אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הצניחה במחיר הנפט לא מגיעה למשאבת הדלק

42 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

42.
זו הונאה ע"י הממשלה
אם המחיר העולמי ירד ב 50%, גם עם כל המסים המחיר בארץ צריך לרדת ב 50%! לדוגמא, אם לפני שש שנים המחיר העולמי היה 4.60 ש"ח ואחרי מסים 7.00 ש"ח, היום המחיר העולמי הוא 2.30 ש"ח ואחרי מסים הוא חייב להיות 3.70 בערך! כל זאת אחרי העושק הנורא של 60% מס. זו הונאה כפולה של הממשלה כאשר סכום המס עולה כשהמחיר בעולם יורד. המס היום הוא בערך 200%, ממחיר בסיסי של 2.30 לשבעה שקלים!
יוסי | 01.12.14
40.
עקרונות יסוד בפעולת המאפיה
"שוד הדלק הגדול" (או, עקרונות יסוד בפעולת המאפייה) 1.ב2008 עלתה חבית נפט 150$, מחיר ליטר בנזין בארץ חצה בשנת 2008 את 7.00 ש"ח לליטר ועורר מהומה רבתי. 2. מחיר חבית נפט בתחילת דצמבר 2014, עומד על פחות מ 70 $ , ירידה של יותר מ 50% במחיר החבית. מחיר הבנזין לעומת זאת, עומד מאתמול על 6.90 ש"ח לליטר. 3. מתחילת השנה, ירד מחיר הדלק בעולם ב 35%, מחירו של הבנזין בארץ, ירד ב 7.4 % בלבד. 4.בשנת 2000, היו הכנסות המדינה ממיסוי דלקים, 6 מיליארד ש"ח ובסוף 2012, 17.5 מיליארד. זינוק של 300%. כמות כלי הרכב, עלתה בתקופה המקבילה ב 56% בלבד. 5. ממחיר של 6.90 ש"ח לליטר. גובה המדינה באמצעות מיסוי ישיר ועקיף 4.1. ש"ח לליטר. כך שמחיר הבנזין, אחרי רווח בתי זיקוק ומשווקים 2.80 ש"ח לליטר,את היתרה, גובות כנופיות הפרוטקשן. 6. מדוע שודדות אותנו כנופיות הפשע?, הן צריכות לממן שכר ממוצע של 30000 ש"ח בחברת החשמל, בנמל חיפה, אשדוד, רשות שדות התעופה ויתר "מליציות המיסוי" שגיא רולניק היקר, כותב עליהם בהרחבה. 7. הן צריכות לממן צבא שמן, מנופח, עתיר משכורות ותנאי פנסיה מפליגים שאין להם אח ורע במשק. 8. הן צריכות לממן מגזר ציבורי ענק ומסואב, בטלני ושמן המשתכר היטב ומוגן תעסוקתית מעתה ועד עולם. 9. הן צריכות לממן שחיתויות שלא נדע עליהם לעולם. 10. הן יכולות, אף אחד כאן לא מצייץ. אני מתפלא שלא לוקחים 90% מיסוי. גם אז היהודים יצקצקו משהו ויחזרו ל"אייפון" ול"ראליטי".
אסף | 01.12.14
37.
אם לא ייסעו בשבת בכלל - ירוויחו הרבה כסף...
בשביל מה כתבה כלכלית שמעודדת חילול שבת מאורגן. מי שאינו מעוניין בשמירת שבת כהילכתה, וגם לא מעוניין לנוח משיגרת היום-יום בביתו, אינו צריך דווקא אוטובוסים עירוניים ובין עירוניים בכדי להתנייד. למה לשנות את הסטטוס קוו? אני חיפאי שומר שבת, וגם בחיפה התחבורה הציבורית היא במתכונת אחרת גם מבחינת התדירות של הקווים, וגם מבחינת המסלולים. אז מה - בכך נוצר חיסכון משמעותי למשק הדלק? לא נראה לי לא ענייני ובטח ובטח שלא כלכלי.
בר | 01.12.14
35.
זוהי שיטת הדלת המסתובבת להשאיר אותנו עניים
כי כמו שידוע בכל רפובליקת בננות, אנשים קשיי יום מתקשים להפגין (ראו איך המחאה של 2011 נגדעה, בדיוק מהסיבה הזו). ואיך זה עובד? מניחים לנו לרכוש רכב או חדש או משומש ביתר קלות, טוחנים אותנו במחירי הדלק, פעם בכמה זמן יוצאים למבצע צבאי שקורע את קופת המדינה ומאכילה מקורבים ומקומבנים למינהם, כאשר מיד אחרי המבצע, המדינה בוכה שאין כסף וממשיכה לגבות מיסים דרקוניים. העם נשאר עני, הליכוד נשאר בשלטון, הקרובים לצלחת אוכלים טוב. זהו התסריט האידאלי מבחינת השלטון. לכן, תשכחו מהרכבות הקלות, שיפור התבורה הציבורית או הסכם שלום כלשהו לעוד 40 שנה לפחות ושששש...אל תפריעו, המקורבים אוכלים עכשיו...
בננות זה פה | 01.12.14
32.
תמשיכו לדבוק בליכוד ולשלם
אין מה לבכות. הציבור רוצה ממשלה שתחוקק חוקי לאום למיניהם. החוק הבא זה חוק הנאמנות, חוק הפטריוטיות והרשימה עוד ארוכה. תמשיכו לשלם יותר על טמטום ימני מתמשך ותפסיקו לבכות על יוקר המחיה, אתם (אנחנו) אשמים, אין להאשים את ביבי ואת לפיד. הם סך הכל מייצגים את הטמטום שלנו.
שלומי | 01.12.14
24.
המדינה עושקת את האזרחים, ואח"כ מתפלאים שהצעירים יורדים מהארץ
על הדלק אנחנו משלמים מס מטורף. ניתן היה לבין את הסיבות למס אם היתה תחבורה ציבורית נאותה כמו בחו"ל, למעה המדינה אומרת לתושבי הפריפריה , אל תלכו לעבוד במרכז, גם ככה הפער שיהיה לכם בשכר אם תעבדו במרכז ילך על דלק. חייבת להיות רפורמה במחירי הדלק הדיור והמזון, אחרת יותר ויותר צעירים פשוט יעזובו את הארץ.
גבי | 01.12.14
9.
עד שלא יקומו קבוצה של אנשים שיסעו בכוונה 1 קמ"ש באיילון כל בוקר
שכל אלו שלקחו ליסיניג וקנו רכב פרטי, למרות שהם גרים 4-5 ק"מ מהעבודה שלהם.. שיקח להם שלוש שעות נסיעה בבוקר... אז אולי מתוך העצבים שלהם תגיע אלטרנטיבה. כי למדינה לא אכפת. הם "זוכים" לכסף שלכם. בואו נעשה מיפוי של כל אלו שגרים בגבעתיים/רמת גן/פתח תקווה/בני ברק/תל אביב - ועובדים בגוש דן. זה לא קצת חוצפה מצידם לנסוע לעבודה באוטו? כשהם מעכבים את כל אלו שגרים רחוק מהמרכז ואין להם תחבורה ציבורית ראויה אז אין להם אופציה אחרת להגיע לעבודה פרט לאוטו. ובגלל האגואיזם של החבר'ה מהמרכז... לוקח להם שעתיים כל בוקר. אז למדינה לא אכפת. ובנוסף יש קבוצה אדירה של אגואיסטים. לכן שום דבר לא ישתנה.
יניב | 01.12.14
8.
פשוט מדינה של פראיירים מנוצלים
כל דבר כאן כמעט הכי יקר ועל כל דבר יש מיסים אדירים אז נכון,יש לנו הוצאות ביטחון ואני לא חושב שצריך לקצץ בהם אבל בהחלט אפשר להתייעל במערכת הביטחון,מדוע שאנשי קבע בתפקידי מטה יצאו לפנסיה בגיל צעיר (רק הפנסיות התקציביות זה מליארדים מתקציב המדינה) הבזבוז...כולנו יודעים שיש בזבוז אדיר בצבא. אז אפשר להתייעל אפשר לשנות את חלוקת העוגה וכל זאת בשביל שהמדינה תשרת את האזרחים ולא להיפך.
ש.מ | 01.12.14
7.
לכן המחאה על המילקי מגוחכת
מי שרוצה לנהל דיון אמיתי צריך לדבר על דברים מהותיים,כמו נושא הדלק. וישנם כמובן עוד נושאים רבים שלא נוגעים בהם עשרות שנים,כאילו מה שהתאים בקום המדינה רלוונטי להיום. לכן מחאות צריכות להתנתק מדמגוגיה ,מי שקונה מילקי צריך לשלם 10 שקלים ויותר.
 | 01.12.14
5.
הורדת מחיר הדלק, יכולה לתרום המון להקלה על יוקר המחיה
באופן ישיר, ירידה בתשלום על דלק. באופן עקיף, כל מוצר במדינה מגיע מאיזשהו מקום ודורש שינוע שעולה כסף, ירידה בעלות השינוע תוכל להוריד את העלות הסופית של כל המוצרים. הבעיה היא לא רק שכר המינימום, הבעיה שהמוצרים יקרים. במידה ומחיר המוצרים ירד לרמות סבירות, הצורך ביותר כסף כדי לסגור את החודש יקטן.
שמוליק | 01.12.14
4.
מאמר חרטה של סיבון האמת
האזרחים מטומטמים לפיד דואג לחברים הטייקונים שלו מהצפון היקר וממשיך לדפוק את המטומטמים שבחרו בו. תקחו את העלייה בדולר ואת המעמ שעלה ועדיין לא תתקרבו ל40 אחוז שהדלק ירד. היום ליטר אמור לעלות 6 שקל אבל למה שנפריע לאיש והזקן והחברים הטייקונים שלו?
אלון | 01.12.14
1.
כשעלה הדלק העלו את הכל .. הסבירו לנו שזה בגלל עלויות ייצור , הובלה...
המדינה מספסרת בקרקעות ונותנת לטייקונים לשחות בדירות אבל הכעס מנותב אל המשקיעים (החזירים שקונים ביוקר ועושים 3% תשואה) באותו אופן, המדינה מספסרת עם הטייקונים במחירי הדלק והאנרגיה, אח"כ מאשימים יצרנים ומשווקים בעלויות יוקר המחייה יש כאן פרטרו של עושק והסתה כנגד החוליה החלשה בשרשרת
וכשזה יורד?  | 01.12.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת