אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

היצרנים החזירו את ההוזלות לרמה של אחרי המחאה החברתית

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
אני לא רוצה מבצע, לא רוצה קופון.
אם בית הקולנוע יכול למכור סרטים עם קופון הנחה של 1+1, אם בסופר פארם יש מבצע של פריט שני בשקל, אם בסופר השמפו במבצע 1+1, זה אומר שהרשתות מרויחות על כל המוצרים האלה גם כשהם עולים חצי מהמחיר המלא. זה אומר שהמחיר המלא בעצם מנופח פי שניים. אני לא רוצה הנחה, אני רוצה שהמחיר, פשוט המחיר יהיה יותר זול. החנויות חושבות שכשהן עושות מבצע, הנחה או הטבה אנחנו מרגישים יותר טוב עם הקנייה שלנו. אבל זה כבר מזמן הפוך. כל פעם שאני רואה הנחה אני מבינה כמה שהם בעצם דופקים אותי.
חגית | 27.11.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת