אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כמה מרוויח המוסכניק על טיפול תקופתי לרכב?

33 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

33.
למי אכפת מהעלויות שלך ושל היצרן? זה כמו
למי אכפת מהעלויות שלך ושל היצרן? זה כמו שאני יתלונן על העלויות של הצרכן בתגובה. אתה אדיוט לגמרי בדיוק כמו אלה שמעליך בשרשרת הגנבים הלבנים... אני בטוח שאם לא היית מרוויח טוב בתור מוסכניק אז מזמן היית עוזב את המקצוע אז מספיק עם השקרים.!!!
Beer | 18.09.16
32.
750? השתגעתם? זה מחיר של גנבים. אם קונים שמן ממותג וחלפים מקוריים
אז ברור שיטחנו לכם את הכיס. אבל יש שמנים שמאושרים לשימוש לכל סוגי הרכבים והם זולים. פחות מ 50 שח ל4 ליטר. פלגים עולים פחות מ 80 שח פלטרים שמן ואוויר זה עניין של 70 שח בממוצע כולל עבודה זה סיפור של 300 שח - גג. מי שיכול לבד חוסך גם את זה.
 | 03.12.14
30.
8.13.14 ואחרים מתארים אותה בעיה אבל לא קוראים לילד בשמו
היהודים בכלל והישראלים שבינהם בפרט, הם עם של חמדנים, תאבי כסף שאינם מתביישים לעשוק, לרמות להונות ולשקר ללקוחות והכל בכדי לחלוב מהם עוד ועוד ועוד ועוד כספים. ואלו לא רק המוסכניקים אלא רבים רבים- ובכללם עורכי דין, רופאים בכירים , אדריכלים וכמעט כל מי שעוסק בכסף- בתי עסק קטנים, תאגידים וחברות שהכסף הוא הערך הראשון במעלה אצלם ולפני כל דבר אחר. עכשיו אתם מבינים מניין נובע יוקר המחיה בישראל ?! בושה וחרפה לכולנו !
אריאל המבקר | 30.11.14
24.
טיפול תקופתי
לכל החכמולוגים הרבה אנשים רוצים לישון טוב בלילה ולתת לרכב שלהם טיפול טוב ומקצועי עם חלקים מקוריים בסופו של דבר יותר קל למכור את הרכב בידיעה שהרכב טופל כהלכה. חוץ מהחלפת חלקים בטיפול נבדקות מערכות הרכב כגון מערכת הבלם, מערכת ההיגוי, הדלק, ומערכות נוספות. כך שהמחיר הוא לא רק עבור החלקים והעבודה אלא על עוד מרכיבים נוספים שישנם בטיפול ועולים כסף. נכון תמיד יש אנשים שמנסים לתקן בזול אבל בסופו של דבר מה שבזול עולה ביוקר אני בטוח שבעלי רכבים יסכימו איתי
 | 29.11.14
23.
נכון על פלאג מקורי שעולה 200 ש"ח לוקחים 600 ש"ח .דוגמא סובארו
פלג מקורי הוא - NGK IRIDIUM שעלות שלו זה 50 שקל ליחידה בחנות חלפים בארץ . אבל במוסך לקוחים 150 ש"ח ליחדה .פי שלוש כרגיל . אבל ב - EBAY חבילה של 4 יחידת עולה 105 ש"ח לפני משלוח . אז בארץ המוסכים לקוחים פי 6 מהמחיר המומלץ לצרכן . במידה ולקוחים כמות ישירות מהיצרן זה כבר פי 10 . אין הבדל במחיר בין מקורי לתחליפי זה מה שאומרים מוסך סובארו "הנוצץ" בקריות . הם אומרי שככה החברה (היבואן) רוצה . אז אל תעבוד עלינו עם החישובים הלא קשורים למציאות .הרווח הוא הרבה יותר גבוה . אני הייתי אומר פי שלוש ממה שכתבת . תודה
אזרח | 29.11.14
22.
מוסכניקים הם עם נכחד
היום, לא כל שכן בעתיד, הרכב הופך ממוחשב יותר ויותר. מה המניעה שיהיה לכל אחד מאיתנו תוכנה במחשב שתתחבר למחשבי הרכב ותדווח בדיוק! על התקלה. הדבר קיים היום אך אני מדבר על תוכנת מחשב שתדע לאתר בדיוק רב הרבה יותר מהקיים היום. המוסכניקים לא יודעים הרבה! תראו לי אחד שיודע אנגלית, שפתח ספר רכב (באנגלית, צרפתית, או כל שפה אחרת). אין להם מושג!!!!
פררט | 29.11.14
21.
אין לכם מושג
הוצאות הקבועות של בעל מוסך מורשה מטעם היבואן גבוהות הרבה יותר, רוב חברות הליסינג שהן חלק ניכר מהשוק לא שולחות למוסכים את הטיפולים, בשלוש השנים של האחריות המחיר למוסך הינו פיקס ונמוך משמעותית, ואם תבדקו טוב תגלו שרוב המוסכים המורשים כמעט שלא מרווחים מעבר למשכורת סבירה ותו לא. בעיקר הדבר נובע מריכוז הכוח בידי היבואנים. איפה זלךיכה כשצריך אותו?
צפנת םענח | 29.11.14
17.
כל ה"טיפולים" האלה הם תעשית שקרים.
להלן עלויות סבירות: 4-5 ליטר שמן (סינטתי) 130 שקל פילטר שמן: 40 שקל עבודה (20 דקות): 100 שקל סה"כ: 270 שקל תספות אפשריות: פילטר אויר (לא צריך כל 15 אלף) 50 שקל פילטר מזגן/חימום (לא צריך כל 15 אלף) 50 שקל רפידות ברקסים קדמיות עם עבודה להחלפתן: 250-300 שקל רפידות ברקסים אחוריות עם עבודה להחלפתן: 250-300 שקל (נשחקות פחות מהקדמיות). מצתים : רוב המכוניות דורשות החלפת מצתים רק פעם ב-50 עד 150 אלף ק"מ. העבודה להחלפת מצתים לקחת בין 10 דקות (אם המצתים נגישים) ללמעלה משעה אם צריך לפרק חלקים כדי להגיע אליהם. יצרן המנוע ממליץ על "זהות" המצת במספר "רמות". מצתים מ"רמת" אירידיום דורשים החלפה אחרי 160 אלף ק"מ (100 אלף מייל). יש מכוניות (לאו דוקא "משובחות") שבאות במקור עם מצתי אירידיום בעיקר כי המצתים אינם נגישים. ההחלטה על סוג המצת היא כלכלית בלבד - מצתים ב"רמה" יותר גבוהה דורשים פחות החלפה אך לא בהכרח נותנים ביצועים יותר טובים. אם קשה להגיע למצת עדיף לבחור במצת משובח יותר כדי להפחית עבודה בהחלפות.
זהירות | 29.11.14
15.
כמה מרויח המוסך?
כרגיל הכתבה איננה הוגנת .ולא מייחס להוצאות ההכרחיות לניהול מוסך.כמות המיסי שהוא משלם. 1. לבודק מגבהים מוסמך.2.מיסי עירייה. מים.חשמל .טלפון. מיסי חבר בארגון המוסכים.ביטוחים.החברה שמכריחה אותו לקנות חלקים, אחרת תשלול ממנו אישורים . אני מצפה מהכתב הניכבד ליהיות יסודי ולספר את כל הפרטים. לא רק ההכנסות אלה גם לבדוק בכנות את ההוצאות שיוצרות את עלות הטיפול. ברור שלטפל ברכב ליד המידרכה יותר זול. לידיעת יאיר נתיב הכתב
יוסע צוק | 29.11.14
13.
בתור מכונאי עצמאי ,רוב המוסכים גנבים ,פשוט בושה מה שקורה בישראל !
טיפול 15 אלף ב 300 שקל ,זה מחיר מספיק לכל הדעות ! לכל רכב פרטי ! כולל עבודה וחלקים ! לוקח לי טיפול פשוט של החלפת מצתים ופילטרים ושמן ובדיקת ברקסים כ10 דקות גג! מדינה של גנבים ואני עובד בתל אביב כפרילנסר ומשתמש בחומרים /חלקים הכי טובים שיש !
יהונתן | 29.11.14
11.
טיפול 15000/20000 ק"מ עולה למוסך 200 שח' מקסימוםוצריך לעלות לבעל רכב 300
שמן 80 פילטר שמן 50 עבודה 70 שח' (רבע שעה עבודה) מי שמשלם מעל 300 פלוס מע"מ משלם עבור הפקידות, חדר ההמתנה המפואר, הקפה , בוחנים ויועצים למיניהם, היה באינטרנט קופון לטיפול 10,000 ק"מ ב140 שח' אחד העובדים שלי הלך למוסך ולאחר בדיקת הרכב קיבל הצעת מחירשל4000 שח' שלחתי אותו למוסך אחר והרכב תוקן בסכום 800 שח' ,אותו התיקון שביקשו 4000 היזהרו ממוסכים , לא חובה ללכת למוסך יבואן בזמן האחריות, מספיק מוסך מורשה מטעם משרד התחבורה
יוסי | 29.11.14
10.
בתור בעל פוקוס בחיים לא לא יצאתי עם פחות מ-1000 ש"ח
תמיד יש את עניין "הברקסים"- לא תחליף ? זה עניין בטיחותי... ואז המחיר הוא לפי מחירון-400 ש"ח רק עבודה ! מי שמבין יודע שרפידות מחליפים תוך רבע שעה, אז ככה שיש כאן רווח חזירי למדי. אין פלא שהליסינג מטפלים לבד ואז המוסכים נשארים ריקים והצרכנים הפרטיים הבודדים שנשארו משלמים את המחיר.
פוקוס | 29.11.14
3.
קנו חלקים בebay ותחליפו לבד. תתפלאו לגלות כמה זה פשוט.
פילטר אוויר, שמן מנוע+ פילטר שמן, פלאגים, פילטר למזגן.... כל הטיפולים האלה הם פשוטים ואין סיבה טובה לשלם עליהם לבעל מוסך. כדי להחליף פילטר אוויר למשל צריך לפתוח את מכסה המנוע, לפתוח 4 קליפסים או 2 ברגים, להוציא את הישן ולהכניס את החדש. במוסך תשלמו 100 שקלים יותר לפחות ותשמעו סיפורים ארוכים על למה המקורי יקר כל כך ולמה החליפי, במיוצר באותו מפעל, פחות טוב.
h | 29.11.14
2.
טעויות של מי שלא מבין במיסים המעמ מקוזז
שוב ושוב אתם טועים ומטעים בחישוב המעמ. כל הוצאות החומרים וחלק מהוצאות הקבועות כגון מים וחשמל כוללות מעמ שמקוזז ממה שציינתם. המעמ כשמו כן הוא מס ערך מוסף. לדוגמא אם אני סוחר המקבל תשלום על מוצר שעולה 100 שקלים. עלות החומרים שלי היא 50 שקלים אני מזוכה על מעמ ב 50 ש״ח ומשלם מעמ על הערך המוסף 50 ש״ח. כלומר בעסקה אני משלם 18 ש״ח ומקבל זיכוי על 9 ש״ח בסך הכל אני אמור לשלם 9 שקלים.
שלומי | 29.11.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת