי שרות בטסה שהם ביזיון (למרות, שבתוך תוכי, אני רק חושב עם איזה אוכלוסיה הם עובדים ביום יום, דוד, תקווה, אורטל ומורטל) ליבי ליבי איתם ועם מה שהם עוברים. מילא בידוק בטחוני מוגזם בחו"ל, עם בודקים שהם בטוחים שהם לפחות סגני מחלקה בשב"כ. תורידו מחירים, תחזקו את המטוסים, שדרגו את חווית הטיסה לטיסות ארוכות (ולא תוכניות מ mako מלפני 8 שנים) מלאו מטוסים בכל מחיר, שפרו את השרות (למרות האוכלוסיה) יש כל כך הרבה מה לעשות.
תומר | 25.11.14
14.
בגלל מדיניות מחירים גבוהה
כולם ברחו למתחרים! מה אתם מתפלאים על התוצאות? דוגמא מהחיים שאני חוויתי: מחיר כרטיס טיסה באל-על מחלקת תיירים לפריז, בחודש ספטמבר - $950 !!! לא חגים, לא עונת תיירות, לא כלום! סתם חזירות! בסוף טסתי בקונקשן עם Swiss ב-$520 וזאת דוגמא קטנה. הלקוחות בורחים מאל-על, כי המטוסים ישנים, והמחירים בשמיים!
שמעון השכן | 25.11.14
11.
למה אתם נגד שמיים פתוחים למזרח? למה כשאני מבקר בארץ
כדי לעשות קונקשן אחד אני צריך לטוס איתכם? השרות שלכם מבנגקוק ומהונג קונג גרוע, במיוחד כשאני משווה לחברות כמו תאי איירליינס של תאילנד וקאטאי פאסיפיק של הונג קונג. בקרוב אני נוסע לישראל לבקר, אני הולך לעשות שני קונקשנים, על מנת לא לנסוע איתכם. גם ייצא לי יותר זול, גם יהיה לי יותר נעים, לצערי יאריך לי קצת יותר את הדרך, אבל לא אצטרך לריב על מקום לדברים שלי ולא אצטרך לסבול צוות דיילים/דיילות לא מונמס ולא אדיב לנוסע עם ילדים קטנים.
קנגורו מקפץ | 25.11.14
10.
אל על רק מתבכיינים ובינתיים העובדים שלהם ממלאים את המטוסים בחינם
אין שום הצדקה שעובדים יטוסו בחינם בזמן שהתעריפים שלהם הגבוהים ביותר מכל חברה אחרת שלא לדבר על הצפיפות בכיסאות המועדפים יושבים העובדים אלק מנהלים מפנקים אותם כל הטיסה אז מר מימון תפסיק להיתבכיין
yossi | 25.11.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת